Ogłoszenie nr 49474 - 2017 z dnia 2017-03-22 r.
Jastków: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Marysin,
Snopków, Jastków, Dąbrowica, Tomaszowice Kolonia
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jastków, krajowy numer identyfikacyjny
53523800000, ul.
Panieńszczyzna ul. Chmielowa
3,
21-002
Jastków, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
815 020 143, e-mail
przetargi@jastkow.pl, faks
815 020 144.
Adres strony internetowej (URL): www.jastkow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
tak
www.jastkow.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
www.jastkow.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Urząd Gminy Jastków, 21-002 Jastków, Panieńszczyzna ul. Chmielowa 3 pok. 18
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Marysin,
Snopków, Jastków, Dąbrowica, Tomaszowice Kolonia
Numer referencyjny: SI.271.18.2017.CT
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
maksymalnej liczby części 3
3
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Część I BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ W MIEJSCOWOŚCI MARYSIN Zadanie 1 Przedmiotem zamówienia jest budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Marysin ( w okolicy ul. Kobaltowej). Niniejsze zamówienie obejmuje: ? Dwa odcinki sieci głównej zbierającej ścieki z poszczególnych przyłączy z włączeniem jej do istniejącej sieci kanalizacyjnej (do istniejącej studni o rzędnych 216,80/214,95 oraz projektowanej 216,62/214,35 ) w sąsiedztwie ulicy Kobaltowej. ? Przyłącza dla możliwości odprowadzania ścieków z poszczególnych posesji. Odcinki przyłączy realizowane do granicy działki. Zakres robót w szczególności obejmuje: Sieć kanalizacyjna: - grawitacyjna o200 PVC - 139,6 mb Zamawiający będzie w trakcie prowadzenia robót wykonywał pomiary stopnia zagęszczenia gruntu dla sprawdzenia ich zgodności z wymaganiami dokumentacji przetargowej. Należy zagęścić warstwami grunt rodzimy do stopnia 0,96. Jeżeli po wykonaniu pomiaru stopnia zagęszczenia wyniki nie będą odpowiadały minimalnym wymaganiom dokumentacji w zakresie zagęszczenia wykonawca ponownie wykona zakwestionowane roboty (aż do skutku), zaś koszty poniesione przez zamawiającego za kolejne pomiary stopnia zagęszczenia będą potrącane z wynagrodzenia należnego wykonawcy. Szczegółowy zakres robót zawarty został w szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych i dokumentacji projektowej. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015, poz. 2164 oraz z 2016, poz. 831), Zamawiający zastrzega, że osoby wykonujące następuję czynności: obsługa koparki, montaż rur i urządzeń kanalizacyjnych, rekultywacja terenu powinny być zatrudnione po stronie wykonawcy (lub podwykonawcy) na podstawie umowy o pracę. Zadanie 2 Przedmiotem zamówienia jest budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Marysin (ul. Kawowa). Niniejsze zamówienie obejmuje: ? Odcinek sieci kanalizacji zbierającej ścieki z poszczególnych przyłączy z włączeniem jej do istniejącej sieci kanalizacyjnej (do istniejącej studni o rzędnych 215,92/213,77) w ulicy Kawowej w Marysinie. ? Przyłącza dla możliwości odprowadzania ścieków z poszczególnych posesji. Odcinki przyłączy realizowane do granicy działki. Zakres robót w szczególności obejmuje: Sieć kanalizacyjna: - grawitacyjna o200 PVC - 127,0 mb - przyłącza o160 PVC - 4,7 mb Zamawiający będzie w trakcie prowadzenia robót wykonywał pomiary stopnia zagęszczenia gruntu dla sprawdzenia ich zgodności z wymaganiami dokumentacji przetargowej. Stopień zagęszczenia powinien wynosić min 0,97. Jeżeli po wykonaniu pomiaru stopnia zagęszczenia wyniki nie będą odpowiadały minimalnym wymaganiom dokumentacji w zakresie zagęszczenia wykonawca ponownie wykona zakwestionowane roboty (aż do skutku), zaś koszty poniesione przez zamawiającego za kolejne pomiary stopnia zagęszczenia będą potrącane z wynagrodzenia należnego wykonawcy. Szczegółowy zakres robót zawarty został w szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych i dokumentacji projektowej. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015, poz. 2164 oraz z 2016, poz. 831), Zamawiający zastrzega, że osoby wykonujące następuję czynności: obsługa koparki, montaż rur i urządzeń kanalizacyjnych, rekultywacja terenu powinny być zatrudnione po stronie wykonawcy (lub podwykonawcy) na podstawie umowy o pracę. Zadanie 3 Przedmiotem zamówienia jest budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Marysin (dz nr 52/8, 53, 58/4). Niniejsze zamówienie obejmuje: ? Odcinek sieci kanalizacji zbierającej ścieki z poszczególnych przyłączy z włączeniem jej do istniejącej sieci kanalizacyjnej (do istniejącej studni o rzędnych 211,17/208,79) w działce nr 53 w Marysinie. ? Przyłącza dla możliwości odprowadzania ścieków z poszczególnych posesji. Odcinki przyłączy realizowane do granicy działki. Zakres robót w szczególności obejmuje: Sieć kanalizacyjna: - grawitacyjna o200 PVC - 120,0 mb - przyłącza o160 PVC - 11,8 mb Zamawiający będzie w trakcie prowadzenia robót wykonywał pomiary stopnia zagęszczenia gruntu dla sprawdzenia ich zgodności z wymaganiami dokumentacji przetargowej. Stopień zagęszczenia powinien wynosić min 0,97. Jeżeli po wykonaniu pomiaru stopnia zagęszczenia wyniki nie będą odpowiadały minimalnym wymaganiom dokumentacji w zakresie zagęszczenia wykonawca ponownie wykona zakwestionowane roboty (aż do skutku), zaś koszty poniesione przez zamawiającego za kolejne pomiary stopnia zagęszczenia będą potrącane z wynagrodzenia należnego wykonawcy. Szczegółowy zakres robót zawarty został w szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych i dokumentacji projektowej. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015, poz. 2164 oraz z 2016, poz. 831), Zamawiający zastrzega, że osoby wykonujące następuję czynności: obsługa koparki, montaż rur i urządzeń kanalizacyjnych, rekultywacja terenu powinny być zatrudnione po stronie wykonawcy (lub podwykonawcy) na podstawie umowy o pracę. Część II BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ W MIEJSCOWOŚCIACH SNOPKÓW I JASTKÓW Zadanie 1 Przedmiotem zamówienia jest budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Snopków. Niniejsze zamówienie obejmuje: ? Odcinek sieci kanalizacji zbierającej ścieki z poszczególnych przyłączy z włączeniem jej do istniejącej sieci kanalizacyjnej (do istniejącej studni o rzędnych 196,21/194,2) w Snopkowie. ? Przyłącza dla możliwości odprowadzania ścieków z poszczególnych posesji. Odcinki przyłączy realizowane do granicy działki. Zakres robót w szczególności obejmuje: Sieć kanalizacyjna: - grawitacyjna o200 PVC - 132,0 mb - przyłącza o160 PVC - 1,7 mb Zamawiający będzie w trakcie prowadzenia robót wykonywał pomiary stopnia zagęszczenia gruntu dla sprawdzenia ich zgodności z wymaganiami dokumentacji przetargowej. Stopień zagęszczenia powinien wynosić min 0,97. Jeżeli po wykonaniu pomiaru stopnia zagęszczenia wyniki nie będą odpowiadały minimalnym wymaganiom dokumentacji w zakresie zagęszczenia wykonawca ponownie wykona zakwestionowane roboty (aż do skutku), zaś koszty poniesione przez zamawiającego za kolejne pomiary stopnia zagęszczenia będą potrącane z wynagrodzenia należnego wykonawcy. Należy uwzględnić wymianę gruntu w wykopie, a także warstwę kruszywa. Szczegółowy zakres robót zawarty został w szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych i dokumentacji projektowej. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015, poz. 2164 oraz z 2016, poz. 831), Zamawiający zastrzega, że osoby wykonujące następuję czynności: obsługa koparki, montaż rur i urządzeń kanalizacyjnych, rekultywacja terenu powinny być zatrudnione po stronie wykonawcy (lub podwykonawcy) na podstawie umowy o pracę. Zadanie 2 Przedmiotem zamówienia jest budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Jastków - część I. Niniejsze zamówienie obejmuje: ? Odcinek sieci kanalizacji zbierającej ścieki z poszczególnych przyłączy z włączeniem jej do istniejącej sieci kanalizacyjnej (do istniejącej studni o rzędnych 194,80/193,11) w Jastkowie. ? Przyłącza dla możliwości odprowadzania ścieków z poszczególnych posesji. Odcinki przyłączy realizowane do granicy działki. Zakres robót w szczególności obejmuje: Sieć kanalizacyjna: - grawitacyjna o200 PVC - 32,0 mb - grawitacyjna o225 PE - 189,0 mb Zamawiający będzie w trakcie prowadzenia robót wykonywał pomiary stopnia zagęszczenia gruntu dla sprawdzenia ich zgodności z wymaganiami dokumentacji przetargowej. Stopień zagęszczenia powinien wynosić min 0,97. Jeżeli po wykonaniu pomiaru stopnia zagęszczenia wyniki nie będą odpowiadały minimalnym wymaganiom dokumentacji w zakresie zagęszczenia wykonawca ponownie wykona zakwestionowane roboty (aż do skutku), zaś koszty poniesione przez zamawiającego za kolejne pomiary stopnia zagęszczenia będą potrącane z wynagrodzenia należnego wykonawcy. Szczegółowy zakres robót zawarty został w szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych i dokumentacji projektowej. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015, poz. 2164 oraz z 2016, poz. 831), Zamawiający zastrzega, że osoby wykonujące następuję czynności: obsługa koparki, montaż rur i urządzeń kanalizacyjnych, rekultywacja terenu powinny być zatrudnione po stronie wykonawcy (lub podwykonawcy) na podstawie umowy o pracę. Zadanie 3 Przedmiotem zamówienia jest budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Jastków - część II. Niniejsze zamówienie obejmuje: ? Odcinek sieci kanalizacji zbierającej ścieki z poszczególnych przyłączy z włączeniem jej do istniejącej sieci kanalizacyjnej (do istniejącej studni o rzędnych 196,21/194,2) w Jastkowie. ? Przyłącza dla możliwości odprowadzania ścieków z poszczególnych posesji. Odcinki przyłączy realizowane do granicy działki. Zakres robót w szczególności obejmuje: Sieć kanalizacyjna: - grawitacyjna o200 PVC - 155,0 mb - przyłącza o160 PVC - 1,5 mb Zamawiający będzie w trakcie prowadzenia robót wykonywał pomiary stopnia zagęszczenia gruntu dla sprawdzenia ich zgodności z wymaganiami dokumentacji przetargowej. Stopień zagęszczenia powinien wynosić min 0,97. Jeżeli po wykonaniu pomiaru stopnia zagęszczenia wyniki nie będą odpowiadały minimalnym wymaganiom dokumentacji w zakresie zagęszczenia wykonawca ponownie wykona zakwestionowane roboty (aż do skutku), zaś koszty poniesione przez zamawiającego za kolejne pomiary stopnia zagęszczenia będą potrącane z wynagrodzenia należnego wykonawcy. Szczegółowy zakres robót zawarty został w szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych i dokumentacji projektowej. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015, poz. 2164 oraz z 2016, poz. 831), Zamawiający zastrzega, że osoby wykonujące następuję czynności: obsługa koparki, montaż rur i urządzeń kanalizacyjnych, rekultywacja terenu powinny być zatrudnione po stronie wykonawcy (lub podwykonawcy) na podstawie umowy o pracę. Część III BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ W MIEJSCOWOŚCI DĄBROWICA Przedmiotem zamówienia jest budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Dąbrowica - etap I. Niniejsze zamówienie obejmuje: ? Odcinek sieci kanalizacji sanitarnej S29-S17 w miejscowości Dąbrowica, gmina Jastków, zakończonej studzienką kanalizacyjną S17 w działce 10/7 w miejscowości Szerokie, gmina Konopnica. ? Przyłącza dla możliwości odprowadzania ścieków z poszczególnych posesji. Odcinki przyłączy realizowane do granicy działki. Zakres robót w szczególności obejmuje: Sieć kanalizacyjna: - grawitacyjna o200 PVC - 283,8 mb - przewiert przez drogę powiatową nr 2226L Lublin-Lipniak, PE 100RC o225 - 25,4 mb - przyłącza o160 PVC - 51,1 mb Zamawiający będzie w trakcie prowadzenia robót wykonywał pomiary stopnia zagęszczenia gruntu dla sprawdzenia ich zgodności z wymaganiami dokumentacji przetargowej. Stopień zagęszczenia powinien wynosić min 0,97. Jeżeli po wykonaniu pomiaru stopnia zagęszczenia wyniki nie będą odpowiadały minimalnym wymaganiom dokumentacji w zakresie zagęszczenia wykonawca ponownie wykona zakwestionowane roboty (aż do skutku), zaś koszty poniesione przez zamawiającego za kolejne pomiary stopnia zagęszczenia będą potrącane z wynagrodzenia należnego wykonawcy. Należy uwzględnić wymianę gruntu w wykopie, a także warstwę kruszywa. Szczegółowy zakres robót zawarty został w szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych i dokumentacji projektowej. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015, poz. 2164 oraz z 2016, poz. 831), Zamawiający zastrzega, że osoby wykonujące następuję czynności: obsługa koparki, montaż rur i urządzeń kanalizacyjnych, rekultywacja terenu powinny być zatrudnione po stronie wykonawcy (lub podwykonawcy) na podstawie umowy o pracę. Część IV BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ W MIEJSCOWOŚCI TOMASZOWICE KOLONIA Przedmiotem zamówienia jest budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Tomaszowice Kolonia. Niniejsze zamówienie obejmuje: ? Odcinek sieci kanalizacji zbierającej ścieki z poszczególnych przyłączy z włączeniem jej do istniejącej sieci kanalizacyjnej (do istniejącej studni o rzędnych 233,68/231,48) w miejscowości Tomaszowice Kolonia. ? Przyłącza dla możliwości odprowadzania ścieków z poszczególnych posesji. Odcinki przyłączy realizowane do granicy działki. Zakres robót w szczególności obejmuje: Sieć kanalizacyjna: - grawitacyjna o200 PVC - 126,0 mb - przyłącza o160 PVC - 4,8 mb Zamawiający będzie w trakcie prowadzenia robót wykonywał pomiary stopnia zagęszczenia gruntu dla sprawdzenia ich zgodności z wymaganiami dokumentacji przetargowej. Stopień zagęszczenia powinien wynosić min 0,97. Jeżeli po wykonaniu pomiaru stopnia zagęszczenia wyniki nie będą odpowiadały minimalnym wymaganiom dokumentacji w zakresie zagęszczenia wykonawca ponownie wykona zakwestionowane roboty (aż do skutku), zaś koszty poniesione przez zamawiającego za kolejne pomiary stopnia zagęszczenia będą potrącane z wynagrodzenia należnego wykonawcy. Należy uwzględnić wymianę gruntu w wykopie, a także warstwę kruszywa. Szczegółowy zakres robót zawarty został w szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych i dokumentacji projektowej. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015, poz. 2164 oraz z 2016, poz. 831), Zamawiający zastrzega, że osoby wykonujące następuję czynności: obsługa koparki, montaż rur i urządzeń kanalizacyjnych, rekultywacja terenu powinny być zatrudnione po stronie wykonawcy (lub podwykonawcy) na podstawie umowy o pracę
II.5) Główny kod CPV: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
Dodatkowe kody CPV:45111200-0, 45231300-8
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 31/07/2017
data zakończenia: 31/08/2017
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
nie
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Gwarancja | 40 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Na zasadach określonych we wzorze umowy
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 07/04/2017, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: 1
Nazwa: BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ W MIEJSCOWOŚCI MARYSIN
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 1
Przedmiotem zamówienia jest budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej
w miejscowości Marysin ( w okolicy ul. Kobaltowej).
Niniejsze zamówienie obejmuje:
? Dwa odcinki sieci głównej zbierającej ścieki z poszczególnych przyłączy
z włączeniem jej do istniejącej sieci kanalizacyjnej (do istniejącej studni o rzędnych
216,80/214,95 oraz projektowanej 216,62/214,35 ) w sąsiedztwie ulicy Kobaltowej.
? Przyłącza dla możliwości odprowadzania ścieków z poszczególnych posesji. Odcinki
przyłączy realizowane do granicy działki.
Zakres robót w szczególności obejmuje:
Sieć kanalizacyjna:
- grawitacyjna o200 PVC - 139,6 mb
Zamawiający będzie w trakcie prowadzenia robót wykonywał pomiary stopnia zagęszczenia
gruntu dla sprawdzenia ich zgodności z wymaganiami dokumentacji przetargowej. Należy zagęścić
warstwami grunt rodzimy do stopnia 0,96. Jeżeli po wykonaniu pomiaru stopnia zagęszczenia
wyniki nie będą odpowiadały minimalnym wymaganiom dokumentacji w zakresie zagęszczenia
wykonawca ponownie wykona zakwestionowane roboty (aż do skutku), zaś koszty poniesione
przez zamawiającego za kolejne pomiary stopnia zagęszczenia będą potrącane z wynagrodzenia
należnego wykonawcy.
Szczegółowy zakres robót zawarty został w szczegółowej specyfikacji technicznej
wykonania i odbioru robót budowlanych i dokumentacji projektowej.
Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych
(Dz. U. z 2015, poz. 2164 oraz z 2016, poz. 831), Zamawiający zastrzega, że osoby wykonujące
następuję czynności: obsługa koparki, montaż rur i urządzeń kanalizacyjnych, rekultywacja terenu
powinny być zatrudnione po stronie wykonawcy (lub podwykonawcy) na podstawie umowy o
pracę.
Zadanie 2
Przedmiotem zamówienia jest budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej
w miejscowości Marysin (ul. Kawowa).
Niniejsze zamówienie obejmuje:
? Odcinek sieci kanalizacji zbierającej ścieki z poszczególnych przyłączy z włączeniem jej do
istniejącej sieci kanalizacyjnej (do istniejącej studni o rzędnych 215,92/213,77) w ulicy
Kawowej w Marysinie.
? Przyłącza dla możliwości odprowadzania ścieków z poszczególnych posesji. Odcinki
przyłączy realizowane do granicy działki.
Zakres robót w szczególności obejmuje:
Sieć kanalizacyjna:
- grawitacyjna o200 PVC - 127,0 mb
- przyłącza o160 PVC - 4,7 mb
Zamawiający będzie w trakcie prowadzenia robót wykonywał pomiary stopnia zagęszczenia
gruntu dla sprawdzenia ich zgodności z wymaganiami dokumentacji przetargowej. Stopień
zagęszczenia powinien wynosić min 0,97. Jeżeli po wykonaniu pomiaru stopnia zagęszczenia
wyniki nie będą odpowiadały minimalnym wymaganiom dokumentacji w zakresie zagęszczenia
wykonawca ponownie wykona zakwestionowane roboty (aż do skutku), zaś koszty poniesione
przez zamawiającego za kolejne pomiary stopnia zagęszczenia będą potrącane z wynagrodzenia
należnego wykonawcy.
Szczegółowy zakres robót zawarty został w szczegółowej specyfikacji technicznej
wykonania i odbioru robót budowlanych i dokumentacji projektowej.
Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych
(Dz. U. z 2015, poz. 2164 oraz z 2016, poz. 831), Zamawiający zastrzega, że osoby wykonujące
następuję czynności: obsługa koparki, montaż rur i urządzeń kanalizacyjnych, rekultywacja terenu
powinny być zatrudnione po stronie wykonawcy (lub podwykonawcy) na podstawie umowy o
pracę.
Zadanie 3
Przedmiotem zamówienia jest budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej
w miejscowości Marysin (dz nr 52/8, 53, 58/4).
Niniejsze zamówienie obejmuje:
? Odcinek sieci kanalizacji zbierającej ścieki z poszczególnych przyłączy z włączeniem jej do
istniejącej sieci kanalizacyjnej (do istniejącej studni o rzędnych 211,17/208,79) w działce nr
53 w Marysinie.
? Przyłącza dla możliwości odprowadzania ścieków z poszczególnych posesji. Odcinki
przyłączy realizowane do granicy działki.
Zakres robót w szczególności obejmuje:
Sieć kanalizacyjna:
- grawitacyjna o200 PVC - 120,0 mb
- przyłącza o160 PVC - 11,8 mb
Zamawiający będzie w trakcie prowadzenia robót wykonywał pomiary stopnia zagęszczenia
gruntu dla sprawdzenia ich zgodności z wymaganiami dokumentacji przetargowej. Stopień
zagęszczenia powinien wynosić min 0,97. Jeżeli po wykonaniu pomiaru stopnia zagęszczenia
wyniki nie będą odpowiadały minimalnym wymaganiom dokumentacji w zakresie zagęszczenia
wykonawca ponownie wykona zakwestionowane roboty (aż do skutku), zaś koszty poniesione
przez zamawiającego za kolejne pomiary stopnia zagęszczenia będą potrącane z wynagrodzenia
należnego wykonawcy.
Szczegółowy zakres robót zawarty został w szczegółowej specyfikacji technicznej
wykonania i odbioru robót budowlanych i dokumentacji projektowej.
Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych
(Dz. U. z 2015, poz. 2164 oraz z 2016, poz. 831), Zamawiający zastrzega, że osoby wykonujące
następuję czynności: obsługa koparki, montaż rur i urządzeń kanalizacyjnych, rekultywacja terenu
powinny być zatrudnione po stronie wykonawcy (lub podwykonawcy) na podstawie umowy o
pracę
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45232410-9, 45111200-0,
45231300-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31/07/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Gwarancja | 40 |
Część nr: 2
Nazwa: BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ W MIEJSCOWOŚCIACH SNOPKÓW I JASTKÓW
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 1
Przedmiotem zamówienia jest budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej
w miejscowości Snopków.
Niniejsze zamówienie obejmuje:
? Odcinek sieci kanalizacji zbierającej ścieki z poszczególnych przyłączy z włączeniem jej do
istniejącej sieci kanalizacyjnej (do istniejącej studni o rzędnych 196,21/194,2)
w Snopkowie.
? Przyłącza dla możliwości odprowadzania ścieków z poszczególnych posesji. Odcinki
przyłączy realizowane do granicy działki.
Zakres robót w szczególności obejmuje:
Sieć kanalizacyjna:
- grawitacyjna o200 PVC - 132,0 mb
- przyłącza o160 PVC - 1,7 mb
Zamawiający będzie w trakcie prowadzenia robót wykonywał pomiary stopnia zagęszczenia
gruntu dla sprawdzenia ich zgodności z wymaganiami dokumentacji przetargowej. Stopień
zagęszczenia powinien wynosić min 0,97. Jeżeli po wykonaniu pomiaru stopnia zagęszczenia
wyniki nie będą odpowiadały minimalnym wymaganiom dokumentacji w zakresie zagęszczenia
wykonawca ponownie wykona zakwestionowane roboty (aż do skutku), zaś koszty poniesione
przez zamawiającego za kolejne pomiary stopnia zagęszczenia będą potrącane z wynagrodzenia
należnego wykonawcy.
Należy uwzględnić wymianę gruntu w wykopie, a także warstwę kruszywa.
Szczegółowy zakres robót zawarty został w szczegółowej specyfikacji technicznej
wykonania i odbioru robót budowlanych i dokumentacji projektowej.
Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych
(Dz. U. z 2015, poz. 2164 oraz z 2016, poz. 831), Zamawiający zastrzega, że osoby wykonujące
następuję czynności: obsługa koparki, montaż rur i urządzeń kanalizacyjnych, rekultywacja terenu
powinny być zatrudnione po stronie wykonawcy (lub podwykonawcy) na podstawie umowy o
pracę.
Zadanie 2
Przedmiotem zamówienia jest budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej
w miejscowości Jastków - część I.
Niniejsze zamówienie obejmuje:
? Odcinek sieci kanalizacji zbierającej ścieki z poszczególnych przyłączy z włączeniem jej do
istniejącej sieci kanalizacyjnej (do istniejącej studni o rzędnych 194,80/193,11)
w Jastkowie.
? Przyłącza dla możliwości odprowadzania ścieków z poszczególnych posesji. Odcinki
przyłączy realizowane do granicy działki.
Zakres robót w szczególności obejmuje:
Sieć kanalizacyjna:
- grawitacyjna o200 PVC - 32,0 mb
- grawitacyjna o225 PE - 189,0 mb
Zamawiający będzie w trakcie prowadzenia robót wykonywał pomiary stopnia zagęszczenia gruntu
dla sprawdzenia ich zgodności z wymaganiami dokumentacji przetargowej. Stopień zagęszczenia
powinien wynosić min 0,97. Jeżeli po wykonaniu pomiaru stopnia zagęszczenia wyniki nie będą
odpowiadały minimalnym wymaganiom dokumentacji w zakresie zagęszczenia wykonawca
ponownie wykona zakwestionowane roboty (aż do skutku), zaś koszty poniesione przez
zamawiającego za kolejne pomiary stopnia zagęszczenia będą potrącane z wynagrodzenia
należnego wykonawcy.
Szczegółowy zakres robót zawarty został w szczegółowej specyfikacji technicznej
wykonania i odbioru robót budowlanych i dokumentacji projektowej.
Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych
(Dz. U. z 2015, poz. 2164 oraz z 2016, poz. 831), Zamawiający zastrzega, że osoby wykonujące
następuję czynności: obsługa koparki, montaż rur i urządzeń kanalizacyjnych, rekultywacja terenu
powinny być zatrudnione po stronie wykonawcy (lub podwykonawcy) na podstawie umowy o
pracę.
Zadanie 3
Przedmiotem zamówienia jest budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej
w miejscowości Jastków - część II.
Niniejsze zamówienie obejmuje:
? Odcinek sieci kanalizacji zbierającej ścieki z poszczególnych przyłączy z włączeniem jej do
istniejącej sieci kanalizacyjnej (do istniejącej studni o rzędnych 196,21/194,2)
w Jastkowie.
? Przyłącza dla możliwości odprowadzania ścieków z poszczególnych posesji. Odcinki
przyłączy realizowane do granicy działki.
Zakres robót w szczególności obejmuje:
Sieć kanalizacyjna:
- grawitacyjna o200 PVC - 155,0 mb
- przyłącza o160 PVC - 1,5 mb
Zamawiający będzie w trakcie prowadzenia robót wykonywał pomiary stopnia zagęszczenia gruntu
dla sprawdzenia ich zgodności z wymaganiami dokumentacji przetargowej. Stopień zagęszczenia
powinien wynosić min 0,97. Jeżeli po wykonaniu pomiaru stopnia zagęszczenia wyniki nie będą
odpowiadały minimalnym wymaganiom dokumentacji w zakresie zagęszczenia wykonawca
ponownie wykona zakwestionowane roboty (aż do skutku), zaś koszty poniesione przez
zamawiającego za kolejne pomiary stopnia zagęszczenia będą potrącane z wynagrodzenia
należnego wykonawcy.
Szczegółowy zakres robót zawarty został w szczegółowej specyfikacji technicznej
wykonania i odbioru robót budowlanych i dokumentacji projektowej.
Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych
(Dz. U. z 2015, poz. 2164 oraz z 2016, poz. 831), Zamawiający zastrzega, że osoby wykonujące
następuję czynności: obsługa koparki, montaż rur i urządzeń kanalizacyjnych, rekultywacja terenu
powinny być zatrudnione po stronie wykonawcy (lub podwykonawcy) na podstawie umowy o
pracę
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45232410-9, 45111200-0,
45231300-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31/08/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Gwarancja | 40 |
Część nr: 3
Nazwa: BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ W MIEJSCOWOŚCI DĄBROWICA
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości
Dąbrowica - etap I.
Niniejsze zamówienie obejmuje:
? Odcinek sieci kanalizacji sanitarnej S29-S17 w miejscowości Dąbrowica, gmina Jastków,
zakończonej studzienką kanalizacyjną S17 w działce 10/7 w miejscowości Szerokie, gmina
Konopnica.
? Przyłącza dla możliwości odprowadzania ścieków z poszczególnych posesji. Odcinki
przyłączy realizowane do granicy działki.
Zakres robót w szczególności obejmuje:
Sieć kanalizacyjna:
- grawitacyjna o200 PVC - 283,8 mb
- przewiert przez drogę powiatową nr 2226L Lublin-Lipniak, PE 100RC o225 - 25,4 mb
- przyłącza o160 PVC - 51,1 mb
Zamawiający będzie w trakcie prowadzenia robót wykonywał pomiary stopnia zagęszczenia
gruntu dla sprawdzenia ich zgodności z wymaganiami dokumentacji przetargowej. Stopień
zagęszczenia powinien wynosić min 0,97. Jeżeli po wykonaniu pomiaru stopnia zagęszczenia
wyniki nie będą odpowiadały minimalnym wymaganiom dokumentacji w zakresie zagęszczenia
wykonawca ponownie wykona zakwestionowane roboty (aż do skutku), zaś koszty poniesione
przez zamawiającego za kolejne pomiary stopnia zagęszczenia będą potrącane z wynagrodzenia
należnego wykonawcy.
Należy uwzględnić wymianę gruntu w wykopie, a także warstwę kruszywa.
Szczegółowy zakres robót zawarty został w szczegółowej specyfikacji technicznej
wykonania i odbioru robót budowlanych i dokumentacji projektowej.
Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych
(Dz. U. z 2015, poz. 2164 oraz z 2016, poz. 831), Zamawiający zastrzega, że osoby wykonujące
następuję czynności: obsługa koparki, montaż rur i urządzeń kanalizacyjnych, rekultywacja terenu
powinny być zatrudnione po stronie wykonawcy (lub podwykonawcy) na podstawie umowy o
pracę
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45232410-9, 45111200-0,
45231300-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31/07/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Gwarancja | 40 |
Część nr: 4
Nazwa: BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ W MIEJSCOWOŚCI TOMASZOWICE KOLONIA
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości
Tomaszowice Kolonia.
Niniejsze zamówienie obejmuje:
? Odcinek sieci kanalizacji zbierającej ścieki z poszczególnych przyłączy z włączeniem jej do
istniejącej sieci kanalizacyjnej (do istniejącej studni o rzędnych 233,68/231,48)
w miejscowości Tomaszowice Kolonia.
? Przyłącza dla możliwości odprowadzania ścieków z poszczególnych posesji. Odcinki
przyłączy realizowane do granicy działki.
Zakres robót w szczególności obejmuje:
Sieć kanalizacyjna:
- grawitacyjna o200 PVC - 126,0 mb
- przyłącza o160 PVC - 4,8 mb
Zamawiający będzie w trakcie prowadzenia robót wykonywał pomiary stopnia zagęszczenia
gruntu dla sprawdzenia ich zgodności z wymaganiami dokumentacji przetargowej. Stopień
zagęszczenia powinien wynosić min 0,97. Jeżeli po wykonaniu pomiaru stopnia zagęszczenia
wyniki nie będą odpowiadały minimalnym wymaganiom dokumentacji w zakresie zagęszczenia
wykonawca ponownie wykona zakwestionowane roboty (aż do skutku), zaś koszty poniesione
przez zamawiającego za kolejne pomiary stopnia zagęszczenia będą potrącane z wynagrodzenia
należnego wykonawcy.
Należy uwzględnić wymianę gruntu w wykopie, a także warstwę kruszywa.
Szczegółowy zakres robót zawarty został w szczegółowej specyfikacji technicznej
wykonania i odbioru robót budowlanych i dokumentacji projektowej.
Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych
(Dz. U. z 2015, poz. 2164 oraz z 2016, poz. 831), Zamawiający zastrzega, że osoby wykonujące
następuję czynności: obsługa koparki, montaż rur i urządzeń kanalizacyjnych, rekultywacja terenu
powinny być zatrudnione po stronie wykonawcy (lub podwykonawcy) na podstawie umowy o
pracę
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45232410-9, 45111200-0,
45231300-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31/07/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Gwarancja | 40 |
INNE PRZETARGI JASTKÓW
- Zabytkowe freski i polichromie Zespołu pałacowo-parkowego w Panieńszczyźnie, Gmina Jastków
- Przebudowa wraz z rozbudową drogi gminnej nr 106023L w miejscowości Panieńszczyzna - przy cmentarzu
więcej: przetargi JASTKÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Sieroszewice ul. Wspólna.
- "Budowa sieci kanalizacyjnej na odcinku Sokolniki-Łagiewniki wraz z rozbudową sieci wodociągowej w m. Jaźwina, Słupice i Młynica" w formule Zaprojektuj - Wybuduj
- Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1114L Sławacinek Nowy -Porosiuki - Sokule - Dołha - Sitno - Wysokie odc. Puchacze -Wysokie
- Modernizacja dróg powiatowych nr 1129R, 1114R, 1089R, 1121R
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego (obiekt kat. XIII) - na terenie działki o nr ewid. 1954/2, położonej w obrębie ewid. 0002 Sulechów w jednostce ewid. 080906_4 Sulechów - nr II
- Infrastruktura drogowa oraz uzbrojenie terenów w miejscowości Oblęgorek (Kornatki), gmina Strawczyn
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.