To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2006-09-18
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA SEKTOROWEGO - dostawy Poznań: dostawa artykułów biurowych Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I.1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: ENEA S.A., do kontaktów: Justyna Morawska-Laska, ul. Nowowiejskiego 11, 60-967 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. +48 52 3742505, fax +48 52 3742683, e-mail: justyna.laska@bydgoszcz.enea.pl, www.enea.pl.
II.1) Rodzaj zamówienia: dostawy. Kategoria usług: Zamawiający wyraża zgodę na publikację niniejszego ogłoszenia: 2) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 3) Nomenklatura 3.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.19.20.00 - Wyroby biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.20.00 - Wyroby biurowe Oryginalny kod CPV: 21.23.23.00 - Koperty Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.92.30 - Koperty Oryginalny kod CPV: 22.83.20.00 - Bloki brudnopisowe Kod CPV wg słownika 2008: 22.83.20.00 - Arkusze ćwiczeniowe Oryginalny kod CPV: 30.19.21.30 - Ołówki Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.21.30 - Ołówki Oryginalny kod CPV: 25.24.71.00 - Artykuły biurowe z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 3.2) Inna nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 4) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa artykułów biurowych 5) Krótki opis: Dostawa artykułów biurowych wyszczególnionych w SIWZ. 6) Szacunkowa wartość całkowita (bez VAT): Wartość zamówienia szacowana w skali ENEA S.A - 647 796 EUR, Wartoś zamówienia objętego niniejszym postępowaniem 76 174 EUR.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Uzasadnienie wyboru procedury negocjacyjnej bez uprzedniego ogłoszenia: 1.2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
Zamówienie nr: 1 V. 1 Udzielenie i wartość zamówienia 1.1) Nazwa i adres dostawcy, wykonawcy lub usługodawcy, któremu udzielono zamówienia: P.W. "COSTA" St. Tatarzyn, ul. Glinki 123/2, 85-861 Bydgoszcz, tel. +48 52 3703760, fax +48 52 3703760. 1.2) Informacja o wartości zamówienia lub o najtańszej i najdroższej ofercie branej pod uwagę (bez VAT): Cena: Oferta z najniższą ceną: 150 511,69 / oferta z najwyższą ceną: 179 951,35 Waluta: PLN 2) Podwykonawstwo Czy przewidywane jest powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom: Nie. 3) Cena zapłacona za zakupy okazyjne:
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: RPUZ/B/0078/2006/OD/ZDW/WZ. 3) Data udzielenia zamówienia: 07.07.2006 4) Liczba otrzymanych ofert: 4 5) Czy zamówienie było ogłoszone w Dzienniku Urzędowym UE: 2006/S 74 - 77888 z dnia 15.04.2006 6) Rodzaj zaproszenia do ubiegania się o zamówienie: Ogłoszenie o zamówieniu. 7) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 8) Informacje dodatkowe: 9) Data wysłania ogłoszenia: 28.07.2006.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Utrzymanie nawierzchni chodników, ścieżek rowerowych, peronów zatok autobusowych, ścieków, wysp rozdziału wg wskazanej lokalizacji poprzez usuwanie przerastającej zieleni na terenie RDW w Kole
- remont schodów zewnętrznych wejściowych do budynku Wydziału Matematyki i Informatyki ul. Uniwersytetu Poznańskiego 4 w Poznaniu
- Wielostanowiskowa stacja robocza do prowadzenia syntez równoległych oraz pompa strzykawkowa.
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego branży drogowej"
- Dostawa kamizelek odblaskowych dla dzieci, wykorzystywanych w działaniach profilaktycznych na rzecz bezpieczeństwa publicznego.
- Poprawa efektywności energetycznej obiektów Powiatu Poznańskiego: Etap I - Projekt i budowa 3 mikro instalacji PV. Etap II - Instalacja pomp ciepła.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy materiałów biurowych i drobnego sprzętu biurowego dla potrzeb jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, znak sprawy: AEZ/S-052/2024
- Zakup i dostawa artykułów biurowych i papieru na potrzeby Wielkopolskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa.
- Dostawa papieru kserograficznego, artykułów biurowych oraz płyt CD/DVD wraz z kopertami
- Dostawa artykułów papierniczych dla ZZOZ w Wadowicach
- Dostawa materiałów edukacyjnych oraz materiałów zużywalnych z logotypami w ramach projektu pn. ,,Dziś uczeń - jutro student'' nr umowy: FESW.08.03.IZ.00-0002/23.
- Dostawa artykułów biurowych
więcej: Arkusze ćwiczeniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.