eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rumia › Postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej 200 000 EURO na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych ( tekst jednolity Dz. U.2013 poz.907 z późn. zm) zwanej dalej Pzp.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-12-03

Rumia: Postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej 200 000 EURO na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych ( tekst jednolity Dz. U.2013 poz.907 z późn. zm) zwanej dalej Pzp.
Numer ogłoszenia: 498458 - 2013; data zamieszczenia: 03.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Rumi , ul. Ślusarska 2, 84-230 Rumia, woj. pomorskie, tel. 58 6710556, faks 58 6710556.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.rumia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej 200 000 EURO na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych ( tekst jednolity Dz. U.2013 poz.907 z późn. zm) zwanej dalej Pzp..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług schronienia wraz z wyżywieniem i zapewnienie niezbędnych warunków socjalnych dla bezdomnych osób dorosłych i dzieci oraz prowadzenie pracy socjalnej mającej na celu pomoc w załatwianiu podstawowych spraw życiowych, rozwinięcie lub wzmocnienie aktywności i samodzielności osób bezdomnych. 2.Przez niezbędne warunki socjalne w schronisku lub noclegowni Zamawiający rozumie: 1)przebywanie w pomieszczeniach gwarantujących poczucie bezpieczeństwa, intymności i poszanowania godności, 2)zapewnienie dostępu do węzłów sanitarnych z ciepłą wodą, 3)pokoje z oknami (max. do 10 osób w 1 pokoju), wyposażone w łóżka, szafy ubraniowe, stół z krzesłami, stoliki nocne (dopuszczalne łóżka piętrowe), 4)w okresie grzewczym zapewnienie temperatury min. 18 o C, 5)zapewnienie izolatki dla osób podejrzanych o choroby zakaźne, względnie stanowiących zagrożenie dla współmieszkańców, 6)zapewnienie miejsca umożliwiającego swoim mieszkańcom spożywanie posiłków. 3.Wykonawca prowadzący schronisko lub noclegownię, świadczący usługę stanowiącą przedmiot zamówienia zobowiązany jest jednocześnie do: 1)prowadzenia rejestru osób korzystających z pomocy placówki skierowanych przez MOPS w Rumi, 2) prowadzenia pracy socjalnej w tym motywowania osób bezdomnych, u których występuje problem uzależnienia, do podjęcia terapii odwykowej, 3)zapewnienia osobom dorosłym jednego gorącego posiłku dziennie, w miejscu do tego przeznaczonym. 4)zapewnienia trzech posiłków dziennie (w tym jednego gorącego) dzieciom do lat 18, w miejscu do tego przeznaczonym, 5)zapewnienia trzech posiłków dziennie (w tym jednego gorącego), osobom dorosłym wymagającym zwiększonej opieki ze względu na wiek lub stan zdrowia (po konsultacji z pracownikiem socjalnym kierującym do placówki), w miejscu do tego przeznaczonym, 6)w miarę możliwości - zmiany odzieży w punkcie jej wymiany na czystą oraz umożliwienia wyprania brudnej, 7)zapewnienia dostępu do informacji dot. różnych form pomocy, 8)zapewnienia środków higieny osobistej, 9)stałej współpracy z pracownikiem ds. bezdomnych MOPS w Rumi, w szczególności przy realizacji indywidualnych programów wychodzenia z bezdomności. 4.Wymogi stawiane przez Zamawiającego Wykonawcy prowadzącemu schronisko lub noclegownię, należy udokumentować stosownym załącznikiem do oferty (tj. opracowanym Programem Podejmowanych Działań i Pracy z Osobami Bezdomnymi). Ww. Program zostanie przedłożony do akceptacji Zamawiajacemu. 5.Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub kilka części niniejszego zamówienia, tj. 1.Część A - Udzielenie schronienia wraz z wyżywieniem dla około 8 osób bezdomnych, w szczególności dla bezdomnych mężczyzn, którzy z uwagi na wiek, niepełnosprawność oraz długotrwałą chorobę wymagają zwiększonej opieki i wsparcia w codziennym funkcjonowaniu oraz zapewnienia opieki lekarskiej, pielęgniarskiej i psychologicznej, 2. Części B Udzielenie schronienia wraz z wyżywieniem dla około 5 osób bezdomnych, w szczególności dla bezdomnych kobiet, które z uwagi na wiek, niepełnosprawność oraz długotrwałą chorobę wymagają opieki i wsparcia w codziennym funkcjonowaniu oraz zapewnienia opieki lekarskiej, pielęgniarskiej i psychologicznej, 3.Część C - Udzielenie schronienia wraz z wyżywieniem dla około 10 osób bezdomnych, w szczególności dla bezdomnych kobiet i samotnych matek z dziećmi, które wymagają wsparcia w codziennym funkcjonowaniu 4.Część D Udzielenie schronienia wraz z wyżywieniem dla około 10 osób bezdomnych, w szczególności dla bezdomnych osób i rodzin, które wymagają wsparcia w codziennym funkcjonowaniu 5.Część E Udzielenie schronienia wraz z wyżywieniem dla około 20 osób bezdomnych, w szczególności dla bezdomnych mężczyzn, którzy wymagają wsparcia w aktywizacji zawodowej i codziennym funkcjonowaniu; 6.Część F Udzielenie schronienia wraz z wyżywieniem dla około 10 osób bezdomnych, w szczególności dla bezdomnych mężczyzn, którzy wymagają doraźnego wsparcia w codziennym funkcjonowaniu..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.10.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania, na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Pzp. 2.Zamawiający uzna, że warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia został spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonaniem usług schronienia dla min. 30 osób bezdomnych. 3.Zamawiający uzna, że warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia został spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami posiadającymi kwalifikacje zawodowe na stanowiskach: 1)osoba kierująca placówką (co najmniej jedna osoba), 2)opiekunowie (co najmniej dwie osoby), 3)pracownik socjalny (co najmniej jedna osoba). Ponadto osoba kierująca placówką powinna posiadać co najmniej jednoroczny staż w pracy z osobami bezdomnymi oraz ukończone kursy i szkolenia związane z tematyką bezdomności. Wykonawca powinien zamówienie realizować osobiście, a jeżeli zamierza polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków to zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    III.6) INNE DOKUMENTY

    Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

    (na podstawie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane - Dz. U. z 2013.poz.231) 1.W celu wykazania spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, Wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą: 1)oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu wymaganych przez Zamawiającego warunków udziału w postępowaniu (zgodnie z Załącznikiem Nr 1 do SIWZ); 2)Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 5 do SIWZ. 2.W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą następujące dokumenty (załączniki do oferty): 1)oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - załącznik Nr 3 do SIWZ. 2)Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy; 3) Wykaz wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających rodzajem usługom stanowiących przedmiot zamówienia z podaniem daty i miejsca wykonywania załącznik nr 7 do SIWZ, wraz z dokumentami potwierdzającymi, należyte wykonanie usług. 3.Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. l ustawy Pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia Zamawiający wymaga od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w dziale 13 pkt. 2 niniejszej specyfikacji. Kopie dokumentów dotyczących tych podmiotów powinny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez te podmioty. 4.Wypełniony i podpisany formularz oferty według załącznika nr 4, na każdą część oddzielnie. 5.W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa wart. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, wykonawca powinien wraz z ofertą złożyć - w formie pisemnej - następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. l i 2 ustawy Pzp - załącznik nr 2 do SWIZ. 2) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcja, spółki cywilne), należy dodatkowo spełnić następujące warunki: a)wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (w tym spółka cywilna) muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy. Stosowne pełnomocnictwo należy załączyć do oferty w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem, b) pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej musi precyzować zakres umocowania i wskazywać pełnomocnika. Musi też wyliczać wszystkich wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie i każdy z nich musi podpisać się pod tym dokumentem, 6.W przypadku gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio,że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dniem składania ofert. 7. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 8. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopi dokumentu, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 9. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. KAŻDY DOKUMENT POWINIEN BYĆ PODPISANY, A KSEROKOPIA POTWIERDZONA ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM PRZEZ WYKONAWCĘ. UWAGA! Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów żądanych przez Zamawiającego, spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania z mocy art. 24 ust. 2 pkt 3 z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3. ustawy Pzp.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

    1.Umowa (umowy), która zostanie podpisana w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, będzie zawierała zapisy podane we wzorze umowy stanowiącym załączniki nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z uwzględnieniem treści oferty. 2.W oparciu o art. 144 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia istotnych zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty: a)zmiana terminu realizacji zamówienia z przyczyn nie leżących po stronie Zamawiającego, b)wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy; c)zmiana bazy lokalowej wyłącznie w przypadku wystąpienia udokumentowanych nadzwyczajnych okoliczności uniemożliwiających realizacji zamówienia w proponowanym w ofercie lokalu, pod warunkiem złożenia przez Wykonawcę pisemnego wniosku w tej sprawie i po akceptacji przez Zamawiającego, zaproponowany nowy lokal powinien posiadać warunki co najmniej takie lub lepsze jak ten, który ma zostać zastąpiony; d) wynikających ze zmian obowiązujących przepisów prawnych; e) będących działaniem siły wyższej. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy na uzasadniony wniosek Wykonawcy/Zamawiającego. Dokonywanie zmian jest możliwe, o ile wynika to z okoliczności, których pomimo zachowania należytej staranności, nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, i zmiany takie są niezależne od woli stron umowy oraz są nieistotne w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. 4. Wykonawca zobowiązuje się do ochrony danych osobowych klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Rumi, którzy otrzymali skierowanie zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do umowy, zgodnie z postanowieniami Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.2002 r. Nr 101 poz. 926, z późn. zm.) 5. W przypadku, gdy umowę podpisuje inna osoba/osoby, niż wskazana(e) w dokumentach rejestrowych należy złożyć pełnomocnictwo do zawarcia umowy w imieniu Wykonawcy. Pełnomocnictwo musi być udzielone przez osobę/osoby upoważnione zgodnie z wypisem z odpowiedniego rejestru.

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.rumia.pl
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Rumi, ul. Ślusarska 2, 84-230 Rumia pok.4.

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2013 godzina 11:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Rumi, ul. Ślusarska 2, 84-230 Rumia pok.2.

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie nie będzie finansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego..

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Udzielenie schronienia wraz z wyżywieniem dla około 8 osób bezdomnych..

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Udzielenie schronienia wraz z wyżywieniem dla około 8 osób bezdomnych, w szczególności dla bezdomnych mężczyzn, którzy z uwagi na wiek, niepełnosprawność oraz długotrwałą chorobę wymagają zwiększonej opieki i wsparcia w codziennym funkcjonowaniu oraz zapewnienia opieki lekarskiej, pielęgniarskiej i psychologicznej.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.10.00-2.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2014.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Udzielenie schronienia wraz z wyżywieniem dla około 5 osób bezdomnych..

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Udzielenie schronienia wraz z wyżywieniem dla około 5 osób bezdomnych, w szczególności dla bezdomnych kobiet, które z uwagi na wiek, niepełnosprawność oraz długotrwałą chorobę wymagają opieki i wsparcia w codziennym funkcjonowaniu oraz zapewnienia opieki lekarskiej, pielęgniarskiej i psychologicznej..

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.10.00-2.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2014.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Udzielenie schronienia wraz z wyżywieniem dla około 10 osób bezdomnych..

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Udzielenie schronienia wraz z wyżywieniem dla około 10 osób bezdomnych, w szczególności dla bezdomnych kobiet i samotnych matek z dziećmi, które wymagają wsparcia w codziennym funkcjonowaniu..

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.10.00-2.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2014.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Udzielenie schronienia wraz z wyżywieniem dla około 10 osób bezdomnych..

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Udzielenie schronienia wraz z wyżywieniem dla około 10 osób bezdomnych, w szczególności dla bezdomnych osób i rodzin, które wymagają wsparcia w codziennym funkcjonowaniu..

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.10.00-2.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2014.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Udzielenie schronienia wraz z wyżywieniem dla około 20 osób bezdomnych..

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Udzielenie schronienia wraz z wyżywieniem dla około 20 osób bezdomnych, w szczególności dla bezdomnych mężczyzn, którzy wymagają wsparcia w aktywizacji zawodowej i codziennym funkcjonowaniu..

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.10.00-2.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2014.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Udzielenie schronienia wraz z wyżywieniem dla około 10 osób bezdomnych..

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Udzielenie schronienia wraz z wyżywieniem dla około 10 osób bezdomnych, w szczególności dla bezdomnych mężczyzn, którzy wymagają doraźnego wsparcia w codziennym funkcjonowaniu..

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.10.00-2.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2014.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.