eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Cieszyn › Pełnienie obowiązków Inspektora nadzoru inwestycyjnego dla zadania Przebudowa drogi powiatowej nr 2645S - ul. A. Asnyka w Zebrzydowicach i ul. A. Mickiewicza w Marklowicach Górnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-03-22

Ogłoszenie nr 49252 - 2017 z dnia 2017-03-22 r.

Cieszyn: Pełnienie obowiązków Inspektora nadzoru inwestycyjnego dla zadania Przebudowa drogi powiatowej nr 2645S - ul. A. Asnyka w Zebrzydowicach i ul. A. Mickiewicza w Marklowicach Górnych
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Cieszyński w imieniu którego występuje Zarząd Powiatu Cieszyńskiego, krajowy numer identyfikacyjny 7218622400000, ul. ul. Bobrecka  29, 43400   Cieszyn, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 334 777 213, e-mail wiz@powiat.cieszyn.pl, faks 334 777 133.
Adres strony internetowej (URL): bip.powiat.cieszyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

tak
bip.powiat.cieszyn.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
bip.powiat.cieszyn.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
forma pisema
Adres:
43-400 Cieszyn, ul. Bobrecka 29, kancelaria ogólna


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie obowiązków Inspektora nadzoru inwestycyjnego dla zadania Przebudowa drogi powiatowej nr 2645S - ul. A. Asnyka w Zebrzydowicach i ul. A. Mickiewicza w Marklowicach Górnych
Numer referencyjny: ZP.272.8.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania "Przebudowa drogi powiatowej nr 2645S - ul. A. Asnyka w Zebrzydowicach i ul. A. Mickiewicza w Marklowicach Górnych". Zadanie polega na przebudowie drogi powiatowej nr 2645 S granica państwa - Marklowice - Zebrzydowice, ul. A. Asnyka w Zebrzydowicach i ul. A. Mickiewicza w Marklowicach Górnych, na odcinku 2347 m. Początek przebudowy - od granicy państwa z Republiką Czeską w Marklowicach Górnych, natomiast koniec - do obrębu skrzyżowania z drogą wojewódzką DW937 w Zebrzydowicach (wlot do skrzyżowania typu rondo). 2. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru dla przedmiotowego zadania, w tym nadzór nad robotami budowlanymi obejmującymi: a)przebudowę jezdni ul. A. Asnyka w Zebrzydowicach i ul. A. Mickiewicza w Marklowicach Górnych na długości 2347 m wraz z wykonaniem nowej dwuwarstwowej nawierzchni bitumicznej z lokalnym wzmocnieniem istniejącej konstrukcji podbudowy; b)w Marklowicach Górnych na odcinku od ul. Szkolnej do granicy państwa zastąpienie istniejącego ciągu pieszego poboczem bitumicznym o szerokości 1,5 m; c)przebudowę istniejących poboczy na pobocza bitumiczne o szerokości 1,0 - 1,5 m; d)wykonanie 4 przystanków autobusowych wyposażonych w perony przystankowe; e)wykonanie odcinków chodnika o szerokości 2,0 m i 1,5 m (jako miejscowe zmniejszenie szerokości zgodnie z §44 ust. 2 Rozporządzenia); f)przebudowę skrzyżowań z drogami gminnymi (korekta geometrii łuków) - 9 szt. i wewnętrznymi - 6 szt.; g)wykonanie poboczy gruntowych o szerokości 0,5m za poboczami bitumicznymi; h)przebudowę istniejących zjazdów do posesji; i)wykonanie odwodnienia: połączenie systemu rowów i przepustów z nowymi 2 odcinkami sieci kanalizacji deszczowej (rejon km 0+989 do 1+034 i km 2+185 do 2+340) - kolektor (fi 400 i 500) z przykanalikami, ze studniami rewizyjnymi i studzienkami ściekowymi zlokalizowanymi poza jezdnią; j)regulację oraz profilowanie rowów z odcinkowym umocnieniem; k)przebudowę przepustów pod zjazdami do posesji; l)wykonanie oznakowania poziomego i pionowego; m)oczyszczenie przepustów z namułu; n)roboty remontowe na przepuście cieku Skotniczanka; o)przebudowę 3 kolidujących słupów linii napowietrznej nN (demontaż i montaż).

II.5) Główny kod CPV: 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi

II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 20/10/2017


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony jest od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 50.000 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych).
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: a)w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, pełnił nadzór inwestorski w co najmniej jednym lub dwóch zadaniach polegających na remoncie, przebudowie lub rozbudowie drogi klasy min. Z o łącznej o wartości (jednej bądź łącznie dwóch robót) wartości usług nadzoru minimum 60.000 zł brutto oraz łącznej wartości nadzorowanych robót drogowych (jednej bądź łącznie dwóch robót) minimum 2.000.000 zł brutto. Zamawiający nie uzna warunku za spełniony w przypadku nadzorowania przez Wykonawcę budowy nowej drogi publicznej. W przypadku, gdy jakakolwiek wartość dotycząca ww. warunku wyrażona będzie w walucie obcej, Zamawiający przeliczy tę wartość w oparciu o średni kurs walut NBP dla danej waluty z daty wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (za datę wszczęcia postępowania Zamawiający uznaje datę umieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w miejscu publicznie dostępnym w swojej siedzibie oraz na stronie internetowej);b)dysponuje lub będzie dysponował osobami uprawnionymi zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane (tekst jedn.: Dz.U. z 2016r. poz. 290) do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj: 1.Inspektor nadzoru, Inspektor nadzoru robót drogowych, Koordynator Zespołu Nadzoru - Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń - Doświadczenie, jako Kierownik budowy w branży drogowej lub Kierownik robót drogowych lub Inspektora Nadzoru specjalności inżynierskiej drogowej w rozumieniu ustawy Prawo budowlane zgodnie z proponowaną funkcją, w realizacji min. 1 zadania obejmującego remont lub przebudowę lub rozbudowę drogi min. klasy Z od rozpoczęcia do wykonania zadania (odbioru końcowego), na łączną wartość min. 1.630.000 zł netto, w okresie ostatnich 7 lat. 2. Asystent Inspektora nadzoru - Wykształcenie średnie lub wyższe budowlane - Doświadczenie jako inżynier budowy w branży drogowej - min 2 lata, lub doświadczenie jako kierownik budowy w branży drogowej, kierownik robót drogowych lub inspektor nadzoru robót drogowych w rozumieniu ustawy Prawo Budowlane - min. 1 rok 3. Inspektor nadzoru robót instalacyjnych - w zakresie kanalizacji deszczowej - Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie kanalizacji deszczowej Doświadczenie jako kierownik budowy lub kierownik robót w branży instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacji deszczowej lub inspektor nadzoru w branży instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacji deszczowej w rozumieniu ustawy Prawo budowlane - min. 2 lata. 4.Inspektor nadzoru robót elektrycznych - Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - Doświadczenie jako kierownik budowy lub kierownik robót elektrycznych lub inspektor nadzoru robót elektrycznych w rozumieniu ustawy Prawo budowlane - min. 2 lata. 5.Weryfikator dokumentacji projektowej - Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń - Doświadczenie jako kierownik budowy branży drogowej, kierownik robót drogowych lub jako inspektor nadzoru robót drogowych w rozumieniu ustawy Prawo budowlane - min. 2 lata. Uwaga: - Poz. 1 tabeli: Jako zakończenie funkcji należy rozumieć zakończenie wszystkich zadań przypisanych danej funkcji i realizowanych w ramach danej funkcji. - Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia obsługi zadania przez wskazane w ofercie osoby. - Zamawiający dopuszcza łączenie stanowiska "Inspektor nadzoru, Inspektor nadzoru robót drogowych, Koordynator Zespołu Nadzoru" ze stanowiskiem "Inspektor nadzoru robót instalacyjnych - w zakresie kanalizacji deszczowej" oraz stanowiska "Asystenta Inspektora nadzoru" ze stanowiskiem "Weryfikator dokumentacji projektowej". - W przypadku łączenia ww. stanowisk Wykonawca winien oddzielnie potwierdzić posiadane doświadczenia dla poszczególnych stanowisk oraz wskazać, że łączone stanowiska posiadają wymagane uprawnienia dla każdego z łączonych stanowisk oddzielnie, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - W trakcie realizacji zadania Zamawiający wymaga ciągłego nadzorowania robót. - W trakcie realizacji zadania Zamawiający wymaga codziennego pobytu osoby wymienionej w poz. 1 ww. tabeli, na budowie w czasie trwania robót (zakłada się minimum 4-godzinny pobyt w czasie pomiędzy godziną 8.00 a 16.00) i stałego pobytu na budowie Asystenta Inspektora nadzoru w czasie trwania robót. Ponadto czas pracy Inspektora nadzoru winien zostać dostosowany do czasu pracy wykonawcy robót, zakłada się w tym okresie ciągły pobyt pracowników przewidzianych do bezpośredniego nadzorowania robót na budowie oraz w zależności od potrzeb innych pracowników. - Zmiany personalne w stosunku do stanowiska wskazanego w ofercie przy spełnieniu wymagań wyszczególnionych w Opisie przedmiotu zamówienia, są możliwe po zatwierdzeniu ich przez Zamawiającego. - Dla wskazanych w powyższej tabeli osób Wykonawca winien załączyć do oferty oświadczenie, że osoby wskazane na poszczególne stanowisko/a stanowisko posiadają wymagane uprawnienia, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. - Mając na uwadze obowiązujące w Polsce przepisy prawa Krajowego, w przypadku osób spoza Polski możliwe jest uzyskanie decyzji w sprawie uznania kwalifikacji zawodowych, nabytych w Państwach Członkowskich UE, po przeprowadzeniu właściwego postępowania weryfikacyjnego przez odpowiedni organ samorządu zawodowego w Polsce, na zasadach określonych w ustawie z dnia 18 marca 2008r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2016 r., poz. 65).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp nie

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz wykazania braku podstaw do wykluczenia, Wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1 aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w załącznikach nr 2 (oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu)i załączniku nr 3 (oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia) do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Oświadczenia te Wykonawca składa zgodnie ze wzorami stanowiącymi załączniki nr 2 i 3 do SIWZ; 2. w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia, o którym mowa w pkt 1. składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te, mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia; 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 1; 4. zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 5.3 SIWZ - jeżeli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

tak,
Informacja na temat wadium
Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 1.000zł (słownie: jeden tysiąc złotych).


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
Cena 60
Doświadczenie zawodowe Inspektora nadzoru, Inspektora nadzoru robót drogowych, Koordynatora Zespołu Nadzoru, wskazanego w ofercie20
Czas reakcji na wezwanie Zamawiającego (tj. czas dojazdu Wykonawcy - poszczególnych Inspektorów nadzoru na budowę na wezwanie Zamawiającego)20


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1.Zmiana umowy dla swej ważności wymaga zachowania formy pisemnego aneksu, podpisanego przez obie strony. 2.Zamawiający przewiduje możliwość oraz tryb dokonania zmian niniejszej umowy, w niżej wymienionych przypadkach: 1)Zmiany ogólne: A.Możliwa jest: a)zmiana adresu / siedziby Zamawiającego / Wykonawcy, b)zmiana osób występujących po stronie Zamawiającego / Wykonawcy, c)zmiana będąca skutkiem poprawy omyłki oczywistej, B.Nie jest dopuszczalna zmiana Wykonawcy, z wyjątkiem sukcesji generalnej, przekształcenia spółek handlowych zgodnie z kodeksem spółek handlowych, sukcesji z mocy prawa. 2)Zmiany rzutujące na termin wykonania umowy: A.Możliwa jest zmiana terminu wykonania umowy, ewentualne wstrzymanie lub wznowienie usług, ze względu na: a)wstrzymanie wykonywania robót budowlanych stanowiących przedmiot nadzoru inwestorskiego, b)przedłużenie procedury przetargowej, c)zmiany stanu prawnego, d)wydłużenie terminu realizacji umowy z Wykonawcą robót, bądź przekroczenie przez Wykonawcę terminu zakończenia robót, B.Wykonawca nie będzie miał prawa do przedłużenia terminu zakończenia umowy jeżeli przedłużenie wynika z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 3)Zmiany rzutujące na wynagrodzenie: a)zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT), b)rezygnacja z części usług. 3.Określa się następujący tryb dokonywania zmian postanowień umowy: 1)Sposób inicjowania zmian: a)Wykonawca wnioskuje do Zamawiającego w sprawie możliwości dokonania wskazanej zmiany, b)Zamawiający wnioskuje do Wykonawcy w sprawie możliwości dokonania wskazanej zmiany. 2)Przyczyny dokonania zmian postanowień umowy oraz uzasadnienie takich zmian należy opisać w stosownych dokumentach takich jak notatka służbowa, pismo Wykonawcy lub Zamawiającego, protokół konieczności itp. 3)W rezultacie dokonania czynności opisanych w pkt. 1) i 2) może dojść do podpisania przez strony aneksu do umowy. Projekt aneksu przygotowuje Zamawiający. 4.Wszelkie postanowienia zawarte w §13 powinny być interpretowane z uwzględnieniem treści Dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady Nr 2004/18/WE z dnia 31 marca 2004r. w sprawie koordynacji procedur udzielania zamówień publicznych na roboty budowlane, dostawy i usługi (Dz.U. WE seria L, nr 134 z dnia 30 kwietnia 2004r, z późn. zm).
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 30/03/2017, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.