eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów Wielkopolski › Termomodernizacja budynku filii Gminnego Ośrodka Kultury i Biblioteki Gminnej w Gorzycach Wielkich, Gmina Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-01-04

Ogłoszenie nr 500002999-N-2018 z dnia 04-01-2018 r.

Gmina Ostrów Wielkopolski: Termomodernizacja budynku filii Gminnego Ośrodka Kultury i Biblioteki Gminnej w Gorzycach Wielkich, Gmina Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Przedsięwzięcie otrzymało dofinansowanie ze środków Unii Europejskiej w ramach Osi Priorytetowej 3 "Energia", Działanie 3.2 "Poprawa efektywności energetycznej w sektorze publicznym i mieszkaniowym" w ramach Poddziałania 3.2.4 "Poprawa efektywności energetycznej w sektorze publicznym w ramach ZIP dla rozwoju AKO" Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 dla projektu pt. "Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie Powiatu Ostrowskiego".

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 618946-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Ostrów Wielkopolski, Krajowy numer identyfikacyjny , ul. Aleje Powstańców Wielkopolskich 12, 63400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 062/7351190, e-mail kancelaria@ostrowwielkopolski.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): www.ostrowwielkopolski.pl
Adres profilu nabywcy: www.ostrowwielkopolski.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Termomodernizacja budynku filii Gminnego Ośrodka Kultury i Biblioteki Gminnej w Gorzycach Wielkich, Gmina Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DZP-ZP-271-34-271.1

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Termomodernizacja budynku filii Gminnego Ośrodka Kultury i Biblioteki Gminnej w Gorzycach Wielkich, Gmina Ostrów Wielkopolski, woj. Wielkopolskie. Charakterystyka budynku * Stan istniejący: Przedmiotem opracowania jest projekt remontu budynku biblioteki i budynku po przedszkolu na filię Gminnego Ośrodka Kultury w miejscowości Gorzyce Wielkie - obejmujące częściową wymianę stolarki oraz zmianę kolorystyki elewacji, docieplenie ścian zewnętrznych, dachu oraz wymianę pokrycia dachowego, remont schodów zewnętrznych, dodatkowo zakłada się remont instalacji wewnętrznych oraz remont wnętrza budynku. Budynek zlokalizowany jest w Gorzycach Wielkich, działka nr ewidencyjny 912/8, 910/25, 910/2. Jest to budynek o 2 kondygnacjach nadziemnych (parter oraz poddasze). Budynek pochodzący z przełomu XIX i XX wieku, rozbudowany w latach 70 - tych. Wykonany w technologii tradycyjnej, przykryty dwuspadowym dachem, krytym dachówką, oraz w części dawnej poczty dachem płaskim jednospadowym. Budynek biblioteki jest wpisany do gminnej ewidencji zabytków. Dach - belki drewniane. Nadproża - jednoprzęsłowe belki wolnopodparte oraz belki wieloprzęsłowe. Schody zewnętrzne - zaprojektowano boczne ścianki oporowe jako monolityczne żelbetowe (wykonywanymi na budowie). Zadaszenie wejścia - gotowe systemowe 1.1. Zakres robót obejmuje: 1.1. Zakres prac (m.in.) 1) Prace zewnętrzne: * Docieplenie elewacji wraz z obróbkami blacharskimi i orynnowaniem * Docieplenie dachu wraz z wymianą pokrycia, * Częściowa wymiana stolarki okiennej i drzwiowej. * Remont chodnika za budynkiem polegający na utwardzeniu kostką betonową - 75 m2 * Remont schodów zewnętrznych przy wejściu bocznym do GOKu polegający na wyburzeniu, ociepleniu ściany i wykonaniu nowych * Montaż daszku systemowego nad drzwiami przy wejściu bocznym do GOKu * Przeniesienie ogrodzenia wraz z bramą * Wykonanie opaski dookoła budynku (krawężnik betonowy, wypełnienie: piasek, podwójna warstwa geowłókniny, warstwa zewnętrzna - płukany kamień rzeczny). 2) Prace wewnętrzne: * Remont pomieszczeń wewnętrznych polegający m.in. na: ? Demontażu sufitów i wykonaniu nowych z płyty g-k na ruszcie metalowym lub kasetonowych ? Wykonanie nowej podłogi poprzez wypoziomowanie oraz położenie paneli podłogowych ? Częściowa wymiana drzwi wewnętrznych wraz z nowymi nadprożami ? Usuniecie ścianek działowych ? Remont łazienek (2 pomieszczenia) ? Remont pomieszczeń wewnętrznych ? Tynkowanie ubytków oraz malowanie pomieszczeń ? Demontaż zabudowy na poddaszu z wykonaniem nowych ścianek kolankowych ? Odciążenie stropów do poddasza poprzez usunięcie wypełnienia i położenie wełny mineralnej z zabudową z płyt OSB i wykończeniem z paneli podłogowych (w części pomieszczeń) ? Montaż schodów na poddasze * Docieplenie ścianek do poddaszy nieużytkowych oraz stropów do poddasza, * Wzmocnienie konstrukcji dachu * Montaż wzmocnienia pomieszczeń na poddaszu (wykonanie podciągów) wraz z ich zabudową 3) Prace z zakresu instalacji elektrycznych: * Wymiana oświetlenia wewnętrznego * Wymiana oświetlenia zewnętrznego * Nowa instalacja odgromowa * Nowa instalacja zasilająca z montażem nowych rozdzielnic oraz modernizacją istniejących. * Zasilanie instalacji sanitarnych 4) Prace z zakresu instalacji sanitarnych: * Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania w GOKu * Modernizacja instalacji wod -kan w zakresie remontowanych łazienek * Montaż armatury w remontowanych łazienkach

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45400000-1, 45420000-7, 45440000-3, 45450000-6, 45300000-0, 45333000-0, 45331100-7, 45331210-1, 45311200-2, 45311100-1, 09331200-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/01/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 851284.52
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Usługi Blacharsko-Dekarskie Maek Płócienniczak
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Topola Osiedle, ul. Leśna
Kod pocztowy: 63-421
Miejscowość: Topola osiedle
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 947100.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 947100.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1318496.09
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.