eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jarocin › Utrzymanie i pielęgnacja zieleni na terenie Gminy Jarocin w roku 2016

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-04-29

Jarocin: Utrzymanie i pielęgnacja zieleni na terenie Gminy Jarocin w roku 2016
Numer ogłoszenia: 48649 - 2016; data zamieszczenia: 29.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jarocin , Al. Niepodległości 10, 63-200 Jarocin, woj. wielkopolskie, tel. 62 7499500, faks 62 7472225.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jarocin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie i pielęgnacja zieleni na terenie Gminy Jarocin w roku 2016.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia dotyczy utrzymania terenów zieleni na terenie Gminy Jarocin zgodnie z poniższymi zapisami: 1)Zieleń na terenie miasta Jarocin (lokalizacja zgodnie z załącznikiem nr 1 do Umowy): a)utrzymanie i pielęgnacja trawników oraz pozostałych terenów zieleni - powierzchnia ok. 17,5 ha - m.in. koszenie trawy (standard i lokalizacja zgodnie z załącznikiem nr 1 do Umowy), b)utrzymanie czystości na terenach zielonych i pozostałych terenach zieleni (sprzątanie odpadów z trawników oraz terenów porośniętych krzewami i drzewami z częstotliwością przynajmniej 2 razy w tygodniu, tj. poniedziałek i piątek), c)wiosenne i jesienne wygrabianie liści, itp., d)obcinka żywopłotów (standard i lokalizacja zgodnie z załącznikiem nr 1 do Umowy), e)zamiatanie chodników i alejek (na terenach skwerów),z częstotliwością zapewniającą czystość i bezpieczeństwo dla użytkowników przynajmniej 2 razy w tygodniu, tj. poniedziałek, piątek, f)odchwaszczanie żywopłotów i skupisk krzewów z częstotliwością przynajmniej raz w miesiącu, g)usuwanie odrostów przy drzewach z dolnych i górnych części pnia (z wyłączeniem korony), h)usuwanie chwastów przy krawężnikach wzdłuż dróg gminnych z częstotliwością przynajmniej raz w miesiącu. WYKAZ TERENÓW ZIELENI W MIEŚCIE JAROCIN - zgodnie z rozdziałem III SIWZ. Standard I-trawa utrzymana w granicach od 5-10 cm Standard II-koszenie przynajmniej trzy razy w sezonie lecz wysokość trawy nie może przekraczać 20 cm Lokalizacja żywopłotów i skupin krzewów na terenie miasta Jarocin 1. al. Niepodległości (przed i za wiaduktami)- 61 mb 2. ul. Wrocławska- 305 mb 3. ul. Wojska Polskiego- 40 mb 4. rozjazd ul. Żerkowska i ul. Św. Ducha 10 mb 5. ul. T. Kościuszki od ul. Poznańskiej do al. Niepodległości- 263 mb 6. ul. T. Kościuszki przy NETTO- 40 mb 7. ul. Moniuszki od ulicy Poznańskiej do al. Niepodległości- 138mb 8. ul. Moniuszki przy Przedszkolu Jarzębinka - 60 mb 9. krzewy przy ul. Szpitalnej (przy ul. Śródmiejskiej)- 10 m2 10. krzewy przy ulicy Żwirki i Wigury oraz przy ul. Śniadeckich- 10 m2 11. krzewy przy narożniku ulic Poznańskiej i Kasztanowej- 20 m2 12. krzewy przy ul. Wyszyńskiego- 20 m2 Standard dla żywopłotów to: odrosty nie mogą przekroczyć 10 cm. 2) Zieleń na terenach wiejskich Gminy Jarocin (lokalizacja zgodnie z załącznikiem nr 2 do Umowy): a)utrzymanie i pielęgnacja trawników oraz pozostałych terenów zieleni - powierzchnia ok. 12,8 ha - m.in. koszenie trawy z częstotliwością przynajmniej 3 razy w sezonie, trawa nie może przekroczyć 20 cm wysokości (lokalizacja zgodnie z załącznikiem nr 2 do Umowy), b) utrzymanie czystości na trawnikach i pozostałych terenach zieleni (sprzątanie odpadów z trawników oraz terenów porośniętych krzewami i drzewami z częstotliwością przynajmniej raz w tygodniu), c)wiosenne i jesienne wygrabianie liści, d)obcinka żywopłotów - minimum 3 razy w sezonie (lokalizacja zgodnie z załącznikiem nr 2 do Umowy), e)usuwanie odrostów przy drzewach z dolnych i górnych części pnia (z wyłączeniem korony), f) usuwanie suchych zagrażających konarów z drzew oraz z ziemi. WYKAZ TERENÓW ZIELENI NA OBSZARZE WIEJSKIM GMINY JAROCIN - zgodnie z rozdziałem III SIWZ. Lokalizacja żywopłotów 1.Witaszyce- 1.200 mb 2.Zakrzew- 173 mb 3.Łuszczanów- 75 mb 4.Tarce- 30 mb 5.Mieszków przy drodze nr 11 i przy szkole- 200 mb 6.Radlin (obok sali)- 100 mb 7.Cielcza (przy placu zabaw)- 100 mb Razem- 1.878 mb 3) Park Zwycięstwa w Jarocinie: a)utrzymanie i pielęgnacja trawników oraz pozostałych terenów zieleni - powierzchnia ok. 0,2 ha - m.in. koszenie trawy - wysokość trawy nie może przekroczyć 5 - 10 cm, b)utrzymanie czystości na trawnikach i pozostałych terenach zieleni (sprzątanie odpadów z trawników oraz terenów porośniętych krzewami i drzewami z częstotliwością zapewniającą czystość i bezpieczeństwo dla użytkowników z częstotliwością przynajmniej 3 razy w tygodniu, tj. poniedziałek, środa, piątek), c) wiosenne i jesienne wygrabianie liści, d) usuwanie suchych zagrażających konarów z drzew oraz z ziemi, e)zamiatanie chodników z częstotliwością zapewniającą czystość i bezpieczeństwo dla użytkowników z częstotliwością przynajmniej 3 razy w tygodniu, tj. poniedziałek, środa, piątek, f) prace inne, tj. dodatkowe prace porządkowe, naprawianie ławek i koszy parkowych, g) mycie ławek i koszy (przynajmniej raz w miesiącu), h) informowanie Zamawiającego o powstałych zniszczeniach w wyniku aktów wandalizmu, i) w okresie zimowym - bieżące odśnieżanie i posypywanie piaskiem alejek parkowych. 4) Park leśny przy ulicy Wrocławskiej w Jarocinie: a) utrzymanie i pielęgnacja trawników- ok. 0,45 ha - m.in. koszenie trawy - wysokość trawy nie może przekroczyć 5 - 10 cm, b) utrzymanie czystości na całym terenie Parku (sprzątanie odpadów z terenów zielonych oraz porośniętych krzewami i drzewami z częstotliwością zapewniającą czystość i bezpieczeństwo dla użytkowników z częstotliwości przynajmniej 3 razy w tygodniu, tj. poniedziałek, środa, piątek), c) wiosenne i jesienne wygrabianie liści, d)zamiatanie i wygrabianie terenu wokół ławek i koszy parkowych z częstotliwością zapewniającą czystość, z częstotliwością przynajmniej 3 razy w tygodniu, tj. poniedziałek, środa, piątek, e)zamiatanie chodników z częstotliwością zapewniającą czystość i bezpieczeństwo dla użytkowników, z częstotliwością przynajmniej 3 razy w tygodniu, tj. poniedziałek, środa, piątek, f)usuwanie suchych zagrażających konarów z drzew oraz z ziemi, g) bieżące utrzymanie czystości na stawie i w cieku Lipinka (odławianie odpadów, gałęzi i liści, odblokowywanie zatorów, itp.), h)prace inne, tj. dodatkowe prace porządkowe, naprawa ławek i koszy parkowych, i)mycie ławek i koszy (przynajmniej raz w miesiącu), j) informowanie Zamawiającego o powstałych zniszczeniach w wyniku aktów wandalizmu, k) w okresie zimowym - bieżące odśnieżanie i posypywanie piaskiem alejek parkowych oraz schodów. 5) Park przy Sanktuarium w Golinie: a) utrzymanie i pielęgnacja trawników - powierzchnia ok. 0,6 ha - m.in. koszenie trawy - wysokość trawy nie może przekroczyć 5 - 10 cm, b)utrzymanie czystości na terenie całego Parku - sprzątanie odpadów z częstotliwością przynajmniej 2 razy w tygodniu, tj. poniedziałek, piątek, c) wiosenne i jesienne wygrabianie liści, d) cięcie i pielęgnacja krzewów, bylin oraz traw ozdobnych, pielenie chwastów (z częstotliwością przynajmniej 3 razy w sezonie), e) zamiatanie chodników wraz z usuwaniem z nich chwastów z częstotliwością przynajmniej 2 razy w tygodniu, tj. poniedziałek, piątek, f) kontrola nawadniania (włączanie, wyłączanie, ustawianie i regulacja nawadniania), g) bieżące pielenie terenów porośniętych bylinami i roślinami cebulowymi, h) usuwanie suchych zagrażających konarów z drzew i z ziemi, i) mycie i konserwacja koszy parkowych, ławek oraz tabliczek mosiężnych (przynajmniej raz w miesiącu), j) bieżące oczyszczanie stawu i strumienia, k) konserwacja pompy, lamp oświetleniowych (naprawa w przypadku zagrażającym bezpieczeństwu osób), l) informowanie Zamawiającego o powstałych zniszczeniach w wyniku aktów wandalizmu, ł)w okresie zimowym - bieżące odśnieżanie i posypywanie piaskiem alejek parkowych, m) zabezpieczenie ławek przed sezonem zimowym poprzez przeniesienie ich pod zlokalizowane przy Sanktuarium obiekty zadaszone. 6) Skwer przy ul. Stawnej w Witaszycach: a) utrzymanie i pielęgnacja trawników - powierzchnia ok. 0,4 ha - m.in. koszenie trawy - wysokość trawy nie może przekroczyć 5 - 10 cm, b) utrzymanie czystości na trawnikach i pozostałych terenach zieleni - sprzątanie odpadów z trawników oraz terenów porośniętych krzewami i drzewami z częstotliwością zapewniającą czystość i bezpieczeństwo dla użytkowników z częstotliwością przynajmniej 2 razy w tygodniu, tj. poniedziałek, piątek, c) wiosenne i jesienne wygrabianie liści, d)cięcie i pielęgnacja krzewów, bylin oraz traw ozdobnych (z częstotliwością przynajmniej 3 razy w sezonie), e) zamiatanie alejek wraz z usuwaniem z nich chwastów (z częstotliwością przynajmniej 2 razy w tygodniu, tj. poniedziałek, piątek), f) usuwanie suchych zagrażających konarów z drzew i z ziemi, g) bieżące pielenie terenów porośniętych krzewami, bylinami i trawami ozdobnymi, h) mycie i konserwacja koszy parkowych, ławek (przynajmniej raz w miesiącu), i) informowanie Zamawiającego o powstałych zniszczeniach w wyniku aktów wandalizmu, j) w okresie zimowym - bieżące odśnieżanie i posypywanie piaskiem alejek. 7)Pielęgnacja, frezowanie pni, nasadzenia i wycinka drzew (lokalizacja wskazana przez Zamawiającego wg potrzeb): a)pielęgnacja koron (uporządkowanie terenu w dniu pielęgnacji koron drzew, przy czym teren przylegający do drzewa, na którym zakończono już prace musi zostać uprzątnięty nie później niż 2 h od zakończenia przy nim prac, korekta, podcinka, redukcja koron, poprawa statyki) - szacunkowa ilość 260 szt., b)wycinka drzew, na których wycięcie potrzebne jest zezwolenie w postaci decyzji na wycinkę (uporządkowanie terenu po wycince do dnia następnego po zakończeniu wycinki drzewa, jednak nie później niż 2 h po zakończeniu prac, wywóz pozyskanego drewna o obwodzie wynoszącym powyżej 30 cm na magazyn gminny w Cielczy) - szacunkowa ilość 35 szt., c)frezowanie pni (redukcja pnia do 0,5 m poniżej gruntu - zgodnie ze wskazaniem Zamawiającego, wywóz trocin, odtworzenie chodników i pasów drogowych, zasypanie dołu humusem i zagęszczenie, wszystkie czynności należy wykonać w dniu frezowania) - szacunkowa ilość 20 szt., d)nasadzenie drzew (obwód drzew 12-14 cm mierzony w pierśnicy, opalikowanie nie mniej niż trzema palikami wraz z otaśmowaniem, odpowiednie nawożenie, podlewanie i ich pielęgnacja) - szacunkowa ilość 25 szt. - dobór gatunków należy do prawa Zamawiającego, w szczególności w terenie miejskim: lipy, głogi, klony, platan, robinia, graby, buki, śliwy, wiśnie, jabłonie ozdobne. Zamawiający zastrzega, że nowe nasadzenia drzew muszą być z pojemników lub z gruntu (z zabezpieczoną bryłą gruntu np. siatką lub jutą). 8) Nasadzenia i pielęgnacja kwiatów - szacunkowa ilość 2.000 szt. a)nasadzenie kwiatów - pelargonia (sadzonka minimum 5 pędów o długości nie mniejszej niż 25 cm), w donicach znajdujących się na oknach Ratusza, balkonach Urzędu Miejskiego, wieżach kwiatowych na Rynku Miejskim oraz przy ul. Żwirki i Wigury, a także w lokalizacjach na terenie Gminy Jarocin wskazanych przez Zamawiającego wraz z całkowitą wymianą humusu na głębokość minimum 20 cm, a w przypadku braku humusu jego uzupełnienie, b)bieżące utrzymanie (dbałość o kompletność nasadzenia; wygrabianie suchych liści, pędów oraz przekwitłych kwiatostanów minimum 1 raz w tygodniu; pielenie chwastów minimum 1 raz w tygodniu; spulchnianie; podlewanie zapewniające utrzymanie stałej wilgoci w podłożu; zasilanie nawozami płynnymi m.in. 3 razy w miesiącu i stosowanie środków chemicznych na szkodniki w razie ich występowania), c)utrzymanie czystości oraz usuwanie sadzonek po sezonie. 2.Odpady zebrane i wytworzone podczas wykonywania przedmiotu zamówienia, tj. odpady komunalne zmieszane należy dostarczyć do ZZO z siedzibą Witaszyczki 1a, 63-200 Jarocin. 3.Odpady zebrane i wytworzone podczas wykonywania przedmiotu zamówienia, tj. odpady ulegające biodegradacji należy dostarczyć do ZZO z siedzibą Witaszyczki 1a, 63-200 Jarocin. 4.Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umowy z odbiorcą odpadów zmieszanych i ulęgających biodegradacji na koszt własny. 5.Wykonawca zobowiązany jest do wykonania prac będących przedmiotem umowy zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa (w szczególności z ustawą o ochronie przyrody), aktualną wiedzą techniczną, należytą starannością i w oparciu o obowiązujące normy (w przypadku nowych nasadzeń drzew, krzewów i kwiatów zgodnie m.in. z normami PN-R-67023, PN-R- 67022 oraz BN-76/9125-01), a także na podstawie SIWZ oraz oferty Wykonawcy, która stanowi integralną część umowy. 6.Prowadzenie prac ujętych w §1 ust. 2 pkt. 7) lit. a) - c) nie może powodować uciążliwości wobec osób postronnych oraz zagrażać bezpieczeństwu lub życiu osób, np. poprzez składowanie gałęzi, wiórów, itp. m.in. na chodnikach i drogach. 7.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia powierzchni terenów zieleni, ujętych w § 1 ust. 2 oraz załączniku nr 1 i 2 do umowy, ?10%. Wykonawcy nie przysługuje z tego tytułu roszczenie o wynagrodzenie. Ilości określone w SIWZ są ilościami szacunkowymi. 8.W przypadku uschnięcia, w okresie obowiązywania niniejszej umowy, drzewa nasadzonego w ramach prac ujętych w ust. 2 pkt. 7) lit. d) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania nowego, takiego samego nasadzenia w miejscu uschniętego drzewa na koszt własny w terminie nie później niż 7 dni od stwierdzenia jego uschnięcia. 9.W przypadku drzew lub krzewów nie wymagających uzyskania zezwolenia w postaci decyzji Wykonawca zobowiązany jest wykonania takiej wycinki na polecenie Zamawiającego, zgłoszonego w analogiczny sposób do zapisów §5 ust. 1 w terminie określonym przez Zamawiającego..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.00.00.00 - Usługi rolnicze, leśne, ogrodnicze, hydroponiczne i pszczelarskie 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 77.34.20.00 - Przycinanie żywopłotów 77.31.30.00 - Usługi utrzymania parków .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium (przepisy art. 45. PZP). Zamawiający ustalił wysokość wadium w kwocie 7.000,00 zł (słownie: siedem tysięcy, 00/100). Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 2. Forma wadium. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja ma być, co najmniej gwarancją nieodwołalną i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium: 3.1 Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy na nr konta: 91 1090 1131 0000 0000 1300 1942 z dopiskiem Wadium w przetargu nieograniczonym na Utrzymanie i pielęgnację zieleni na terenie Gminy Jarocin w roku 2016. 3.2 Zamawiający, wymaga by wadium wnoszone w innych formach niż w pieniądzu, a dopuszczonych do wniesienia zgodnie z ustawą Pzp, było złożone w oryginale w siedzibie Zamawiającego, pok. nr 57 - przed upływem terminu składania ofert. Złożenie oryginału dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w innych formach niż pieniądz, o którym mowa w niniejszym punkcie jest wymagane jako warunek konieczny. 3.3 Zaleca się, by do oferty dołączyć kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium, tzn. potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, kopię polecenia przelewu na konto Zamawiającego lub potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, kopię dokumentu będącego każdą inną formą wadium dopuszczoną przez Zamawiającego. Załączenie w/w kopii do oferty, o których mowa w niniejszym punkcie jest pożądane, lecz nie jest to warunek konieczny. 4. Termin wniesienia wadium Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 5. Zwrot wadium 5.1. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 5.2. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 5.3. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 5.4. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium w przypadku, o którym mowa w ppkt 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 5.5. W pozostałych sprawach dotyczących zwrotu wadium, nieuregulowanych w niniejszym dziale SIWZ, mają zastosowanie przepisy ustawy Pzp. 6. Utrata wadium 6.1. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 6.2. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania w/w warunku. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał: a) minimum jedną usługą związaną z utrzymaniem zieleni miejskiej o wartości minimum 200.000,00 zł (brutto), b) minimum jedną usługą związaną z zabiegami pielęgnacji drzew na terenach miejskich o wartości minimum 10.000,00 zł (brutto), c) minimum jedną usługą związaną z wycinką drzew na terenach miejskich o wartości minimum 6.000,00 zł (brutto), d) minimum jedna usługą związaną z frezowaniem pni na terenach miejskich o wartości minimum 3.000,00 zł (brutto), e) minimum jedną usługą związaną z nasadzeniami drzew na terenach miejskich o wartości minimum 6.000,00 zł (brutto), f) minimum jedną usługą związaną z nasadzaniem kwiatów jednorocznych i ich późniejszą pielęgnacją na terenach miejskich o wartości minimum 40.000,00 zł (brutto).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował: - podnośnik koszowy - min. 1 szt., - rębak do gałęzi - min. 1 szt., - frezarka do pni - min. 1 szt., - ciągnik rolniczy - min. 1 szt., - przyczepa rolnicza - min. 1 szt., - piły spalinowe - min. 3 szt., - kosy spalinowe - min. 5 szt., - traktorek do koszenia - min. 1 szt., - kosiarki spalinowe - min. 2 szt., - samochody dostawcze do 3,5 t - min. 2 szt., - nożyce spalinowe do żywopłotów - min. 2 szt., - dmuchawy/odkurzacze spalinowe - min. 2 szt.,

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował: - oferent musi dysponować minimum jedną osobą o wykształceniu inż./mgr w kierunku kształtowanie terenów zieleni lub ogrodnictwa, - oferent musi dysponować minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia/kwalifikacje Inspektora Prac w Zieleni co najmniej II-go stopnia, - oferent musi dysponować minimum trzema osobami posiadającymi uprawnienia pilarza, w tym: 1) co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia/kwalifikacje pilarza drzew ozdobnych II-go stopnia, 2) co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia/kwalifikacje pilarza drzew ozdobnych III-go stopnia, - oferent musi dysponować minimum dwoma osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania ruchem, - oferent musi dysponować minimum dwoma osobami posiadającymi uprawnienia/kwalifikacje do obsługi frezarki do pni.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania w/w warunku. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    a)minimum jedna usługa związaną z utrzymaniem zieleni miejskiej o wartości minimum 200.000,00 zł (brutto), b)minimum jedna usługa związaną z zabiegami pielęgnacji drzew na terenach miejskich o wartości minimum 10.000,00 zł (brutto), c)minimum jedna usługa związaną z wycinką drzew na terenach miejskich o wartości minimum 6.000,00 zł (brutto), d) minimum jedna usługą związaną z frezowaniem pni na terenach miejskich o wartości minimum 3.000,00 zł (brutto), e)minimum jedna usługa związaną z nasadzeniami drzew na terenach miejskich o wartości minimum 6.000,00 zł (brutto), f)minimum jedna usługa związaną z nasadzaniem kwiatów jednorocznych i ich późniejszą pielęgnacją na terenach miejskich o wartości minimum 40.000,00 zł (brutto).;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz oferty. 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 3.Pełnomocnictwo, z którego wynika prawo do podpisania oferty, względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 85
  • 2 - Czas reakcji - 15

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (tj. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm.) Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w następujących przypadkach: 1)dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie terminu realizacji zamówienia wraz ze skutkami wprowadzenia tej zmiany w przypadku: a)zaistnienia okoliczności zawartych w art. 67 ust. 1 pkt. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, b)z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego, c)z powodu okoliczności siły wyższej, klęski żywiołowej np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu, ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach; 2)dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie wynagrodzenia za przedmiot zamówienia w przypadku, gdy ulegną zmianie powszechnie obowiązujące przepisy w zakresie wysokości stawki podatku od towarów i usług na przedmiot świadczenia. 3)dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie danych Wykonawcy bez zmian samego Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy), 4)dopuszczalne są zmiany postanowień umowy, które wynikają ze zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie postanowień umowy do nowego stanu prawnego, 5)dopuszczalna jest zmiana numeru rachunku bankowego Wykonawcy, podanego w umowie, w przypadku zmiany rachunku bankowego Wykonawcy, na który następować ma zapłata wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu niniejszego zamówienia, 2.Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy wymagają zgody obu stron wyrażonej na piśmie pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jarocin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jarocińskiego Funduszu Poręczeń Kredytowych Sp. z o.o. Ul. T. Kościuszki 15B 63-200 Jarocin.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.05.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Jarocinie - Kancelaria Burmistrza (pok. 32) Ul. Al. Niepodległości 10, 63 - 200 Jarocin.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.