eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przemęt › Usługa udzielenia wraz z obsługą długoterminowego kredytu w wysokości 1 600 000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Przemęt w 2017r., w tym na realizację wydatków majątkowych nie znajdujących pokrycia w planowanych dochodach



Ogłoszenie z dnia 2018-01-02

Ogłoszenie nr 500000652-N-2018 z dnia 02-01-2018 r.

Gmina Przemęt: Usługa udzielenia wraz z obsługą długoterminowego kredytu w wysokości 1 600 000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Przemęt w 2017r., w tym na realizację wydatków majątkowych nie znajdujących pokrycia w planowanych dochodach

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 624661-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Przemęt, Krajowy numer identyfikacyjny 41105079300000, ul. ul. Jagiellońska 8, 64234 Przemęt, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 655 496 071, e-mail wicewojt@przemet.pl, faks 65 549 69 77.
Adres strony internetowej (url): https://przemet.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługa udzielenia wraz z obsługą długoterminowego kredytu w wysokości 1 600 000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Przemęt w 2017r., w tym na realizację wydatków majątkowych nie znajdujących pokrycia w planowanych dochodach

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RI.271.25.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu w wysokości 1.600.000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Przemęt w 2017 roku, w tym na realizacje wydatków majątkowych nie znajdujących pokrycia w planowanych dochodach. 1. Kwota kredytu: 1.600.000,00 zł 2. Wykorzystanie kredytu: I transza w wysokości 600.000,00 zł II transza w wysokości 1.000.000,00 zł 3. Okres kredytowania: od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2022 r. 4. Karencja w spłacie kredytu: do dnia 31.03.2018 r. 5. Zabezpieczenie: weksel in blanco wraz z deklaracja wekslową 6. Spłata kapitału wg harmonogramu spłat Data spłaty Rok Kwota 31.03 2018 50.000,00 30.06 50.000,00 30.09 50.000,00 31.12 50.000,00 31.03 2019 50.000,00 30.06 50.000,00 30.09 50.000,00 31.12 50.000,00 31.03 2020 50.000,00 30.06 50.000,00 30.09 50.000,00 31.12 50.000,00 31.03 2021 50.000,00 30.06 50.000,00 30.09 50.000,00 31.12 50.000,00 31.03 2022 200.000,00 30.06 200.000,00 30.09 200.000,00 31.12 200.000,00 7. Spłata odsetek w okresach kwartalnych do 15 dnia miesiąca następującego po kwartale. 8. Oprocentowanie kredytu jest ustalane w oparciu o zmienną stawkę bazową WIBOR 3M powiększoną o stałą marżę Banku (ustalona na podstawie złożonej oferty). WIBOR 3M oznacza notowaną na warszawskim rynku międzybankowym stopę procentową dla międzybankowych złotowych depozytów 3-miesięcznych. Należy zastosować rzeczywisty kalendarz odsetkowy tj. miesiąc-rzeczywista liczba dni a rok 365/366 (z uwzględnieniem lat przestępnych) 9. Stawka bazowa WIBOR 3M, określana będzie na podstawie średniej arytmetycznej stawek WIBOR 3M obowiązujących w okresie od pierwszego do ostatniego dnia każdego miesiąca poprzedzającego dany okres odsetkowy. Ustalona stawka bazowa będzie obowiązywać w okresie od pierwszego do ostatniego dnia stanowiącego dany okres odsetkowy. Spłata następować będzie za okresy kwartalne. 10. Marża Wykonawcy jest stała w całym okresie kredytowania. 11. W przypadku płatności odsetkowych i rat kapitałowych przypadających na dzień wolny od pracy należy przyjąć, że płatność nastąpi w pierwszym dniu roboczym po terminie spłaty. 12. Odsetki od wykorzystanego kredytu naliczane są od kwoty aktualnego zadłużenia. 13. Spłata odsetek i rat będzie następować przelewem. 14. Za datę spłaty kredytu i odsetek rozumie się datę wpływy środków na rachunek kredytowy. 15. Odsetki od udzielonego kredytu będą stanowić jedyne wynagrodzenie wykonawcy. Zamawiający nie będzie ponosił żadnych dodatkowych kosztów i opłat związanych z obsługą kredytu. 16. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania pełnej kwoty kredytu oraz wcześniejszej spłaty kapitału w okresie obowiązywania umowy po wystąpieniu z wnioskiem do wykonawcy, co najmniej 7 dni przed planowaną spłatą. Powyższe spowoduje ponowne przeliczenie wielkości rat kapitałowych i odsetkowych oraz przesłanie przez wykonawcę nowego harmonogramu spłaty kredytu. Zamawiający nie będzie ponosił żadnych kosztów z tytułu aneksowania umowy, w tym w szczególności z tytułu zmiany harmonogramu spłaty kredytu lub z tytułu niewykorzystania całości kredytu. 17. Zamawiający zastrzega sobie prawo renegocjacji kwot i terminów spłaty kapitału. 18. Kredyt zostanie udzielony bez odrębnego wniosku kredytowego. Ponadto opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki do niniejszej SIWZ: -Opinia RIO - zał. nr 4 -Sprawozdania budżetowe na 30.06.2017r. [Rb-27S, Rb-28S, Rb-N, Rb-NDS, Rb-Z] - zał. nr 5 -Sprawozdania budżetowe za 2016r. [Rb-27S, Rb-28S, Rb-N, Rb-NDS, Rb-Z] - zał. nr 6 -Sprawozdania finansowe za 2016r. [bilans jednostki, bilans z wykonania budżetu, RZiS, ZZF] - zał. nr 7 -Uchwały: uchwała budżetowa na 2017r., uchwała WPF na lata 2017-2022, uchwała w sprawie zaciągnięcia kredytu długoterminowego - zał. nr 8 -NIP - zał. nr 9 -REGON - zał. nr 10 -Aktualny stan zobowiązań wobec innych instytucji finansowych - zał. nr 11 Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a pzp: zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy pzp Zamawiający informuje, że w zakresie realizacji zamówienia nie występują czynności, których wykonania polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 par. 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - kodeks pracy [Dz.U. z 2016r. poz. 1666]

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 173000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Bank Spółdzielczy we Wschowie
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Daszyńskiego 19
Kod pocztowy: 67-400
Miejscowość: Wschowa
Kraj/woj.: lubuskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 121745.76
Oferta z najniższą ceną/kosztem 121745.76
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 189747.85
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.