To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-01-04
Ogłoszenie nr 500003124-N-2018 z dnia 04-01-2018 r.
Kancelaria Prezydenta RP: Dostawa prasy krajowej i zagranicznej w wersji papierowej i elektronicznej dla Kancelarii Prezydenta RP i Biura Bezpieczeństwa Narodowego w roku 2018
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 594142-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Kancelaria Prezydenta RP, Krajowy numer identyfikacyjny ,
ul. ul. Wiejska
10,
00902
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
226 952 863, e-mail
zamowienia@prezydent.pl, faks
695-28-62.
Adres strony internetowej (url): www.prezydent.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Administracja publiczna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa prasy krajowej i zagranicznej w wersji papierowej i elektronicznej dla Kancelarii Prezydenta RP i Biura Bezpieczeństwa Narodowego w roku 2018
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):8/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa dzienników, tygodników, miesięczników i innych periodyków tematycznych w 2018 roku dla Kancelarii Prezydenta RP i Biura Bezpieczeństwa Narodowego wg czterech części: ? część I - Prasa krajowa w wersji papierowej ? część II - Prasa krajowa w wersji elektronicznej ? część III - Prasa zagraniczna w wersji papierowej ? część IV - Prasa zagraniczna w wersji elektronicznej. 2.Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z zawartą umową oraz ma obowiązek: w części I - dostarczać przedmiot zamówienia w zafoliowanych pakietach, opatrzonych nadrukiem z nazwą odbiorcy (zgodnie z otrzymanym rozdzielnikiem) w dniu jego wydania między godziną 6.30-8.00 do miejsc wskazanych przez Zamawiającego na terenie Warszawy; w części II i IV - zapewnić dostęp do wydań w wersji elektronicznej, w dniu jego wydania najpóźniej od godz. 6.30; w części III - dostarczać przedmiot zamówienia w zafoliowanych pakietach, opatrzonych nadrukiem z nazwą odbiorcy (zgodnie z otrzymanym rozdzielnikiem) w dniu jego dostawy do Polski do godz. 14.00 do miejsc wskazanych przez Zamawiającego na terenie Warszawy. 3. W części I i III: - zawartość, opis pakietów prasy w wersji papierowej wraz z adresem dostawy będą wykonane zgodnie z wytycznymi Zamawiającego przekazanymi po podpisaniu umowy. Przez "pakiet" należy rozumieć zestaw tytułów dla jednego odbiorcy wymienionego w rozdzielniku dostarczanej prasy; - Wykonawca załączy do codziennej przesyłki prasy w wersji papierowej specyfikację dostarczonych w tym dniu dzienników i czasopism zawierającą ich tytuły, ilości i numer nadania. 4. W części II i IV: - Wykonawca udzieli licencji Zamawiającemu na korzystanie z oprogramowania komputerowego służącego pobieraniu z serwerów wykonawcy i odczytywaniu elektronicznych wydań dzienników i czasopism. - Zamawiający po podpisaniu umów otrzyma od Wykonawcy login (identyfikator) oraz hasła umożliwiające dostęp do prasy w wersji elektronicznej. 5. Dostarczanie prasy odbywać się będzie od dnia 1 stycznia 2018 r. do dnia 31 grudnia 2018 r. (czasopisma datowane od dnia 1 stycznia 2018 r. do dnia 31 grudnia 2018 r.). Wykonawca będzie dostarczał prasę własnym transportem, na własny koszt i ryzyko. 6. Zamawiający w trakcie trwania umowy zastrzega sobie prawo do rezygnacji z niektórych tytułów prasowych. Uprawnienie to może być wykonane do dnia 31 grudnia 2018 r. Zakres zamówienia może być pomniejszony do 30% wartości brutto zamówienia na prasę krajową i zagraniczną w wersji papierowej, do 50% wartości brutto zamówienia na prasę krajową i zagraniczną w wersji elektronicznej, bez prawa zgłaszania przez Wykonawcę roszczeń z tego tytułu. Zmniejszenie zakresu zamówienia skutkuje odpowiednim zmniejszeniem maksymalnej kwoty wynagrodzenia. 7. Miejsce realizacji zamówienia: Część I i III Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia zafoliowanych pakietów do: a) Pałacu Prezydenckiego, ul. Krakowskie Przedmieście 46/48, Warszawa - wejście nr 2 - biuro przepustek - wejście nr 7; b) Kancelarii Prezydenta RP, ul. Wiejska 10, Warszawa, wejście "A"; c) Archiwum Prezydenta RP, ul. Augustówka 6, Warszawa; d) Biura Bezpieczeństwa Narodowego, ul. Karowa 10, Warszawa. 8. Zamawiający zastrzega możliwość skorzystania z prawa opcji, na podstawie art. 34 ust 5 ustawy Pzp, polegającego na zwiększeniu ilości realizowanych dostaw, w ramach, którego zakłada iż: a) szacowana wartość prawa opcji wynosi 10% wynagrodzenia ofertowego Wykonawcy, b) prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach i terminach jak zamówienie podstawowe, c) ceny jednostkowe prawa opcji będą tożsame z zamówieniem podstawowym, określone w Formularzu cenowym dołączonym do oferty złożonej przez Wykonawcę, d) o zamiarze skorzystania z prawa opcji, Zamawiający poinformuje Wykonawcę pisemnie.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 22200000-2
Dodatkowe kody CPV: 22212100-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Negocjacje z ogłoszeniem
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: prasa krajowa w wersji papierowej |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
190243.36
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Ruch S.A.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
123122.59
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: prasa krajowa w wersji elektronicznej |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
48834.89
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
46029.48
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: prasa zagraniczna w wersji papierowej |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
37842.73
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: EuroPress Polska Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
39872.71
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: prasa zagraniczna w wersji elektronicznej |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
11560.19
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: EuroPress Polska Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
15242.47
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przedmiotem Zamówienia są sukcesywne dostawy oprogramowania producenta Autodesk, w ramach Zamówienia Podstawowego oraz w ramach Zamówień Dodatkowych wraz ze wsparciem producenta
- 344/2024 Usługi w zakresie sprzątania terenów zielonych przy budynkach ul. Walcownicza 2, Powojowa 2,Błękitna 32 w Warszawie, znajdujących się w zarządzaniu ZGN w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy.
- Dostęp online do systemu informacji prawnej
- Przeglądy techniczne i konserwacja sprzętu medycznego
- DZP.261.10.2024 Świadczenie usługi cateringowej na potrzeby Fundacji Rozwoju Systemu Edukacji.
- Wykonanie inwentaryzacji architektoniczno - budowlanej pomieszczeń oraz ich wyposażenia w siedmiu budynkach Urzędu m.st. Warszawy (space plany)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.