eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ropczyce › Usługi związane z oczyszczaniem nawierzchni ulic, chodników, placów i parkingów znajdujących się na terenie miasta Ropczyce w roku budżetowym 2014 na łącznej długości 14,33km/17 982 m2 które zostały podzielone na zadania CPV 90610000-6, CPV 90512000-9.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-02-12

Ropczyce: Usługi związane z oczyszczaniem nawierzchni ulic, chodników, placów i parkingów znajdujących się na terenie miasta Ropczyce w roku budżetowym 2014 na łącznej długości 14,33km/17 982 m2 które zostały podzielone na zadania CPV 90610000-6, CPV 90512000-9.
Numer ogłoszenia: 48692 - 2014; data zamieszczenia: 12.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ropczyce , ul. Krisego 1/30, 39-100 Ropczyce, woj. podkarpackie, tel. (017) 2210550, faks (017) 2210555.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ropczyce.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi związane z oczyszczaniem nawierzchni ulic, chodników, placów i parkingów znajdujących się na terenie miasta Ropczyce w roku budżetowym 2014 na łącznej długości 14,33km/17 982 m2 które zostały podzielone na zadania CPV 90610000-6, CPV 90512000-9..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są usługi oczyszczania dla zadania pn.Usługi związane z oczyszczaniem nawierzchni ulic, chodników, placów i parkingów znajdujących się na terenie miasta Ropczyce w roku budżetowym 2014 na łącznej długości 14,33km/17982 m2 które zostały podzielone na zadania Zadanie Nr 1 Oczyszczanie ulic, chodników, placów i parkingów znajdujących się na terenie miasta Ropczyce objętych codziennym oczyszczaniem w ilości 2,97km/ 12803 m2 CPV 90610000-6, CPV 90512000-9. Zadanie Nr 2 Oczyszczanie ulic , chodników, placów i parkingów znajdujących się na terenie miasta Ropczyce objętych oczyszczaniem 1 raz na 2 tygodnie w ilości 11,36 km/ 5179 m2 CPV 90610000-6, CPV 90512000-9. Zadanie Nr 3 Mechaniczne, interwencyjne obustronne oczyszczanie ulic, chodników, placów i parkingów znajdujących się na terenie miasta Ropczyce przy użyciu zamiatarki. CPV 90610000-6, CPV 90512000-9. 2.Przez oczyszczanie nawierzchni należy rozumieć ręczne lub mechaniczne oczyszczenie z piasku, błota, żużla, gruzu, folii, papierów, liści i innych zanieczyszczeń jezdni o przekroju ulicznym i półulicznym wraz z przylegającymi parkingami, chodników, w przypadku ulic z obustronnymi chodnikami oczyszczanie dotyczy obu stron, placów i parkingów oraz załadunek na środki transportowe z odwiezieniem na składowisko - zgodnie z zał. nr 6a, nr 6b do SIWZ, z podziałem na zadania. Powyższe prace winny być wykonywane w dniach od poniedziałku do soboty, z tym, że w zakresie Zadania Nr 1 wymagane jest od Wykonawcy pełnienie 1,5 godzinnego dyżuru w niedziele i święta w godz. od 5.00 do 6.30 . W ramach dyżuru zadaniem Wykonawcy jest punktowe zbieranie papierów, folii, błota itp. oraz opróżnienie koszy. Ponadto zakres oczyszczania obejmuje: 1) opróżnianie koszy ulicznych z terenu całego miasta , utrzymanie ich czystości oraz wywóz nieczystości na wysypisko - w centrum miasta zlokalizowanych jest 42 sztuki koszy betonowych o pojemności 40l oraz 37 sztuk koszy stalowych o pojemności 20l, 2) utrzymanie czystości w zakresie urządzeń komunalnych w centrum miasta ( mycie słupków wolnostojących- 5 sztuk, ogrodzenie z łańcuchami - 287 mb, ekranów - 60 mb,), 3) dekoracja miasta flagami z okazji świąt państwowych oraz innych okoliczności ( flagi do dekoracji przekazuje zamawiający i są one zawieszane na uchwytach zamontowanych przy 60 lampach oświetleniowych, prace winny być rozpoczęte w terminie 24 godzin od momentu zgłoszenia przez zamawiającego), 4) punktowe usuwanie zanieczyszczeń z parkingu przy ul. Św. Barbary (koło hurtowni) oraz przy ul. Mickiewicza (przed Urzędem Miejskimi) współpraca w zakresie utrzymania czystości w mieście z jednostką realizującą utrzymanie zieleni miejskiej, 5) usuwanie mechaniczne lub chemiczne zarastającej roślinności z chodników, likwidacja odrostów traw i chwastów w strefie przykrawężnikowej. Technologia i zakres oczyszczania winny spełniać wymogi ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z 13 września 1996r.( Dz U. z 2012r., poz.391 ) oraz uchwały NR XLI/442/13 Rady Miejskiej w Ropczycach w sprawie Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Ropczyce z dnia 29.07.2013r. Cena oczyszczania winna zawierać wszystkie niezbędne koszty związane z przedmiotem zamówienia, między innymi opłaty związane z przyjęciem odpadów na składowisko odpadów. Wykonawca opracuje harmonogram wykonywania usługi, który będzie określał dzień i przybliżony czas wykonania usługi z zachowaniem sposobu sprzątania zgodnie z załącznikiem do formularza cenowego dla zadania Nr 2, który będzie integralną częścią złożonej oferty. W przypadku oczyszczania jezdni ulic : Iwaszkiewicza, Żeromskiego, S. Udzieli, A. Krajowej oraz Parkowej, Wykonawca zobowiązany będzie uzgodnić opracowany harmonogram oczyszczania z Zarządcami Spółdzielni Mieszkaniowych aby w ustalone dni umożliwić wykonanie usługi (ogłoszenie o przestawieniu samochodów). W przypadku stwierdzenia nie wykonania usługi wynagrodzenie zostanie pomniejszone. Przedmiotowe prace winny być wykonywane w godzinach nie powodujących zakłócenia ruchu ulicznego i ciszy nocnej oraz zgodnie z przepisami ruchu drogowego i bhp. Zmiany w zakresie wykazu ulic, długości jezdni i częstotliwości oczyszczania mogą zostać dokonane na podstawie protokołu spisanego między Wykonawcą a Zamawiającym. W szczególnie uzasadnionych przypadkach Wykonawca zobowiązany jest do doraźnego oczyszczenia nawierzchni jezdni i chodników z zanieczyszczeń powstałych wskutek klęsk żywiołowych. 3. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, formularzem ofertowym i harmonogramem oczyszczania. Zaleca się Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej zakresu objętego zamówieniem w celu uzyskania wszelkich istotnych informacji, które mogą być konieczne dla prawidłowego przygotowania oferty i zawarcia umowy.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6, 90.51.20.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie precyzuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca potwierdzi spełnianie tego warunku składając odpowiednie oświadczenie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca potwierdzi spełnianie tego warunku składając odpowiednie oświadczenie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi dysponować w celu realizacji zamówienia co najmniej następującym sprzętem: - Zamiatarka drogowa - 1 szt., - Zamiatarka chodnikowa o ciężarze nie przekraczającym 2 ton - 1 szt.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca w celu realizacji zamówienia określonego w zadaniu Nr 1 i Nr 2 winien dysponować minimum trzema osobami. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca potwierdzi spełnianie tego warunku składając odpowiednie oświadczenie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie precyzuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca potwierdzi spełnianie tego warunku składając odpowiednie oświadczenie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ropczyce.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Ropczycach ul. Krisego 1, 39-100 Ropczyce, Referat Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej pok. Nr 17..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.02.2014 godzina 08:45, miejsce: Urząd Miejski w Ropczycach ul. Krisego 1, 39-100 Ropczyce, Sekretariat pok. Nr 208.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie Nr 1 Oczyszczanie ulic, chodników, placów i parkingów znajdujących się na terenie miasta Ropczyce objętych codziennym oczyszczaniem w ilości 2,97km/ 12803 m2 CPV 90610000-6, CPV 90512000-9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oczyszczanie ulic, chodników, placów i parkingów znajdujących się na terenie miasta Ropczyce objętych codziennym oczyszczaniem w ilości 2,97km/ 12803 m2 CPV 90610000-6, CPV 90512000-9.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6, 90.51.20.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie Nr 2 Oczyszczanie ulic , chodników, placów i parkingów znajdujących się na terenie miasta Ropczyce objętych oczyszczaniem 1 raz na 2 tygodnie w ilości 11,36 km/ 5179 m2 CPV 90610000-6, CPV 90512000-9..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oczyszczanie ulic , chodników, placów i parkingów znajdujących się na terenie miasta Ropczyce objętych oczyszczaniem 1 raz na 2 tygodnie w ilości 11,36 km/ 5179 m2 CPV 90610000-6, CPV 90512000-9..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6, 90.51.20.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie Nr 3 Mechaniczne, interwencyjne obustronne oczyszczanie ulic, chodników, placów i parkingów znajdujących się na terenie miasta Ropczyce przy użyciu zamiatarki. CPV 90610000-6, CPV 90512000-9..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mechaniczne, interwencyjne obustronne oczyszczanie ulic, chodników, placów i parkingów znajdujących się na terenie miasta Ropczyce przy użyciu zamiatarki. CPV 90610000-6, CPV 90512000-9..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6, 90.51.20.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.