eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › REMONT KOMPAKTORA HSW 534K

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-01-02

Ogłoszenie nr 500000657-N-2018 z dnia 02-01-2018 r.

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.: REMONT KOMPAKTORA HSW 534K

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 620600-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 33025398400000, ul. ul. Komunalna 5, 75724 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 943 484 444, e-mail Janusz.Kowalik@pgkkoszalin.pl, faks 943 484 434.
Adres strony internetowej (url): www.pgkkoszalin.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

REMONT KOMPAKTORA HSW 534K

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w poniższym zakresie: REMONT KOMPAKTORA HSW 534K - nr fabryczny - 7102, - typ silnika - S6D102-1, - rok produkcji - 2002, 1. Transport kompaktora do naprawy i po naprawie 2. Regeneracja przegubu głównego ramy (znaczny luz promieniowy wymagający naprawy przez napawanie i roztaczanie gniazd pod łożyska i sworznie). Wymiana sworzni, łożysk i pozostałych elementów przegubu. 3. Usunięcie luzu w punktach mocowania siłowników skrętu w przedniej i tylnej ramie (regeneracja otworów w ramie przegubowej, wymiana łożysk i sworzni) 4. Naprawa wynikowa skrzyni biegów - głośna praca 5. Usunięcie wycieków na przyłączach rozdzielacza roboczego. 6. Naprawa mocowania tylnego mostu 7. Naprawa łożyska pośredniego i wałów napędowych z wymianą krzyżaków 8. Regeneracja turbosprężarki silnika 9. Naprawa wynikowa przekładni hydrokinetycznej 10. Naprawa klimatyzacji 11. Usunięcie wycieków w układzie chłodzenia 12. Usuniecie przyczyn zapalania się kontrolki ciśnienia oleju w silniku 13. Wymiana dolnego płaszcza (lemiesza) zespołu spychającego, spawanie pęknięć zespołu 14. Wymiana wszystkich przewodów hydraulicznych (giętkich) 15. Wymiana przewodów układu centralnego smarowania 16. Przebudowa układu pneumatycznego z zastosowaniem nowej sprężarki powietrza - układ HSW 534E 17. Wymiana przednich kół (fabrycznie nowe) - 2 szt. 18. Wymiana tylnych kół (fabrycznie nowe) - 2 szt. 19. Przegląd techniczny pełny wykonywany co 2000 MTG (wymiana wszystkich olejów, płynów eksploatacyjnych i filtrów) 20. Wymiana wszystkich olejów i filtrów (obsługa na 2000 MTG)

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 50.11.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu oraz podobne usługi


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 186000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Drogmaszyny R. Beling i L Kardasiński S.J.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Abrahama 7,
Kod pocztowy: 80-307
Miejscowość: Gdańsk
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 228780.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 228780.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 228780.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 186000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Drogmaszyny R. Beling i L Kardasiński S.J.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Abrahama 7
Kod pocztowy: 80-307
Miejscowość: Gdańsk
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 228780.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 228780.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 228780.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie WR na podstawie art. 67 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Na podstawie art. 93, ust. 1, pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2015 r.,poz. 2164), Zamawiający unieważnił postępowanie przetargowe na Remont kompaktora HSW 534K, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. UZASADNIENIE Zgodnie z treścią art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy jeżeli jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Jedyny wykonawca, który złożył swoją ofertę w postępowaniu w formularzu ofertowym w punkcie 2 dotyczącym gwarancji na wykonany remont kompaktora wpisał: 9 miesięcy lub 750 godzin w zależności co upłynie pierwsze. Zgodnie z zapisami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, Zamawiający wymagał minimalnego okresu gwarancji na wykonany remont kompaktora minimum 9 miesiecy ( bez limitu MTG). W terminie wykonania remontu wpisał 31.12.2017 gdzie wymóg w Opisie przedmiotu zamówienia dawał maksymalny termin wykonania 29.12.2017r.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.