eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrołęka › WYKONANIE DEMONTAŻU ISTNIEJĄCYCH, DOSTAWY (WRAZ Z ROZŁADUNKIEM I WNIESIENIEM), MONTAŻU, PODŁĄCZENIA, ZAINSTALOWANIA, URUCHOMIENIA, PRZETESTOWANIA ORAZ PRZESZKOLENIA PRACOWNIKÓW Z OBSŁUGĄ KLIMATYZATORÓW W SIEDZIBIE SĄDU REJONOWEGO WOSTROŁĘCE I WYSZKOWIE

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-27

Ostrołęka: WYKONANIE DEMONTAŻU ISTNIEJĄCYCH, DOSTAWY (WRAZ Z ROZŁADUNKIEM I WNIESIENIEM), MONTAŻU, PODŁĄCZENIA, ZAINSTALOWANIA, URUCHOMIENIA, PRZETESTOWANIA ORAZ PRZESZKOLENIA PRACOWNIKÓW Z OBSŁUGĄ KLIMATYZATORÓW W SIEDZIBIE SĄDU REJONOWEGO W: OSTROŁĘCE I WYSZKOWIE
Numer ogłoszenia: 488090 - 2013; data zamieszczenia: 27.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Ostrołęce , ul. Gomulickiego 5, 07-410 Ostrołęka, woj. mazowieckie, tel. 29 744 41 60, faks 29 691 70 60.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostroleka.so.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE DEMONTAŻU ISTNIEJĄCYCH, DOSTAWY (WRAZ Z ROZŁADUNKIEM I WNIESIENIEM), MONTAŻU, PODŁĄCZENIA, ZAINSTALOWANIA, URUCHOMIENIA, PRZETESTOWANIA ORAZ PRZESZKOLENIA PRACOWNIKÓW Z OBSŁUGĄ KLIMATYZATORÓW W SIEDZIBIE SĄDU REJONOWEGO W: OSTROŁĘCE I WYSZKOWIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Dostarczenie (wraz z rozładunkiem i wniesieniem), montaż, podłączenie, zainstalowanie, przetestowanie wykonanie prac rozruchowych i wykończeniowych z zachowaniem kolorystyki i rodzaju materiałów wykończeniowych, przeszkolenie pracowników z obsługą klimatyzatorów, zgłoszenie wykonania usługi, przekazania wymaganych prawem atestów i certyfikatów oraz karty gwarancyjnej- do wskazanej lokalizacji w budynku Sądu: Część pierwsza: dla Sądu Rejonowego w Ostrołęce, ul. Mazowiecka 3, 07 - 410 Ostrołęka: 1. 2 szt. klimatyzatory przypodłogowo sufitowe, 1 szt. klimatyzator typu Split, 1 szt. jednostki zewnętrznej o parametrach technicznych wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia - Cześć B Opis przedmiotu zamówienia Część druga: dla Sądu Rejonowego w Wyszkowie, ul. Kościuszki 50, 07-200 Wyszków: 2. 4 szt klimatyzatorów przypodłogowo sufitowych o parametrach technicznych wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia - Cześć B Opis przedmiotu zamówienia.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wysokość wadium wynosi: 1) część pierwsza zamówienia: 1 100,00 zł, 2) część druga zamówienia: 900,00 zł, 3) w sytuacji składania oferty na wszystkie części zamówienia: 2 000,00 zł.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz wykonanego w okresie ostatnich trzech lat, licząc od terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowanego co najmniej 1 zamówienia polegającego na dostawie urządzeń i sprzętu niniejszym zamówieniem, na kwotę min.: a) część pierwsza: 40 000,00 PLN brutto, b) część druga: 30 000,00 PLN brutto, c) w sytuacji składania oferty na wszystkie części zamówienia: 70 000,00 PLN brutto.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ), b) Wypełniony załącznik nr 1 do części B - Opis przedmiotu zamówienia c) Wykaz wykonanego lub wykonywanego w okresie ostatnich trzech lat, licząc od terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowanego co najmniej 1 zamówienia polegającego na dostawie urządzeń, sprzętu, oprogramowania objętych niniejszym zamówieniem, na kwotę min.: - część pierwsza: 40 000,00 PLN brutto, - część druga: 30 000,00 PLN brutto, - w sytuacji składania oferty na wszystkie części zamówienia: 70 000,00 PLN brutto. z podaniem jego wartości, daty wykonania zamówienia i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawa ta została wykonana należycie, (załącznik nr 3 do SIWZ), d) Pełnomocnictwo

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ostroleka.so.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Okręgowy w Ostrołęce, ul Kościuszki 28, 07-410 Ostrołęka, pok 111...

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.12.2013 godzina 10:00, miejsce: Sąd Okręgowy w Ostrołęce, ul Gomulickiego 5, 07-410 Ostrołęka, Biuro Podawcze..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.