eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy ciągów pieszych - Alei Młodości na odcinku od ul. Romantycznej do kładki nad ul. Filaretów i Alei Marzeń na odcinku od Sklepu ALDIK przy Alei Młodości w kierunku ul. Jana Pawła II w Lublinie oraz pełnienie nadzorów autorskich

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-04-08

Lublin: Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy ciągów pieszych - Alei Młodości na odcinku od ul. Romantycznej do kładki nad ul. Filaretów i Alei Marzeń na odcinku od Sklepu ALDIK przy Alei Młodości w kierunku ul. Jana Pawła II w Lublinie oraz pełnienie nadzorów autorskich
Numer ogłoszenia: 48649 - 2015; data zamieszczenia: 08.04.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 31071 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie, ul. Krochmalna 13j, 20-401 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 466 5700, faks 81 466 5701.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: gminna jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy ciągów pieszych - Alei Młodości na odcinku od ul. Romantycznej do kładki nad ul. Filaretów i Alei Marzeń na odcinku od Sklepu ALDIK przy Alei Młodości w kierunku ul. Jana Pawła II w Lublinie oraz pełnienie nadzorów autorskich.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: 1.Sporządzenie dokumentacji projektowej w oparciu o program funkcjonalno - użytkowy: 1.1.Projekt wykonawczy branży drogowej, wraz z informacją BIOZ, zgodnie z umową, przepisami techniczno- budowlanymi, normami i wytycznymi w tym zakresie - 5 egz. 1.2.Projekt czasowej organizacji ruchu na czas trwania robót - 5 egz. 1.3.Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (sporządzone na podstawie wydawanych przez GDDKiA ogólnych specyfikacji technicznych) - 4 egz. 2.Przekazanie Zamawiającemu całości opracowanej dokumentacji w formie papierowej i cyfrowej (*.dxf, *.dwg, *.rtf, *.xls, *.doc, *.odt, jak również w formacie *.pdf na nośniku CD) oraz uzyskanie akceptacji Zamawiającego wykonanej dokumentacji. 3.Frezowanie karpin pozostałych po wcześniejszej wycince drzew na głębokość umożliwiającą wykonanie ciągu pieszego oraz wykonanie nasadzeń wynikających z decyzji wydanej z upoważnienia Prezydenta Miasta Lublin przez Wydział Ochrony Środowiska z dnia 27.01.2015 r. - pismo znak: OŚ-OZ-I.6131.41.2015. 4.Zrealizowanie robót budowlanych po trasie istniejących ciągów pieszych w oparciu o zatwierdzoną dokumentację projektową po wytyczeniu robót przez uprawnionego geodetę: 4.1.Wykonanie robót przygotowawczych i rozbiórkowych. 4.2.Wykonanie robót ziemnych i podbudowy pod ciągi piesze. 4.3.Wymiana istniejących nawierzchni asfaltowych na nawierzchnię z kostki brukowej betonowej, 4.4.Regulacja wysokościowa elementów naziemnych uzbrojenia podziemnego z ewentualną wymianą włazów i wpustów ulicznych, 4.5.Wykonanie schodów terenowych z bloczków betonowych z palisadą i obustronnymi poręczami w miejsce istniejących schodów z murami oporowymi. 4.6.Pomalowanie barierek przy schodach terenowych. 4.7.Wykonanie schodów terenowych z bloczków betonowych w obrzeżach w miejsce istniejących. 4.8.Odtworzenie trawników oraz uporządkowanie terenu. 4.9.Przygotowanie dokumentów odbiorowych. 5.Przeprowadzenie pomiarów kontrolnych zgodnie z wymogami SST, wyniki badań do akceptacji przez Inspektora nadzoru. 6.Pełnienie czynności nadzoru autorskiego określonych w art. 20 ust.1 pkt 4 ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 z późn. zm.): 6.1.Wyjaśnianie wątpliwości dotyczących rozwiązań zawartych w dokumentacji projektowej pojawiających się w toku realizacji remontu. 6.2.Uzupełnianie szczegółów dokumentacji projektowej oraz wyjaśnianie wątpliwości, w tym zakresie w toku realizacji remontu. 6.3.Ścisła współpraca ze wszystkimi uczestnikami procesu budowlanego. 6.4.Udział w komisjach odbiorowych i naradach technicznych na budowie. 6.5.Wykonywanie czynności związanych ze sprawowaniem nadzoru autorskiego na każde wezwanie Zamawiającego. 6.6.Bieżące monitorowanie realizowanych robót budowlanych i przybywanie na teren budowy bądź do miejsca wskazanego przez Zamawiającego na każde jego wezwanie, celem rozstrzygnięcia wszelkich pojawiających się w toku realizacji robót wątpliwości związanych z rozwiązaniami przyjętymi w dokumentacji (przyjazd na budowę powinien nastąpić w terminie 2 dni od daty zawiadomienia - fax, telefon lub w innym umówionym z Zamawiającym terminie). 7.Przygotowanie rozliczenia końcowego robót i sporządzenia 3 egz. operatu kolaudacyjnego, który ma zawierać: umowę, ofertę, umowy z ewentualnymi podwykonawcami i dalszymi podwykonawcami, harmonogram, tabele elementów rozliczeniowych, polisę ubezpieczeniową, protokół przekazania terenu budowy, protokoły odbioru robót zanikowych i ulegających zakryciu lub zasłonięciu, badania materiałów, recepty, wyniki pomiarów, wyniki badań laboratoryjnych, deklaracje zgodności materiałów, aprobaty, sprawozdanie techniczne Wykonawcy, geodezyjną inwentaryzację powykonawczą, dziennik budowy, rozliczenie finansowe, potwierdzenie zakończenia odbioru robót, oświadczenie uprawnionych kierowników robót o wykonaniu zadania zgodnie z przepisami oraz dokumenty niezbędne do przekazania obiektu do użytkowania. 8.Sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej w formie gis/cad i dostarczenie jej na nośniku CD oraz w formie papierowej. 9.Przywrócenie przyległego do terenu budowy terenu do stanu przed przystąpieniem do remontu, 10.Przekazanie zrealizowanych robót zarządcy drogi.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 71.24.80.00 - Nadzór nad projektem i dokumentacją .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • STANDROG Przedsiębiorstwo Budownictwa Drogowego Stanisław Król, ul. Orlanda 19, 20-712 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 617382,82 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 515515,00

  • Oferta z najniższą ceną: 515515,00 / Oferta z najwyższą ceną: 859770,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.