eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Libiąż › Świadczenie usług pocztowych na przesyłki w obrocie krajowym i zagranicznym dla Urzędu Miejskiego w Libiążu w 2014 roku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-12-03

Libiąż: Świadczenie usług pocztowych na przesyłki w obrocie krajowym i zagranicznym dla Urzędu Miejskiego w Libiążu w 2014 roku
Numer ogłoszenia: 496214 - 2013; data zamieszczenia: 03.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Libiążu , ul. Działkowa 1, 32-590 Libiąż, woj. małopolskie, tel. 032 6271311, faks 032 6249292.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.libiaz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług pocztowych na przesyłki w obrocie krajowym i zagranicznym dla Urzędu Miejskiego w Libiążu w 2014 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych na przesyłki w obrocie krajowym i zagranicznym przez operatora pocztowego, w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz ewentualnych ich zwrotów, zgodnie z przepisami ustawy Prawo pocztowe z dnia 23 listopada 2012 r. (Dz.U. z 2012 r., poz. 1529) pn.: Świadczenie usług pocztowych na przesyłki w obrocie krajowym i zagranicznym dla Urzędu Miejskiego w Libiążu w 2014 roku. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie następujących usług pocztowych: 1) w obrocie krajowym i zagranicznym przesyłek najszybszej kategorii i przesyłek nie będących przesyłkami najszybszej kategorii: a) przesyłek listowych nierejestrowanych, b) przesyłek listowych rejestrowanych, c) paczek pocztowych, 2) w obrocie krajowym: a) przesyłek kurierskich doręczonych do 24 godzin, 3) w obrocie krajowym i zagranicznym zwrot przesyłek rejestrowanych i nierejestrowanych, po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia lub wydania odbiorcy. Przesyłki nadawane będą w dni pracy Urzędu, z siedziby Wykonawcy pod warunkiem, że siedziba placówki znajduje się w Libiążu. W innym przypadku przesyłki nadawane będą z siedziby Zamawiającego w poniedziałek w godzinach od 14.30 do 15.30, od wtorku do czwartku godzinach od 13.30 do 14.30, w piątek godzinach od 12.30 do 13.30. Odbioru dokonywać będzie wówczas upoważniony przedstawiciel Wykonawcy, po okazaniu stosownego upoważnienia. Zamawiający zobowiązuje się do umieszczenia na stronie adresowej każdej nadawanej przesyłki listowej lub paczki: 1) nazwy odbiorcy i jego adres (podany jednocześnie w pocztowej książce nadawczej dla przesyłek rejestrowanych), 2) określenia rodzaj przesyłki, 3) nadruku (pieczątki) zawierającego pełną nazwę i adres Zamawiającego. Na opakowaniu przesyłek (stronie adresowej przesyłek i blankietów adresowych) nadanych przez Zamawiającego i na odwrocie nadania przesyłek przez Zamawiającego, oraz na zwrotnym potwierdzeniu odbioru będą znajdować się tylko dane adresowe Zamawiającego. Zamawiający zobowiązuje się do właściwego przygotowania przesyłek oraz sporządzania zestawień dla przesyłek. Zamawiający zobowiązuje się do nadawania przesyłek w stanie uporządkowanym przez co należy rozumieć: a) dla przesyłek rejestrowanych - wpisanie każdej przesyłki do zestawienia przesyłek, sporządzanego w dwóch egzemplarzach, z których oryginał będzie przeznaczony dla Wykonawcy w celach rozliczeniowych, a kopia stanowić będzie dla Zamawiającego potwierdzenie nadania danej partii przesyłek, b) dla przesyłek zwykłych - nierejestrowanych - przygotowanie zestawienia ilościowego przesyłek wg poszczególnych kategorii wagowych sporządzanego dla celów rozliczeniowych w dwóch egzemplarzach, z których oryginał przeznaczony będzie dla Wykonawcy w celach rozliczeniowych, a kopia stanowić będzie dla Zamawiającego potwierdzenie nadania danej partii przesyłek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, określa Zakres rodzajowy i ilościowy usług - załącznik nr 5 do SIWZ oraz istotne postanowienia, które zostaną wprowadzone do umowy (Rozdz. XV SIWZ). Planowane ilości przesyłek mogą ulec zmianie pomiędzy pozycjami zawartymi w Zakresie rodzajowym i ilościowym usług - zał. nr 5 do SIWZ, w zależności od faktycznej potrzeby Zamawiającego. Rozliczanie wykonanych prac odbywać się będzie na podstawie zaoferowanych cen jednostkowych zawartych w Kalkulacji cenowej w formie opłaty z dołu oraz faktycznie wykonanej usługi, do wysokości środków przeznaczonych na ten cel określonych w umowie. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z innych usług niż wymienione w Kalkulacji cenowej, wysokość opłat z tego tytułu, rozliczana będzie na podstawie cennika obowiązującego u Wykonawcy w dniu świadczenia usług..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.11.00.00 - Usługi pocztowe 64.11.20.00 - Usługi pocztowe dotyczące listów 64.11.30.00 - Usługi pocztowe dotyczące paczek .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, iż posiada uprawnienia do wykonywania działalności pocztowej, na podstawie wpisu do rejestru operatorów pocztowych, prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. 2012 r. poz. 1529.)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1./Jeżeli dotyczy/ pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu, z którego wynika zakres reprezentacji, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, 2. /Jeżeli dotyczy/ pełnomocnictwo do reprezentowania w przedmiotowym postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy - w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy), 3.Wypełniony formularz OFERTA wg załącznika nr 4 do SIWZ wraz z kalkulacją cenową - załącznik nr 6 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) zmiany pomiędzy pozycjami planowanych ilości przesyłek zawartych w Zakresie rodzajowym i ilościowym usług - załącznik do umowy, w zależności od faktycznej potrzeby Zamawiającego. Rozliczanie wykonanej usługi odbywać się będzie na podstawie zaoferowanych cen jednostkowych zawartych w Kalkulacji cenowej w formie opłaty z dołu oraz faktycznie wykonanych usług do wysokości środków przeznaczonych na ten cel określonych w umowie. 2) zmiany przepisów dotyczących podatku VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.libiaz.pl (Biuletyn Informacji Publicznej)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Libiążu, ul. Działkowa 1, 32-590 Libiąż, pokój nr 109..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Libiążu, ul. Działkowa 1, 32-590 Libiąż, sekretariat pokój nr 200..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.