Toruń: usługa w zakresie sprzątania i utrzymania w czystości pomieszczeń biurowych, sanitariatów, korytarzy, ciągów komunikacyjnych i piwnic Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Toruniu, znajdujących się w głównej siedzibie Ośrodka przy ul. Konstytucji 3 Maja 40 c oraz na terenie miasta Torunia, w roku 2014.
Numer ogłoszenia: 490728 - 2013; data zamieszczenia: 29.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Toruniu , ul. Konstytucji 3 Maja 40c, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 6508565, faks 56 6486447.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopr.torun.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa w zakresie sprzątania i utrzymania w czystości pomieszczeń biurowych, sanitariatów, korytarzy, ciągów komunikacyjnych i piwnic Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Toruniu, znajdujących się w głównej siedzibie Ośrodka przy ul. Konstytucji 3 Maja 40 c oraz na terenie miasta Torunia, w roku 2014..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie usługi w zakresie sprzątania i utrzymania w czystości pomieszczeń biurowych, sanitariatów, korytarzy, piwnic i ciągów komunikacyjnych Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Toruniu, znajdujących się w głównej siedzibie Ośrodka przy ul. Konstytucji 3 Maja 40 c oraz na terenie miasta Torunia w roku 2014 - łącznie 1928,76 m2 Zakres usługi obejmuje: 1) Codzienne sprzątanie pomieszczeń biurowych, sanitariatów, korytarzy, piwnic i ciągów komunikacyjnych: a) zamiatanie i mycie podłóg, zgodnie z technologią; b) wycieranie kurzu, odkurzanie mebli tapicerowanych i wykładzin, a w przypadku zabrudzenia ich czyszczenie, c) mycie przedmiotów znajdujących się w sprzątanych pomieszczeniach tj. mebli, lamp biurowych, wyłączników, koszy na śmieci, parapetów okiennych, drzwi itp. środkami myjąco-konserwującymi; d) utrzymanie czystości w toaletach: mycie, czyszczenie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych, luster, umywalek, drzwi, pojemników na mydło, papier itp.; e) opróżnianie pojemników na śmieci, wymiana worków foliowych, wynoszenie nieczystości do miejsc wyznaczonych oraz dbanie o czystość w tych miejscach; f) opróżnianie niszczarek; g) czyszczenie wycieraczek wewnątrz budynku; h) czyszczenie poręczy przy schodach, i) uzupełnianie materiałów eksploatacyjnych tj. papier toaletowy, mydło w płynie, kostki zapachowe WC, j) czyszczenie wpustu przed budynkami i zamiatanie schodów przed wejściem do budynku przy ul. Konstytucji 3 Maja 40 c, Fałata 36/46, Mickiewicza 30, Rydygiera 30/32; Curie Skłodowskiej 82-84 k) utrzymanie w czystości drzwi wejściowych do budynków przy ul. Konstytucji 3 Maja 40 c, Fałata 36/46, Mickiewicza 30, Rydygiera 30/32, Curie Skłodowskiej 82-84 l) utrzymanie w czystości tablic informacyjnych; m) dbanie o kwiaty znajdujące się w ciągach komunikacyjnych i przed wejściem do budynku przy ul. Konstytucji 3 Maja 40 c; Curie Skłodowskiej 82-84 n) usuwanie zabrudzeń (plam ) z wykładzin dywanowych. 2) Okresowe sprzątanie pomieszczeń biurowych, sanitariatów, korytarzy, piwnic i ciągów komunikacyjnych: a) mycie lamperii na korytarzach i ciągach komunikacyjnych - 1 raz w miesiącu. b) gruntowne czyszczenie toalet - 1 raz w miesiącu. c) pranie wykładzin - nie mniej niż 2 razy w roku. d) mycie drzwi i opraw świetlnych - 1 raz w miesiącu. e) mycie kaloryferów - 4 razy w roku, f) mycie okien i pranie firan - 4 razy w roku, g) pranie wertikali - 2 razy w roku h) konserwacja mebli, przy użyciu środków czyszczących i nabłyszczających - 2 razy w miesiącu, i) czyszczenie i dezynfekcja aparatów telefonicznych - 1 raz w tygodniu, j) maszynowe czyszczenie i akrylowanie pomieszczeń biurowych, sanitariatów, korytarzy, piwnic i ciągów komunikacyjnych - nie mniej niż 2 razy w roku. 3. Wykonawca usługę sprzątania będzie wykonywał pomiędzy godziną 14.30 a 22.30. 4. Wykonawca odpowiada za organizację usług. 5. Wykonawca zabezpiecza środki czyszczące, materiały eksploatacyjne oraz sprzęt służący do utrzymania czystości. 6. Cena 1 m2 usługi powinna uwzględniać: 1) koszt wykonania prac wymienionych w ust. 2 , 2) zużycie sprzętu , środków czyszczących i materiałów eksploatacyjnych..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania 2. posiadają wiedzę i doświadczenie 3. dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wypełniony formularz oferty ( wg załączonego wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ ) Zaakceptowany projekt umowy o udzielenie zamówienia publicznego ( wg załączonej propozycji - załącznik nr 2 do SIWZ ) Oświadczenie Wykonawcy , które z informacji zawartych w ofercie na stronach od do stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i jako takie nie mogą być udostępnione innym uczestnikom postępowania.Brak powyższego oświadczenia oznaczać będzie, że dokumenty składające się na ofertę nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa ( Wykonawca nie może zastrzec wszystkich dokumentów ). Oświadczenie Wykonawcy jaką część zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom ( jeżeli wykonawca przewiduje wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców ) Upoważnienie do podpisania i złożenia oferty , chyba że wynika ono z odrębnych dokumentów.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszcza się zmianę postanowień umowy, z wyjątkiem podwyższenia wynagrodzenia, w formie pisemnej pod rygorem nieważności , gdy zajdą okoliczności , których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub gdy jest to korzystne dla Zamawiającego
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mopr.torun.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Toruniu
ul. Konstytucji 3 Maja 40c 87-100 Toruń
pokój 110.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.12.2013 godzina 09:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Toruniu 87-100 Toruń ul. Konstytucji 3 Maja 40c sekretariat p. nr 115.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Roboty budowlane polegająca na budowie systemu instalacji ogrzewania w Ośrodku Aktywności Studenckiej "Kotłownia'' przy ul. Słowackiego 5/7 w Toruniu.
- Roboty budowlane polegających na remoncie głównych ciągów wodociągowych w piwnicy budynków A i B Wydziału Matematyki i Informatyki przy ul. Chopina 12/18 w Toruniu.
- Dostawa opon do pojazdów
- Ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej i komunikacyjne Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Radziejowie
- Budowa miejsc parkingowych na Jarze w Toruniu
- Dostawa akcesoriów komputerowych na potrzeby Kujawsko-Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy OHP.
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa sprzątania budynków Biebrzańskiego Parku Narodowego
- Usługa sprzątania Domu Urodzenia Fryderyka Chopina i Parku w Żelazowej Woli
- Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania i bieżącego utrzymywania czystości w budynkach i na posesjach MORD w Krakowie, w tym w oddziałach terenowych w Krakowie i Oświęcimiu
- Usługa kompleksowego utrzymania czystości pomieszczeń w budynku biurowym przy ul. T. Kościuszki 131 we Wrocławiu wraz z dostawą materiałów higienicznych i terenu wokół siedziby SP we Wrocławiu.
- Sprzątanie powierzchni wewnątrz budynków SR Poznań - Grunwald i Jeżyce w Poznaniu przy ul. Kamiennogórskiej 26, ul. Wawrzyniaka 40 oraz pomieszczeń Ośr. Kuratorskiego przy ul. Zeylanda 9 w Poznaniu.
- Usługi utrzymania czystości w pomieszczeniach Ogrodu Zoologicznego w Poznaniu
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.