To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-01-04
Ogłoszenie nr 500003262-N-2018 z dnia 04-01-2018 r.
Gdański Zarząd Nieruchomości Komunalnych - Samorządowy Zakład Budżetowy: dostawa tonerów, naprawa i konserwacja urządzeń telekomunikacyjnych, administrowanie centralami telefonicznymi oraz naprawę linii telefonicznych w 2018 r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 632636-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gdański Zarząd Nieruchomości Komunalnych - Samorządowy Zakład Budżetowy, Krajowy numer identyfikacyjny 19281776900000,
ul. ul. Partyzantów
74,
80254
Gdańsk, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
58 3201032, 3200220, 3023282, e-mail
nz@gznk.pl, faks
583 458 235.
Adres strony internetowej (url): www.gznk.pl
Adres profilu nabywcy: www.gznk.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samorządowy Zakład Budżetowy - zarządzanie nieruchomościami
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawa tonerów, naprawa i konserwacja urządzeń telekomunikacyjnych, administrowanie centralami telefonicznymi oraz naprawę linii telefonicznych w 2018 r.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):86/17/A
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych do urządzeń telekomunikacyjnych, świadczenie usług administrowania centralami telefonicznymi, naprawa i konserwacja urządzeń telekomunikacyjnych oraz naprawa linii telefonicznych na potrzeby Gdańskiego Zarządu Nieruchomości Komunalnych Samorządowy Zakład Budżetowy w 2018 r. Poprzez urządzenia telekomunikacyjne należy rozumieć: ? centrale telefoniczne Simens Hi Path 3800, Simens Hi Path 1150, Simens Hi Path 1190. ? aparaty telefoniczne, ? urządzenia wielofunkcyjne z faksem. Konserwacje i naprawy obejmują w szczególności: ? przeglądy okresowe, ? regulacje, ? naprawy urządzeń telekomunikacyjnych i linii telefonicznych. Aparaty telefoniczne i faksy objęte gwarancją będą podlegały obsłudze technicznej z chwilą upływu terminu gwarancji. 2) Zakres czynności zarządzania i administrowania centralami telefonicznymi obejmuje: ? Wewnętrzny system taryfikacyjny. ? Zestawienie połączeń konferencyjnych. ? Połączenia oczekujące. ? Połączenie trójstronne. ? Układ sekretarsko-dyrektorski. ? Przekazywanie połączeń (transfer). ? Zawieszenie połączenia. ? Przejęcie wywołania z innego aparatu. ? Sygnalizację połączenia oczekującego (w trakcie rozmowy). ? DISA (system kierowania ruchem przychodzącym). ? System poczty głosowej. ? Zapowiedź słowną. ? Usługę "nie przeszkadzać". ? Wejście "na trzeciego" z powiadomieniem. ? Wybieranie skrócone zamknięte (wewnętrzna książka telefoniczna). ? Przenoszenie wywołań bezwarunkowe (Forwarding) - CFU. ? Przenoszenie wywołań przy braku odpowiedzi (opóźnione) - CFNR. ? Przenoszenie wywołań przy zajętości - CFB. ? Przenoszenie wywołań do abonenta zewnętrznego. ? Podział abonentów na kategorie uprawnień/restrykcji. ? Tworzenie nowych numerów wewnętrznych i dowolne przypisywanie numerów wewnętrznych do portów wewnętrznych. ? Nadawanie restrykcji numerom wewnętrznym (blokada połączeń: komórkowych, międzynarodowych, międzystrefowych, na usługi infolinii). ? CLIP - identyfikację numeru dzwoniącego. ? CLIR - blokadę identyfikacji numeru dzwoniącego. 3) Zakres czynności konserwacji i napraw aparatów i linii telefonicznych musi obejmować co najmniej: ? Programowanie NT1 plus. ? Programowanie aparatu telefonicznego KXP 3250PD. ? Instalację aparatów telefonicznych. ? Wymianę przewodu aparat telefoniczny - słuchawka. ? Wymianę przewodu aparat telefoniczny - gniazdko. ? Wymianę końcówki RJ. ? Utrzymanie ciągłości linii wewnętrznych. ? Przenoszenie numerów telefonicznych w obrębie GZNK. ? Układanie przewodu YTKSY. ? Układanie przewodu UTP4 kat 5. ? Montaż łączówek typu krone. ? Pomiar kabla. ? Montaż i demontaż gniazda telefonicznego. ? Krosowanie obwodów. ? Demontaż końcówek krone LSA. ? Montaż przełącznicy telefonicznej. ? Wciąganie kabla do kanalizacji kablowej. ? Demontaż i montaż instalacji telefonicznej. ? Instalację faksu. ? Programowanie centrali. 4) Zakres czynności naprawy telefaksów i urządzeń wielofunkcyjnych z faksem musi obejmować co najmniej: ? Wymianę układu zasilania. ? Wymianę wałków pobierających papier. ? Wymianę baterii litowej. ? Wymianę lampy grzewczej/fusera. ? Wymianę czujnika papieru. ? Wymianę tonera. ? Wymianę zespołu utrwalacza lasera. 5) Zakres czynności konserwacji urządzeń wielofunkcyjnych z faksem: ? Czyszczenie zewnętrzne urządzenia i podajników papieru. ? Sprawdzenie i oczyszczenie drogi przejścia papieru. ? Sprawdzenie i oczyszczenie mechanizmu pobierania papieru. ? Oczyszczenie wnętrza urządzenia. ? Sprawdzenie i konserwacja elementu grzewczego. ? Czyszczenie i konserwacja elementów gumowych (wałki, rolki, paski, itp). ? Konserwacja i smarowanie elementów metalowych (łożyska, wałki, kółka zębate, itp). ? Smarowanie mechaniki. ? Sprawdzenie i testowanie. 6) W przypadku wystąpienia naprawy i usługi nieprzewidzianej w ppkt 3) i 4) pkt 1 SIWZ (usterka niestandardowa) Wykonawca zobowiązany jest przystąpić do naprawy urządzenia. Zamawiający rozliczy się z Wykonawcą wg kosztu 1 rbg oraz materiałów wg cen zakupu (koszt 1 rbg obejmuje również koszty dojazdu). 7) Miejsce zainstalowania telefaksów i urządzeń wielofunkcyjnych z faksem: Dział Techniczny ul. Cygańska Góra 1, Zarząd, Archiwum, Dział Eksploatacji, Dział Windykacji, Dział Umów i Rozliczeń ul. Partyzantów 74; Dział Nieruchomości ul. Dyrekcyjna 6A, BOM nr 1 ul. Sienna 6, BOM nr 2 ul. Zielona 8/9, BOM nr 4 ul. Trakt Św. Wojciecha 167, BOM nr 7 ul. Mściwoja II 44, BOM nr 8 ul. Śniadeckich 12, BOM nr 9 ul. Na Zaspę 31. 8) Dostawa materiałów eksploatacyjnych obejmuje tonery. Ilość telefaksów będących w użytkowaniu GZNK SZB oraz ilość tonerów planowanych na rok 2018: Nazwa i typ faksu Ilość [szt.] Ilość tonerów [szt.] HP - 1319 6 60 HP - 1522 3 36 HP - 1536 5 60 HP - 2025 1 12 cz/b i 24 szt. kolorowe (36 szt.) HP CM - 2320 1 12 cz/b i 36 szt. kolorowe (48 szt.) HP - 3050 4 48 HP - 3015 4 48 HP - 3200 1 12 Samsung SCX4833 fr 1 12 RAZEM 360 9) Materiały eksploatacyjne do urządzeń wielofunkcyjnych muszą spełniać następujące wymagania: a) być fabrycznie nowe w opakowaniach oryginalnych producenta i zabezpieczone gwarancją nienaruszenia opakowania oraz posiadać 12 miesięczną gwarancję licząc od daty dostawy materiału, a także być wyprodukowane w okresie ostatnich 12 miesięcy przed dostawą, b) posiadać oznaczenia jak: nazwa produktu i producenta, nr produktu, oraz termin ważności, c) posiadać na opakowaniu indywidualny kod materiału eksploatacyjnego oraz nazwę sprzętu do którego jest przeznaczony, d) posiadać na produkcie indywidualny kod producenta umożliwiający jednoznaczną identyfikację producenta, e) spełniać parametry takie jak: pojemność tonera, wydajność i jakość wydruku, co najmniej jak materiały oryginalne tzn. pochodzące od producenta urządzenia, do którego materiał jest przeznaczony, f) praca materiałów eksploatacyjnych w urządzeniach drukujących musi być bezawaryjna i bezproblemowa oraz nie może powodować ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz jakości wydruku wyspecyfikowanych w warunkach technicznych producenta urządzenia, g) zdolność materiału do wydrukowania odpowiedniej ilości stron wydruku o odpowiednim pokryciu procentowym nadruku na kartce A-4, z odpowiednią przyczepnością barwnika i równomiernością pokrycia. 10) W ramach umowy Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania także następujących usług: ? Przeglądy instalacji telefonicznych, ? Ekspertyzy technicznych uszkodzeń telefonów, faksów, linii telefonicznych i centrali, ? Porady techniczne na telefon, ? Kontakt z operatorem w sprawie awarii linii miejskich.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 30125110-5
Dodatkowe kody CPV: 32429099-6, 32500000-6, 32500000-8, 32551000-0, 32551111-1, 50314000-9, 50330000-7, 50334110-9, 50334140-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: dostawa tonerów, naprawa i konserwacja urządzeń telekomunikacyjnych, administrowanie centralami telefonicznymi oraz naprawę linii telefonicznych w 2018 r. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03/01/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
80000.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: TELMAL Krzysztof Malec
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
98400.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa fabrycznie nowych samochodów osobowych typu crossover/SUV w podziale na części
- Dostawa foteli obrotowych, krzeseł konferencyjnych i mebli szkolnych dla jednostek organizacyjnych Politechniki Gdańskiej
- Dostawa urządzeń klimatyzacji wraz z montażem, instalacją i uruchomieniem w budynku PFB.
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Gdańsku w roku 2024.
- PRZYGOTOWANIE I DOSTARCZENIE MATERIAŁÓW INFORMACYJNO-PROMOCYJNYCH WSKAZANYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO NA POTRZEBY REALIZACJI PROJEKTU BRAND HUB FENG: UMIĘDZYNARODOWIENIE MŚP
- Przygotowanie i przeprowadzenie Gali 10-lecia Polskiej Agencji Kosmicznej
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów biurowych, papieru ksero oraz tonerów do drukarek i kserokopiarek dla potrzeb Regionalnego Szpitala w Kołobrzegu
- Dostawa drukarek, monitorów, klawiatur i podstawek pod laptopa
- Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Sądu Okręgowego w Koszalinie, Sądu Rejonowego w Sławnie i Sądu Rejonowego w Wałczu.
- Zakup wraz dostarczeniem materiałów eksploatacyjnych oraz akcesoriów do urządzeń drukujących dla potrzeb jednostek Policji w garnizonie mazowieckim
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kserujących dla Sądu Okręgowego w Łomży, Sądu Rejonowego w Grajewie, Sądu Rejonowego w Wys. Mazowieckiem i Sądu Rejonowego w Zambrowie.
- Dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.