eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Serwis i naprawy drzwi, bram i szlabanów otwieranych automatycznie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-12-07

Kraków: Serwis i naprawy drzwi, bram i szlabanów otwieranych automatycznie
Numer ogłoszenia: 496976 - 2012; data zamieszczenia: 07.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Poczta Polska S.A. Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Krakowie , ul. Westerplatte 20, 31-045 Kraków, woj. małopolskie, tel. 124222153, faks 124222153; 124229033.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poczta-polska.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Serwis i naprawy drzwi, bram i szlabanów otwieranych automatycznie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie obsługi serwisowej w zakresie stałego utrzymywania pełnej sprawności technicznej urządzeń wymienionych poniżej, poprzez: - prowadzenie cyklicznych przeglądów okresowych według ustalonej częstotliwości - usuwanie awarii wraz z wymianą uszkodzonych drobnych części wymienionych w punkcie 3 ppkt c). 2. Zamówienie jest podzielone na części zgodnie z przeznaczeniem dla jednostek RI Kraków i obejmuje: - część nr I - serwis drzwi, bram, szlabanu automatycznego ( Kraków, Nowy Sącz, Tarnów ) L.p. Rodzaj urządzenia/lokalizacja Typ napędu Ilość 1. Drzwi GEZE ECDRIVE 1 2. Drzwi DORMA ES 90 1 3. Drzwi GEZE-TSA 360 3 4. Drzwi DORMA ES 90 2 5 Drzwi DORMA ES 90 2 6 Drzwi GEZE-TSA 360 2 7 Drzwi GEZE SLIMDRIVE 1 8 Brama Główna CRAWFORD 1 9 Brama Stacji Obsługi CRAWFORD 1 10 Brama Myjni CRAWFORD 2 11 Drzwi GEZE ECDRIVE 1 12 Drzwi BESAM 1 13 Drzwi GEZE-TSA 360 1 14 Brama FAAC 1 15 Drzwi BESAM 1 16 Drzwi DORMA CS-EC2 1 17 Brama stalowa TORH 1 18 Brama FAAC 1 19 Drzwi WALDOOR USW 2 20 Drzwi WALDOOR USW 1 21 Brama HINDI 880 1 22 Drzwi GEZE SLIMDRIVE 2 23 Drzwi BESAM 1 24 Brama FAAC 1 25 Brama BENINCA 1 26 Brama TH 1551 1 - część nr II - serwis drzwi, bram, szlabanu automatycznego ( Rzeszów, Przemyśl) L.p. Rodzaj urządzenia/lokalizacja Typ napędu Ilość 1. Drzwi BESAM EMD 1 2. szlaban NICE SIGNO 1 3. brama GEZE 1 4. brama wjazdowa siłownik TOUSEK 1 5 drzwi BESAM EMD 1 6 brama FAAC model 748MP/749 1 7 drzwi stacja paliw SLIMDRIVE SL 1 8 Brama Myjni CRAWFORD 1 9 Brama Stacji Kontroli CRAWFORD 2 10 Brama Stacji Obsługi CRAWFORD 6 11 brama CAME 1 12 szlaban 1 13 Brama Myjni CRAWFORD 2 14 Brama Stacji Kontroli CRAWFORD 2 15 Brama Stacji Obsługi CRAWFORD 2 16 brama segmentowa (serwis w II półroczu 2013 r.) TSB-S 16 17 uszczelnienie bramowe (serwis w II półroczu 2013 r.) TSU 9 18 rampa hydrauliczna (serwis w II półroczu 2013 r.) TSU 9 19 Szlaban (serwis w II półroczu 2013 r.) NICE SIGNO 1 3. Zakres czynności wchodzących w skład przeglądów okresowych: a) Kompleksowy serwis drzwi, bram, szlabanów automatycznych wraz z ich napędem powinien być wykonywany, co 3 miesiące, czyli 4 przeglądy w okresie obowiązywania umowy (ze względu na wymagania Aprobaty Technicznej, zaleceń producenta oraz intensywności eksploatacji), za wyjątkiem WER Rudna (cz.II poz 16-19) gdzie będzie wykonany tylko 1 przegląd (serwis) w II półroczu 2013 r. b) W ramach serwisu, sprawdzeniu i regulacji podlegają elementy i podzespoły drzwi, bram oraz szlabanów automatycznych wskazane w zakresie czynności przeglądów okresowych z SIWZ. c) Elementy urządzeń podlegające wymianie, w ramach kosztu wynagrodzenia Wykonawcy, które będzie określone w § 3 ust 1 zawartej umowy, zostały wskazane w SIWZ i obejmują: - przewody elektryczne i złączki, - łożyska, tuleje, - wyłączniki, mikrowyłączniki, - paski napędowe (oprócz głównego pasa napędowego) - elementy blokujące drzwi, - zamki i zawiasy drzwiowe, - śruby, nakrętki, podkładki, - bezpieczniki obwodów zasilających - smary, - preparaty czyszczące i konserwujące. 4. Miejsca lokalizacji urządzeń i realizacji usług Przedmiot zamówienia będzie realizowany w urządzeniach zlokalizowanych w jednostkach Poczty Polskiej S.A. wskazanych w SIWZ. 5. Warunki realizacji usług a) Przeglądy okresowe i usuwanie awarii urządzeń odbywać się będzie w godzinach pracy jednostek organizacyjnych Poczty Polskiej S.A., w których wymienione p-cie 2 urządzenia są eksploatowane. b) Przeglądy okresowe, wykonywane będą w okresach zgodnych z wymaganiami producenta dla poszczególnych typów i modeli urządzeń, jednak nie rzadziej niż raz na 3 miesiące. Dokonywanie przeglądów okresowych nie wymaga każdorazowego telefonicznego lub pisemnego ich zlecania. Przeglądy okresowe mogą być wykonywane na bieżąco np. podczas usuwania awarii. c) Awarie w funkcjonowaniu urządzeń zgłaszane będą do Wykonawcy telefonicznie, faksem lub e-mailem przez upoważnionego pracownika Regionu Infrastruktury w Krakowie lub Rzeszowie (w sobotę przez pracownika jednostki, w której wystąpiła awaria). d) Wykonawca zobowiązany jest przystąpić do usunięcia awarii (tzw. czas reakcji) w ciągu 6 godzin od momentu zgłoszenia. e) W przypadku, gdy usunięcie awarii nie jest możliwe w ciągu 24 godzin Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia zastępczych elementów systemu do czasu dokonania pełnej naprawy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.70.00.00-2, 50.71.00.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p. dotyczące m.in. posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy p.z.p. 3. W celu potwierdzenia SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU określonych w art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p. oraz BRAKU PODSTAW DO WYKLUCZENIA wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy p.z.p zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu 2) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia 3) w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy - wykonawca nie będący osobą fizyczną składa aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - wykonawca będący osobą fizyczną nie prowadzącą działalności gospodarczej składa oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy; 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 3 : 4.1 ppkt 3) - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, Dokumenty , o których mowa w pkt 4.1 lit. a , powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 4 , zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Aktualność dokumentu jak wyżej. 5. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia na dzień upływu terminu do składania oferty, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wymienionych powyżej. Z treści dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż warunek Wykonawca spełnił.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek - dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunku, o którym mowa powyżej, Wykonawca jest zobowiązany przedstawić: Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykonawca sporządzi wykaz wg schematu z SIWZ i dołączy go do składanej oferty: Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wykazanie, iż Wykonawca dysponuje co najmniej 1 osobą posiadającą właściwe kwalifikacje elektryczne tj. świadectwo kwalifikacyjne typu E. 2. W przypadku gdy Wykonawca będzie polegał na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu, pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji tych osób na okres wykonywania przedmiotu zamówienia. 3. Na potwierdzenie, że osoby wskazane w wykazie, o którym mowa w pkt. 1 posiadają wymagane kwalifikacje, wraz z ofertą należy złożyć oświadczenie (w oparciu o wzór z SIWZ) o posiadaniu przez te osoby stosownych kwalifikacji , opisanych w w/w wykazie. 4. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia na dzień upływu terminu do składania oferty, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wymienionych powyżej. Z treści dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż warunek Wykonawca spełnił.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. INNE DOKUMENTY, które należy załączyć do oferty: 1.1. Podpisany formularz oferty - który należy umieścić jako pierwszą stronę oferty. 1.2. Wypełniony i podpisany formularz cenowy - zgodnie z SIWZ. 1.3. Pełnomocnictwo lub upoważnienie - jeżeli dokumenty będą podpisane przez pełnomocnika firmy lub inną osobę upoważnioną - załączone w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: RI 4 / 90 /12
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Poczta Polska S.A. Region Infrastruktury w Krakowie 31-045 Kraków ul. Westerplatte 20 pok. 409 IVp..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2012 godzina 11:30, miejsce: Poczta Polska S.A. Region Infrastruktury w Krakowie 31-045 Kraków ul. Westerplatte 20 pok. 409 IVp..

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 20.01.2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Serwis i naprawy drzwi, bram i szlabanów otwieranych automatycznie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - część nr I - serwis drzwi, bram, szlabanu automatycznego ( Kraków, Nowy Sącz, Tarnów ) L.p. Rodzaj urządzenia/lokalizacja Typ napędu Ilość 1. Drzwi GEZE ECDRIVE 1 2. Drzwi DORMA ES 90 1 3. Drzwi GEZE-TSA 360 3 4. Drzwi DORMA ES 90 2 5 Drzwi DORMA ES 90 2 6 Drzwi GEZE-TSA 360 2 7 Drzwi GEZE SLIMDRIVE 1 8 Brama Główna CRAWFORD 1 9 Brama Stacji Obsługi CRAWFORD 1 10 Brama Myjni CRAWFORD 2 11 Drzwi GEZE ECDRIVE 1 12 Drzwi BESAM 1 13 Drzwi GEZE-TSA 360 1 14 Brama FAAC 1 15 Drzwi BESAM 1 16 Drzwi DORMA CS-EC2 1 17 Brama stalowa TORH 1 18 Brama FAAC 1 19 Drzwi WALDOOR USW 2 20 Drzwi WALDOOR USW 1 21 Brama HINDI 880 1 22 Drzwi GEZE SLIMDRIVE 2 23 Drzwi BESAM 1 24 Brama FAAC 1 25 Brama BENINCA 1 26 Brama TH 1551 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.70.00.00-2, 50.71.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Serwis i naprawy drzwi, bram i szlabanów otwieranych automatycznie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - część nr II - serwis drzwi, bram, szlabanu automatycznego ( Rzeszów, Przemyśl ) L.p. Rodzaj urządzenia/lokalizacja Typ napędu Ilość 1. Drzwi BESAM EMD 1 2. szlaban NICE SIGNO 1 3. brama GEZE 1 4. brama wjazdowa siłownik TOUSEK 1 5 drzwi BESAM EMD 1 6 brama FAAC model 748MP/749 1 7 drzwi stacja paliw SLIMDRIVE SL 1 8 Brama Myjni CRAWFORD 1 9 Brama Stacji Kontroli CRAWFORD 2 10 Brama Stacji Obsługi CRAWFORD 6 11 brama CAME 1 12 szlaban 1 13 Brama Myjni CRAWFORD 2 14 Brama Stacji Kontroli CRAWFORD 2 15 Brama Stacji Obsługi CRAWFORD 2 16 brama segmentowa (serwis w II półroczu 2013 r.) TSB-S 16 17 uszczelnienie bramowe (serwis w II półroczu 2013 r.) TSU 9 18 rampa hydrauliczna (serwis w II półroczu 2013 r.) TSU 9 19 Szlaban (serwis w II półroczu 2013 r.) NICE SIGNO 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.70.00.00-2, 50.71.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.