eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowe Czarnowo › ubezpieczenie kompleksowe mienia i odpowiedzialności cywilnej Zespołu Elektrowni Dolna Odra S.A.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2006-09-20

POZYCJA 49200

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Nowe Czarnowo: ubezpieczenie kompleksowe mienia i odpowiedzialności cywilnej Zespołu Elektrowni Dolna Odra S.A. Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zespół Elektrowni Dolna Odra S.A., do kontaktów: Piotr Juszczak, Nowe Czarnowo 76, 74-105 Nowe Czarnowo, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3154471, fax 091 3154470, e-mail: jpotocka@dolnaodra.com.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.dolnaodra.com.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Zespół Elektrowni Dolna Odra S.A., Piotr Juszczak, Nowe Czarnowo 76, 74-105 Nowe Czarnowo, woj. zachodniopomorskie, tel. +48 91 3154475, fax +48913154470, e-mail: pjuszczak@dolnaodra.com.pl, www.dolnaodra.com.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: sektor elektroenergetyczny; Inne:producent energii elektrycznej i cieplnej. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ubezpieczenie kompleksowe mienia i odpowiedzialności cywilnej Zespołu Elektrowni Dolna Odra S.A. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 6. Główne miejsce świadczenia usług: ZEDO S.A. Nowe Czarnowo 76, 74-105 Nowe Czarnowo. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe ubezpieczenie Zmawiającego w okresie od 01.01.2007 do 31.12.2008 roku składające się z: - Ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej, mienia oraz utraty zysku wskutek działania ognia i innych zdarzeń losowych stanowiącego CZĘŚĆ I zamówienia; - Ubezpieczenia maszyn i urządzeń od wszystkich ryzyk i utraty zysku w następstwie uszkodzenia maszyn i urządzeń stanowiącego CZĘŚĆ II zamówienia; - Ubezpieczeń komunikacyjnych stanowiących CZĘŚĆ III zamówienia. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: zgodnie z siwz 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.33.20.00 - Usługi ubezpieczenia od wszelkiego ryzyka Kod CPV wg słownika 2008: 66.51.30.00 - Usługi ubezpieczenia prawnego i ubezpieczenia od wszelkiego ryzyka Oryginalny kod CPV: 66.33.70.00 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej Kod CPV wg słownika 2008: 66.51.60.00 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej Oryginalny kod CPV: 66.33.41.00 - Usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych Kod CPV wg słownika 2008: 66.51.41.10 - Usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych Oryginalny kod CPV: 66.33.11.00 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków Kod CPV wg słownika 2008: 66.51.21.00 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków Oryginalny kod CPV: 66.33.61.00 - Usługi ubezpieczenia od ognia Kod CPV wg słownika 2008: 66.51.51.00 - Usługi ubezpieczenia od ognia 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: powyżej 422.000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 01.01.2007; lub data zakończenia: 31.12.2008

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium: CZĘŚĆ I zamówienia - 57.214,00 zł CZĘŚĆ II zamówienia - 53.712,00 zł CZĘŚĆ III zamówienia - 700,00 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: zawarto poniżej Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wyciąg z SIWZ: 6.3 O udzielenie zmówienia ubiegać się mogą Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 Ustawy, tj.: 1) Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Celem potwierdzenia spełnienia warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć pisemne oświadczenie oraz następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) zezwolenie Ministra Finansów na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej. 2) Wykonawcy, którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Celem potwierdzenia spełnienia warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć pisemne oświadczenie. 3) Wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Celem potwierdzenia spełnienia warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć: a) pisemne oświadczenie; b) sprawozdanie finansowe w części zawierającej wyłącznie bilans oraz rachunek zysków i strat za 2005 r. 4) Wykonawcy, którzy nie wykonywali bezpośrednio czynności związanych z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub nie posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności. Celem potwierdzenia spełnienia warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć pisemne oświadczenie. 5) Wykonawcy, którzy w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania nie wyrządzili szkody nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a w przypadku wyrządzenia szkody szkoda ta została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania, chyba że niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności. Celem potwierdzenia spełnienia warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć pisemne oświadczenie. 6) Wykonawcy w stosunku, do których nie otwarto likwidacji lub których upadłości nie ogłoszono lub Wykonawcy, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego. Celem potwierdzenia spełnienia warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć pisemne oświadczenie. 7) Wykonawcy, którzy nie zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub w przypadku gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Celem potwierdzenia spełnienia warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć pisemne oświadczenie oraz dołączyć następujące dokumenty: a) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, b) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 8) Wykonawcy nie wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy. Celem potwierdzenia spełnienia warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć pisemne oświadczenie oraz dołączyć aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 Ustawy - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9) Podmioty zbiorowe, wobec których sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary. Celem potwierdzenia spełnienia warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć pisemne oświadczenie oraz dołączyć aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 9 Ustawy - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.4 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 6.3 p. pkt 1, 7 i 9 SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu, 6.5 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6.1 oraz pkt 6.3, p.pkt 8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 6.6 Ponadto Wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty: a) kalkulację składki ubezpieczeniowej, przy czym kalkulacja ta ma objąć wszystkie przewidywane przez Wykonawcę koszty, jakie poniesie on w związku z wykonywaniem zamówienia; ewentualne rabaty lub upusty winny być ujęte w składnikach kosztów; b) oświadczenie o spełnieniu wymagań Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 28 listopada 2003r. w sprawie sposobu wyliczenia i wysokości marginesu wypłacalności oraz minimalnej wysokości kapitału gwarancyjnego dla działów i grup ubezpieczeń (Dz.U. z 2003r., Nr 211, poz. 2060); c) oświadczenie o wysokości wskaźnika szkodowości za ryzyka ubezpieczeniowe objęte przedmiotem zamówienia - odpowiednio do Części SIWZ objętych ofertą, w ujęciu za rok 2005; d) oświadczenie o aktualnej wysokości wskaźnika pokrycia rezerw lokatami; e) Ogólne Warunki Ubezpieczeń stosowane przez Wykonawcę w zakresie objętym przedmiotem zamówienia - odpowiednio do Części SIWZ objętych ofertą; Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: zawarto powyżej

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: 15 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: przelewem lub w kasie Zamawiającego. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.10.2006 godzina 09:45. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: 27.12.2006 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 27.10.2006, godzina 10:00, W siedzibie Zamawiającego, sala nr 20, budynek dyrekcji.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 13.09.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, mienia oraz utraty zysku wskutek działania ognia i innych zdarzeń losowych. 1) Krótki opis: Obejmujące: 1. Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej. 2. Ubezpieczenie mienia oraz utraty zysku wskutek działania ognia i innych zdarzeń losowych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.33.70.00, 66.33.61.00. 3) Wielkość lub zakres: powyżej 422.000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.01.2007; Zakończenie: 31.12.2008 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Ubezpieczenie maszyn i urządzeń od wszystkich ryzyk i utraty zysku w następstwie uszkodzenia maszyn i urządzeń. 1) Krótki opis: Obejmujące: 1. Ubezpieczenie maszyn i urządzeń od wszystkich ryzyk. 2. Ubezpieczenie utraty zysku w następstwie uszkodzenia maszyn i urządzeń. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.33.20.00. 3) Wielkość lub zakres: powyżej 400.000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.01.2007; Zakończenie: 31.12.2008 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 90 2. franszyza redukcyjna 10 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Ubezpieczenia komunikacyjne. 1) Krótki opis: Obejmujące: 1. Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych za szkody powstałe w związku z ruchem tych pojazdów. 2. Ubezpieczenie AUTOCASCO (casco + kradzież). 3. Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów. 4. Ubezpieczenie dobrowolne MOTO ASSISTANCE. 5. Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych w ruchu zagranicznym. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.33.41.00, 66.33.11.00. 3) Wielkość lub zakres: około 140.000 zł. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.01.2007; Zakończenie: 31.12.2008 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: Ubezpieczenie realizowane w okresie pomiędzy 01.01.2007 a, 31.12.2008. Dokładne okresy ubezpieczenia pojazdów wg. załącznika do SIWZ.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.