eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kalisz › Remont dachów w dwóch budynkach mieszkalnych zarządzanych przez MZBM w Kaliszu, w podziale na 2 części

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-05-05

Kalisz: Remont dachów w dwóch budynkach mieszkalnych zarządzanych przez MZBM w Kaliszu, w podziale na 2 części
Numer ogłoszenia: 49835 - 2016; data zamieszczenia: 05.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych , ul. Dobrzecka 18, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. 62 598 55 00, faks 62 598 55 01.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzbm.kalisz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Budżetowy Gminy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dachów w dwóch budynkach mieszkalnych zarządzanych przez MZBM w Kaliszu, w podziale na 2 części.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest remont dachów w dwóch budynkach mieszkalnych zarządzanych przez MZBM w Kaliszu, w podziale na 2 części: Część 1: Remont pokrycia dachu i kominów budynku mieszkalnego przy ul. Śródmiejskiej 12 w Kaliszu wraz z remontem nawierzchni chodnika przy budynku Część 2: Remont pokrycia dachu i kominów budynku mieszkalnego przy ul. Wrocławskiej 191 w Kaliszu Zakres prac obejmuje między innymi: a) remont pokrycia dachowego (dachówka)- ul. Śródmiejska 12, ul. Wrocławska 191, b) Remont pokrycia dachowego (papa)- ul. Śródmiejska 12, c) Wzmocnienie konstrukcji dachu- ul. Śródmiejska 12, ul. Wrocławska 191, d) przemurowanie kominów- ul. Śródmiejska 12, ul. Wrocławska 191, e) Uzupełnienia tynków- ul. Wrocławska 191, ul. Śródmiejska 12, f) Docieplenie mieszkań na poddaszu- ul. Wrocławska 191, g) Wymiana instalacji odgromowej- ul. Wrocławska 191, h) Prace remontowe nawierzchni podwórka- ul. Śródmiejska 12, i) Montaż rusztowań- ul. Śródmiejska 12, ul. Wrocławska 191, j) Wywóz gruzu i utylizacja- ul. Wrocławska 191, ul. Śródmiejska 12. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki do SIWZ.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.20.00-1, 45.26.12.10-9, 45.26.13.20-3, 45.41.00.00-4, 45.42.10.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w określonych poniżej wysokościach, dla poszczególnych części : dla części 1 : 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100), dla części 2 : 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100) 2. Szczegółowe zasady wnoszenia wadium zostały określone w SIWZ.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. 6.1.1. SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: 1) wykonał (zakończył) co najmniej dwie roboty budowlane polegające na wykonaniu (w ramach remontu, przebudowy lub budowy budynku) dachu budynku, o wartości robót co najmniej 25.000,00zł brutto każda, w tym minimum 1 robotę, której zakres obejmował wykonanie/wymianę pokrycia dachowego z dachówki, które zostały wykonane w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - dotyczy części 1; 2) wykonał (zakończył) co najmniej dwie roboty budowlane polegające na wykonaniu (w ramach remontu, przebudowy lub budowy budynku) dachu budynku krytego dachówką, o wartości robót co najmniej 100.000,00 zł brutto każda, które zostały wykonane w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona -dotyczy części 2

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. 6.1.1. SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że dysponuje osobą (kierownik robót), która będzie uczestniczyć w realizacji zamówienia posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w tym zakresie; - może to być ta sama osoba na każdą część zamówienia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. 6.1.1. SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Obowiązek wskazania przez Wykonawce w wykazie dotyczy robót budowlanych, które potwierdzą spełnianie warunku, o którym mowa w pkt. III.3.2 Ogłoszenia. Przez najważniejsze roboty, których dotyczy obowiązek załączenia dowodów (w tym poświadczeń) Zamawiający rozumie roboty, o których mowa w pkt. III.3.2 Ogłoszenia;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. wypełniony formularz ofertowy z wykorzystaniem załączonego wzoru. 2. kosztorys ofertowy, sporządzony oddzielnie dla każdej części zamówienia na które zostanie złożona oferta, opracowany zalecaną metodą kalkulacji uproszczonej, 3. stawkę roboczogodziny, narzuty procentowe, które zostały przyjęte do wyceny robót, 4. zestawienie M(materiałów) i S(sprzętu) wraz z ich cenami jednostkowymi. Informacje o których mowa w pkt. 3. i 4. mogą zostać zawarte w kosztorysie ofertowym. 5. Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 6. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (art. 23 ust. 2 ustawy). Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin wykonania - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Katalog dopuszczalnych zmian umowy został określony w projekcie umowy stanowiącym załącznik do SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mzbm.kalisz.pl (zakładka Zamówienia publiczne)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MZBM w Kaliszu, ul. Dobrzecka 18, 62-800 Kalisz (pok. 104 p. 1)- druk nieodpłatny lub otrzymać za zaliczeniem pocztowym (przesyłka pobraniowa - koszty przesyłki ponosi Wykonawca.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.05.2016 godzina 12:00, miejsce: wyłącznie siedziba Zamawiającego, ul. Dobrzecka 18, 62-800 Kalisz, parter - Biuro Obsługi Interesantów.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont pokrycia dachu i kominów budynku mieszkalnego przy ul. Śródmiejskiej 12 w Kaliszu wraz z remontem nawierzchni chodnika przy budynku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont pokrycia dachu i kominów budynku mieszkalnego przy ul. Śródmiejskiej 12 w Kaliszu wraz z remontem nawierzchni chodnika przy budynku, zgodnie z opisem zawartym w pkt II.1.4) ogłoszenia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.20.00-1, 45.26.12.10-9, 45.26.13.20-3, 45.41.00.00-4, 45.42.10.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont pokrycia dachu i kominów budynku mieszkalnego przy ul. Wrocławskiej 191 w Kaliszu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont pokrycia dachu i kominów budynku mieszkalnego przy ul. Wrocławskiej 191 w Kaliszu, zgodnie z opisem zawartym w pkt II.1.4) ogłoszenia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.20.00-1, 45.26.12.10-9, 45.26.13.20-3, 45.41.00.00-4, 45.42.10.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.