eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tomaszów Mazowiecki › Kompleksowa dostawa energii elektrycznej w zakresie sprzedaży energii oraz świadczenia usługi dystrybucji energii elektrycznej dla Gminy Tomaszów Mazowiecki oraz jednostek organizacyjnych.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-04-09

Tomaszów Mazowiecki: Kompleksowa dostawa energii elektrycznej w zakresie sprzedaży energii oraz świadczenia usługi dystrybucji energii elektrycznej dla Gminy Tomaszów Mazowiecki oraz jednostek organizacyjnych.
Numer ogłoszenia: 49129 - 2015; data zamieszczenia: 09.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Tomaszów Mazowiecki , ul. Prezydenta Ignacego Mościckiego 4, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie, tel. (044) 724 55 73, faks (044) 723 50 33.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ug.tomaszow.maz.bip.cc

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa dostawa energii elektrycznej w zakresie sprzedaży energii oraz świadczenia usługi dystrybucji energii elektrycznej dla Gminy Tomaszów Mazowiecki oraz jednostek organizacyjnych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje kompleksową dostawę energii elektrycznej w zakresie sprzedaży energii oraz świadczenia usługi dystrybucji energii elektrycznej do następujących punktów odbioru: 1. 111 punktów odbioru energii elektrycznej dla zasilania budynków i obiektów użytkowych oraz dla zasilania oświetlenia ulicznego, dla których płatnikiem faktur za energię elektryczną jest Gmina Tomaszów Mazowiecki Szacowane roczne zużycie - energia szczytowa 341.506 kWh, energia pozaszczytowa 770 kWh 2. 9 punktów odbioru energii elektrycznej dla zasilania budynków i obiektów użytkowych, dla których płatnikiem faktur za energię elektryczną są następujące jednostki organizacyjne: Zespół Szkół w Komorowie Szacowane roczne zużycie - 39.134 kWh Szkoła Podstawowa w Chorzęcinie Szacowane roczne zużycie - energia szczytowa 3.488 kWh, energia pozaszczytowa 4.600 kWh Zespół Szkolno-Przedszkolny w Smardzewicach; punkty odbioru: zespół szkolno-przedszkolny w Smardzewicach, filia przedszkola w Twardej, oświetlenie boiska sportowego w Smardzewicach Szacowane roczne zużycie - 41.646 kWh Zespół Szkół w Wiadernie Szacowane roczne zużycie - energia szczytowa 9.354 kWh, energia pozaszczytowa 20.038 kWh Zespół Szkół w Zawadzie Szacowane roczne zużycie - 31.051 kWh Publiczne Przedszkole w Wąwale; punkty odbioru: przedszkole w Wąwale oraz filia w Ciebłowicach Dużych Szacowane roczne zużycie - energia szczytowa 5.961 kWh, energia pozaszczytowa 3.654 kWh 3. 3 punkty odbioru energii elektrycznej dla zasilania budynków i obiektów użytkowych, dla których płatnikiem faktur za energię elektryczną jest: Gminna Biblioteka Publiczna w Smardzewicach, Punkty odbioru: gminna biblioteka publiczna w Smardzewicach, filia Gminnej Biblioteki Publicznej w Wiadernie i Filia Gminnej Biblioteki Publicznej w Twardej. Szacowane roczne zużycie - 10.072 kWh 4. 27 punktów odbioru energii elektrycznej dla zasilania budynków oraz sieci i instalacji technologicznych, dla których płatnikiem faktur za energię elektryczną jest Gminny Zakład Komunalny Szacowane roczne zużycie - energia szczytowa 236.751 kWh, energia pozaszczytowa 53.191 kWh Zestawienie punktów odbioru wyszczególniono w załączniku nr 6 do SIWZ. Szacunkowa ilość dostarczanej energii w okresie dostawy (12 miesięcy) - 801.216 kWh, w tym energia rozliczana w niżej wymienionych grupach taryfowych: B 11 - 21.172 kWh - 1 pkt C 11o - 297.136 kWh - 95 pkt C 11 - 298.195 kWh - 41 pkt C 12a - 65.704 kWh - 4 pkt I taryfa (szczytowa) - 21.669 kWh II taryfa (pozaszczytowa) - 44.035 kWh C 12b - 113.009 kWh - 5 pkt I taryfa (szczytowa) - 74.791 kWh II taryfa (pozaszczytowa) - 38.218 kWh G 11 - 6.000 kWh - 4 pkt Szczegółowe informacje dot. poszczególnych punktów odbioru zostały przedstawione w załączonym do SIWZ zestawieniu zbiorczym (zał. Nr 6). Sprzedaż energii elektrycznej odbywać się ma na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (tekst jednolity Dz. U. z 2012 r., poz. 1059 z późn. zm.), zgodnie z obowiązującymi rozporządzeniami do ww ustawy oraz przepisami ustawy z dnia 23 kwietnia 1964r. - Kodeks cywilny (Dz.U. z 2014 r. poz. 121, z późn. zm.). Zamawiający oświadcza, iż prognoza zużycia energii, wskazana powyżej oraz w załączniku nr 6 do SIWZ, stanowi jedynie przybliżoną wartość, która w trakcie realizacji Umowy może ulec zwiększeniu o maksymalnie 20% w stosunku do prognoz dotyczących poszczególnych Odbiorców końcowych. Faktyczne zużycie energii (które to może być mniejsze lub większe od prognozy zużycia energii wskazanej w załączniku nr 6 do SIWZ, przy czym zwiększenie nie może przekroczyć 20% w stosunku do prognozy) uzależnione będzie wyłącznie od rzeczywistych potrzeb poszczególnych Odbiorców końcowych, z tym że niezależnie od wielkości zużycia Wykonawca zobowiązany jest w każdym przypadku stosować zaoferowane w przetargu ceny energii. Wykonawca nie może dochodzić od Zamawiającego ani Odbiorców końcowych żadnych roszczeń finansowych (np. odszkodowania), jeżeli w okresie obowiązywania umowy Zamawiający lub poszczególni Odbiorcy końcowi zakupią od Wykonawcy mniejszą lub większą ilość energii elektrycznej niż prognozowana ilość energii, wskazana w załączniku nr 6 do SIWZ, w szczególności spowodowanej zwiększeniem lub zmniejszeniem ilości punktów odbioru energii elektrycznej (PPE) dla poszczególnych Odbiorców końcowych, zmianą grupy taryfowej, zmianą mocy zamówionej lub parametrów technicznych, faktycznym poborem energii w ramach poszczególnych punktów odbioru energii elektrycznej (PPE). Rozliczenia za sprzedana energię elektryczną i usługę dystrybucji energii odbywać się będą na podstawie wskazań układów pomiarowo-rozliczeniowych zgodnie z okresem rozliczeniowym stosowanym przez Operatora Systemu Dystrybucyjnego Informacje dodatkowe: Celem niniejszego, wspólnego zamówienia jest ujednolicenie stawek oraz uproszczenie zasad rozliczania zużycia energii elektrycznej. Zamawiający zamierza osiągnąć powyższe w szczególności poprzez uzyskanie jednej, stałej ceny za kilowatogodzinę, właściwej dla poszczególnych grup taryfowych, dlatego też w zaoferowanej jednostkowej cenie energii elektrycznej uwzględnione muszą być wszystkie dodatkowe koszty oraz opłaty związane z realizacją przedmiotu zamówienia. Ponadto Wykonawca określi szacowaną wartość świadczenia usługi dystrybucji energii elektrycznej. Faktyczna wartość usługi dystrybucji będzie określana wyłącznie w oparciu o taryfę Operatora Systemu Dystrybucyjnego, zgodnie z decyzją Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki. Energia elektryczna powinna spełniać standardy techniczne zgodnie z zapisami ustawy Prawo energetyczne oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy i Polskimi Normami. W przypadku niedotrzymania jakościowych standardów obsługi, zamawiającemu na jego pisemny wniosek przysługuje prawo bonifikaty według stawek określonych w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 2 lipca 2007r. w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną (Dz. U. Nr 128, poz. 895) lub w każdym później wydanym akcie prawnym określającym te stawki. Poszczególni Odbiorcy końcowi uprawnieni są do zmiany postanowień zawartej umowy (w tym załącznika do Umowy) w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku zmiany grupy taryfowej, zmiany mocy zamówionej lub parametrów technicznych PPE. W takiej sytuacji strony umowy podpiszą aneks do umowy, zaś rozliczenia dokonywane będą w oparciu o wskazane w ofercie Wykonawcy ceny jednostkowe, właściwe dla zmienionej grupy taryfowej..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.30.00.00 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa 65.31.00.00 - Przesył energii elektrycznej .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: - posiada aktualnie obowiązującą koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, i - posiada zawartą umowę z lokalnym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego na podstawie której można prowadzić sprzedaż energii elektrycznej za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej tego OSD do wszystkich obiektów Zamawiającego, wskazanych na załączniku nr 6 do SIWZ lub pisemne zobowiązanie od Operatora Systemu Dystrybucyjnego, iż umowa na świadczenie usług dystrybucji zostanie zawarta z Wykonawcą nie później niż do dnia podpisania z Zamawiającym Umowy na kompleksową dostawę energii elektrycznej, Ocena spełnienia powyższego warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczenia o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu, przedłożonych w ofercie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca jest zobowiązany w sposób szczególny wykazać na etapie składania ofert. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca jest zobowiązany w sposób szczególny wykazać na etapie składania ofert. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca jest zobowiązany w sposób szczególny wykazać na etapie składania ofert. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca jest zobowiązany w sposób szczególny wykazać na etapie składania ofert. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wypełniony i podpisany formularz oferty, stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji, zawierający informację, czy Wykonawca należy/nie należy do grupy kapitałowej. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie. 2) Wypełniony i podpisany formularz cenowy, stanowiący zał. Nr 2 do SIWZ 3) Oświadczenie o posiadaniu zawartej umowy z lokalnym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego ( w tym data zawarcia tej umowy i informacja nt. okresu, na jaki została zawarta umowa), na podstawie której można prowadzić sprzedaż energii elektrycznej za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej tego OSD do wszystkich obiektów Zamawiającego, wskazanych na załączniku nr 6 do SIWZ lub pisemne zobowiązanie od Operatora Systemu Dystrybucyjnego, iż umowa na świadczenie usług dystrybucji zostanie zawarta z Wykonawcą nie później niż do dnia podpisania z Zamawiającym Umowy na kompleksową dostawę energii elektrycznej, 4) Wskazanie w ofercie części zamówienia, których wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom (zawarte na formularzu oferty lub w odrębnym dokumencie) 5) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego 6) Oryginalne zobowiązanie (lub inne, odpowiednie oświadczenie w tym zakresie) podmiotu, oddającego Wykonawcy do dyspozycji niezbędne zasoby na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. (jeżeli dotyczy) 5. Dokumenty są składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości z zastrzeżeniem zapisów rozdziału X pkt. 1 lit. C. i pkt 4 6.W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (tzw. Konsorcjum) lub przez spółkę cywilną, każdy ze wspólników konsorcjum lub spółki cywilnej musi złożyć dokumenty (wspólnie lub oddzielnie) w sposób określony w rozdziale VI niniejszej specyfikacji. Wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub te podmioty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy, wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zamawiający przewiduje możliwość zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej. Zmiana istotnych postanowień umowy w przypadku: 1) jeżeli w trakcie obowiązywania umowy nastąpi ustawowa zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, 2) Jeżeli w trakcie obowiązywania umowy nastąpi ustawowa zmiana podatku od towarów i usług lub podatku akcyzowego, możliwa jest zmiana wynagrodzenia za realizację przedmiotu umowy, 3) Zmiany w strukturze organizacyjnej Wykonawcy lub Zamawiającego, dotyczące określonych w umowie nazw, adresów - Strony niezwłocznie poinformują się pisemnie o tych zmianach, 4) Zmiany osób reprezentujących strony umowy - Strony niezwłocznie poinformują się pisemnie o tych zmianach, 5) Na wniosek Zamawiającego (tj. danego Odbiorcy końcowego - Płatnika) możliwe jest zwiększenie lub zmniejszenie ilości punktów poboru energii elektrycznej, wymienionych w załączniku nr 1 do Umowy - zmiana nie może przekroczyć 20%, 6) Na wniosek zamawiającego (tj. danego Odbiorcy końcowego - Płatnika) możliwe jest dokonanie zmian w odniesieniu do zakresu przedmiotu zamówienia tj. zmiany prognozowanej wielkości zużycia energii elektrycznej(zmiana nie może przekroczyć 20%), zmiany mocy umownej wynikającej m.in. ze zmiany (zmniejszenia lub zwiększenia) ilości miejsc dostarczenia energii elektrycznej (przyłączy, punktów poboru), dostaw i przesyłu energii do innych obiektów niewskazanych w załączniku nr 6 do SIWZ albo w sytuacji zwiększenia lub zmniejszenia dostaw wraz z przesyłem energii do obiektów, w związku z dokonaną ich rozbudową lub przebudową. 7) Zmiany grupy taryfowej, zmiany mocy zamówionej lub parametrów technicznych dla punktów odbioru energii elektrycznej (PPE) - rozliczenia dokonywane będą w oparciu o wskazane w ofercie ceny jednostkowe 8) Zmiany taryfy Operatora Systemu Dystrybucyjnego, zgodnie z decyzją Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki. O zmianach taryfy i dniu wprowadzenia zmiany, Wykonawca poinformuje Zamawiającego na piśmie. 9) Zamawiający zastrzega również możliwość zmiany treści umowy dotyczącej zmiany ceny za energię w grupie taryfowej G w przypadku zmiany taryfy Wykonawcy dla odbiorców w grupach taryfowych G zatwierdzonej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, z zastrzeżeniem obowiązywania w całym okresie obowiązywania umowy podanej w ofercie Wykonawcy 100 % ceny taryfowej zastosowanej do obliczania ceny za energię w grupie taryfowej G. Zmiana cen dokonana przez odpowiedni organ nie wymaga zmiany umowy. Strona występująca o zmianę umowy, zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia którejkolwiek z w/w przesłanek. Wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ug.tomaszow.maz.bip.cc
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Tomaszów Mazowiecki ul. Prezydenta I. Mościckiego 4, 97-200 Tomaszów Maz. - pokój nr 11b.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.04.2015 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Tomaszów Mazowiecki ul. Prezydenta I. Mościckiego 4, 97-200 Tomaszów Maz. - pokój nr 2 sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.