eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kłaj › Usługi dostępu do Internetu w ramach realizacji projektuBudowa społeczeństwa obywatelskiego w Gminie Kłaj

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-12-02

Kłaj: Usługi dostępu do Internetu w ramach realizacji projektu: Budowa społeczeństwa obywatelskiego w Gminie Kłaj
Numer ogłoszenia: 494830 - 2013; data zamieszczenia: 02.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kłaj , 655, 32-015 Kłaj, woj. małopolskie, tel. 012 2841100 w. 36, faks 012 2841133.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.klaj.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi dostępu do Internetu w ramach realizacji projektu: Budowa społeczeństwa obywatelskiego w Gminie Kłaj.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje realizację usług dostępu do Internetu dla użytkowników infrastruktury sieci szerokopasmowej Gminy Kłaj, wybudowanej w ramach projektu: Budowa społeczeństwa obywatelskiego w Gminie Kłaj współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013, 8. Oś Priorytetowa: Społeczeństwo informacyjne - zwiększanie innowacyjności gospodarki, Działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion. Do zadań Wykonawcy przedmiotu zamówienia będzie należało: 1. Świadczenie usług dostępu do Internetu (dostarczenie łącza Internetowego): Dostawa symetrycznego łącza internetowego o przepływności minimum 150 Mbit/s do infrastruktury Gminnej Sieci Szerokopasmowej w Kłaju. Usługa świadczona będzie w postaci łącza internetowego klasy operatorskiej zestawionego do jednego z węzłów rdzeniowych sieci (lokalizacje węzłów rdzeniowych przedstawiono w tabeli nr.1 ) o następujących parametrach: - łącze powinno być zestawione w technologii światłowodowej lub za pomocą radiolinii cyfrowej pracującej w licencjonowanym paśmie radiowym. (Zamawiający nie dopuszcza możliwości wykorzystania radiolinii wykorzystujących nielicencjonowane pasmo radiowe) - przepustowość łącza dostępu do Internetu nie mniejsza niż 150 Mbit/s Full Dupleks (symetryczne), z możliwością zwiększenia w przyszłości. - dostępność łącza na poziomie min. 99,995% - brak limitu transferu danych, - brak limitów i ograniczeń czasowych korzystania z usługi, - zapewnienie puli zewnętrznych adresów IP w minimalnej ilości 16 (w ramach jednej klasy), Wykonawca w ramach usługi zapewni na własny koszt wszelkie dodatkowe urządzenia, niezbędne do uruchomienia i świadczenia usługi - jeśli będą wymagane (np. router, radiolinia , media konwertery itp.). Wykonawca będzie ponosił koszty opłat do UKE za zestawione łącze przy pomocy radiolinii cyfrowej. 2. Wykonawca będzie zobowiązany również do: -bieżące monitorowanie łącza internetowego do punktu styku z siecią Zamawiającego oraz wykrywanie awarii , przy czym czas reakcji na zgłoszenie awarii max. 4 godziny (w dni robocze od poniedziałku do piątku), -usuwanie awarii łącza internetowego w ciągu max. 24 godzin od daty zgłoszenia (w dni robocze od poniedziałku do piątku), -w przypadku braku możliwości usunięcia awarii łącza w ciągu 24 godzin , zapewnienie łącza rezerwowego o przepływności min. 50 Mbit/s w celu zachowania ciągłości usług dostępowych dla użytkowników sieci szerokopasmowej, -sporządzanie okresowych raportów obciążenia łącza internetowego na wniosek Zamawiającego -Bieżące przyjmowanie zgłoszeń awarii i usterek na wskazany numer serwisowy w dni robocze w godzinach do 8.00 do 20.00.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp. Do zadań Wykonawcy przedmiotu zamówienia będzie należało: 1. Świadczenie usług dostępu do Internetu (dostarczenie łącza Internetowego): Dostawa symetrycznego łącza internetowego o przepływności minimum 150 Mbit/s do infrastruktury Gminnej Sieci Szerokopasmowej w Kłaju. Usługa świadczona będzie w postaci łącza internetowego klasy operatorskiej zestawionego do jednego z węzłów rdzeniowych sieci (lokalizacje węzłów rdzeniowych przedstawiono w tabeli nr.1 ) o następujących parametrach: - łącze powinno być zestawione w technologii światłowodowej lub za pomocą radiolinii cyfrowej pracującej w licencjonowanym paśmie radiowym. (Zamawiający nie dopuszcza możliwości wykorzystania radiolinii wykorzystujących nielicencjonowane pasmo radiowe) - przepustowość łącza dostępu do Internetu nie mniejsza niż 150 Mbit/s Full Dupleks (symetryczne), z możliwością zwiększenia w przyszłości. - dostępność łącza na poziomie min. 99,995% - brak limitu transferu danych, - brak limitów i ograniczeń czasowych korzystania z usługi, - zapewnienie puli zewnętrznych adresów IP w minimalnej ilości 16 (w ramach jednej klasy), Wykonawca w ramach usługi zapewni na własny koszt wszelkie dodatkowe urządzenia, niezbędne do uruchomienia i świadczenia usługi - jeśli będą wymagane (np. router, radiolinia , media konwertery itp.). Wykonawca będzie ponosił koszty opłat do UKE za zestawione łącze przy pomocy radiolinii cyfrowej. 2. Wykonawca będzie zobowiązany również do: -bieżące monitorowanie łącza internetowego do punktu styku z siecią Zamawiającego oraz wykrywanie awarii , przy czym czas reakcji na zgłoszenie awarii max. 4 godziny (w dni robocze od poniedziałku do piątku), -usuwanie awarii łącza internetowego w ciągu max. 24 godzin od daty zgłoszenia (w dni robocze od poniedziałku do piątku), -w przypadku braku możliwości usunięcia awarii łącza w ciągu 24 godzin , zapewnienie łącza rezerwowego o przepływności min. 50 Mbit/s w celu zachowania ciągłości usług dostępowych dla użytkowników sieci szerokopasmowej, -sporządzanie okresowych raportów obciążenia łącza internetowego na wniosek Zamawiającego -Bieżące przyjmowanie zgłoszeń awarii i usterek na wskazany numer serwisowy w dni robocze w godzinach do 8.00 do 20.00

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.40.00.00 - Usługi internetowe 72.61.10.00 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 3000,00 zł Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. Termin wniesienia wadium upływa dnia 10.12.2013 r. o godz. 10:00 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - w pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2000 r. nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. nr 25, poz. 253, nr 66, poz. 596 i nr 216, poz. 1824 ze zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego Gmina Kłaj na rachunek bankowy Zamawiającego - Bank Spółdzielczy w Wieliczce Oddział w Kłaju Bank 3886 1900 0600 5005 0000 9700 09 z dopiskiem: Wadium - Usługi dostępu do Internetu w ramach realizacji projektu : Budowa społeczeństwa obywatelskiego w Gminie Kłaj. Kserokopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. Wadium składane w innej formie niż w pieniądzu należy złożyć w kasie Urzędu Gminy Kłaj w pok. Nr 220 Urzędu Gminy w Kłaju, a kserokopia dokumentu powinna być złożona w ofercie. Za zapłatę wadium uznaje się chwilę zaksięgowania środków na rachunku bankowym Zmawiającego. W treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności, w jakich zamawiający może je zatrzymać. Okoliczności te muszą zawierać sytuacje określone: -w art. 46 ust. 4a prawa zamówień publicznych, tj. jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, -wart. 46 ust. 5 prawa zamówień publicznych, tj.: jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: -odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, -nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, -zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Ponadto z powyższego dokumentu powinno wynikać jednoznacznie gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. Wadium w innej formie niż pieniądz można złożyć łącznie z ofertą (ale w oddzielnej kopercie, by nie było na stale związane z ofertą) lub złożyć w siedzibie Zamawiającego. Kserokopię tych dokumentów można dołączyć do oferty. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek zamawiającego. Wykonawca, który nie wniesie wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 ustawy Pzp, albo nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą, zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Zamawiający zatrzyma wadium wraz odsetkami w sytuacji określonej w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z warunkami określonymi w art 46 ustawy Pzp.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje, że zmiana umowy może nastąpić wyłącznie w zakresie: -terminu wykonania, w przypadku: zaistnienia zdarzeń uniemożliwiających wykonanie umowy w terminie z przyczyn niezależnych od wykonawcy lub zamawiającego, udokumentowanych w sposób nie budzący zastrzeżeń, potwierdzonych protokolarnie, Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron wyrażoną w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.klaj.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Kłaju, Kłaj 655.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Kłaj 32-015 Kłaj 655, w sekretariacie urzędu (II piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka Dotacje na Innowacje Inwestujemy w Waszą Przyszłość.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.