eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włodawa › Konserwacja i obsługa urządzeń oświetlenia ulic, placów dróg i miejsc publicznych na terenie Gminy Włodawa

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2012-12-07

Włodawa: Konserwacja i obsługa urządzeń oświetlenia ulic, placów dróg i miejsc publicznych na terenie Gminy Włodawa
Numer ogłoszenia: 497828 - 2012; data zamieszczenia: 07.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Włodawa , ul. Jana Pawła II 22, 22-200 Włodawa, woj. lubelskie, tel. 0825721234, faks 0825721234.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lublin.pl/wlodawa

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja i obsługa urządzeń oświetlenia ulic, placów dróg i miejsc publicznych na terenie Gminy Włodawa.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zmówienia jest konserwacja i obsługa urządzeń oświetlenia ulic, placów, dróg i miejsc publicznych na terenie Gminy Włodawa. Zakres rzeczowy usługi - 774 opraw lamp ulicznych stanowiących własność gminy, zamontowanych na słupach stanowiących własność PGE Dystrybucja Odział Zamość, zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 1 do umowy. W zakres konserwacji oświetlenia ulicznego wchodzi: 1. Prowadzenie eksploatacji, obsługi i konserwacji urządzeń zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami technicznymi w zakresie eksploatacji sieci oświetleniowej, bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony od porażeń. 2. Prowadzenie i aktualizacja dokumentacji technicznej i eksploatacyjnej. 3. Prowadzenie oględzin, przeglądów oraz niezbędnych remontów oświetlenia. 4. Załączanie i wyłączanie oświetlenia w ustalonych godzinach - zgodnie z tabelą świecenia ustaloną przez Zamawiającego, stanowiącej załącznik nr 2 do umowy. 5. Przyjmowanie i rejestrowanie reklamacji dot. funkcjonowania oświetlenia w godz. 730 ÷ 2100. 6. Sprawne usuwanie stanów awaryjnych powodujących zakłócenia w funkcjonowaniu zleconego zakresu oświetlenia. 7. Utrzymywanie urządzeń we właściwym stanie technicznym. 8. Wnioskowanie do Zamawiającego o konieczności wykonania modernizacji sieci oświetleniowej spowodowanej złym stanem technicznym. 9. Wymiana uszkodzonych opraw bądź ich elementów (lamp, kloszy, układów zapłonowych, dławików itp.) 10. Wymiana uszkodzonych wysięgników, tabliczek bezpiecznikowych, bezpieczników, przewodów w słupach, elementów osłonowych itp. 11. Naprawa uszkodzonych linii kablowych i napowietrznych zasilających lampy uliczne. 12. Utylizacja uszkodzonych źródeł światła. 13. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać Zamawiającemu z częstotliwością 1 raz na kwartał, wykaz prac remontowych przeprowadzonych za dany okres na urządzeniach stanowiących majątek Zamawiającego. 14. Wykonawca sporządzając ofertę winien uwzględnić okoliczność, że urządzenia oświetlenia ulicznego których konserwacja ma być przedmiotem usługi znajduje się na słupach energetycznych stanowiących własność PGE Dystrybucja S.A. Odział Zamość. Wykonawca powinien uregulować więc własnym staraniem, kwestię dostępu do urządzeń. Cena za konserwację i obsługę urządzeń powinna uwzględnić ewentualne koszty, jakie wykonawca poniesie w związku z uzyskaniem zgody właściciela urządzeń za dostęp do nich..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Dopuszcza się zwiększenie przez Zamawiającego ilości punktów lamp ulicznych, o których mowa w Załączniku nr 1 Umowy w rozmiarze nie większym niż 20% punktów lamp ulicznych. Rozliczenie dodatkowych punktów lamp ulicznych będzie się odbywać odpowiednio do pierwotnej części zamówienia i według tej samej stawki rozliczeniowej. Zmiana umowy nastąpi poprzez zawarcie stosownego aneksu do Umowy.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.21.00 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: tak

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • odpis z właściwego rejestru sądu lub kserokopia wypisu z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

danych zawartych w ofercie. 2. Umowy w sprawach zamówień publicznych są jawne i podlegają udostępnianiu na zasadach określonych w przepisach o dostępie do informacji publicznej. 3. Z Wykonawcą zostanie zawarta umowa w siedzibie Zamawiającego po uprawomocnieniu się przetargu zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lublin.pl/wlodawa/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Włodawa Al. Jana Pawła II nr 22, pokój nr 9.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.12.2012 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Włodawa Al. Jana Pawła II nr 22, w pokoju nr 11 (sekretariat)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.