eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krasnystaw › Dostawa paliw płynnych dla potrzeb Urzędu Gminy Krasnystaw

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-12-03

Krasnystaw: Dostawa paliw płynnych dla potrzeb Urzędu Gminy Krasnystaw
Numer ogłoszenia: 498236 - 2013; data zamieszczenia: 03.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Krasnystaw , ul. M. Konopnickiej 4, 22-300 Krasnystaw, woj. lubelskie, tel. 082 5763753, faks 082 5763046.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krasnystaw.ug.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa paliw płynnych dla potrzeb Urzędu Gminy Krasnystaw.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliw płynnych dla potrzeb Urzędu Gminy Krasnystaw poprzez tankowanie pojazdów służbowych Urzędu Gminy Krasnystaw, samochodów jednostek OSP i kanistrów. Dostawa obejmować będzie zakup: benzyny bezołowiowej Pb 95 oraz oleju napędowego ON w okresie 2014 roku. Sprzedaż paliwa odbywać się będzie bezgotówkowo na podstawie wykazu nr rejestracyjnych samochodów oraz listy osób upoważnionych przez Zamawiającego do tankowania w kanistry. Zamawiający dopuszcza dokonywanie transakcji bezgotówkowej przy użyciu kart paliwowych. W takim przypadku karty muszą być wystawione na numer rejestracyjny bądź na osobę upoważnioną przez Zamawiającego. Karty muszą być zabezpieczone kodem PIN. W przypadku zmiany nr rejestracyjnego bądź osoby wskazanej w wykazie Wykonawca wystawi na własny koszt nową kartę paliwową. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę paliw płynnych w następujących ilościach (przewidywane maksymalne ilości zużycia): a) benzyna bezołowiowa Pb 95 - w ilości 3267 litrów b) olej napędowy ( Diesel ) ON - w ilości 16 134 litrów Wykonawca zobowiązany jest prowadzić pełny monitoring, transakcji z uwzględnieniem: a) daty tankowań, b) miejsca tankowań, ilości tankowanego paliwa, c) ceny 1 litra paliwa, d) wartości zakupu paliwa po uwzględnieniu oferowanego rabatu, e) numeru rejestracyjnego samochodu bądź tożsamości osoby upoważnionej do tankowania w kanister. Zamówienie realizowane będzie od dnia 1 stycznia 2014 roku do dnia 31 grudnia 2014 r.Wykonawca zobowiązany jest zapewnić Zamawiającemu w całym okresie realizacji zamówienia dostęp do stacji dystrybucyjnych paliw 7 dni w tygodniu przez 24 godziny na dobę.Dostarczane paliwo musi spełniać wymagania aktualnie obowiązujących polskich norm jakościowych PN oraz wymagania zawarte w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 09 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U.nr 221, poz. 1441 z poźn. zm.) oraz odpowiednie normy PN - EN 228 i PN - EN 590. Wykonawca na żądanie Zamawiającego winien dostarczyć aktualny atest jakościowy na zatankowane paliwo.Zakup paliwa odbywać się będzie na Stacji/Stacjach Paliw Wykonawcy w odległości nie większej niż 10 km od siedziby Zamawiającego znajdującej się w Krasnymstawie przy ul. M. Konopnickiej 4. Uwaga - w przypadku, gdy Wykonawca spełnia wymieniony wyżej wymóg i dysponuje również stacjami paliw zlokalizowanymi na terenie całej Polski możliwe będzie także tankowanie paliwa na tych stacjach.Wykonawca musi dysponować co najmniej jedną stacją paliw ze wszystkimi rodzajami paliw objętych przedmiotem zamówienia - na terenie powiatu krasnostawskiego, nie dalej niż 10 km od siedziby Zamawiającego znajdującej się w Krasnymstawie przy ul. M. Konopnickiej 4, (odległość mierzona jest według pomiaru licznika po drogach publicznych), czynną całodobowo przez wszystkie dni tygodnia w tym w soboty i w niedziele..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.21.00 - Benzyna bezołowiowa 09.13.41.99 - 09.13.41.99 .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni ten warunek jeżeli: posiada koncesję na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami objętymi przedmiotem zamówienia zgodnie z przepisem art. 46 ust. 1 pkt. 3 Ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. z 2013 r., poz. 672 z poźn. zm) w zw. z art. 32 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne (Dz. U. z 2012 r., poz. 1059 z późn. zm.); Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przeprowadzona będzie w oparciu o złożone przez wykonawców oświadczenia i dokumenty.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowo sposobu spełniania tego warunku. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przeprowadzona będzie w oparciu o złożone przez wykonawców oświadczenia i dokumenty.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowo sposobu spełniania tego warunku. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przeprowadzona będzie w oparciu o złożone przez wykonawców oświadczenia i dokumenty.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowo sposobu spełniania tego warunku. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przeprowadzona będzie w oparciu o złożone przez wykonawców oświadczenia i dokumenty.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowo sposobu spełniania tego warunku. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przeprowadzona będzie w oparciu o złożone przez wykonawców oświadczenia i dokumenty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Wykaz stacji paliw zgodnie z wymogami określonymi w roz. III pkt. 10 SIWZ, sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ( co najmniej jedna stacja paliw ze wszystkimi rodzajami paliw objętych przedmiotem zamówienia - na terenie powiatu krasnostawskiego, nie dalej niż 10 km od siedziby Zamawiającego znajdującej się w Krasnymstawie przy ul. M. Konopnickiej 4,czynna całodobowo przez wszystkie dni tygodnia w tym w soboty i w niedziele

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się wprowadzenie zmian w zawartej umowie w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy w następujących przypadkach: 1. Możliwe jest dokonywane zmiany: a/ jeżeli nastąpi zmiana obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, b/ możliwa jest zmiana w wykazie nr rejestracyjnych pojazdów oraz osób upoważnionych do tankowania kanistrów, c/ możliwa jest zmiana umowy w zakresie podwykonawstwa, za uprzednią zgodą Zamawiającego, d) za zmianę umowy nie będzie traktowana ustawowa zmiana wysokości stawki podatku VAT oraz podatku akcyzowego dotyczących paliw oraz zmian hurtowych cen paliw w Polsce wynikających ze zmian na rynkach światowych, zmian kursu walut (w zakresie +/- 25% ceny za 1 litr paliwa w stosunku do umownych cen brutto) e) w przypadku zmiany ceny jednostkowej dostarczanych paliw tj. jeżeli wzrośnie lub zmaleje o 25% cena za litr paliwa w stosunku do ceny zawartej w umowie zamawiający dopuszcza zmianę cen jednostkowych dostarczanych paliw w okresie realizacji przedmiotu umowy oraz zmianę maksymalnej wartości umowy. Zmiana dopuszczalna jest pod warunkiem przedstawienia zamawiającemu aktualnej informacji producenta paliw o cenie jednostkowej paliw - potwierdzony poprzez wydruk ze strony internetowej producenta potwierdzającego za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (wydruk winien zawierać informacje na temat cen jednostkowych, daty od kiedy obowiązują wskazane ceny oraz adres strony internetowej producenta). 2. Warunki dokonywania zmian: - inicjowanie zmian na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, - uzasadnienie zmiany prawidłową realizacja przedmiotu umowy, - dokonanie zmiany za zgodą Zamawiającego, - forma pisemna w postaci aneksu do umowy pod rygorem nieważności umowy (z zastrzeżeniem § 6 umowy - Załącznik Nr 5 do SIWZ).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ugkrasnystaw.bip4.e-zeto.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Krasnystaw, ul. M. Konopnickiej 4, 22-300 Krasnystaw, pok.4.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.12.2013 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy Krasnystaw, ul. M. Konopnickiej 4, 22-300 Krasnystaw pok.105.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej 2. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.