eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Przetarg nieograniczony na usługę organizacji szkoleń dla nauczycieli w ramach projektu pod nazwąKompetentne kadry oświaty kapitałem regionu - III edycja

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-12-03

Opole: Przetarg nieograniczony na usługę organizacji szkoleń dla nauczycieli w ramach projektu pod nazwą: Kompetentne kadry oświaty kapitałem regionu - III edycja
Numer ogłoszenia: 486516 - 2012; data zamieszczenia: 03.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 311286 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji, Ul. Głogowska 27, 45-315 Opole, woj. opolskie, tel. 774 579 895, faks 774 552 979.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na usługę organizacji szkoleń dla nauczycieli w ramach projektu pod nazwą: Kompetentne kadry oświaty kapitałem regionu - III edycja.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na organizacji szkolenia i pełnieniu funkcji na-uczyciela prowadzącego zajęcia dla nauczycieli zatrudnionych w szkołach i placówkach oświato-wych usytuowanych na obszarach wiejskich województwa opolskiego, w ramach projektu pod na-zwą: Kompetentne kadry oświaty kapitałem regionu - III edycja, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego (EFS) w ramach Działania 9.4 Programu Operacyjnego Ka-pitał Ludzki. CZĘŚĆ 1 Temat szkolenia: Ewaluowanie pracy szkoły szansą na jej rozwój Liczba szkoleń w danej części: 1 Liczba godzin w szkoleniu: 60 godzin stacjonarnych Miejsce szkoleń: Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji w Opolu Termin szkolenia: do 31.12.2012 r. Tematyka: - Ewaluacja jako gwarancja jakościowego rozwoju szkoły. - Analiza wymagań Państwa wobec szkół, - Zadania dyrektora wynikające z organizacji realizacji działań ewaluacyjnych. - Budowanie modelowego procesu ewaluacji wewnętrznej w szkole. - Metodologia prowadzenia badań społecznych (badania ilościowe i jakościowe). - Opracowanie przykładowych narzędzi badawczych. - Techniczne opracowanie materiału badawczego. - Sposób upowszechniania wyników badań (sprawozdania, raporty z wnioskami i rekomendacjami). CZĘŚĆ 2 Temat szkolenia: Rola nauczyciela przedszkola w osiąganiu przez dzieci gotowości szkolnej Liczba szkoleń w danej części: 1 Liczba godzin w szkoleniu: 60 godzin stacjonarnych Miejsce szkoleń: Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji w Opolu Termin szkolenia: do 31.12.2012 r. Tematyka: -Analiza podstawy programowej pod kątem nowych obowiązków nauczyciela oraz wiadomości i umiejętności absolwenta przedszkola. -Gotowość szkolna - czynniki wpływające na jej osiąganie. -Metody, techniki i narzędzia diagnostyczne (Skale Gotowości Szkolnej). -Jak pracować z dziećmi uwzględniając ich indywidualny rozwój? -Praktyczna prezentacja metod stymulujących rozwój psychoruchowy dziecka-Metoda Dobrego Startu, Ruchu Rozwijającego, R. Labana, M. i A. Kniessów, E. Gruszczyk-Kolczyńskiej, Projektów Edukacyjnych, Pedagogiki Zabawy, Batii Straus. CZĘŚĆ 3 Temat szkolenia: Pomiar dydaktyczny w praktyce nauczycielskiej w edukacji matematyczno-przyrodniczej Liczba szkoleń w danej części: 1 Liczba godzin w szkoleniu: 60 godzin (w tym 32 stacjonarne i 28 e-learningu) Miejsce szkoleń: Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji w Opolu Termin szkolenia: do 31.12. 2012 r. Tematyka: -Analiza treści kształcenia: cele i wymagania programowe edukacji matematyczno-przyrodniczej. -Planowanie procesu sprawdzania osiągnięć w zakresie treści matematyczno-przyrodniczych- wła-ściwości pomiaru dydaktycznego, formy i rodzaje zadań oraz ich właściwości i zastosowanie -Konstruowanie zadań zgodnych z planem testu w zakresie treści matematyczno-przyrodniczych oraz analiza ich stosowności. -Konstruowanie kluczy odpowiedzi do zadań otwartych. Przygotowanie badań próbnych. -Zasoby Internetowe dla nauczycieli przedmiotów matematyczno-przyrodniczych przydatne do zajęć online ( zasoby CKE, OKE). -Podstawy pracy na platformie Modle. -Analiza i interpretacja wyników badań osiągnięć szkolnych, w tym wyników egzaminów zewnętrz-nych w części matematyczno-przyrodniczej. -Wnioskowanie z wyników badań próbnych - redagowanie raportów. Wykorzystanie wniosków z badań osiągnięć w planowaniu zajęć dydaktycznych na przedmiotach matematyczno-humanistycznych. -Ewaluacja własnego systemu dydaktycznego nauczyciela przedmiotów matematyczno-humanistycznych oraz szkolnego systemu kształcenia. CZĘŚĆ 4 Temat szkolenia: W trosce o zdolności i talenty każdego ucznia Liczba szkoleń w danej części: 1 Liczba godzin w każdym ze szkoleń: 60 godzin stacjonarnych Miejsce szkoleń: Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji w Opolu Termin szkoleń: do 31.12.2012 r. Tematyka: -Modele zdolności i ich rozwój. -Identyfikacja uczniów wybitnie zdolnych. -Diagnoza i charakterystyka możliwości i ograniczeń uczniów w procesie uczenia się. -Możliwości zaspokajania potrzeb uczniów w świetle obowiązującego prawa oświatowego. -Metody i techniki pracy z uczniem o szczególnych wymaganiach edukacyjnych: a) metody zwiększające tempo pracy z uczniami wybitnie zdolnymi, b) odblokowanie emocjonalne uczniów z syndromem nieadekwatnych osiągnięć szkolnych, c) metody i techniki motywujące uczniów do poszerzania swojej wiedzy i umiejętności. CZĘŚĆ 5 Temat szkolenia: Wykorzystanie programu Uczenie się przez całe życie do realizacji projektów: eTwinning, Comenius i Leonardo da Vinci Liczba szkoleń w danej części: 1 Liczba godzin w szkoleniu: 40 godzin stacjonarnych Miejsce szkoleń: Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji w Opolu Termin szkolenia: do 31.12. 2012 r. Tematyka: -Możliwości i zasady współpracy międzynarodowej szkół i przedszkoli z wykorzystaniem projektów edukacyjnych: eTwinning, Comenius i Leonardo da Vinci. -Jak zrealizować dobry projekt edukacyjny ? - Wielostronne i Dwustronne Partnerskie Projekty Szkół Comenius oraz projekty Leonardo da Vinci. -Poszukiwanie partnerów do realizacji projektów -wykorzystanie programu eTwinning oraz europej-skich baz placówek edukacyjnych znajdujących się w Internecie. -Korzystanie z informacji, dokumentów i publikacji elektronicznych niezbędnych do przygotowania projektu Comenius i Leonardo da Vinci. -Przedstawienie i omówienie elektronicznych formularzy wniosków do Partnerskiego Projektu Szkół i projektu Leonardo da Vinci. -Kryteria oceny formalnej i merytorycznej wniosków aplikacyjnych. -Dobra praktyka - przykłady zrealizowanych projektów. CZĘŚĆ 6 Temat szkolenia: Szkolny system wspierania uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych Liczba szkoleń w danej części: 1 Liczba godzin w szkoleniu: 15 godzin stacjonarnych Miejsce szkoleń: Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji w Opolu Termin szkoleń: do 31.12.2012r. Tematyka: -Diagnoza specjalistyczna - jak ją wykorzystać. -Czynniki sprzyjające optymalnemu funkcjonowaniu w sytuacji zadaniowej i społecznej. CZĘŚĆ 7 Temat szkolenia: Szkolny system wspierania uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych Liczba szkoleń w danej części: 1 Liczba godzin w szkoleniu: 15 godzin stacjonarnych Miejsce szkoleń: Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji w Opolu Termin szkoleń: do 31.12.2012r. Tematyka: -Sytuacja psychospołeczna i prawna ucznia o specjalnych potrzebach edukacyjnych. -Trudności i potrzeby dzieci z dysfunkcjami. -Nauczyciel wobec potrzeb specjalnych w klasie. CZĘŚĆ 8 Temat szkolenia: Szkolny system wspierania uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych Liczba szkoleń w danej części: 1 Liczba godzin w szkoleniu: 15 godzin stacjonarnych Miejsce szkoleń: Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji w Opolu Termin szkoleń: do 31.12.2012 Tematyka: -Efektywne metody uczenia się. -Motywowanie do nauki. CZĘŚĆ 9 Temat szkolenia: Szkolny system wspierania uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych Liczba szkoleń w danej części: 1 Liczba godzin w szkoleniu: 15 godzin stacjonarnych Miejsce szkoleń: Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji w Opolu Termin szkoleń: do 31.12.2012r. Tematyka: -Od podstawy programowej do wymagań uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych. -Tworzenie zespołowo szkolnego systemu wsparcia uczniów o specjalnych potrzebach edukacyj-nych. CZĘŚĆ 10 Temat szkolenia: Zasady udzielania pomocy psychologiczno-pedagogicznej wg nowych uregulowań prawnych IPET, KIPU, PWD Liczba szkoleń w danej części: 1 Liczba godzin w szkoleniu: 20 godzin stacjonarnych Miejsce szkoleń: Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji w Opolu Termin szkolenia: do 31.12. 2012 r. Tematyka: -Podstawy prawne organizowania pomocy psychologiczno-pedagogicznej w szkołach i placówkach oświatowych. -Modele pracy z uczniami dysfunkcjami, różnicowanie wymagań-uwarunkowania prawne. CZĘŚĆ 11 Temat szkolenia: Zasady udzielania pomocy psychologiczno-pedagogicznej wg nowych uregulowań prawnych IPET, KIPU, PWD Liczba szkoleń w danej części: 1 Liczba godzin w szkoleniu: 20 godzin stacjonarnych Miejsce szkoleń: Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji w Opolu Termin szkolenia: do 31.12. 2012 r. Tematyka: -Zadania koordynatorów (przewodniczących) zespołów w zakresie wspierania nauczycieli w realiza-cji zadań. -Opracowywanie i zasady wdrażania Indywidualnych Programów Edukacyjno-Terapeutycznych (IPET), Kart Indywidualnych Potrzeb Ucznia (KIPU). -Plan Działań Wspierających (PDW) ucznia dla dzieci zakwalifikowanych do kształcenia specjalne-go. CZĘŚĆ 12 Temat szkolenia: Stosowanie technologii informacyjnej i e-learningu w praktyce szkolnej Liczba szkoleń w danej części: 1 Liczba godzin w szkoleniu: 40 godzin (w tym 24 stacjonarne i 16 e-learningu) Miejsce szkoleń: Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji w Opolu Termin szkolenia : do 31.12. 2012 r. Tematyka: -Podstawy pracy na platformie szkoleniowej -Wyszukiwanie informacji w Internecie -Wiarygodność zasobów internetowych i prawo autorskie -Przydatność zasobów Internetu w dydaktyce przedmiotów przyrodniczych CZĘŚĆ 13 Temat szkolenia: Stosowanie technologii informacyjnej i e-learningu w praktyce szkolnej Liczba szkoleń w danej części: 1 Liczba godzin w szkoleniu: 20 godzin (w tym 12 stacjonarne i 8 e-learningu) Miejsce szkoleń: Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji w Opolu Termin szkolenia : do 31.12. 2012 r. Tematyka: -Kurs przedmiotowy na platformie Moodle i jej zasoby. -Adaptacja materiałów z Internetu do potrzeb dydaktycznych. CZĘŚĆ 14 Temat szkolenia: Pomiar dydaktyczny w praktyce nauczycielskiej w edukacji humanistycznej Liczba szkoleń w danej części: 1 Liczba godzin szkolenia: 30 godzin (w tym 16 stacjonarnych i 14 e-learningu) Miejsce szkolenia: Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji w Opolu Termin szkolenia: do 31.12. 2012 r. Tematyka: -Planowanie procesu sprawdzania osiągnięć w zakresie treści humanistycznych- właściwości po-miaru dydaktycznego, formy i rodzaje zadań oraz ich właściwości i zastosowanie. -Podstawy pracy na platformie Moodle. -Analiza i interpretacja wyników badań osiągnięć szkolnych , w tym wyników egzaminów zewnętrz-nych w części humanistycznej. -Wnioskowanie z wyników badań próbnych - redagowanie raportów. Wykorzystanie wniosków z badań osiągnięć w planowaniu zajęć dydaktycznych na przedmiotach humanistycznych. CZĘŚĆ 15 Temat szkolenia: Pomiar dydaktyczny w praktyce nauczycielskiej w edukacji humanistycznej Liczba szkoleń w danej części: 1 Liczba godzin szkolenia: 30 godzin (w tym 16 stacjonarnych i 14 e-learningu) Miejsce szkolenia: Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji w Opolu Termin szkolenia: do 31.12. 2012 r. Tematyka: -Analiza treści kształcenia: cele i wymagania programowe edukacji humanistycznej. -Konstruowanie zadań zgodnych z planem testu w zakresie treści humanistycznych oraz analiza ich stosowności. -Konstruowanie kluczy odpowiedzi do zadań otwartych. Przygotowanie badań próbnych. -Zasoby Internetowe dla nauczycieli przedmiotów humanistycznych przydatne do zajęć online ( za-soby CKE, OKE). -Ewaluacja własnego systemu dydaktycznego nauczyciela przedmiotów humanistycznych oraz szkolnego systemu kształcenia. CZĘŚĆ 16 Temat szkolenia: Pomiar dydaktyczny w praktyce nauczycielskiej w nauczaniu języków obcych Liczba szkoleń w danej części: 1 Liczba godzin w każdym ze szkoleń: 30 godzin (w tym 16 stacjonarnych i 14 e-learningu) Miejsce szkoleń: Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji w Opolu Termin szkolenia: do 31.12. 2012 r. Tematyka: -Analiza treści kształcenia: cele i wymagania programowe w nauczaniu języków obcych. -Konstruowanie zadań zgodnych z planem testu w części języków obcych oraz analiza ich stosow-ności. -Konstruowanie kluczy odpowiedzi do zadań otwartych. Przygotowanie badań próbnych. -Zasoby Internetowe dla nauczycieli języków obcych przydatne do zajęć online ( zasoby CKE, OKE). -Ewaluacja własnego systemu dydaktycznego nauczyciela języków obcych oraz szkolnego systemu kształcenia. CZĘŚĆ 17 Temat szkolenia: Pomiar dydaktyczny w praktyce nauczycielskiej w nauczaniu języków obcych Liczba szkoleń w danej części: 1 Liczba godzin w każdym ze szkoleń: 30 godzin (w tym 16 stacjonarnych i 14 e-learningu) Miejsce szkoleń: Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji w Opolu Termin szkolenia: do 31.12. 2012 r. Tematyka: -Planowanie procesu sprawdzania osiągnięć w zakresie języków obcych- właściwości pomiaru dy-daktycznego, formy i rodzaje zadań oraz ich właściwości i zastosowanie. -Podstawy pracy na platformie Moodle. -Analiza i interpretacja wyników badań osiągnięć szkolnych, w tym wyników egzaminów zewnętrz-nych w części języków obcych na zajęciach języków obcych. -Wnioskowanie z wyników badań próbnych - redagowanie raportów. Wykorzystanie wniosków z badań osiągnięć w planowaniu zajęć dydaktycznych. CZĘŚĆ 18 Temat szkolenia: Akademia Rękodzieła Artystycznego Liczba szkoleń w danej części: 1 Liczba godzin w każdym ze szkoleń: 40 godzin stacjonarnych Miejsce szkoleń: Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji w Opolu Termin szkoleń: do 31.12. 2012 r. Tematyka: -Decoupage - podstawowy. -Decoupage - crackle. -Decoupage 3D z zastosowaniem pasty Volume i silikonu. -Filcowanie na mokro. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ. 4.2 Nazwa i kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 80511000-9 Usługi szkolenia personelu 80530000-8 Usługi szkolenia zawodowego 80500000-9 Usługi szkoleniowe 80420000-4 Usługi e-learning.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.10.00-9, 80.53.00.00-8, 80.50.00.00-9, 80.42.00.00-4.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Usługa realizowana jest na potrzeby Projekt systemowy Kompetentne kadry oświaty kapitałem regionu III, nr POKL: 09.04.00-16-010/11 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet: IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie: 9.4. Wysoko wykwalifikowane kadry systemu oświaty.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 4   

Nazwa: Część 4

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zofia Gawdyn, ul. Polna 17, 46-045 Kotórz Mały, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6240,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 6000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6000,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 18   

Nazwa: Część 18

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Alicja OŚciłowska, ul. Niedziałkowskiego 5/11, 45-085 Opole, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4160,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4120,00

  • Oferta z najniższą ceną: 4120,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4120,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.