eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włocławek › Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie miasta Włocławek - etap II - z podziałem na 2 zadania

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-05-05

Włocławek: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie miasta Włocławek - etap II - z podziałem na 2 zadania
Numer ogłoszenia: 49917 - 2016; data zamieszczenia: 05.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Włocławek - Urząd Miasta Włocławek , ul. Zielony Rynek 11/13, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 4144000, faks 54 4144257.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wloclawek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie miasta Włocławek - etap II - z podziałem na 2 zadania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na sporządzeniu opisu przedmiotu zamówienia na roboty budowlane - zgodnie z art. 29, 30 i 31 ustawy z dnia 22 grudnia 2015 roku prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164) - w zakresie którego zostanie opracowana: -dokumentacja budowlana, -dokumentacja wykonawcza, -przedmiary robót, -kosztorysy inwestorskie, -specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, obejmujące termomodernizację budynków: -Przedszkole Publiczne nr 8, ul. Targowa 3 we Włocławku (zadanie nr 1), -Przedszkole Publiczne nr 35, ul. 14-go Pułku Piechoty 5 we Włocławku (zadanie nr 2). Przedmiot zamówienia został podzielony na dwa zadania, z możliwością składania ofert częściowych na każde z zadań: -zadanie nr 1 p.n.: Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na termomodernizację Przedszkola Publicznego Nr 8 przy ul. Targowej 3 we Włocławku, -zadanie nr 2 p.n.: Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na termomodernizację Przedszkola Publicznego Nr 35 przy ul. 14-go Pułku Piechoty 5 we Włocławku. Każde z wymienionych zadań należy traktować jako oddzielną część zamówienia. Na realizację każdego zadania (części zamówienia) zostanie podpisana odrębna umowa w sprawie zamówienia publicznego. Przedsięwzięcie realizowane będzie: -zadanie nr 1: w budynku Przedszkola Publicznego Nr 8 we Włocławku, położonym na terenie działek nr 105, 107/2, 107/3, 109, 110, 160/2, KM 50 przy ul. Targowej 3 we Włocławku, stanowiących własność Gminy Miasto Włocławek, -zadanie nr 2: w budynku Przedszkola Publicznego Nr 35 we Włocławku, położonym na terenie działki nr 28/4, KM 111/1 przy ul. 14-go Pułku Piechoty 5 we Włocławku, stanowiącej własność Gminy Miasto Włocławek. Projekty winny zawierać wszystkie niezbędne roboty konieczne do wykonania termomodernizacji, w szczególności: -dach - wymiana ocieplenia wraz z pokryciem dachowym, -ocieplenie ścian zewnętrznych wraz z piwnicami, -wymiana stolarki okiennej (tylko w zadaniu nr 2), -wymiana stolarki drzwiowej, -wymiana rynien i rur spustowych oraz parapetów podokiennych, -wymiana instalacji wodnej i centralnego ogrzewania, -remont węzła cieplnego, -wymiana instalacji elektrycznej wewnętrznej i oświetlenia zewnętrznego na energooszczędne, -wymiana instalacji odgromowej, -montaż budek dla ptaków i nietoperzy. Uwagi: 1) Projekt winien być skoordynowany w branżach. 2) Projektant ma obowiązek współpracować z Zamawiającym i zarządcą obiektu podczas całego procesu projektowania. 3) Dokumentacja zostanie opracowana w następującym zakresie: -projekt budowlany - 5 egzemplarzy, -projekt wykonawczy - 5 egzemplarzy, -specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych we wszystkich branżach - 3 egzemplarze, -przedmiary robót - 2 egzemplarze, -kosztorysy inwestorskie - 2 egzemplarze, -wersja elektroniczna każdego z opracowań w ogólnie dostępnym formacie, oddzielnie część kosztorysowa. 4) Do wersji elektronicznej Wykonawca dołączy oświadczenie o zgodności wersji papierowej z elektroniczną. 5) Zawierając umowę Wykonawca zobowiązuje się do wykonania dokumentacji projektowo - kosztorysowej zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawnymi. 6) Opracowana dokumentacja będzie podlegać sprawdzeniu przez Komisję Oceny Projektów Inwestycyjnych Urzędu Miasta Włocławek. 7) W ramach ceny ofertowej Wykonawca uwzględni koszt pełnienia 10 nadzorów autorskich, koszt map do celów projektowych oraz koszt badań i uzgodnień dokumentacji, niezbędnych dla uzyskania pozwolenia na budowę. 8) W dokumentacji oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych przedmiot zamówienia należy określić za pomocą cech technicznych projektowanych materiałów budowlanych i zastosowanych produktów, bez używania nazw własnych konkretnych produktów. 9) Specyfikacje techniczne będą obejmować wyłącznie roboty i materiały ujęte w projektach. 10) Dokumentacja projektowo-kosztorysowa powinna być wykonana zgodnie z audytami energetycznymi, stanowiącymi załącznik nr 10 do SIWZ.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.10.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 40.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca, ubiegający się o udzielenie zamówienia, musi wykazać się wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch usług, polegających na opracowaniu dokumentacji projektowo-kosztorysowych na termomodernizację ścian zewnętrznych i dachów wraz z przebudową lub wymianą instalacji c.o. i instalacji elektrycznej o wartości co najmniej 40.000,00 zł brutto każda

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca, ubiegający się o udzielenie zamówienia, musi dysponować potencjałem kadrowym - własnym lub wyrażającym gotowość do współpracy - zdolnym do wykonania zamówienia, spośród których: 1) co najmniej 1 osoba posiada uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, 2) co najmniej 1 osoba posiada uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, 3) co najmniej 1 osoba posiada uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    usługi polegające na opracowaniu dokumentacji projektowo-kosztorysowych na termomodernizację ścian zewnętrznych i dachów wraz z przebudową lub wymianą instalacji c.o. i instalacji elektrycznej;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

formularz oferty, pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych do oferty

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin realizacji zamówienia - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

I. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania zmian w umowie w stosunku do treści oferty, które będą mogły być dokonane z powodu zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy lub w przypadku wystąpienia którejkolwiek z następujących sytuacji: 1) przedłużenie terminu realizacji zamówienia może nastąpić w przypadkach: a) wystąpienia konieczności udzielenia Wykonawcy usług, stanowiących przedmiot umowy, zamówień dodatkowych, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy - Prawo zamówień publicznych, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni niezbędną Wykonawcy do zrealizowania zamówienia dodatkowego, b) wystąpienia okoliczności siły wyższej - jako siłę wyższą należy rozumieć zdarzenia niezależne od żadnej ze stron, zewnętrzne, niemożliwe do zapobieżenia, które nastąpiły po dniu wejścia w życie umowy, w szczególności: wojny, akty terroryzmu, klęski żywiołowe, strajki oraz akty władzy i administracji publicznej, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni, odpowiadającą okresowi występowania okoliczności siły wyższej, c) opóźnienia w uzyskaniu decyzji administracyjnych z przyczyn dotyczących organu ją wydającego, o czas równy opóźnieniu, d) rozszerzenia zakresu projektu wynikającego z warunków gestorów sieci i decyzji administracyjnych, o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w projekcie, e) opóźnienia instytucji opiniujących i uzgadniających ponad łączny czas wykonania przypisanych im czynności, o czas równy opóźnieniu, 2) istotnej zmiany przepisów regulujących wykonanie prac projektowych stanowiących przedmiot umowy, 3) zmiany osób wymienionych w umowie po stronie którejkolwiek ze stron.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.um.wlocl.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: BIURO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH ul. Kościuszki 12, 87-800 Włocławek, pokój nr 15.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.05.2016 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Włocławek, Zielony Rynek 11/13, 87-800 Włocławek, Biuro Obsługi Mieszkańców - stanowisko ds. obsługi kancelaryjnej Prezydenta Miasta Włocławek.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na termomodernizację Przedszkola Publicznego Nr 8 przy ul. Targowej 3 we Włocławku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na sporządzeniu opisu przedmiotu zamówienia na roboty budowlane - zgodnie z art. 29, 30 i 31 ustawy z dnia 22 grudnia 2015 roku prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164) - w zakresie którego zostanie opracowana: -dokumentacja budowlana, -dokumentacja wykonawcza, -przedmiary robót, -kosztorysy inwestorskie, -specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, obejmujące termomodernizację budynku: -Przedszkole Publiczne nr 8, ul. Targowa 3 we Włocławku. Przedsięwzięcie realizowane będzie: w budynku Przedszkola Publicznego Nr 8 we Włocławku, położonym na terenie działek nr 105, 107/2, 107/3, 109, 110, 160/2, KM 50 przy ul. Targowej 3 we Włocławku, stanowiących własność Gminy Miasto Włocławek. Projekty winny zawierać wszystkie niezbędne roboty konieczne do wykonania termomodernizacji, w szczególności: -dach - wymiana ocieplenia wraz z pokryciem dachowym, -ocieplenie ścian zewnętrznych wraz z piwnicami, -wymiana stolarki drzwiowej, -wymiana rynien i rur spustowych oraz parapetów podokiennych, -wymiana instalacji wodnej i centralnego ogrzewania, -remont węzła cieplnego, -wymiana instalacji elektrycznej wewnętrznej i oświetlenia zewnętrznego na energooszczędne, -wymiana instalacji odgromowej, -montaż budek dla ptaków i nietoperzy. Uwagi: 1) Projekt winien być skoordynowany w branżach. 2) Projektant ma obowiązek współpracować z Zamawiającym i zarządcą obiektu podczas całego procesu projektowania. 3) Dokumentacja zostanie opracowana w następującym zakresie: -projekt budowlany - 5 egzemplarzy, -projekt wykonawczy - 5 egzemplarzy, -specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych we wszystkich branżach - 3 egzemplarze, -przedmiary robót - 2 egzemplarze, -kosztorysy inwestorskie - 2 egzemplarze, -wersja elektroniczna każdego z opracowań w ogólnie dostępnym formacie, oddzielnie część kosztorysowa. 4) Do wersji elektronicznej Wykonawca dołączy oświadczenie o zgodności wersji papierowej z elektroniczną. 5) Zawierając umowę Wykonawca zobowiązuje się do wykonania dokumentacji projektowo - kosztorysowej zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawnymi. 6) Opracowana dokumentacja będzie podlegać sprawdzeniu przez Komisję Oceny Projektów Inwestycyjnych Urzędu Miasta Włocławek. 7) W ramach ceny ofertowej Wykonawca uwzględni koszt pełnienia 10 nadzorów autorskich, koszt map do celów projektowych oraz koszt badań i uzgodnień dokumentacji, niezbędnych dla uzyskania pozwolenia na budowę. 8) W dokumentacji oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych przedmiot zamówienia należy określić za pomocą cech technicznych projektowanych materiałów budowlanych i zastosowanych produktów, bez używania nazw własnych konkretnych produktów. 9) Specyfikacje techniczne będą obejmować wyłącznie roboty i materiały ujęte w projektach. 10) Dokumentacja projektowo-kosztorysowa powinna być wykonana zgodnie z audytami energetycznymi, stanowiącymi załącznik nr 10 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na termomodernizację Przedszkola Publicznego Nr 35 przy ul. 14-go Pułku Piechoty 5 we Włocławku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na sporządzeniu opisu przedmiotu zamówienia na roboty budowlane - zgodnie z art. 29, 30 i 31 ustawy z dnia 22 grudnia 2015 roku prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164) - w zakresie którego zostanie opracowana: -dokumentacja budowlana, -dokumentacja wykonawcza, -przedmiary robót, -kosztorysy inwestorskie, -specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, obejmujące termomodernizację budynku: -Przedszkole Publiczne nr 35, ul. 14-go Pułku Piechoty 5 we Włocławku. Przedsięwzięcie realizowane będzie: w budynku Przedszkola Publicznego Nr 35 we Włocławku, położonym na terenie działki nr 28/4, KM 111/1 przy ul. 14-go Pułku Piechoty 5 we Włocławku, stanowiącej własność Gminy Miasto Włocławek. Projekty winny zawierać wszystkie niezbędne roboty konieczne do wykonania termomodernizacji, w szczególności: -dach - wymiana ocieplenia wraz z pokryciem dachowym, -ocieplenie ścian zewnętrznych wraz z piwnicami, -wymiana stolarki okiennej, -wymiana stolarki drzwiowej, -wymiana rynien i rur spustowych oraz parapetów podokiennych, -wymiana instalacji wodnej i centralnego ogrzewania, -remont węzła cieplnego, -wymiana instalacji elektrycznej wewnętrznej i oświetlenia zewnętrznego na energooszczędne, -wymiana instalacji odgromowej, -montaż budek dla ptaków i nietoperzy. Uwagi: 1) Projekt winien być skoordynowany w branżach. 2) Projektant ma obowiązek współpracować z Zamawiającym i zarządcą obiektu podczas całego procesu projektowania. 3) Dokumentacja zostanie opracowana w następującym zakresie: -projekt budowlany - 5 egzemplarzy, -projekt wykonawczy - 5 egzemplarzy, -specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych we wszystkich branżach - 3 egzemplarze, -przedmiary robót - 2 egzemplarze, -kosztorysy inwestorskie - 2 egzemplarze, -wersja elektroniczna każdego z opracowań w ogólnie dostępnym formacie, oddzielnie część kosztorysowa. 4) Do wersji elektronicznej Wykonawca dołączy oświadczenie o zgodności wersji papierowej z elektroniczną. 5) Zawierając umowę Wykonawca zobowiązuje się do wykonania dokumentacji projektowo - kosztorysowej zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawnymi. 6) Opracowana dokumentacja będzie podlegać sprawdzeniu przez Komisję Oceny Projektów Inwestycyjnych Urzędu Miasta Włocławek. 7) W ramach ceny ofertowej Wykonawca uwzględni koszt pełnienia 10 nadzorów autorskich, koszt map do celów projektowych oraz koszt badań i uzgodnień dokumentacji, niezbędnych dla uzyskania pozwolenia na budowę. 8) W dokumentacji oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych przedmiot zamówienia należy określić za pomocą cech technicznych projektowanych materiałów budowlanych i zastosowanych produktów, bez używania nazw własnych konkretnych produktów. 9) Specyfikacje techniczne będą obejmować wyłącznie roboty i materiały ujęte w projektach. 10) Dokumentacja projektowo-kosztorysowa powinna być wykonana zgodnie z audytami energetycznymi, stanowiącymi załącznik nr 10 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.