To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-01-05
Ogłoszenie nr 500004084-N-2018 z dnia 05-01-2018 r.
Zarząd Transportu Miejskiego w Gdańsku: Usługa serwisu pogwarancyjnego / asysty technicznej sprzętu serwerowego i oprogramowania
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 604466-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Transportu Miejskiego w Gdańsku, Krajowy numer identyfikacyjny 220046753,
ul. Na Stoku
49,
80-874
Gdańsk, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
58 520 57 39, e-mail
i.ciechowska@ztm.gda.pl, faks
58 520 57 50.
Adres strony internetowej (url): www.ztm.gda.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa serwisu pogwarancyjnego / asysty technicznej sprzętu serwerowego i oprogramowania
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):HZ/6/ZP/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: 1. Wykonawca będzie świadczył na rzecz Zamawiającego usługę serwisu pogwarancyjnego / asysty technicznej niżej wymienionego sprzętu i oprogramowania od momentu zakończenia trwających gwarancji lub wsparcia przez okres 3 lat sprzętu określonego w pkt. 3.3.1. SIWZ. 2. Wykonawca zobowiązuje się przyjmować zgłoszenia o awariach, usterkach wymienionego w pkt. 1 sprzętu i oprogramowania 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu. 3. Zgłoszenia, o których mowa w pkt.2 Wykonawca będzie przyjmował telefoniczne lub mailowo lub na Internetowy serwis Wykonawcy do pierwszej linii wsparcia, a następnie jeżeli zajdzie taka konieczność będzie przekazywał je do kolejnych linii wsparcia lub do serwisu producenta do czasu rozwiązania problemu zgłoszonego przez Zamawiającego. 4. Wykonawca zobowiązany będzie udzielać pomocy Zamawiającemu w zebraniu niezbędnych do zgłoszenia danych i wykonywaniu wstępnych czynności diagnostycznych. 5. Wykonawca zobowiązany będzie zaktualizować firmware, zebrać i przekazać logi, itp., jeżeli będzie to wymagane do rozwiązania zgłoszenia. 6. Wykonawca będzie odpowiadał za cały proces zgłoszenia od momentu jego otwarcia poprzez nadzór nad zgłoszeniem, kontrolę nad dopilnowaniem ustalonego czasu reakcji i realizacji zgłoszenia oraz nadzór nad procesem serwisowym. 7. Wykonawca zobowiązany będzie do weryfikacji poprawności działania urządzenia lub oprogramowania po wykonaniu wskazanych czynności, wymianie lub naprawie elementów. 8. Wykonawca zobowiązany będzie dotrzymać czasu reakcji na zgłoszenie nie dłuższego niż 6 godzin od momentu zgłoszenia. 9. Wykonawca zobowiązany będzie usunąć zgłoszoną awarię, usterkę w czasie nie dłuższym niż 24 godziny od zgłoszenia, przy założeniu, że Zamawiający, w przypadku konieczności dostarczenia dodatkowych danych, przekaże je Wykonawcy bez zbędnej zwłoki. 10. Wynagrodzenie Wykonawcy będzie płatne w cyklu miesięcznym przez cały okres trwania usługi i będzie opłacane na podstawie faktury wystawianej przez Wykonawcę po zakończeniu każdego miesiąca. 11. Termin płatności faktury Wykonawcy będzie wynosił nie mniej niż 14 dni od daty jej dostarczenia do Zamawiającego. 12. Suma miesięcznych wynagrodzeń przez cały okres trwania umowy będzie całkowitym wynagrodzeniem należnym Wykonawcy z tytułu świadczenia usługi
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 72250000-2
Dodatkowe kody CPV: 50312000-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
150000.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: INFONET PROJEKT S.A.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
255840.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa nici chirurgicznych
- Zakup zestawów odczynników do badania genów fuzyjnych metodą RT qPCR dla UCK.
- Aktualizacja dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Przebudowa zbiornika nr 11 na Potoku Oliwskim - Kuźnia Wodna w Gdańsku" wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego
- Dostawa kart przedpłaconych dla pracowników Gdańskich Usług Komunalnych Sp. z o.o.
- Opracowanie dokumentacji projektowej dotyczącej budowy ul. Nowej Sadowej w Gdańsku w układzie docelowym w ramach zadania pt. "Budowa i przebudowa dróg lokalnych w różnych dzielnicach miasta"
- Dostawa fabrycznie nowych samochodów osobowych typu crossover/SUV w podziale na części
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa informatyczna Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Poznaniu
- "Dostawa subskrypcji pakietu "Microsoft 365" lub rozwiązania równoważnego na potrzeby Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu S.A. wraz z usługami towarzyszącymi"
- Usługa utrzymania i konsultacji wraz z rozwojem systemu ENOVA
- USŁUGA DOSTĘPU, UTRZYMANIA I MODYFIKACJI SYSTEMU INFORMATYCZNEGO DO OBSŁUGI PROJEKTU "ZACHODNIOPOMORSKIE MAŁE SKARBY - II EDYCJA"
- Wsparcie techniczne, serwisowanie sprzętu komputerowego, sieci komputerowej oraz oprogramowania w GDDKiA Oddział w Białymstoku
- OPIEKA SERWISOWA NAD KOMPUTERAMI, SIECIAMI I SERWERAMI W GDDKIA ODDZIAŁ W GDAŃSKU ORAZ JEDNOSTKACH TERENOWYCH
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.