eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chojnów › - Modernizacja dachu budynku obsługi Cmentarza Komunalnego (część I zamówienia), - Remont grobowca rodziny Pospiszyl (część II zamówienia), - Modernizacja pokrycia dachowego budynku Urzędu Miejskiego (część III zamówienia)

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-01-02

Ogłoszenie nr 500000289-N-2018 z dnia 02-01-2018 r.

Urząd Miejski w Chojnowie: - Modernizacja dachu budynku obsługi Cmentarza Komunalnego (część I zamówienia), - Remont grobowca rodziny Pospiszyl (część II zamówienia), - Modernizacja pokrycia dachowego budynku Urzędu Miejskiego (część III zamówienia)

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 617755-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Miejski w Chojnowie, Krajowy numer identyfikacyjny 52503300000, ul. Pl. Zamkowy 1, 59225 Chojnów, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 768 187 840, e-mail urzad.miejski@chojnow.net.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): chojnow.eu

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

- Modernizacja dachu budynku obsługi Cmentarza Komunalnego (część I zamówienia), - Remont grobowca rodziny Pospiszyl (część II zamówienia), - Modernizacja pokrycia dachowego budynku Urzędu Miejskiego (część III zamówienia)

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RG.271.33.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

- Modernizacja dachu budynku obsługi Cmentarza Komunalnego (część I zamówienia) - Remont grobowca rodziny Pospiszyl (część II zamówienia) - Modernizacja pokrycia dachowego budynku Urzędu Miejskiego (część III zamówienia) Część I zamówienia Opis Części I zamówienia Przedmiotem zmówienia jest: - Modernizacja dachu budynku obsługi Cmentarza Komunalnego (Część I zamówienia) kod CPV Robota budowlana: 45.26.19.10-6 Naprawa dachów - roboty murowe zewnętrzne - rozbiórkowe i naprawcze; - roboty dachowe ciesielskie i dekarsko-blacharskie; - roboty elektryczne w zakresie wymiany instalacji odgromowej; Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.: Szczegółowy zakres i sposób wykonania robót zawiera projekt "Specyfikacja robót remontowych niezbędnych do wykonania", "Inwentaryzacja budowlana" oraz "Ocena stanu technicznego´. Przedmiary robót są dokumentami tylko pomocniczymi. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga od Wykonawcy lub Podwykonawcy zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - kodeks pracy (Dz.U. z 2016 poz 1666 ze zm.) co najmniej dwóch osób wykonujących roboty dekarskie. Warunki wykonania zamówienia: - Zamówienie powinno być wykonane w nieprzekraczalnym terminie do 30.05.2018r. - Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty (materiały i robociznę) wynosi 36 m-cy, 48 m-cy lub 60 m-cy (zgodnie z deklaracją Wykonawcy w Formularzu Ofertowym) od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego - Wymagany okres rękojmi na wykonane roboty (materiały i robociznę) wynosi 36 m-cy, 48 m-cy lub 60 m-cy (zgodnie z deklaracją Wykonawcy w Formularzu Ofertowym) od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego bez uwag - Robotami mogą kierować osoby, które posiadają odpowiednie uprawnienia budowlane w poszczególnych branżach, wynikające z przepisów Prawa budowlanego. - Wykonawca zobowiązany jest do wywozu gruzu na wysypisko odpadów, oraz utylizacji odpadów z rozbiórki materiałów szkodliwych, np. azbest, asfalt itp - wymagany dokument potwierdzający przyjęcie odpadów, - Wykonawca obowiązany jest dołączyć certyfikaty zgodności lub deklaracje zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną dla użytych materiałów i urządzeń; - Wszystkie roboty muszą odpowiadać Polskim Normom Branżowym oraz Warunkom Technicznym Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych Projekty budowlane w wersji elektronicznej oraz przedmiary robót dołączone są do niniejszej specyfikacji oraz są dostępne do wglądu u Zamawiającego. Proponuje się Wykonawcom przeprowadzenie wizji w terenie przed złożeniem oferty. Część II zamówienia Opis Części II zamówienia Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest: - Remont grobowca rodziny Pospiszyl (część II zamówienia) kod CPV Robota budowlana: 45.26.19.10-6 Naprawa dachów Przedmiotem zamówienia jest remont dachu kaplicy grobowej Rodziny Pospiszil na cmentarzu komunalnym w Chojnowie wg projektu architektoniczno-budowlanego remontu. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga od Wykonawcy lub Podwykonawcy zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - kodeks pracy (Dz.U. z 2016 poz 1666 ze zm.) co najmniej dwóch osób wykonujących roboty dekarskie. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.: Szczegółowy zakres i sposób wykonania robót zawiera projekt architektoniczno-budowlany remontu dachu kaplicy grobowej oraz Inwentaryzacja architektoniczno-konstrykcyjna z oceną techniczną kaplicy grobowej Rodziny Pospiszil. Przedmiary robót są dokumentami tylko pomocniczymi. Warunki wykonania zamówienia: - Zamówienie powinno być wykonane w nieprzekraczalnym terminie do 30.05.2018 r. - Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty (materiały i robociznę) wynosi 36 m-cy, 48 m-cy lub 60 m-cy (zgodnie z deklaracją Wykonawcy w Formularzu Ofertowym) od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego - Wymagany okres rękojmi na wykonane roboty (materiały i robociznę) wynosi 36 m-cy, 48 m-cy lub 60 m-cy (zgodnie z deklaracją Wykonawcy w Formularzu Ofertowym) od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego bez uwag - Robotami mogą kierować osoby, które posiadają odpowiednie uprawnienia budowlane w poszczególnych branżach, wynikające z przepisów Prawa budowlanego. - Wykonawca zobowiązany jest do wywozu gruzu na wysypisko odpadów, oraz utylizacji odpadów z rozbiórki materiałów szkodliwych, np. azbest, asfalt itp - wymagany dokument potwierdzający przyjęcie odpadów, - Wykonawca zobowiązany jest złożyć przed podpisaniem umowy szczegółowy kosztorys ofertowy, zawierający przedmiar, tabelę elementów scalonych oraz szczegółową kalkulację zastosowanych cen jednostkowych, także w przypadku stosowania analizy własnej. - Wykonawca obowiązany jest dołączyć certyfikaty zgodności lub deklaracje zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną dla użytych materiałów i urządzeń; - Wszystkie roboty muszą odpowiadać Polskim Normom Branżowym oraz Warunkom Technicznym Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych Projekty budowlane w wersji elektronicznej oraz przedmiary robót dołączone są do niniejszej specyfikacji oraz są dostępne do wglądu u Zamawiającego. Proponuje się Wykonawcom przeprowadzenie wizji w terenie przed złożeniem oferty. Część III zamówienia Opis części III zamówienia Przedmiotem zamówienia jest: - Modernizacja pokrycia dachowego budynku Urzędu Miejskiego (część III zamówienia) kod CPV Robota budowlana: 45.26.19.10-6 Naprawa dachów Przedmiotem zamówienia jest remont dachu budynku Urzędu Miejskiego w Chojnowie wg projektu budowlanego remontu dachu budynku Urzędu Miejskiego. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga od Wykonawcy lub Podwykonawcy zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - kodeks pracy (Dz.U. z 2016 poz 1666 ze zm.) co najmniej dwóch osób wykonujących roboty dekarskie. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.: Szczegółowy zakres i sposób wykonania robót zawiera projekt budowlany remontu dachu budynku Urzędu Miejskiego. Przedmiary robót są dokumentami tylko pomocniczymi. Warunki wykonania zamówienia: - Zamówienie powinno być wykonane w nieprzekraczalnym terminie do 30.05.2018 r. - Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty (materiały i robociznę) wynosi 36 m-cy, 48 m-cy lub 60 m-cy (zgodnie z deklaracją Wykonawcy w Formularzu Ofertowym) od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego - Wymagany okres rękojmi na wykonane roboty (materiały i robociznę) wynosi 36 m-cy, 48 m-cy lub 60 m-cy (zgodnie z deklaracją Wykonawcy w Formularzu Ofertowym) od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego bez uwag - Robotami mogą kierować osoby, które posiadają odpowiednie uprawnienia budowlane w poszczególnych branżach, wynikające z przepisów Prawa budowlanego. - Wykonawca zobowiązany jest do wywozu gruzu na wysypisko odpadów, oraz utylizacji odpadów z rozbiórki materiałów szkodliwych, np. azbest, asfalt itp - wymagany dokument potwierdzający przyjęcie odpadów, - Wykonawca zobowiązany jest złożyć przed podpisaniem umowy szczegółowy kosztorys ofertowy, zawierający przedmiar, tabelę elementów scalonych oraz szczegółową kalkulację zastosowanych cen jednostkowych, także w przypadku stosowania analizy własnej. - Wykonawca obowiązany jest dołączyć certyfikaty zgodności lub deklaracje zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną dla użytych materiałów i urządzeń; - Wszystkie roboty muszą odpowiadać Polskim Normom Branżowym oraz Warunkom Technicznym Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych Projekt budowlany w wersji elektronicznej oraz przedmiary robót dołączone są do niniejszej specyfikacji oraz są dostępne do wglądu u Zamawiającego. Proponuje się Wykonawcom przeprowadzenie wizji w terenie przed złożeniem oferty.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45.26.19.10 - Naprawa dachów


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Modernizacja dachu budynku obsługi Cmentarza Komunalnego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 136466.15
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Budownictwo Dekarsko - Blacharskie Tynkarstwo, Murarstwo, Malowanie Rafał Tomczyk
Email wykonawcy: dachtom@op.pl
Adres pocztowy: Otok 54
Kod pocztowy: 59-700
Miejscowość: Bolesławiec
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 183773.11
Oferta z najniższą ceną/kosztem 183773.11
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 183773.11
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Remont Grobowca Rodziny Pospiszil

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 45873.61
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Budownictwo Dekarsko-Blacharskie Tynkarstwo, Murarstwo, Malowanie Tafał Tomczyk
Email wykonawcy: dachtom@op.pl
Adres pocztowy: Otok 54
Kod pocztowy: 59-700
Miejscowość: Bolesławiec
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 60597.03
Oferta z najniższą ceną/kosztem 60597.03
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 60597.03
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Modernizacja Pokrycia Dachu Budynku Urzędu Miejskie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 71252.78
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Budownictwo Dekarsko - Blacharskie Tynkarstwo, Murarstwo, Malowanie Rafał Tomczyk
Email wykonawcy: dachtom@op.pl
Adres pocztowy: Otok 54
Kod pocztowy: 59-700
Miejscowość: Bolesławiec
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 71252.78
Oferta z najniższą ceną/kosztem 71252.78
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 71252.78
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.