eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › wykonanie remontu zabytkowego budynku przy ul. Wodopój 7 w Gdańsku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-03-04

Gdańsk: wykonanie remontu zabytkowego budynku przy ul. Wodopój 7 w Gdańsku
Numer ogłoszenia: 49336 - 2016; data zamieszczenia: 04.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gdański Zarząd Nieruchomości Komunalnych - Samorządowy Zakład Budżetowy , ul. Partyzantów 74, 80-254 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3201032, 3200220, 3023282, faks 58 3458235.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gznk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie remontu zabytkowego budynku przy ul. Wodopój 7 w Gdańsku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu zabytkowego budynku baru VINIFERA położonego przy ul. Wodopój 7 w Gdańsku na terenie działki 205/1 obr. 90.
Budynek baru VINIFERA leży na terenie wpisanym decyzją nr 8 (aktualny 15) z dnia 11.10.1947 r. do rejestru zabytków jako historyczny układ urbanistyczny Miasta Gdańsk, należący do terenu uznanego za pomnik historii decyzją Prezydenta Rzeczypospolitej z dnia 08.09.1994 r. objętym strefą ochrony archeologicznej, wpisany również do rejestru zabytków nieruchomych województwa pomorskiego pod nr 659 (nowy nr 778) decyzją Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Gdańsku z dnia 15.10.1973 r.
Budynek został wybudowany na przełomie XVIII/XIX wieku.
Obecnie jest to jedyny zachowany budynek z pierzei domów biedoty miejskiej nad kanałem Raduni. W roku 1888 ciąg zabudowy obejmował 7 domów 2 i 3 - kondygnacyjnych z dachami dwuspadowymi.
Konstrukcja budynku szachulcowo - ryglowa z wypełnieniem z cegły pełnej ceramicznej. Budynek jest otynkowany, pomalowany na kolor biały, przykryty dachem mansardowym z dachówką ceramiczną holenderką.
Jest to budynek o zwartej bryle, niepodpiwniczony, trzykondygnacyjny z użytkowanym, niskim poddaszem.
Wejście główne do budynku znajduje się od strony frontowej elewacji północnej, od ul. Wodopój.
Na parterze budynku zlokalizowana jest sala kawiarni oddzielona od zaplecza kuchennego barem.
Na piętrze, na które prowadzą strome drewniane schody, znajduje się sala kawiarni i toaleta. Niskie poddasze wykorzystane jest na pomieszczenia gospodarcze.
2. Zakres robót obejmuje:
- rozbiórkę blaszanej dobudówki,
- obniżenie poziomu chodnika otaczającego budynek,
- wymianę podwalin z jednoczesnym wykonaniem izolacji przeciwwodnej ścian fundamentowych wraz z podwalinami,
- wykonanie przepony poziomej w postaci iniekcji ścian,
- wymianę warstw podłogi na gruncie,
- wymianę zniszczonych elementów konstrukcji,
- ocieplenie ścian od wewnątrz wraz z przełożeniem cegieł w ścianach i wykończeniem tynkiem ciepłochłonnym oraz naprawą i impregnacją drewna szachulca,
- ocieplenie połaci dachowych wraz z przełożeniem i uzupełnieniem dachówki,
- przełożenie rur spustowych,
- wymianę stolarki okiennej,
- wymianę stolarki drzwiowej i zamurowanie tylnego otworu drzwiowego.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
3.1. Projekt budowlany remontu zabytkowego budynku VINIFERY - załącznik nr 1 do siwz.
- Rysunek nr VNF AR 01 - sytuacja - załącznik nr 1.1 do siwz,
- Rysunek nr VNF AR 02 - inwentaryzacja - rzut parteru - załącznik nr 1.2 do siwz,
- Rysunek nr VNF AR 03 - inwentaryzacja - rzut piętra - załącznik nr 1 3 do siwz,
- Rysunek nr VNF AR 04 - inwentaryzacja - rzut poddasza - załącznik nr 1.4 do siwz,
- Rysunek nr VNF AR 05 - inwentaryzacja - przekrój I-I- załącznik nr 1.5 do siwz,
- Rysunek nr VNF AR 06 - inwentaryzacja - przekrój II-II - załącznik nr 1.6 do siwz,
- Rysunek nr VNF AR 07 - inwentaryzacja - elewacja pn - zachodnia - załącznik nr 1.7 do siwz,
- Rysunek nr VNF AR 08 - inwentaryzacja - elewacja pn - wschodnia - załącznik nr 1.8 do siwz,
- Rysunek nr VNF AR 09 - inwentaryzacja - elewacja pd - wschodnia - załącznik nr 1.9 do siwz,
- Rysunek nr VNF AR 10 - inwentaryzacja - elewacja pd - zachodnia - załącznik nr 1.10 do siwz,
- Rysunek nr VNF AR 11 - rzut fundamentów - załącznik nr 1.11 do siwz,
- Rysunek nr VNF AR 12 - rzut parteru - załącznik nr 1.12 do siwz,
- Rysunek nr VNF AR 13 - rzut piętra - załącznik nr 1.13 do siwz,
- Rysunek nr VNF AR 14 - rzut poddasza - załącznik nr 1.14 do siwz,
- Rysunek nr VNF AR 15 - przekrój I-I- załącznik nr 1.15 do siwz,
- Rysunek nr VNF AR 16 - przekrój II-II - załącznik nr 1.16 do siwz,
- Rysunek nr VNF AR 17 -elewacja pn - zachodnia - załącznik nr 1.17 do siwz,
- Rysunek nr VNF AR 18 - elewacja pn - wschodnia - załącznik nr 1.18 do siwz,
- Rysunek nr VNF AR 19 - elewacja pd - wschodnia - załącznik nr 1.19 do siwz,
- Rysunek nr VNF AR 20 - elewacja pd - zachodnia - załącznik nr 1.20 do siwz,
- Rysunek nr VNF AR 21 - detal ocieplenia ścian - załącznik nr 1.21 do siwz,
- Rysunek nr VNF AR 22 - okno O-1 - załącznik nr 1.22 do siwz,
- Rysunek nr VNF AR 23 - okno O-2 - załącznik nr 1.23 do siwz,
- Rysunek nr VNF AR 24 - okno O-3 - załącznik nr 1.24 do siwz,
- Rysunek nr VNF AR 25 - okno O-4 - załącznik nr 1.25 do siwz,
- Rysunek nr VNF AR 26 - zestawienie stolarki okiennej - załącznik nr 1.26 do siwz,
- Rysunek nr VNF AR 27 - drzwi D-1 - załącznik nr 1.27 do siwz,
- Rysunek nr VNF AR 28 - rzut parteru - posadzka - załącznik nr 1.28 do siwz,
- Rysunek nr VNF KN 27 - konstrukcja wzmocnienia budynku - załącznik nr 1.29 do siwz.
3.2. Projekt wykonawczy remontu zabytkowego budynku VINIFERY - załącznik nr 2 do siwz.
- Rysunek nr VNF AR 01 - sytuacja - załącznik nr 2.1 do siwz,
- Rysunek nr VNF AR 02 - inwentaryzacja - rzut parteru - załącznik nr 2.2 do siwz,
- Rysunek nr VNF AR 03 - inwentaryzacja - rzut piętra - załącznik nr 2 3 do siwz,
- Rysunek nr VNF AR 04 - inwentaryzacja - rzut poddasza - załącznik nr 2.4 do siwz,
- Rysunek nr VNF AR 05 - inwentaryzacja - przekrój I-I- załącznik nr 2.5 do siwz,
- Rysunek nr VNF AR 06 - inwentaryzacja - przekrój II-II - załącznik nr 2.6 do siwz,
- Rysunek nr VNF AR 07 - inwentaryzacja - elewacja pn - zachodnia - załącznik nr 2.7 do siwz,
- Rysunek nr VNF AR 08 - inwentaryzacja - elewacja pn - wschodnia - załącznik nr 2.8 do siwz,
- Rysunek nr VNF AR 09 - inwentaryzacja - elewacja pd - wschodnia - załącznik nr 2.9 do siwz,
- Rysunek nr VNF AR 10 - inwentaryzacja - elewacja pd - zachodnia - załącznik nr 2.10 do siwz,
- Rysunek nr VNF AR 11 - rzut fundamentów - załącznik nr 2.11 do siwz,
- Rysunek nr VNF AR 12 - rzut parteru - załącznik nr 2.12 do siwz,
- Rysunek nr VNF AR 13 - rzut piętra - załącznik nr 2.13 do siwz,
- Rysunek nr VNF AR 14 - rzut poddasza - załącznik nr 2.14 do siwz,
- Rysunek nr VNF AR 15 - przekrój I-I- załącznik nr 2.15 do siwz,
- Rysunek nr VNF AR 16 - przekrój II-II - załącznik nr 2.16 do siwz,
- Rysunek nr VNF AR 17 -elewacja pn - zachodnia - załącznik nr 2.17 do siwz,
- Rysunek nr VNF AR 18 - elewacja pn - wschodnia - załącznik nr 2.18 do siwz,
- Rysunek nr VNF AR 19 - elewacja pd - wschodnia - załącznik nr 2.19 do siwz,
- Rysunek nr VNF AR 20 - elewacja pd - zachodnia - załącznik nr 2.20 do siwz,
- Rysunek nr VNF AR 21 - detal ocieplenia ścian - załącznik nr 2.21 do siwz,
- Rysunek nr VNF AR 22 - okno O-1 - załącznik nr 2.22 do siwz,
- Rysunek nr VNF AR 23 - okno O-2 - załącznik nr 2.23 do siwz,
- Rysunek nr VNF AR 24 - okno O-3 - załącznik nr 2.24 do siwz,
- Rysunek nr VNF AR 25 - okno O-4 - załącznik nr 2.25 do siwz,
- Rysunek nr VNF AR 26 - zestawienie stolarki okiennej - załącznik nr 2.26 do siwz,
- Rysunek nr VNF AR 27 - drzwi D-1 - załącznik nr 2.27 do siwz,
- Rysunek nr VNF AR 28 - rzut parteru - posadzka - załącznik nr 2.28 do siwz,
- Rysunek nr VNF KN 27 - konstrukcja wzmocnienia budynku - załącznik nr 2.29 do siwz.
3.3. Program prac remontowo - konserwatorskich dla budynku przy ul. Wodopój 7 w Gdańsku - załącznik nr 3 do siwz.
- Rysunek nr VNF AR 01 - inwentaryzacja - rzut parteru - załącznik nr 3.1 do siwz,
- Rysunek nr VNF AR 02 - inwentaryzacja - rzut piętra - załącznik nr 3 2 do siwz,
- Rysunek nr VNF AR 03 - inwentaryzacja - rzut poddasza - załącznik nr 3.3 do siwz,
- Rysunek nr VNF AR 04 - inwentaryzacja - przekrój I-I- załącznik nr 3.4 do siwz,
- Rysunek nr VNF AR 05 - inwentaryzacja - przekrój II-II - załącznik nr 3.5 do siwz,
- Rysunek nr VNF AR 06- inwentaryzacja - elewacja pn - zachodnia - załącznik nr 3.6 do siwz,
- Rysunek nr VNF AR 07 - inwentaryzacja - elewacja pn - wschodnia - załącznik nr 3.7 do siwz,
- Rysunek nr VNF AR 08 - inwentaryzacja - elewacja pd - wschodnia - załącznik nr 3.8 do siwz,
- Rysunek nr VNF AR 09 - inwentaryzacja - elewacja pd - zachodnia - załącznik nr 3.9 do siwz,
3.4. Ogólna specyfikacja techniczna warunków wykonania i odbioru robót OST.B.01.00 - załącznik nr 4 do siwz.
3.5. Szczegółowa specyfikacja techniczna warunków wykonania i odbioru robót SST.B.01.01 - roboty przygotowawcze - załącznik nr 5 do siwz,
3.6. Szczegółowa specyfikacja techniczna warunków wykonania i odbioru robót SST.B.01.02 - montaż i demontaż rusztowań, konstrukcji zabezpieczających - załącznik nr 6 do siwz,
3.7. Szczegółowa specyfikacja techniczna warunków wykonania i odbioru robót SST.B.01.03 - remont ścian zewnętrznych - naprawa elementów drewnianych - załącznik nr 7 do siwz,
3.8. Szczegółowa specyfikacja techniczna warunków wykonania i odbioru robót SST.B.01.04 - roboty murowe - załącznik nr 8 do siwz,
3.9. Szczegółowa specyfikacja techniczna warunków wykonania i odbioru robót SST.B.01.05 - wtórne izolacje przegród w budynkach wykonywane metodą iniekcji - załącznik nr 9 do siwz,
3.10. Szczegółowa specyfikacja techniczna warunków wykonania i odbioru robót SST.B.01.06 - izolacje pionowe ścian fundamentowych - załącznik nr 10 do siwz,
3.11. Szczegółowa specyfikacja techniczna warunków wykonania i odbioru robót SST.B.01.07 - wykonanie posadzek na gruncie - załącznik nr 11 do siwz,
3.12. Szczegółowa specyfikacja techniczna warunków wykonania i odbioru robót SST.B.01.08 - izolacja termiczna ścian zewnętrznych- załącznik nr 12 do siwz,
3.13. Szczegółowa specyfikacja techniczna warunków wykonania i odbioru robót SST.B.01.09 - roboty dekarskie - załącznik nr 13 do siwz,
3.14. Szczegółowa specyfikacja techniczna warunków wykonania i odbioru robót SST.B.01.10 - roboty blacharskie, opierzenia, rynny i rury spustowe - załącznik nr 14 do siwz,
3.15. Szczegółowa specyfikacja techniczna warunków wykonania i odbioru robót SST.B.01.11 - ocieplenie połaci dachowej - załącznik nr 15 do siwz,
3.16. Szczegółowa specyfikacja techniczna warunków wykonania i odbioru robót SST.B.01.12 - wymiana stolarki - załącznik nr 16 do siwz,
3.17. Szczegółowa specyfikacja techniczna warunków wykonania i odbioru robót SST.B.01.13 - przełożenie chodnika - załącznik nr 17 do siwz,
3.18. Przedmiar robót - remont zabytkowego budynku baru VINIFERA - załącznik nr 18 do siwz.
4. Pozostałe warunki wykonania zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącej załącznik do siwz.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.26.13.20 - Kładzenie rynien 45.26.21.00 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań 45.26.23.00 - Betonowanie 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.42.20.00 - Roboty ciesielskie 45.42.21.00 - Stolarka drewniana 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg 45.44.21.20 - Malowanie budowli i zakładanie okładzin ochronnych 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 120.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 3 000,00 zł

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musiał wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert minimum 2 roboty budowlane polegające na remoncie zabytkowych obiektów wpisanych do rejestru zabytków podlegających odbiorowi Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków o wartości co najmniej 100.000,00 zł brutto.
      Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunki mogą spełniać łącznie.
      Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków udowadniając, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi wykazać dysponowanie:
      a) 1 osobą (kierownikiem budowy) posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń oraz, która przez co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 23 lipca 2003r O ochronie zabytków i opiece nad zabytkami ( tekst jednolity Dz.U. 2014. poz.1446 z późn.zm.),
      b) 1 osobą posiadającą odpowiednie kwalifikacje do prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich i badań konserwatorskich przy zabytku wpisanym do rejestru, tj.:
      - osobą, która ukończyła studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie, w zakresie konserwacji i restauracji dzieł sztuki lub konserwacji zabytków oraz która po rozpoczęciu studiów drugiego stopnia lub po zaliczeniu szóstego semestru jednolitych studiów magisterskich, przez co najmniej 9 miesięcy brała udział w pracach konserwatorskich, pracach restauratorskich lub badaniach konserwatorskich, prowadzonych przy zabytkach wpisanych do rejestru, inwentarza muzeum będącego instytucją kultury lub zaliczanych do jednej z kategorii, o których mowa w art. 64 ust. 1 ustawy zgodnie z przepisami ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. O ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tekst jednolity Dz.U. 2014. poz.1446 z późn.zm.),
      lub
      - osobą w dziedzinach nieobjętych programem studiów wyższych, o których mowa w ust. 1, pracami konserwatorskimi, pracami restauratorskimi lub badaniami konserwatorskimi, prowadzonymi przy zabytkach wpisanych do rejestru, która posiada:
      a) świadectwo ukończenia szkoły średniej zawodowej oraz tytuł zawodowy albo wykształcenie średnie i dyplom potwierdzający posiadanie kwalifikacji zawodowych w zawodach odpowiadających danej dziedzinie
      lub
      b) dyplom mistrza w zawodzie odpowiadającym danej dziedzinie
      oraz, która przez co najmniej 4 lata brała udział w pracach konserwatorskich, pracach restauratorskich lub badaniach konserwatorskich, prowadzonych przy zabytkach wpisanych do rejestru, inwentarza muzeum będącego instytucją kultury lub zaliczanych do jednej z kategorii, o których mowa w art. 64 ust. 1 w/w ustawy.
      Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.
      Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował osobami w trakcie realizacji zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej Wykonawca musi wykazać dysponowanie ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 150 000,00 zł.
      W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca.
      Wykonawca może polegać na zdolnościach ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował zasobami w trakcie realizacji zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Przez najważniejsze roboty Zamawiający rozumie roboty budowlane polegające na remoncie zabytkowych obiektów wpisanych do rejestru zabytków podlegających odbiorowi Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto.
    Zamawiający nie żąda informacji o robotach niewykonanych lub wykonanych nienależycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
  • inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:
    - pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
    Wyżej wymienione zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

    • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

    III.6) INNE DOKUMENTY

    Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

    a) Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego.
    b) Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub nazwy podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu. W przypadku nie wskazania podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.
    c) Podać w ofercie, czy wybór oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług.
    d) Podać w złożonej ofercie okres gwarancji za wady.
    Zamawiający zrównuje okres rękojmi z okresem gwarancji określonym przez Wykonawcę w ofercie.
    Minimalny okres gwarancji winien wynosić 36 miesięcy.
    Określenie terminu gwarancji poniżej 36 miesięcy spowoduje odrzucenie oferty.
    e) Załączyć kosztorys ofertowy (uproszczony), wg przedmiaru robót Zamawiającego.
    f) Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 15 SIWZ.
    g) Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1 - Cena - 0.90
    • 2 - Okres udzielonej gwarancji za wady - 0.10

    IV.2.2)

      przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

    Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie:
    1. Przesunięciu może ulec termin wykonania przedmiotu zamówienia,
    2. Zmianie może ulec osoba Kierownika budowy i osoba do prowadzenia prac konserwatorskich jako przedstawicieli Wykonawcy pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia Zamawiającego o tym fakcie.
    3. Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu.
    4. Możliwość realizacji umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej realizacji, w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert.
    Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone przy zaistnieniu następujących okoliczności:
    1. Termin wykonania zamówienia może ulec zmianie w przypadku:
    a) zaistnienia warunków atmosferycznych, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie w szczególności:
    - klęski żywiołowe,
    - wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, tj. ciągłych opadów atmosferycznych (deszczu), silnych wiatrów przez kolejne 3 dni, spadku temperatury poniżej + 5oC przez kolejne 5 dni, uniemożliwiających wykonywanie robót dociepleniowych i wymiany stolarki okiennej.
    b) wstrzymania robót przez Zamawiającego lub przerwy w wykonywaniu robót powstałych na skutek okoliczności, za które ponosi odpowiedzialność Zamawiający.
    c) inne zmiany spowodowane warunkami niezależnymi i niezawinionymi przez Wykonawcę.
    2. W przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w pkt 1a,1b i 1c termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia zamówienia w sposób należyty, nie dłużej niż o okres trwania tych okoliczności.
    3. Zmiana osoby Kierownika budowy i osoby do prowadzenia prac konserwatorskich może nastąpić z przyczyn losowych, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy np. śmierci, choroby lub w przypadku rozwiązania przez Wykonawcę umowy z Kierownikiem budowy i osobą do prowadzenia prac konserwatorskich, itp. Zamawiający zaakceptuje zmianę Kierownika budowy i osoby do prowadzenia prac konserwatorskich, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanych osób będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
    4. Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu jest możliwa w przypadku wykazania przez wykonawcę, iż proponowany inny podwykonawca (lub wykonawca samodzielnie) spełnia dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
    5. Realizacja umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej wykonywania w przypadku braku zadeklarowania przeprowadzenia zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert jest możliwa, pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego i jeżeli w stosunku do części zamówienia, na którą ma być zawarta umowa o podwykonawstwo nie została wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pok. nr 11 w godz. 9:00 - 12:00.
    Cena brutto -36,90 zł.
    Warunki i sposób płatności: zaliczenie pocztowe, przelew.

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.03.2016 godzina 10:30, miejsce: siedziba Zamawiającego, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 11.

    IV.4.5) Termin związania ofertą: do 19.04.2016.

    IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT:
    21.03.2016 r. godzina 10:45,
    Miejsce: siedziba zamawiającego, 80-171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, w pokoju nr 6 - świetlica
    OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
    Marek Skuhra stanowisko służbowe inspektor ds. zamówień publicznych,
    80- 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel. 58 302 32 82
    Adres poczty elektronicznej: skuhra@gznk.pl
    ZASADY WYKLUCZENIA WYKONAWCY
    Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy również wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych.
    Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawcy, który udowodnił, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mając zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszeniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.