eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Usługi utrzymania porządku i czystości na terenie nieruchomości położonej przy ul. Smolnej 4 i na Targowisku Namysłowska w Warszawie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-28

Warszawa: Usługi utrzymania porządku i czystości na terenie nieruchomości położonej przy ul. Smolnej 4 i na Targowisku Namysłowska w Warszawie
Numer ogłoszenia: 489954 - 2013; data zamieszczenia: 28.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Mienia m. st. Warszawy, jednostka budżetowa , ul. Jana Kazimierza 62, 01-248 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 8368103, 8773874, faks 8368061.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zmw.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa m.st. Warszawy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi utrzymania porządku i czystości na terenie nieruchomości położonej przy ul. Smolnej 4 i na Targowisku Namysłowska w Warszawie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi utrzymania porządku i czystości na terenie nieruchomości położonej przy ul. Smolnej 4 i na Targowisku Namysłowska w Warszawie.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, polegających na wykonaniu usług tego samego rodzaju co stanowiące przedmiot zamówienia podstawowego o wartości nie prze-kraczającej 50% wartości zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.70.00.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że zrealizował, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych realizuje, w okresie ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jako generalny wykonawca lub podwykonawca co najmniej: Część 1 Nieruchomość przy ul. Smolnej 4 - TEREN - 2 zadania obejmujące cykliczne utrzymanie porządku na terenach zewnętrznych o łącznej powierzchni minimum 8000 m2, w okresie co najmniej kolejnych 6 miesięcy, o wartości zadania co najmniej 10 000,00 zł brutto Część 2 Nieruchomość przy ul. Smolnej 4 - BUDYNEK Centrum Przedsiębiorczości - 2 zadania obejmujące cykliczne sprzątanie pomieszczeń biurowych o łącznej powierzchni minimum 1500 m2, w okresie co najmniej kolejnych 6 miesięcy, o wartości każdego zadania co najmniej 50 000,00 zł brutto. Część 3 Nieruchomość przy ul. Namysłowskiej 8 - utrzymanie porządku i czystości na Targowisku Namysłowska- 2 zadania obejmujące cykliczne utrzymanie porządku na terenach zewnętrznych o łącznej powierzchni minimum 1800 m2, w okresie co najmniej kolejnych 6 miesięcy, o wartości zadania co najmniej 15 000,00 zł brutto Spełnienie ww. warunku Zamawiający oceniał będzie na podstawie załączonego do oferty wykazu, określonego w pkt 11.1.2 SIWZ, sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ i załączeniem dowodów dotyczących głównych usług, określających, czy usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, należy przedłożyć w szczególności pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie) - wzór stanowi załącznik nr 8. Zamawiający wymaga, aby składany dokument: - wskazywał okres jakiego dotyczy zobowiązanie, - zawierał informację, który zasób jest udostępniany przez inny podmiot, - w przypadku udostępnienia wiedzy i doświadczenia, określał konkretną formę udziału ww. podmiotu w realizacji zamówienia (np. podwykonawstwo, doradztwo itp.), - jaki stosunek łączy wykonawcę z podmiotem udostępniającym zasób (np. umowa zlecenie, umowa o współpracę, kontrakt, inne). Wykaz pozostałych dokumentów wymaganych przez zamawiającego: 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Wypełniony i podpisany formularz cenowy (zgodnie z wymaganiami określonymi w poz. 18.2 SIWZ) - załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Pełnomocnictwo, dla osoby podpisującej ofertę, do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy (jeżeli reprezentuje go pełnomocnik) - oryginał lub kopia poświadczona notarialnie. 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia) - oryginał lub kopia poświadczona notarialnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zmw.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Mienia m.st. Warszawy, 01-248 Warszawa, ul. Jana Kazimierza 62, pok. 406.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.12.2013 godzina 11:00, miejsce: Zarząd Mienia m.st. Warszawy, 01-248 Warszawa, ul. Jana Kazimierza 62, pok. 401.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Nieruchomość przy ul. Smolnej 4 - TEREN.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres prac wchodzą : 1. utrzymanie czystości w otoczeniu budynku i na terenie zewnętrznym bezpośrednio przylegającym do ogrodzenia nieruchomości (zamiatanie, zbieranie śmieci i wrzucanie do pojemnika oraz inne czynności utrzymujące estetykę nieruchomości), 2. utrzymywanie czystości w pomieszczeniu śmietnika, 3. czyszczenie kanału odwodnienia terenu z liści i śmieci, 4. zgarnianie liści i przetrzymywanie w workach do czasu ich wywiezienia przez służby miejskie, 5. w okresie zimowym odśnieżanie terenu utwardzonego, posypywanie solą i piaskiem w celu likwidacji oblodzenia, usuwanie błota pośniegowego (wykonawca przystąpi do odśnieżania w ciągu 2 godzin od chwili wystąpienia opadów śniegu).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.70.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Nieruchomość przy ul. Smolnej 4 - BUDYNEK Centrum Przedsiębiorczości.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rzeczowy zakres usługi - utrzymanie porządku i czystości w budynku biurowym o powierzchni całkowitej - 1398 m2 zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.70.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Nieruchomość przy ul. Namysłowskiej 8 - utrzymanie porządku i czystości na Targowisku Namysłowska.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres prac wchodzą: 1. Utrzymywanie porządku i czystości na terenie targowiska; 2. Sprzątanie musi odbywać się codziennie łącznie z sobotami i niedzielami; 3. Wykonywanie prac porządkowych takich jak: zbieranie śmieci, zamiatanie dróg i placów, koszenie trawy (sprzęt do koszenia trawy zapewnia na własny koszt Wykonawca), grabienie trawników, przycinanie gałęzi krzewów, w zimie - odśnieżanie drogi dojazdowej, dróg wewnętrznych, placu oraz chodników wewnętrznych oraz posypywanie ich solą i piaskiem. Sprzęt do prac porządkowych: taki jak łopaty, miotły, grabie, sekator, piłka do gałęzi, sprzęt do koszenia, a także sprzęt do odśnieżania oraz piasek i sól do posypywania dróg i chodników zapewnia Wykonawca; 4. Utrzymywanie porządku i czystości w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego; 5. Wykonywanie innych prac porządkowych zleconych przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego. 6. Wykonawca będzie wykonywał usługę w godzinach 1600 - 1800 . 7. Obowiązkiem wykonawcy będzie bezzwłoczne usuwanie śniegu z terenu targowiska, nie później niż w ciągu 2 godzin od rozpoczęcia opadów. W przypadku opadów śniegu, gołoledzi występujących po godzinach pracy kupców teren należy uprzątnąć przed godziną otwarcia targowiska.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.70.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.