To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-05-02
Zawiercie: Usługa sortowania odpadów
Numer ogłoszenia: 48905 - 2016; data zamieszczenia: 02.05.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 81028 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., ul. Krzywa 3, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 32 6723481, faks 32 6721393.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: podmiot, o którym mowa w art. 3 ust. 1 pkt. 4 Pzp.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa sortowania odpadów.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie, na terenie sortowni zlokalizowanej w Zakładzie Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych (zwanym dalej ZUOK) w Zawierciu przy ul. Podmiejskiej usługi ręcznego sortowania odpadów, do wyznaczonych pojemników. 2. Wykonawca zobowiązuje się wykonywać usługę brygadą sortowaczy w liczbie minimum 10 osób, w godzinach od 06:00 do 14.00, w dni robocze od poniedziałku do piątku, poza dniami ustawowo wolnymi od pracy. Z uwagi na warunki lokalowe (łaźnie damskie i męskie) wśród sortowaczy muszą być minimum 40% kobiet dziennie. Usługa winna być wykonywana z należytą starannością i jakością w sposób zapewniający bezpieczeństwo w zakresie zależnym od specyfiki tego typu prac. Sortowacze mają za zadanie wysegregować z materiału otrzymanego od Zamawiającego surowce wtórne nadające się do powtórnego przetworzenia. 3. Do sortowania, w celu uzyskania jak najlepszej wydajności, Wykonawca będzie zobowiązany kierować osoby pełnosprawne ruchowo, dobrze widzące, nie stwarzające swoim zachowaniem zagrożeń w miejscu sortowania. 4. Wynagrodzenie Wykonawcy będzie składało się z dwóch części: - miesięcznego ryczałtu przysługującego za zapewnienie stałej obsługi sortowni przez co najmniej 10 osób - jego wysokość zaproponowana przez Wykonawcę będzie stanowić kryterium wyboru oferty; W przypadku braków w obsadzie wynagrodzenie ryczałtowe Wykonawcy będzie obniżane o 10,00 zł. netto za każdą roboczogodzinę absencji. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niedopuszczenia lub odsunięcia od pracy pracownika Wykonawcy, wobec którego istnieją uzasadnione wątpliwości co do zdolności prawidłowego wykonywania powierzonych obowiązków. W takim przypadku, w celu zwolnienia się z opłaty, o której mowa powyżej Wykonawca ma obowiązek uzupełnić obsadę w ciągu 3 godzin. - ściśle określonego wynagrodzenia dodatkowego ustalonego z góry przez Zamawiającego, uzależnionego od wydajności, w następujących wysokościach: rodzaj odzyskanego materiału Stawka za odzysk zł/Mg folia 50 opakowania typu pet 350 inne opakowania z tworzyw sztucznych 200 papier i tektura 100 szkło 25 metale 400 W załączniku nr 7 do SIWZ zostały podane ilości surowców wtórnych wysegregowanych w okresie od maja 2015r. do grudnia 2015r. oraz wyliczona średnia z tego okresu. Na tej podstawie Zamawiający obliczy przewidywane wynagrodzenie dodatkowe Wykonawcy za wysortowane surowce wtórne w celu zsumowania jej z wynagrodzeniem ryczałtowym i wpisaniem do umowy odpowiedniej kwoty. Zamawiający nie gwarantuje jednakowej morfologii odpadów podczas realizacji umowy. Wynagrodzenie Wykonawcy będzie rozliczane i wypłacane w okresach miesięcznych (miesiące kalendarzowe). Termin płatności faktury 14 dni od daty wpływu faktury do Zamawiającego. Zamawiający i Wykonawca będą potwierdzać wydajność i liczbę osób na kontrolce (wzór kontrolki stanowi załącznik do wzoru umowy). II. Wymagania stawiane Wykonawcy przy realizacji usługi, które powinny być uwzględnione przy kalkulacji ceny ofertowej: a) nadzór nad osobami wykonującymi usługę w celu osiągnięcia jak najwyższej efektywności przy zachowaniu bezpieczeństwa i higieny pracy. b) zapoznanie osób, którym Wykonawca powierza wykonywanie usługi z instrukcjami obsługi udostępnionych maszyn i urządzeń i pisemne zobowiązanie ich do przestrzegania tych instrukcji; c) zapewnienie osobom, którym Wykonawca powierza wykonywanie usługi świadczeń wynikających z przepisów bhp, w szczególności: - wykonanie wstępnych, okresowych i kontrolnych badań lekarskich - wykonywanie wymaganych szczepień oraz szkoleń BHP - zapewnienie szkoleń z zakresu ochrony p.poż. -zgodnie z założeniami instrukcji bezpieczeństwa pożarowego - wyposażenie osób, którym Wykonawca powierza wykonywanie usługi w ubranie robocze, obuwie ochronne, rękawice ochronne, środki czystości - mydło, ręcznik. d) uporządkowanie stanowisk pracy na koniec dniówki roboczej. III. Obowiązki Zamawiającego: a) zapewnienie odpowiedniej ilości materiału do sortowania lub innych prac w procesie sortowania odpadów na terenie ZUOK. b) zapewnienie osób do nagarniania materiału na taśmę c) zapewnienie sortowaczom Wykonawcy możliwości korzystania z pomieszczenia socjalnego (szatnie, łaźnie, toalety oraz pokój - jadalnia). d) codzienne rozliczanie Wykonawcy poprzez potwierdzanie przybycia i opuszczenia stanowisk przez osoby wykonujące usługę (potwierdza brygadzista lub osoba przez niego upoważniona) oraz ilości i rodzaju materiału wysortowanego w danym dniu (potwierdza przedstawiciel Zamawiającego - magazynier - codziennie w godz. od 07:00 do 09:00 dla materiału wysortowanego poprzedniego dnia roboczego. Dokumentem potwierdzającym ilość wysortowanego materiału jest dokument przyjęcia na magazyn). e) Wykonawca będzie wykonywał swoje obowiązki w oparciu o urządzenia, które zapewnia Zamawiający. Aby zabezpieczyć interesy Wykonawcy na czas dłuższego przestoju Wykonawcy będzie przysługiwać prawo do dodatkowego wynagrodzenia w wysokości 45,00 zł. netto za każdą godzinę przestoju. Opłata ta będzie naliczana, jeżeli przestój trwałby dłużej niż 1 godzinę roboczą dziennie. W czasie przestoju sortowacze mają obowiązek wykonywać prace zastępcze wskazane przez Zamawiającego..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.04.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- LADOR Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Kosynierów 2B, 41-219 Sosnowiec, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 169520,64 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 225041,54
Oferta z najniższą ceną: 225041,54 / Oferta z najwyższą ceną: 225041,54
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- "Przebudowa ul. Skarżyckiej i ul. Krótkiej oraz budowa drogi gminnej - Droga nr 5 w ramach prac poscaleniowych w obrębie Rudniki gmina Włodowice" - 2 Części
- Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji istniejącego boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej nr 7 w Zawierciu (...) w ramach programu OLIMPIA (...)
- Budowa drogi gminnej - ul. Ogrodowa (Droga nr 4) w ramach prac poscaleniowych w obrębie Turza gmina Łazy
- Remont drogi dojazdowej wraz z drogami wewnętrznymi w ZPiSdN Zawiercie - Etap III B
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego lekkiego samochodu ratowniczo - gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Żerkowicach
- Wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową, remontem i wykończeniem części pomieszczeń budynku remizy OSP Blanowice w ramach zadania Przebudowa pomieszczeń (..) w strażnicy OSP Blanowice (..)
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Trzcinica
- Utworzenie i prowadzenie Gminnego Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych zwanego GPSZOK na terenie Gminy Poddębice oraz zagospodarowanie z GPSZOK odpadów komunalnych selektywnie zbieranych
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w gminie Bogatynia
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w gminie Bogatynia
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych niesegregowanych oraz odpadów zbieranych w sposób selektywny z nieruchomości jednostek KAS województwa kujawsko - pomorskiego
- Prowadzenie Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) oraz zagospodarowaniu przyjętych odpadów
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.