eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › dostawa tonerów, naprawa i konserwacja urządzeń telekomunikacyjnych, administrowanie centralami telefonicznymi oraz naprawę linii telefonicznych w 2018 r.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-01-04

Ogłoszenie nr 500003262-N-2018 z dnia 04-01-2018 r.

Gdański Zarząd Nieruchomości Komunalnych - Samorządowy Zakład Budżetowy: dostawa tonerów, naprawa i konserwacja urządzeń telekomunikacyjnych, administrowanie centralami telefonicznymi oraz naprawę linii telefonicznych w 2018 r.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 632636-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gdański Zarząd Nieruchomości Komunalnych - Samorządowy Zakład Budżetowy, Krajowy numer identyfikacyjny 19281776900000, ul. ul. Partyzantów 74, 80254 Gdańsk, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 58 3201032, 3200220, 3023282, e-mail nz@gznk.pl, faks 583 458 235.
Adres strony internetowej (url): www.gznk.pl
Adres profilu nabywcy: www.gznk.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samorządowy Zakład Budżetowy - zarządzanie nieruchomościami

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

dostawa tonerów, naprawa i konserwacja urządzeń telekomunikacyjnych, administrowanie centralami telefonicznymi oraz naprawę linii telefonicznych w 2018 r.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

86/17/A

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych do urządzeń telekomunikacyjnych, świadczenie usług administrowania centralami telefonicznymi, naprawa i konserwacja urządzeń telekomunikacyjnych oraz naprawa linii telefonicznych na potrzeby Gdańskiego Zarządu Nieruchomości Komunalnych Samorządowy Zakład Budżetowy w 2018 r. Poprzez urządzenia telekomunikacyjne należy rozumieć: ? centrale telefoniczne Simens Hi Path 3800, Simens Hi Path 1150, Simens Hi Path 1190. ? aparaty telefoniczne, ? urządzenia wielofunkcyjne z faksem. Konserwacje i naprawy obejmują w szczególności: ? przeglądy okresowe, ? regulacje, ? naprawy urządzeń telekomunikacyjnych i linii telefonicznych. Aparaty telefoniczne i faksy objęte gwarancją będą podlegały obsłudze technicznej z chwilą upływu terminu gwarancji. 2) Zakres czynności zarządzania i administrowania centralami telefonicznymi obejmuje: ? Wewnętrzny system taryfikacyjny. ? Zestawienie połączeń konferencyjnych. ? Połączenia oczekujące. ? Połączenie trójstronne. ? Układ sekretarsko-dyrektorski. ? Przekazywanie połączeń (transfer). ? Zawieszenie połączenia. ? Przejęcie wywołania z innego aparatu. ? Sygnalizację połączenia oczekującego (w trakcie rozmowy). ? DISA (system kierowania ruchem przychodzącym). ? System poczty głosowej. ? Zapowiedź słowną. ? Usługę "nie przeszkadzać". ? Wejście "na trzeciego" z powiadomieniem. ? Wybieranie skrócone zamknięte (wewnętrzna książka telefoniczna). ? Przenoszenie wywołań bezwarunkowe (Forwarding) - CFU. ? Przenoszenie wywołań przy braku odpowiedzi (opóźnione) - CFNR. ? Przenoszenie wywołań przy zajętości - CFB. ? Przenoszenie wywołań do abonenta zewnętrznego. ? Podział abonentów na kategorie uprawnień/restrykcji. ? Tworzenie nowych numerów wewnętrznych i dowolne przypisywanie numerów wewnętrznych do portów wewnętrznych. ? Nadawanie restrykcji numerom wewnętrznym (blokada połączeń: komórkowych, międzynarodowych, międzystrefowych, na usługi infolinii). ? CLIP - identyfikację numeru dzwoniącego. ? CLIR - blokadę identyfikacji numeru dzwoniącego. 3) Zakres czynności konserwacji i napraw aparatów i linii telefonicznych musi obejmować co najmniej: ? Programowanie NT1 plus. ? Programowanie aparatu telefonicznego KXP 3250PD. ? Instalację aparatów telefonicznych. ? Wymianę przewodu aparat telefoniczny - słuchawka. ? Wymianę przewodu aparat telefoniczny - gniazdko. ? Wymianę końcówki RJ. ? Utrzymanie ciągłości linii wewnętrznych. ? Przenoszenie numerów telefonicznych w obrębie GZNK. ? Układanie przewodu YTKSY. ? Układanie przewodu UTP4 kat 5. ? Montaż łączówek typu krone. ? Pomiar kabla. ? Montaż i demontaż gniazda telefonicznego. ? Krosowanie obwodów. ? Demontaż końcówek krone LSA. ? Montaż przełącznicy telefonicznej. ? Wciąganie kabla do kanalizacji kablowej. ? Demontaż i montaż instalacji telefonicznej. ? Instalację faksu. ? Programowanie centrali. 4) Zakres czynności naprawy telefaksów i urządzeń wielofunkcyjnych z faksem musi obejmować co najmniej: ? Wymianę układu zasilania. ? Wymianę wałków pobierających papier. ? Wymianę baterii litowej. ? Wymianę lampy grzewczej/fusera. ? Wymianę czujnika papieru. ? Wymianę tonera. ? Wymianę zespołu utrwalacza lasera. 5) Zakres czynności konserwacji urządzeń wielofunkcyjnych z faksem: ? Czyszczenie zewnętrzne urządzenia i podajników papieru. ? Sprawdzenie i oczyszczenie drogi przejścia papieru. ? Sprawdzenie i oczyszczenie mechanizmu pobierania papieru. ? Oczyszczenie wnętrza urządzenia. ? Sprawdzenie i konserwacja elementu grzewczego. ? Czyszczenie i konserwacja elementów gumowych (wałki, rolki, paski, itp). ? Konserwacja i smarowanie elementów metalowych (łożyska, wałki, kółka zębate, itp). ? Smarowanie mechaniki. ? Sprawdzenie i testowanie. 6) W przypadku wystąpienia naprawy i usługi nieprzewidzianej w ppkt 3) i 4) pkt 1 SIWZ (usterka niestandardowa) Wykonawca zobowiązany jest przystąpić do naprawy urządzenia. Zamawiający rozliczy się z Wykonawcą wg kosztu 1 rbg oraz materiałów wg cen zakupu (koszt 1 rbg obejmuje również koszty dojazdu). 7) Miejsce zainstalowania telefaksów i urządzeń wielofunkcyjnych z faksem: Dział Techniczny ul. Cygańska Góra 1, Zarząd, Archiwum, Dział Eksploatacji, Dział Windykacji, Dział Umów i Rozliczeń ul. Partyzantów 74; Dział Nieruchomości ul. Dyrekcyjna 6A, BOM nr 1 ul. Sienna 6, BOM nr 2 ul. Zielona 8/9, BOM nr 4 ul. Trakt Św. Wojciecha 167, BOM nr 7 ul. Mściwoja II 44, BOM nr 8 ul. Śniadeckich 12, BOM nr 9 ul. Na Zaspę 31. 8) Dostawa materiałów eksploatacyjnych obejmuje tonery. Ilość telefaksów będących w użytkowaniu GZNK SZB oraz ilość tonerów planowanych na rok 2018: Nazwa i typ faksu Ilość [szt.] Ilość tonerów [szt.] HP - 1319 6 60 HP - 1522 3 36 HP - 1536 5 60 HP - 2025 1 12 cz/b i 24 szt. kolorowe (36 szt.) HP CM - 2320 1 12 cz/b i 36 szt. kolorowe (48 szt.) HP - 3050 4 48 HP - 3015 4 48 HP - 3200 1 12 Samsung SCX4833 fr 1 12 RAZEM 360 9) Materiały eksploatacyjne do urządzeń wielofunkcyjnych muszą spełniać następujące wymagania: a) być fabrycznie nowe w opakowaniach oryginalnych producenta i zabezpieczone gwarancją nienaruszenia opakowania oraz posiadać 12 miesięczną gwarancję licząc od daty dostawy materiału, a także być wyprodukowane w okresie ostatnich 12 miesięcy przed dostawą, b) posiadać oznaczenia jak: nazwa produktu i producenta, nr produktu, oraz termin ważności, c) posiadać na opakowaniu indywidualny kod materiału eksploatacyjnego oraz nazwę sprzętu do którego jest przeznaczony, d) posiadać na produkcie indywidualny kod producenta umożliwiający jednoznaczną identyfikację producenta, e) spełniać parametry takie jak: pojemność tonera, wydajność i jakość wydruku, co najmniej jak materiały oryginalne tzn. pochodzące od producenta urządzenia, do którego materiał jest przeznaczony, f) praca materiałów eksploatacyjnych w urządzeniach drukujących musi być bezawaryjna i bezproblemowa oraz nie może powodować ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz jakości wydruku wyspecyfikowanych w warunkach technicznych producenta urządzenia, g) zdolność materiału do wydrukowania odpowiedniej ilości stron wydruku o odpowiednim pokryciu procentowym nadruku na kartce A-4, z odpowiednią przyczepnością barwnika i równomiernością pokrycia. 10) W ramach umowy Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania także następujących usług: ? Przeglądy instalacji telefonicznych, ? Ekspertyzy technicznych uszkodzeń telefonów, faksów, linii telefonicznych i centrali, ? Porady techniczne na telefon, ? Kontakt z operatorem w sprawie awarii linii miejskich.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 30125110-5


Dodatkowe kody CPV: 32429099-6, 32500000-6, 32500000-8, 32551000-0, 32551111-1, 50314000-9, 50330000-7, 50334110-9, 50334140-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: dostawa tonerów, naprawa i konserwacja urządzeń telekomunikacyjnych, administrowanie centralami telefonicznymi oraz naprawę linii telefonicznych w 2018 r.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/01/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 80000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: TELMAL Krzysztof Malec
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. kmdr. Mieszkowskiego 8B/7
Kod pocztowy: 81-268
Miejscowość: Gdynia
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 98400.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 98400.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 98400.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.