To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-01-04
Ogłoszenie nr 500003168-N-2018 z dnia 04-01-2018 r.
Gmina Leśna: Przewozy szkolne w Gminie Leśna w 2018 i 2019 roku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 621443-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Leśna, Krajowy numer identyfikacyjny 23082143400000,
ul. Rynek
19,
59820
Leśna, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
757 211 239, e-mail
inwestycje@lesna.pl, faks
757 242 368.
Adres strony internetowej (url): http:bip.umlesna.nv.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przewozy szkolne w Gminie Leśna w 2018 i 2019 roku
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):RK.271.VII.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.1. Przedmiotem zamówienia jest zakup ulgowych biletów miesięcznych oraz biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do przedszkoli, szkół podstawowych w tym również oddziałów gimnazjum na terenie miasta i gminy Leśna od 1 stycznia 2018r. do 30 czerwca 2019 r. wg. następujących danych: do Szkoły Podstawowej w Smolniku, adres: Smolnik 51b, 52, 59-820 Leśna ze Świecia, Zacisza, Bartoszówki, Złotnik, Złotego Potoku, Suchej, Stankowic, Smolnika, Szyszkowej, Janówki, Kościelnika Średniego, Kościelnika Górnego, Miłoszowa, Jurkowa, z Grabiszyc Dolnych, Grabiszyc Średnich, Grabiszyc Górnych i z powrotem. do oddziałów gimnazjalnych w Szkole Podstawowej w Smolniku, adres: ul. Kościuszki 7-9, 59-820 Leśna ze Świecia, Zacisza, Bartoszówki, Złotnik, Złotego Potoku, Suchej, Stankowic, Smolnika, Szyszkowej, Janówki, Kościelnika Średniego, Kościelnika Górnego, Miłoszowa, Jurkowa, z Grabiszyc Dolnych, Grabiszyc Średnich, Grabiszyc Górnych, Pobiednej, Wolimierza i z powrotem. do Przedszkola w Leśnej, adres: ul. E. Orzeszkowej 42, 59-820 Leśna ze Świecia, Miłoszowa, Szyszkowej, Janówki, Kościelnika Średniego, Kościelnika Górnego, Smolnika, Grabiszyc Dolnych, Grabiszyc Średnich, Grabiszyc Górnych i z powrotem. do Szkoły Podstawowej w Stankowicach i Przedszkola Publicznego w Stankowicach adres: Stankowice 97, 59-820 Leśna ze Stankowic, Suchej, Złotnik, Złotego Potoku, Bartoszówki, Zacisza i z powrotem. do Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Pobiednej, w skład którego wchodzi: Szkoła Podstawowa w Pobiednej przy ul. Hetmańskiej 3, 59-814 Pobiedna oraz Przedszkole w Pobiednej przy ul. Dworcowej 2, 59-814 Pobiedna z Wolimierza, Pobiednej (ul. Dworcowa, ul. Łąkowa, ul. Nowomiejska, ul. Hetmańska) i z powrotem. 3.2. Przewozy uczniów i młodzieży będą odbywały się na podstawie imiennych ulgowych biletów miesięcznych zakupionych przez Zamawiającego u Wykonawcy, w rozumieniu art. 5a ustawy z dnia 20 czerwca 1992 r. o uprawnieniach do ulgowych przejazdów środkami publicznego transportu zbiorowego (t. j. Dz. U. 2012, poz. 1138 ze zm.) oraz biletów miesięcznych dla uczniów, dla których nie przysługują ulgi wskazane w ww. ustawie. 3.3. Dowozy i odwozy będą odbywały się w dni nauki szkolnej zgodnie Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002 r. w sprawie organizacji roku szkolnego - (Dz. U. z 2002r. Nr 46, poz. 432, z późn. zm.) 3.4. Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania usługi zgodnie z harmonogramem dowozów obejmującym wykaz planowanych kierunków dowozów oraz liczby dowożonych uczniów i młodzieży szkolnej przedstawionych w treści Załącznika nr 10 do SIWZ. 3.5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania korekty w harmonogramie dowozów uczniów. 3.6. W okresie obowiązywania umowy harmonogram dowozów, może ulec zmianom w przypadku zwiększenia lub zmniejszenia liczby uczniów dowożonych do szkół, przedszkoli i oddziałów przedszkolnych w Gminie Leśna. 3.7. Harmonogram dowozów może ulec zmianie co do godzin dowozu i odwozu uczniów w wyniku konieczności dokonania przez dyrektorów placówek oświatowych zmiany planu zajęć lekcyjnych lub innych zdarzeń. 3.8. Harmonogram dowozów może ulec zmianie w zakresie godzin dowozu i odwozu uczniów na wniosek Wykonawcy. Wykonawca w celu usprawnienia dowozów, w trakcie realizacji zamówienia może zaproponować inny niż określony w SIWZ harmonogram dowozów. 3.9. W przypadku zmiany harmonogramu przez Wykonawcę, nowy harmonogram dowozów musi zostać opracowany przez Wykonawcę na piśmie i przedstawiony do zaopiniowania dyrektorom placówek oświatowych Gminy Leśna, których ta zmiana dotyczy. Po uzyskaniu pisemnej, pozytywnej opinii dyrektorów placówek oświatowych Gminy Leśna, harmonogram ostatecznie zatwierdza Zamawiający. Po zatwierdzeniu harmonogramu przez Zamawiającego, Wykonawca może przystąpić do jego realizacji. 3.10. W przypadku dokonania zmiany harmonogramu dowozów uczniów Wykonawca jest zobowiązany do poinformowania placówek oświatowych Gminy Leśna, uczniów oraz umieszczenia czytelnej informacji w autobusach, na przystankach szkolnych, na przystankach autobusowych. 3.11. Wykonawca zapewni wszystkim przewożonym osobom miejsca siedzące oraz możliwość przewiezienia bagażu - plecaka szkolnego. 3.12. Dowozy muszą być realizowane z zapewnieniem przez Wykonawcę opieki i bezpieczeństwa nad przewożonymi uczniami, Wykonawca zadba również o bezpieczne wsiadanie i wysiadanie z autobusu. 3.13. Wykonawca obowiązkowo zapewni opiekę kompetentnej osoby dorosłej przy przewozie uczniów w każdym ze środków transportu. 3.14. W przypadku uczniów dowożonych do przedszkola, opiekun zatrudniony przez Wykonawcę zobowiązany jest do doprowadzenia uczniów do wewnątrz budynku przedszkola oraz odbioru z budynku przedszkola. W tym zakresie Wykonawca odpowiada za bezpieczeństwo uczniów. 3.15. W przypadku uczniów dowożonych do szkół, opiekun zatrudniony przez Wykonawcę zobowiązany jest do doprowadzenia uczniów na teren szkoły oraz odbioru z terenu szkoły. W tym zakresie Wykonawca odpowiada za bezpieczeństwo uczniów. 3.16. Wspólny słownik zamówień publicznych: CPV 60.11.20.00 - (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego usługi w zakresie publicznego transportu drogowego 3.17. Przewozy których dotyczy niniejsze postępowanie przetargowe mogą być dokonywane tylko i wyłącznie przez wykonawcę, który posiada zezwolenie na wykonywanie przewozów zgodnie z wymaganiami SIWZ. Najpóźniej do dnia podpisania umowy, Wykonawca zobowiązuje się do przedłożenia Zamawiającemu odpowiednich zezwoleń na wykonywanie regularnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowych (art. 18 ust. 1 pkt 1 i art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym (t.j. Dz.U. z 2013r. poz. 1414 ze zmn). 3.18. Zamawiający zastrzega, że liczba uczniów korzystających z przewozów szkolnych w Gminie Leśna może ulec zmianie w czasie realizacji zamówienia. Składający oferty wykonawcy zobowiązani są do zapoznania się z istotnymi przepisami prawa, aktami i regulacjami obowiązującymi w Polsce, które w jakikolwiek sposób mogą wpływać lub odnosić się do działań podejmowanych w związku z przetargiem i w następstwie podpisania umowy. Wykonawca jest zobowiązany do podjęcia wszelkich działań (np. wizyta miejsca realizacji usługi) w celu oszacowania na własną odpowiedzialność kosztów i ryzyka oraz uzyskania wszelkich danych, jakie mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty i podpisaniu umowy. Wykonawcy będą odpowiedzialni za staranne zaznajomienie się ze SIWZ, w tym również z wszelkimi zmianami do SIWZ sporządzonymi w okresie przetargowym, oraz za uzyskanie wiarygodnych informacji dotyczących poszczególnych warunków i obowiązków, które mogą w jakikolwiek sposób oddziaływać na sumę czy istotę oferty lub na wykonanie usługi. 3.19 Określenie wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp: 3.19.1. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wszelkie czynności (np. wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie), których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.), niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnie z SIWZ wraz z załącznikami, przez cały okres wykonywania tych czynności w zakresie realizacji zamówienia. Tak więc wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem prac, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy, między innymi osób kierujących pracami, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów. 3.19.2. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1. żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2. żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 3. przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3.19.3. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 26.1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: 1). oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; 2). poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; 3). zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; 4). poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 19.3.4. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości 1 000,00 PLN za każdą osobę. Fakt z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności zostanie potwierdzony pisemną notatką sporządzoną przez zamawiającego (personel). Notatka nie musi być podpisana przez wykonawcę lub jego przedstawicieli. 19.3.5. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności, co skutkować może odstąpieniem od umowy z winy wykonawcy. 19.3.6. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 60112000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
648658.91
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Leśnej sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
640217.60
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi transportu sanitarnego dla Specjalistycznego Zespołu Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie
- 69/TP/ZP/U/2024 - Usługi transportu sanitarnego pacjentów hemodializowanych dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Wojskowej Akademii Medycznej - Centralny Szpital Weteranów w Łodzi
- Świadczenie usług w zakresie transportu zbiorowego o charakterze użyteczności publicznej w ramach funduszu rozwoju przewozów autobusowych
- Świadczenie usługi transportowej dla uczestników projektu pn. "Dziś uczeń-jutro student"- powt.
- Wykonywanie usług przewozowych w komunikacji miejskiej Radomia na liniach nr 1, 2 i 6.
- Wykonywanie usług przewozowych w komunikacji miejskiej Radomia na liniach nr 5 i 26.
więcej: (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.