eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ropczyce › Budowa budynku wielofunkcyjnego w Brzezówce - etap IV

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-03-23

Ogłoszenie nr 49604 - 2017 z dnia 2017-03-23 r.

Ropczyce: Budowa budynku wielofunkcyjnego w Brzezówce - etap IV
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 36983-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ropczyce, krajowy numer identyfikacyjny 52472000000, ul. ul. Krisego  1, 39100   Ropczyce, państwo Polska, woj. podkarpackie, tel. (017) 2210550, faks (017) 2210555, e-mail ropczyce@intertele.pl
Adres strony internetowej (URL): www.ropczyce.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa budynku wielofunkcyjnego w Brzezówce - etap IV

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.271.5.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia pn. "Budowa budynku wielofunkcyjnego w Brzezówce - etap IV" jest wykonanie na działkach o nr ew. 304/4, 304/3, 304/2 w Brzezówce zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik Nr 2 do SIWZ, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót stanowiącymi załącznik Nr 3 do SIWZ oraz przedmiarami robót stanowiącymi załącznik Nr 4 do SIWZ a także zgodnie z zasadami wiedzy technicznej n/w zakresu prac: 1.1. W ramach etapu IV budowy budynku wielofunkcyjnego należy wykonać: - izolację poziomą i pionową (h= 0,50 m) posadzki w pomieszczeniu kotłowni poprzez: usunięcie starych izolacji z papy, oczyszczenie i zmycie podłoża, wykonanie fasety na styku ławy i ściany, gruntowanie podłoża preparatem np.: Eurolan TG2, izolacje przeciwwilgociowe ze szlamu uszczelniającego np.: Superflex D24 o gr. min. 3 mm, - tynki cementowo-wapienne ścian i stropów, malowanie oraz licowanie ścian płytkami, montaż umywalki wraz z baterią, - montaż drzwi p.poż. DP1 wraz z ościeżnicą w pomieszczeniu kotłowni, - warstwy posadzkowe w pomieszczeniu kotłowni: izolację posadzkowa termiczną styropianem EPS 100 gr. 5,0 cm, wylewkę cementową gr. 6 cm zbrojoną siatką stalową, ułożenie płytek posadzkowych gresowych wraz z cokolikiem w pom. pomieszczeniu kotłowni, - kompletną technologię kotłowni (instalacje; gazową, elektryczną, c.w.u., elektryczną, wentylacyjną), - ruraż instalacji c.o. rozprowadzony w posadzce na kondygnacji piwnic, - montaż grzejników i zaworów termostatycznych na kondygnacji przyziemia w ilościach: 19+8 zasilanych od dołu, grzejniki oraz zawory termostatyczne w ilości 19 szt. są w posiadaniu inwestora oraz zakup nowych 8 szt. zasilanych od dołu V 22 600/400 1 szt., V 11 600/400- 1 szt. ,V33 600/900 1 szt. oraz łazienkowe o szerokości 51 cm i wysokości 1,7 m - 3 szt., o szerokości 61 cm i wysokości 1,7 m 2 szt., - montaż aktywnego systemu bezpieczeństwa instalacji gazowej, - okładziny posadzkowej z płytki antypoślizgowej (gat. I) w pom. 14, 15 i 16 kondygnacji parteru, - posadzki parkietowej dębowej lakierowanej wraz listwami przyściennymi oraz z odpowiednim przygotowaniem podłoża w pom. sali spotkań, - instalacji p.poż.(hydrantowej) na zewnątrz budynku, - okładziny schodów zewnętrznych z płytek antypoślizgowych mrozoodpornych oraz cokolika wraz z odpowiednim przygotowaniem podłoża, - skucie żelbetowej odbojnicy na pochylni, wykonanie okładziny pochylni z płytek antypoślizgowych mrozoodpornych wraz z odpowiednim przygotowaniem podłoża, - montaż barierek i pochwytów zewnętrznych ze stali nierdzewnej (barierki od Bz1- do Bz4), - instalacji oświetlenia terenu bez montażu słupów i opraw, - wykończenia elewacji budynku z płytek klinkierowych wraz z przygotowaniem podłoża, - chodników z kostki brukowej oraz opaski odbojowej budynku wraz z obrzeżami, - podbudowy dróg, miejsc postojowych bez wykończenia kostką brukowa, montaż krawężników drogowych, - niwelacji terenu przyległego, - napełnienia i uruchomienia instalacji c.o., - napełnienia instalacji wod-kan, 1.2. Ponadto w ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do wykonania: - nowego otworu drzwiowego pomiędzy pomieszczeniem 15 i 16 kondygnacji parteru, montażu ościeżnicy wraz z listwami wykończeniowymi oraz drzwi z wkładką łucznikową w kolorze drewnopodobnym (jak istniejące drzwi), wykończenia szpalet, - wymurowanie dodatkowego komina od pomieszczenia kotłowni wyprowadzonego ponad dach z wkładem kominowym dwupłaszczyznowym ze stali nierdzewnej, tynkowanie komina wraz z wyprawą elewacyjną ponad dachem wraz z wkładem kominowym, malowanie komina wewnątrz pomieszczeń, - montaż dwóch szaf rozdzielczych c.o. na kondygnacji piwnic, - podłączenie centrali wentylacji mechanicznej w kuchni do instalacji cwu., - montaż włącznika, oprawy oświetleniowej w korytarzu przyziemia zasilanej z rozdzielni TK, - montaż zaworu czerpalnego wraz z podejściem na ścianie cokołu budynku na zewnątrz przy pomieszczeniu kotłowi, - instalacje komputerowa i logiczna wraz z osprzętem w pom. administracji i biblioteki , przewód telefoniczny w rurze z PCV poprowadzić od przyłącza telefonicznego na stropie do szafy PD, doprowadzenie zasilania z tablicy T1 do pomieszczenia administracji wraz z osprzętem, - regulacji połączeń rur spustowych i rewizji, - instalacji kanalizacji deszczowej tj. montażu rurociągów, studzienek oraz wpustów ulicznych w zakresie; KD3-KD2- KD1-W1,KD9-KD7-W3, KD11-W5 oraz wpusty W2, W4, W5. - instalacje zasilania nowego kotła w pomieszczeniu kotłowni od tablicy TK, - montaż parapetów zewnętrznych z blachy powlekanej w pom.03, - demontaż napowietrznego przyłącza energetycznego od budynku OSP do budynku wielofunkcyjnego, - urządzenia i zagospodarowania placu budowy oraz doprowadzenia niezbędnych mediów dla potrzeb budowy, - zabezpieczenia i dozorowania budowy w czasie realizacji zamówienia, - utrzymania czystości i porządku na terenie budowy, - usuwania i unieszkodliwiania odpadów powstających w wyniku realizacji przedmiotu zamówienia na swój koszt, - wykonania niezbędnych prób i odbiorów, - przygotowania niezbędnych dokumentów wymaganych do realizacji jak: oświadczenia kierownika budowy, kierowników robót, zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa, plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, - przygotowania kompletu dokumentów do odbioru końcowego, w tym inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. 2. Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia. 2.1. Przedmiot zamówienia nie obejmuje wykonania robót opisanych w opisie technicznym projektu jako: - montażu słupów oświetleniowych wraz z oprawami oświetlenia terenu, wykonania warstw posadzki na poziomie przyziemia za wyjątkiem pomieszczenia kotłowi, wykonania tynków ścian i sufitu na poziomie przyziemia za wyjątkiem pomieszczenia kotłowni (biały montaż instalacji wod. -kan , opraw oświetleniowych, włączników, gniazd, odbiorników), wykonania robót wykończeniowych (szpachlowania, malowania, okładzin ściennych z płytek na poziomie przyziemia za wyjątkiem pom kotłowni), montażu stolarki drzwiowej wewnętrznej wraz z ościeżnicami na poziomie przyziemia i parteru za wyjątkiem pomieszczenia kotłowni, wykonanie nawierzchni wykończenia drogi dojazdowej do budynku oraz miejsc postojowych kostką brukową, urządzenia zieleni niskiej i wysokiej oraz rozbiórki istniejącego budynku OSP, wykonanie utwardzenia pod śmietnik, budowy nowego ogrodzenia. 2.2. Wszelkie prace budowlane i instalacyjne pomieszczeń na kondygnacji parteru w obrębie biblioteki i pokoju administracji winny być zakończone i przekazane zamawiającemu najpóźniej do 04.05.2017 r. Wykonawca stworzy możliwość dostępu do pomieszczeń biblioteki w celu przetransportowania zasobów bibliotecznych ze starego budynku w okresie od 05.05.2017 r. - 12.05.2017 r. Wszelkie prace instalacyjne pomieszczenia kotłowni winny być zakończone do 31.05.2017 r. Wykonawca stworzy możliwość wykonania przyłącza gazowego planowanego do wykonania przez dostawcę gazu w terminie do 30.06.2017 r. Roboty rozbiórkowe starego budynku OSP planowane do wykonywania przez innego wykonawcę terminie do dn. 26.05.2017 r. Plac budowy w obrębie starego rozbieranego budynku OSP będzie przekazany Wykonawcy nie później niż w dniu 29.05.2017 r. 3. Szczegółowy zakres oraz sposób wykonania przedmiotu zamówienia określają w kolejności ważności opis przedmiotu zamówienia zawarty w SIWZ, dokumentacje projektowe stanowiące załączniki Nr 2 do SIWZ, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załączniki Nr 3 do SIWZ oraz przedmiary robót stanowiące załączniki Nr 5 do SIWZ. 4. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym m. in. przepisami BHP, PN przenoszącymi normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy, zasadami wiedzy technicznej, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, należytą starannością, właściwą organizacją, bezpiecznie i dobrze jakościowo. 5. Użyte przy realizacji robót materiały winny spełniać wymagania określone w art. 10 Prawa budowlanego oraz winny posiadać dokumenty potwierdzające dopuszczenie do użytkowania i spełnienie odpowiednich norm. 6. Tam, gdzie w dokumentacji projektowej lub przedmiarach, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub wskazano normy, o których mowa w art. 30 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza do zastosowania przy realizacji zamówienia materiałów i rozwiązań równoważnych pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych, pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej specyfikacji, po akceptacji przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza jednocześnie wszelkie ich odpowiedniki rynkowe nie gorsze niż wskazane. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia i roboty budowlane spełniają określone przez Zamawiającego wymagania. Parametry wskazanego przez Zamawiającego standardu przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne i inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia, natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie konkretnego producenta. 7. Minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji liczony od daty protokolarnego końcowego odbioru przedmiotu zamówienia, wynosi: 1) na wykonany przedmiot zamówienia - 3 lata, 2) na zamontowane urządzenia - 2 lata. 8. Na podstawie art. 29 ust 3a ustawy PZP Zamawiający wymaga aby Wykonawca lub Podwykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia zatrudniał na umowę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy, osoby wykonujące czynności, które będą wykonywały prace związane z przedmiotem zamówienia - szczegółowe wymogi zawiera Rozdział XXVI SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45300000-0, 45310000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.). Zgodnie z postanowieniami w/w przepisu postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3. W przedmiotowym postępowaniu w wyznaczonym terminie składania ofert tj. do dnia 22.03.2017 r. do godz. 09:30 nie wpłynęła żadna oferta.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.