Gdańsk: ROBOTY BUDOWLANE - WYKOŃCZENIOWE ROBOTY BUDOWLANE I WENTYLACYJNE W SALI 2.04 W RAMACH REMONTU BUDYNKU ZAPLECZA TECHNICZNEGO POLSKIEJ FILHARMONII BAŁTYCKIEJ
IM. FRYDERYKA CHOPINA W GDAŃSKU
Numer ogłoszenia: 48654 - 2015; data zamieszczenia: 05.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Polska Filharmonia Bałtycka im. Fryderyka Chopina w Gdańsku , ul. Ołowianka 1, 80-751 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. (058) 3206250, faks (058) 323 83 63.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.filharmonia.gda.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ROBOTY BUDOWLANE - WYKOŃCZENIOWE ROBOTY BUDOWLANE I WENTYLACYJNE W SALI 2.04 W RAMACH REMONTU BUDYNKU ZAPLECZA TECHNICZNEGO POLSKIEJ FILHARMONII BAŁTYCKIEJ IM. FRYDERYKA CHOPINA W GDAŃSKU.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane - wykończeniowe roboty budowlane i wentylacyjne w Sali 2.04 w ramach remontu budynku zaplecza technicznego Polskiej Filharmonii Bałtyckiej im. Fryderyka Chopina w Gdańsku. 2.Przetarg składa się z dwóch części: Część 1 obejmuje wykonanie robót remontowo - budowlanych, wykończeniowych w Sali konferencyjnej nr 2.04 na poddaszu w budynku zaplecza technicznego Polskiej Filharmonii Bałtyckiej im. Fryderyka Chopina w Gdańsku ul. Ołowianka 1. Część 2 obejmuje dostawę, montaż, i uruchomienie centrali wentylacyjnej o symbolu NW-4 w budynku zaplecza technicznego Polskiej Filharmonii Bałtyckiej im. Fryderyka Chopina w Gdańsku ul. Ołowianka 1. 3.Przedmiotem części 1 zamówienia jest: wykonanie zakresu robót remontowo budowlanych wykończeniowych zgodnie z dokumentacją techniczno-projektową i aranżacją wnętrz oraz opisanych w przedmiarze robót obejmujących obszar: - pomieszczenie 2.04 - sala konferencyjna a przede wszystkim: obudowa ścian i sufitów płytami gipsowo-kartonowymi, wymiana parapetów okiennych, malowanie ścian farbami lateksowymi, malowanie sufitów farbami emulsyjnymi, zamontowanie kratek wentylacyjnych w ścianach i suficie, wykonanie wylewki samopoziomującej , ułożenie posadzki z klepki parkietowej wraz z lakierowaniem. Zamawiający informuje, iż w 2014 roku został wykonany remont budowlany sali konferencyjnej na poddaszu o symbolu 2.10 obok Sali 2.04, dlatego też kolorystyka, usytuowanie kratek wentylacyjnych, klepka parkietowa, ułożenie klepki parkietowej winno być wykonane jak w sali 2.10. W związku z powyższym potencjalny oferent winien dokonać wizji lokalnej celem określenia ww. kryteriów. Wykonywane roboty remontowo-budowlane, wykończeniowe w Sali konferencyjnej 2.04 nie mogą kolidować z wykorzystywaniem innych pomieszczeń przez Zamawiającego w tym Sali konferencyjnej 2.10 4.Przedmiotem części 2 zamówienia jest dostawa, montaż oraz uruchomienie centrali wentylacyjnej kompletnej, nowej, nieużywanej wraz z rozdzielnicą zasilająco-sterującą, falownikiem i współpracującą automatyką zgodnie z dokumentacją techniczną budynku zaplecza technicznego, centrala wentylacyjna o symbolu NW-4 dla budynku zaplecza technicznego w Polskiej Filharmonii Bałtyckiej w Gdańsku ul. Ołowianka 1 zgodnie z załączoną dokumentacją techniczną. 5.Do przedmiotu zamówienia należą również wszystkie czynności i roboty związane z wykonaniem odcinków kanałów nawiewno-wywiewnych, połączenia kanałów nawiewno-wywiewnych centrali wentylacyjnej z rurociągami nawiewno-wentylacyjnymi już wykonanymi w piwnicy, które winny być połączone z centralą wentylacyjną w piwnicy NW-4. 6.Zgodnie z przeznaczeniem centrala wentylacyjna NW-4 Q= 2840 m3/h, typ Golem, dp =350 Pa zlokalizowana i zamontowana zostanie w pomieszczeniach piwnicy budynku zaplecza a będzie obsługiwała sale konferencyjne na poddaszu o symbolu 2.04. 7.Wykonawca części 2 zamówienia zobowiązany jest do przeprowadzenia niezbędnych prób i rozruchu oraz badań i pomiarów na każde polecenie Zamawiającego w celu stwierdzenia prawidłowości wykonanych robót. Uruchomienie centrali wentylacyjnej nastąpi po zakończeniu robót wykończeniowych w Sali 2.04. Zaleca się aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie realizacji przedmiotu zamówienia w tym w piwnicy budynku zaplecza technicznego PFB ..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót, zamówień uzupełniających o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 Pzp, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.43.10.00 - Kładzenie płytek 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.32.40.00 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej 45.33.12.20 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.05.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający oceni spełnienie warunków w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie spełnia - nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający oceni spełnienie warunków w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie spełnia- nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający oceni spełnienie warunków w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie spełnia- nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający oceni spełnienie warunków w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie spełnia- nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający oceni spełnienie warunków w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie spełnia- nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
inne dokumenty
karty katalogowe, aprobaty, specyfikacje techniczne, zdjęcia
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Okres gwarancji - 5
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiany, postanowień umowy mogą nastąpić w następujących sytuacjach: 1)zmiany terminu wykonania przedmiotu w przypadku wystąpienia siły wyższej tj. katastrofa naturalna, strajk, pożar, eksplozja, wojna, atak terrorystyczny pod warunkiem, że Wykonawca powiadomi na piśmie Zamawiającego o wystąpieniu zdarzenia siły wyższej nie później aniżeli w ciągu 2 dni od dnia w/w zdarzenia. Przesunięcie terminu następuje o ilość dni, w których zdarzenie siły wyższej wystąpiło; 2)zmiany wynagrodzenia i warunków płatności w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług na dzień wystawienia faktury w stosunku do stawki obowiązującej w dniu podpisania umowy; 3)gdy zmiany są korzystne dla Zamawiającego. 3.Oprócz przypadków określonych powyżej zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy może nastąpić w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, w szczególności: 1)wystąpienia nie zinwentaryzowanych sieci instalacyjnych lub innych okoliczności ujawnionych w toku prowadzenia prac, które mogą mieć wpływ na stan zachowania odkrytego zabytku i zakresu prac; 2)wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych. Termin realizacji może ulec przedłużeniu za zgodą stron o tyle dni ile koniecznych będzie do wykonania robót dodatkowych. 4.Zmiany do umowy następują na pisemny wniosek jednej ze stron wraz z uzasadnieniem konieczności wprowadzenia tych zmian. 5.Zmiany niniejszej umowy wymagają dla zachowania swojej ważności formy pisemnej w postaci aneksu, pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.filharmonia.gda.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Polska Filharmonia Bałtycka im. Fryderyka Chopina w Gdańsku, 80-751 Gdańsk ul. Ołowianka 1 pokój 109 (w godzinach 8 - 16).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.03.2015 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Polskiej Filharmonii Bałtyckiej im. Fryderyka Chopina w Gdańsku, 80-751 Gdańsk.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa wyposażenia do sal dydaktycznych Akademii Wychowania Fizycznego i Sportu im. Jędrzeja Śniadeckiego w Gdańsku z podziałem na części
- Usługa druku wraz z dostawą publikacji dla Akademii Sztuk Pięknych w Gdańsku
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 46 w Gdańsku
- Dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących
- Odcinek nr 16 - poprawa bezpieczeństwa poprzez rozbudowę drogi wojewódzkiej nr 211 na odcinku Łapalice - Kartuzy polegająca na budowie ciągu pieszo-rowerowego
- Usługa przechowywania zwłok lub szczątków ludzkich oraz udostępnienia sali sekcyjnej wraz z pomocą technika sekcyjnego na zlecenie Prokuratur Rejonowych w Kościerzynie i Wejherowie
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty remontowe części pomieszczeń w budynkach Szkół na terenie Gminy Kłoczew
- Modernizacja Szkoły Podstawowej w Butrynach i Klebarku Wielkim
- Opracowanie dokumentacji projektowej i realizacja prac remontowych dla zadania inwestycyjnego pn. "Remont i termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Nr 3 w Skierniewicach".
- Przebudowa budynku Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Zielonej Górze polegająca na budowie platformy dla osób o ograniczonej możliwości poruszania się.
- Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Przodkowie
- Poprawa efektywności energetycznej budynku ZOLP w Rasztowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.