Ogłoszenie nr 500004184-N-2018 z dnia 05-01-2018 r.
Gmina Miejska Mielec: Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Mielcu w 2018 r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 631287-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500077410-N-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miejska Mielec, Krajowy numer identyfikacyjny ,
ul. ul. Żeromskiego
26,
39300
Mielec, woj.
podkarpackie, państwo
Polska, tel.
177 888 500, e-mail
sekretariat@um.mielec.pl, faks
177 888 505.
Adres strony internetowej (url): www.mielec.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Mielcu w 2018 r.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.82.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych, kurierskich oraz paczek i ich ewentualnych zwrotów w rozumieniu ustawy Prawo Pocztowe z dnia 23 listopada 2012 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 1481) na rzecz Zamawiającego z siedziby przy ul. Żeromskiego 26, 39-300 Mielec (Punkt Kancelaryjny w Biurze Obsługi Mieszkańca). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Opis przedmiotu zamówienia - Tom III SIWZ. Pozostałe uregulowania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały wskazane we Wzorze umowy - Tom II SIWZ. Zamawiający informuje, że zamówienie nie obejmuje części przesyłek poleconych ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru, których adresaci zamieszkują teren Gminy Miejskiej Mielec (ok. 1500 przesyłek miesięcznie). Zakres wyłączony z przedmiotowego zamówienia jest realizowany przez pracownika Urzędu Miejskiego w Mielcu i zgodnie z art. 2 ust. 2 pkt 1 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe nie stanowi usługi pocztowej. 3. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks Pracy (Dz.U. z 2016r. poz. 1666 z późn. zm.) lub odpowiadające mu formy zatrudnienia określone w przepisach państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego osób wykonujących działalność operacyjną (doręczycieli). Przez działalność operacyjną osób realizujących przedmiotowe zamówienie Zamawiający rozumie działalność Wykonawcy związaną z bezpośrednim odbiorem i dostarczaniem przesyłek pocztowych w związku z realizacją przedmiotowego zamówienia. 1) Zatrudnienie wskazanej w ofercie liczby osób powinno trwać nieprzerwanie przez cały okres realizacji niniejszego zamówienia. 2) Wykonawca zobowiązuje się do przekazywania Zamawiającemu raportów raz na kwartał (do 15 dnia następnego kwartału) obejmujących informacje o liczbie osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, którym zostanie powierzona realizacja przedmiotu zamówienia. W ostatnim kwartale Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia w/w raportu wraz z wystawioną fakturą. 3) Uprawnienia Zamawiającego w zakresie sankcji z tytułu niespełnienia wymagań określonych w pkt 1, 2 zostały uregulowane we Wzorze umowy stanowiącym Tom II SIWZ. 4) Zamawiający informuje, iż w razie jakichkolwiek wątpliwości odnośnie zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących działalność operacyjną (doręczycieli) na podstawie umowy o pracę, uprawniony jest do powiadomienia właściwego inspektoratu pracy i zwrócenia się o przeprowadzenie przez niego kontroli. 4. Zamawiający zastrzega sobie jednostronne prawo do skorzystania z prawa opcji na podstawie art. 34 ust. 5 ustawy Pzp w wysokości maksymalnie 20% wielkości przedmiotu zamówienia określonej w SIWZ oraz załącznikach do SIWZ w odniesieniu do każdej pozycji zawartej w Formularzu Cenowym (formularz 2.2) stanowiącym załącznik do SIWZ. 5. W SIWZ, w tym w formularzu cenowym (Formularz 2.2) Zamawiający określił przewidywaną wielkość przedmiotu zamówienia, którą planuje zrealizować w ramach umowy zawartej z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą. Jednocześnie Zamawiający wskazuje, że maksymalny zakup przedmiotu zamówienia w przypadku skorzystania z prawa opcji wyniesie dodatkowo 20% wielkości przedmiotu zamówienia określonego w SIWZ i załącznikach do SIWZ. 6. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w pkt 4 i 5, w przypadku zwiększenia bieżących potrzeb Zamawiającego. Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego pisemnego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez Zamawiającego zakresie. Złożenie przez Zamawiającego oświadczenia o skorzystaniu z prawa opcji powoduje obowiązek świadczenia po stronie Wykonawcy, z którego Wykonawca może się zwolnić wyłącznie za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia o realizację usług objętych zakresem prawa opcji. 7. W sytuacji, gdy Zamawiający skorzysta z prawa opcji, Wykonawca będzie świadczył usługi wchodzące w zakres usług pocztowych po cenach nie wyższych niż ceny jednostkowe usług wskazane w Formularzu Cenowym, stanowiącym załącznik do oferty Wykonawcy. 8. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo Pocztowe (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 1481), ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U. z 2017 r. poz. 459 z późn.zm.) i ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2017 poz.1579 ze zm.). Wykonawca musi posiadać kwalifikacje i uprawnienia wymagane do prawidłowego wykonania usługi i jest zobowiązany do realizacji umowy z należytą starannością, a w szczególności zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a w tym, zgodnie z wymogami przewidzianymi w przepisach prawa dla realizacji usługi na rzecz podmiotów takich jak Zamawiający.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 64100000-7
Dodatkowe kody CPV: 64110000-0, 64112000-4, 64113000-1, 64120000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02/01/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
311472.36
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Poczta Polska S.A.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
313124.15
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z MIELCA
- Wymiana okien w budynku C w ramach zadania "Termomodernizacja budynku internatu przy Powiatowym Zespole Placówek Szkolno-Wychowawczych w Mielcu w tym docieplenie i przebudowa dachu"
- 28.24 Sprzedaż i dostawa jednorazowego i drobnego sprzętu oraz materiałów medycznych dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu
- Remont chodników przy drogach powiatowych na terenie powiatu mieleckiego w 2024 roku;
- Modernizacja infrastruktury dróg gminnych w sołectwie Chorzelów, gmina Mielec zadanie realizowane z dofinansowania z Rządowego Funduszu Polski Ład Program Inwestycji Strategicznych
więcej: przetargi w Mielcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Urzędu Miasta i Gminy w Pasymiu
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy w Żninie 2024-2025
- ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM NA POTRZEBY GMINY MYSZKÓW - Z WYŁĄCZENIEM JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH GMINY
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Śląskiego Oddziału Regionalnego i 17 Biur Powiatowych ARiMR w 2024 roku
- Usługa pocztowa
- Świadczenie usług pocztowych i kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Politechniki Krakowskiej.
więcej: Usługi pocztowe i kurierskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.