eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełmża › Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami w miejscowości Pluskowęsy - Zalesie oraz sieci wodociągowej z przyłączami w miejscowości Zalesie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-01-05

Ogłoszenie nr 500004163-N-2018 z dnia 05-01-2018 r.

Gmina Chełmża: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami w miejscowości Pluskowęsy - Zalesie oraz sieci wodociągowej z przyłączami w miejscowości Zalesie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 611421-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500060491-N-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Chełmża, Krajowy numer identyfikacyjny 572224100000, ul. ul. Wodna 2, 87140 Chełmża, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 056 6756076-78, e-mail info@gminachelmza.pl, faks 566 756 079.
Adres strony internetowej (url): http://www.bip.gminachelmza.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami w miejscowości Pluskowęsy - Zalesie oraz sieci wodociągowej z przyłączami w miejscowości Zalesie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

OSO.271.17.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. "Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami w miejscowości Pluskowęsy - Zalesie oraz sieci wodociągowej z przyłączami w miejscowości Zalesie". Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu, który uzyskał dofinansowanie ze środków Unii Europejskiej dla operacji typu "Gospodarka wodno-ściekowa" w ramach poddziałania: "Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii" objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020. 2. Przedmiotem zamówienia jest m.in. : a) budowa sieci kanalizacji sanitarnej tłocznej z rur PE100 SDR17 łączonej metodą zgrzewania elektrooporowego Ø 140 długości 678 mb, Ø 110 długości 1215 mb - odcinek SR4istn÷So, b) budowa przyłączy kanalizacji sanitarnej tłocznej z rur PE 100 SDR17 - Ø 40 długości 135 mb - 6 szt., Ø 50 długości 190 mb - 1szt., Ø 90 długości 118 mb - 1szt., c) budowa przepompowni ścieków przydomowych - 8 szt. (Ps16, Ps17, Ps18, Ps19, Ps20, Ps48, Ps49, Ps50) wraz z wykonaniem instalacji zalicznikowych przyłączy elektroenergetycznych, d) budowa przyłączy kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z rur PVC-U SN8 - Ø 160 długości 52 mb wraz z podłączeniem do instalacji wewnętrznej w budynkach (przyłącza do Ps), e) budowa sieci kanalizacji sanitarnej tłocznej z rur PE100 SDR17 łączonej metodą zgrzewania elektrooporowego - Ø 110 długości 945 mb (odcinek So÷PSV), f) budowa przepompowni ścieków głównej - 1 szt. (PSV) wraz z wykonanie instalacji zalicznikowego przyłącza elektroenergetycznego, g) montaż sytemu monitoringu stanu pompowni kompatybilnego i współpracującego z istniejącym system użytkowanym przez Zakład Usług Komunalnych WODKAN Sp. z o.o. h) budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z rur PVC-U SN8 - Ø 250 długości 25 m (odcinek PSV÷S1), i) budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z rur PVC-U SN8 - Ø 200 długości 870 m (odcinek S1÷S16, S16÷S29, S29÷S50, S50÷108), j) budowa sieci wodociągowej z rur PVC Ø110 łączonych kielichowo na wcisk długości 450 mb (odcinek od T. do HP6), k) montaż hydrantów pożarowych nadziemnych - 3 szt., l) wykonanie przyłączy wodociągowych z rur PE Ø 32 długości 10 mb - 2 szt. (Sw107, Sw108); 3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z postanowieniami umowny, specyfikacją istotnych warunków zamówienia zwaną również SIWZ, złożoną ofertą, zasadami sztuki budowlanej, wiedzy technicznej, obowiązującymi normami i przepisami oraz: 1) dokumentacją projektową sporządzoną przez pana Piotra Gołąb prowadzącego działalność gospodarczą pod nazwą BIURO PROJEKTOWE INSTAL-PROJEKT z siedzibą w Olsztynie, ul. Radiowa 31/45; 2) pozwoleniem na budowę wydanym przez Starostę Toruńskiego nr AB.7351-2- 115/08 z dnia 30.12.2008 r. zmienionym Decyzją Starosty Toruńskiego nr ABA. 6740.2.105.2016.MB z dnia 15.02.2017r.; 3) pismem Starosty Powiatu Toruńskiego z dnia 31.01.2017r nr ABA.6743.1544.2016.MB o braku sprzeciwu do zgłoszenia dotyczącego zamiaru przystąpienia do budowy; 4) specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót; 4. Zakres robót w ramach ustalonego wynagrodzenia obejmuje ponadto: 1) wykonanie odwodnienia wykopów; 2) zabezpieczenie urządzeń podziemnych krzyżujących się z trasą kanału sanitarnego (np. kable telefoniczne, kable energetyczne itd.); 3) inne prace związane z procesem budowy; 4) próby szczelności dla sieci na kanalizacji sanitarnej; 5) inspekcję telewizyjna kanałów w kolorze, kamerą z funkcją rejestracji spadku ; 6) dostarczenie protokołu badania wydajności hydrantów sporządzonego przez uprawniony podmiot; 7) wykonanie prób ciśnieniowych na ciśnienie 1,0 MPa na wodociągu; 8) dezynfekcję i płukanie wodociągu oraz uzyskanie pozytywnego wyniku badania wody - pełna analiza, wykonana przez laboratorium posiadające akredytację; 9) wykonanie projektu organizacji ruchu na czas wykonywania prac oraz poniesienie kosztów związanych z zajęciem pasa drogowego; 10) wykonanie robót drogowych - odtworzenie nawierzchni drogowej do stanu pierwotnego stosownie do występującej nawierzchni; 11) doprowadzenie terenu po zakończeniu robót do stanu pierwotnego ; 12) wytyczenie obiektów i dozór geodezyjny, w przypadku naruszenia znaków geodezyjnych odtworzenie ich na koszt Wykonawcy; 13) geodezyjną inwentaryzację powykonawczą wraz ze sporządzoną w jej wyniku dokumentacją geodezyjno-kartograficzną, (mapa zasadnicza w skali 1:500 lub 1:1000 obejmująca cały zakres robót) w 2 egzemplarzach i złożenie materiałów w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjno-Kartograficznej w Toruniu oraz 1 egzemplarz dla Zamawiającego; 14) wykonanie dokumentacji techniczno-rozruchowej z instrukcjami BHP - zgodnie z obowiązującymi przepisami, która przeznaczona będzie dla użytkownika; 15) dokonanie regulacji i rozruchu instalacji, przeszkolenia użytkownika w sprawie użytkowania oraz przekazanie instrukcji obsługi i eksploatacji wbudowanych urządzeń; 16) sporządzenie dokumentacji powykonawczej, opisanej i skompletowanej w dwóch egzemplarzach; 17) zapewnienie nadzoru archeologicznego w przypadku takiej potrzeby. 5. Poza robotami bezpośrednio wynikającymi z dokumentacji projektowej przedmiot umowy obejmuje również wszystko to, co z technicznego punktu widzenia jest i okaże się niezbędne do zrealizowania przedsięwzięcia inwestycyjnego opisanego w dokumentacjach projektowo-przedmiarowych. 6. Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3a oraz art. 36 ust. 2 pkt 8a Pzp, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, tj. prace związane z montażem rurociągów i przepompowni. 7. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający jest uprawniony do czynności kontrolnych wobec Wykonawcy lub podwykonawcy odnośnie spełniania wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w pkt 6, a w szczególności do żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania wymogów i dokonywania ich oceny; żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie spełniania wymogów, a także przeprowadzenia kontroli w miejscu wykonywania świadczenia. 8. W trakcie wykonywania niniejszej umowy Wykonawca - na każde wezwanie Zamawiającego i w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie - przedłoży wskazane dowody na potwierdzenie spełnienia warunku zatrudnienia: oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie takie powinno zawierać w szczególności: określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu, zakresu obowiązków oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy. Wraz z w/w oświadczeniem Wykonawca przedłoży poświadczoną za zgodność z oryginałem - odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę - kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy w/w oświadczenie. Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: nazwa pracodawcy, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. 9. Za niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 6 czynności, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną określoną w § 17 ust. 2 pkt 4) umowy. 10. Za niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w pkt 6, Zamawiający uważa niezłożenie przez Wykonawcę lub podwykonawcę w terminie określonym w wezwaniu (dopuszcza się przesłanie wezwania do Wykonawcy droga e-mailową) żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentach wymienionych w Części III. SIWZ - IDW OPZ

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45231100-6


Dodatkowe kody CPV: 45231300-8, 45232150-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1117696.41
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Usług Melioracyjnych i Geodezyjnych Piotr Rojek
Email wykonawcy: rojek@torun.home.pl
Adres pocztowy: ul. Drwęcka 9
Kod pocztowy: 87-400
Miejscowość: Golub-Dobrzyń
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1221390.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1221390.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1370442.37
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.