To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-01-10
Ogłoszenie nr 4887 - 2017 z dnia 2017-01-10 r.
Tarnowskie Góry: Usługi transportu sanitarnego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 362623-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: SP ZOZ "Repty" Górnośląskie Centrum Rehabilitacji im. gen. Jerzego Ziętka, krajowy numer identyfikacyjny
29170100000, ul.
ul. Śniadeckiego
1,
42604
Tarnowskie Góry, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
323 901 206, faks
323 901 353, e-mail
zamowieniapubliczne@repty.pl
Adres strony internetowej (URL): www.repty.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi transportu sanitarnego
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):GCR/36/ZP/2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportu sanitarnego przez okres 36 miesięcy od daty zawarcia umowy. 2. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia gotowości do świadczenia usług całodobowo we wszystkie dni tygodnia, także w dni wolne od pracy i święta, zgodnie ze zleceniem wykonania usługi. 3. Wykonawca świadczyć będzie usługi w zakresie: 3.1. Transportu sanitarnego z zespołem podstawowym P - ok. 5.000 km/rok i ok. 150 godz./rok a) Wyposażenie karetki: zgodne z Polską Normą przenoszącą europejskie normy zharmonizowane (PN- EN 1789+A1:2011) określające wymagania dla odpowiednich typów ambulansów drogowych, a w szczególności: 1. wyposażenie niezbędne do ratowania życia pacjenta oraz 2. zestaw do podawania tlenu z zaworem redukcyjnym 3. nosze samojezdne + pasy zabezpieczające 4. krzesełko kardiologiczne 5. środek łączności: łączność radiowa lub telefon komórkowy 6. sygnalizacja samochodu uprzywilejowanego (świetlna i dźwiękowa) 7. sprawna klimatyzacja (podwójna tj. przód i tył kabiny) b) Wymagania dotyczące personelu karetki : Zespół podstawowy w skład, którego wchodzą, dwie osoby uprawnione do wykonywania medycznych czynności ratunkowych, w tym pielęgniarka systemu lub ratownik medyczny, zgodnie z definicją zawartą w art. 36 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (t. j. Dz. U. z 2013 r. poz. 757 z późn. zm.), oraz kierowca spełniający warunki, o których mowa w art. 106 ust. 1. ustawy z dnia 5 stycznia 2011r. o kierujących pojazdami (t. j. Dz. U. z 2016r. poz. 627 z późn. zm.). c) Maksymalny czas oczekiwania na realizację zlecenia transportu karetką P: 120 minut od zgłoszenia zlecenia. d) Wykonawca zabezpieczy transport chorego z łóżka do karetki. 3.2. Transportu sanitarnego z zespołem specjalistycznym S - ok. 20.000 km /rok i ok. 500 godz./rok a) Wyposażenie karetki: zgodne z Polską Normą przenoszącą europejskie normy zharmonizowane (PN- EN 1789+A1:2011) określające wymagania dla odpowiednich typów ambulansów drogowych, a w szczególności: 1. wyposażenie niezbędne do ratowania życia pacjenta oraz 2. zestaw do podawania tlenu z zaworem redukcyjnym 3. nosze samojezdne + pasy zabezpieczające 4. krzesełko kardiologiczne 5. środek łączności: łączność radiowa lub telefon komórkowy 6. sygnalizacja samochodu uprzywilejowanego (świetlna i dźwiękowa) 7. sprawna klimatyzacja (podwójna tj. przód i tył kabiny) b) Wymagania dotyczące personelu karetki : Zespół specjalistyczny w skład, którego wchodzą, co najmniej trzy osoby uprawnione do wykonywania medycznych czynności ratunkowych, w tym lekarz oraz pielęgniarka systemu lub ratownik medyczny zgodnie z definicją zawartą w art. 36 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz.757 z późn. zm.), oraz kierowca spełniający warunki, o których mowa w art. 106 ust. 1. ustawy z dnia 5 stycznia 2011r. o kierujących pojazdami (t. j. Dz. U. z 2016r., poz. 627 z późn. zm.). c) Maksymalny czas oczekiwania na realizację zlecenia transportu karetką S: 90 minut od zgłoszenia zlecenia. d) Wykonawca zabezpieczy transport chorego z łóżka do karetki. 5. Transport sanitarny odbywać się będzie na podstawie telefonicznych zgłoszeń dokonywanych przez lekarzy zatrudnionych przez Zamawiającego pod numer telefoniczny wskazany przez Wykonawcę w ofercie. 6. Każde telefoniczne zgłoszenie będzie potwierdzone pisemnym zleceniem wystawionym przez Zamawiającego i doręczonym Wykonawcy najpóźniej w chwili zgłoszenia się obsługi karetki. 7. Rozpoczęcie usługi następuje w momencie przybycia Zespołu wyjazdowego i kończy się w miejscu docelowym, określonym w zleceniu lekarskim. Podstawą rozliczenia będą wykaz liczby godzin pracy kierowcy w pojeździe (wozogodziny) oraz wykaz ilości przejechanych kilometrów. Stawka liczona jest za km i czas (od miejsca rozpoczęcia transportu do miejsca docelowego przewozu wskazanego w zleceniu i powrót do miejsca stacjonowania Zespołu). 8. W ramach realizacji usługi Wykonawca zobowiązany jest do odbioru pacjenta z oddziału i doprowadzenia go do miejsca przeznaczenia. Kierowca/Zespół zobowiązany jest do pomocy przy wsiadaniu i wysiadaniu pacjentom z dysfunkcją ruchu, włącznie z wniesieniem pacjenta, o ile zajdzie taka konieczność. 9. Logistyczne rozplanowanie transportu leży w gestii Wykonawcy, który winien zrealizować usługę prawidłowo, rzetelnie i w określonym czasie. Transport sanitarny ma być realizowany najbliższą możliwie drogą i z najbliższego miejsca stacjonowania zespołu ratownictwa medycznego. 10. Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia z należytą starannością i przy użyciu sprawnych technicznie pojazdów. W przypadku awarii pojazdu Wykonawca zobowiązany będzie we własnym zakresie zapewnić sprawny pojazd zastępczy do ciągłości świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia, spełniający tożsame wymagania. 11. W razie niepodstawienia przez Wykonawcę zastępczego środka transportu sanitarnego zgodnie z zapisem punktu poprzedzającego, Zamawiający będzie uprawniony do skorzystania z zastępczego środka transportu do wykonania usługi, a jego kosztami obciąży Wykonawcę. 12. Ilość wyjazdów rocznie podana przy każdym z zadań jest ilością orientacyjną, choć zgodną z prognozami Zamawiającego. W trakcie realizacji zamówienia ilości te zostaną dostosowane do faktycznych potrzeb Zamawiającego. 13. Wykonawca zobowiązany jest przez cały okres trwania umowy do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia. Kopię polisy ubezpieczenia potwierdzoną za zgodność przez osobę upoważnioną do reprezentacji Wykonawcy, Wykonawca przedstawi Zamawiającemu celem wykazania spełnienia przezeń warunków udziału w postępowaniu, zaś kopię następnej polisy w formie tożsamej, Wykonawca dostarczy Zamawiającemu najpóźniej na 7 dni przed wygaśnięciem poprzedniej polisy, pod rygorem odstąpienia przez Zamawiającego od umowy. 14. Wykonawca wyraża zgodę na poddanie się kontroli NFZ w zakresie spełniania wymagań, co do realizacji przedmiotu umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
60130000-8
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT489750.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 483750,00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z TARNOWSKICH GÓR
- Usługa odbioru, transportu, zbierania i unieszkodliwiania odpadów medycznych z obiektów Wielospecjalistycznego Szpitala Powiatowego S.A." w Tarnowskich Górach
- (BZP.271.8.2024) Zarurowanie rzeki Stoły na odcinku przebiegającym w rejonie ulicy Parkowej wraz z odwodnieniem terenów przyległych
- BZP.271.7.2024 "Budowa wybiegu dla psów w Tarnowskich Górach - dzielnica Lasowice"
- Budowa mostu w ciągu ulicy Drozdka w drodze powiatowej 2352 S nad rzeką Mała Panew w Kaletach w formule projektuj i buduj"
więcej: przetargi w Tarnowskich Górach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.