Ogłoszenie z dnia 2018-01-05
Ogłoszenie nr 500003962-N-2018 z dnia 05-01-2018 r.
Zarząd Budynków Komunalnych: Świadczenie usług konserwacji, drobnych napraw i usuwania awarii w zakresie branży elektrycznej wraz usługami pogotowia technicznego, w podziale na 8 części
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 600311-N-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Budynków Komunalnych, Krajowy numer identyfikacyjny 35076836500000,
ul. Bolesława Czerwieńskiego
16,
31-319
Kraków, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
126 166 222, e-mail
barbara.batko@zbk.krakow.pl, faks
126 166 229.
Adres strony internetowej (url): www.zbk.krakow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług konserwacji, drobnych napraw i usuwania awarii w zakresie branży elektrycznej wraz usługami pogotowia technicznego, w podziale na 8 części
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):101/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług konserwacji, drobnych napraw i usuwania awarii w zakresie branży elektrycznej wraz z usługami pogotowia technicznego, w podziale na 8 części. CPV 50.70.00.00-2 - usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Opis poszczególnych części zamówienia: Część 1 - Przychodnie, Forty, Szacunkowa wartość zamówienia na świadczenie usług konserwacji, drobnych napraw i usuwania awarii w zakresie branży elektrycznej 42.000,00 zł., szacunkowa wartość zamówienia na świadczenie usług pogotowia technicznego: 11.060,82 zł. Część 2 - BOM -1 Rynek Kleparski 4, Szacunkowa wartość zamówienia na świadczenie usług konserwacji, drobnych napraw i usuwania awarii w zakresie branży elektrycznej 42.000,00 zł., szacunkowa wartość zamówienia na świadczenie usług pogotowia technicznego: 7.369,34 zł. Część 3 - BOM - 2 Królewska 25, Szacunkowa wartość zamówienia na świadczenie usług konserwacji, drobnych napraw i usuwania awarii w zakresie branży elektrycznej 33.000,00 zł., szacunkowa wartość zamówienia na świadczenie usług pogotowia technicznego: 3.598,93 zł. Część 4 - BOM - 3 Zamoyskiego 3, Szacunkowa wartość zamówienia na świadczenie usług konserwacji, drobnych napraw i usuwania awarii w zakresie branży elektrycznej 87.000,00 zł., szacunkowa wartość zamówienia na świadczenie usług pogotowia technicznego: 13.023,31 zł. Część 5 - BOM - 4 Urocze 18, BOM-5 Na Stoku 1, Szacunkowa wartość zamówienia na świadczenie usług konserwacji, drobnych napraw i usuwania awarii w zakresie branży elektrycznej 60.000,00 zł., szacunkowa wartość zamówienia na świadczenie usług pogotowia technicznego: 7.350,62 zł. Część 6 - BOM - 6 Plac Na Groblach 7, Szacunkowa wartość zamówienia na świadczenie usług konserwacji, drobnych napraw i usuwania awarii w zakresie branży elektrycznej 63.000,00 zł., szacunkowa wartość zamówienia na świadczenie usług pogotowia technicznego: 8.344,45 zł. Część 7 - Zadania zlecone, Szacunkowa wartość zamówienia na świadczenie usług konserwacji, drobnych napraw i usuwania awarii w zakresie branży elektrycznej 5.000,00 zł., szacunkowa wartość zamówienia na świadczenie usług pogotowia technicznego: 5.464,98 zł. Część 8 - Stacja transformatorowa. Szacunkowa wartość zamówienia na świadczenie usług konserwacji, drobnych napraw i usuwania awarii w zakresie branży elektrycznej 4.878,05 zł., szacunkowa wartość zamówienia na świadczenie usług pogotowia technicznego: 3.252,03 zł. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Wzór umowy wraz z załącznikami - stanowiący Załącznik Nr 10 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 50.70.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Przychodnie, Forty |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
53060.82
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe ALDACO Adrian Latko
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
65264.81
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: BOM 1 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
49369.34
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe ALDACO Adrian Latko
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
60724.28
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: BOM 2 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
36598.93
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe ALDACO Adrian Latko
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
45016.68
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: BOM 3 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
100023.31
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe ALDACO Adrian Latko
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
123028.67
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: BOM 4, BOM 5 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
67350.62
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe ALDACO Adrian Latko
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
82841.26
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: BOM 6 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
71344.45
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe ALDACO Adrian Latko
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
87753.67
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Zadania zlecone |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
10464.98
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe ALDACO Adrian Latko
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
12871.92
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Stacja trafo |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: art. 93 ust. 1 pkt 4 uPzp - cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Uzasadnienie faktyczne unieważnienia W części 8 cena najkorzystniejszej oferty (tj. 11.808,00 zł) przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (tj. 10.000,00 zł). |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Wykonanie, dostawa i montaż mebli kuchennych do lokalu Centrum Wsparcia Społeczności Akademickiej PK (CeWSA PK)
- Modernizacja ulicy Działkowej
- 82.2024 wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy oprogramowania dla Uniwersytetu Jagiellońskiego wraz z Collegium Medicum w ramach programu licencyjnego Microsoft Products and Services
- Dostawa do Miejskiego Centrum Opieki dla Osób Starszych, Przewlekle Niepełnosprawnych oraz Niesamodzielnych w Krakowie środków czyszczących i polerujących
- Zakup i dostawa materiałów do sterylizacji
- Dostawa książkomatu dla Filii bibliotecznej nr 53 os. Stalowe 12 w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonywanie usług konserwacyjnych w branży instalacji sanitarnych w zasobach administrowanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Koszalinie.
- Wymiana automatyki centrali wentylacyjnej w budynku nr 22 w kompleksie wojskowym m. Czarne.
- Przeglądy i konserwacje wraz z usuwaniem awarii urządzeń i systemów klimatyzacyjnych i wentylacyjnych w budynkach MUW w Krakowie, Tanowie i Nowym Sączu.
- OBSŁUGA KOMPLEKSÓW WOJSKOWYCH W ZAKRESIE KONSERWACJI INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ ORAZ OBSŁUGA SYSTEMÓW ELEKTROENERGETYCZNYCH
- Konserwacja oraz przegląd systemów ppoż. w budynkach znajdujących się w kompleksach wojskowych administrowanych przez 35 WOG w latach 2024-2026
- I. Bieżąca, całodobowa obsługa, konserwacja oraz pogotowie techniczne dla nieruchomości w Poznaniu przy ulicach: Żołnierzy Wyklętych, Zawackiej, Cegłowskiej, Suwalskiej.
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.