eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Świadczenie usługi przeglądów technicznych, konserwacji oraz napraw bieżących i awaryjnych systemów instalacji pożaru, systemów oddymiania, dźwiękowych systemów ostrzegania, stałego urządzenia gaśniczego na gaz FM-200 i drzwi przeciwpożarowych w obiektach Uniwersytetu Łódzkiego (nr postępowania 25/CG/2016)

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-04-29

Łódź: Świadczenie usługi przeglądów technicznych, konserwacji oraz napraw bieżących i awaryjnych systemów instalacji pożaru, systemów oddymiania, dźwiękowych systemów ostrzegania, stałego urządzenia gaśniczego na gaz FM-200 i drzwi przeciwpożarowych w obiektach Uniwersytetu Łódzkiego (nr postępowania 25/CG/2016)
Numer ogłoszenia: 48625 - 2016; data zamieszczenia: 29.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Łódzki , ul. Narutowicza 68, 90-136 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 635 43 54, faks 42 635 43 26.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uni.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi przeglądów technicznych, konserwacji oraz napraw bieżących i awaryjnych systemów instalacji pożaru, systemów oddymiania, dźwiękowych systemów ostrzegania, stałego urządzenia gaśniczego na gaz FM-200 i drzwi przeciwpożarowych w obiektach Uniwersytetu Łódzkiego (nr postępowania 25/CG/2016).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przeglądów technicznych, konserwacji oraz napraw bieżących i awaryjnych systemów instalacji pożaru, systemów oddymiania, dźwiękowych systemów ostrzegania, stałego urządzenia gaśniczego na gaz FM-200 i drzwi przeciwpożarowych w obiektach Uniwersytetu Łódzkiego.1. Szczegółowy wykaz obiektów Uniwersytetu Łódzkiego został wskazny w Załącznik nr 1 do SIWZ Usługa konserwacji i napraw urządzeń polegać będzie na a/ dokonaniu przeglądu wszystkich instalacji i systemów przeciwpożarowych zainstalowanych w obiektach Uniwersytetu Łódzkiego, wymienionych w Załączniku nr 1 do SIWZ w okresie pierwszych 30 dni realizacji przedmiotu zamówienia b/ przedstawieniu Zamawiającemu uwag i wniosków odnośnie istniejącego stanu technicznego urządzeń c/ dokonaniu niezbędnych napraw po pierwszym przeglądzie. d/ dokonywaniu przeglądów konserwatorskich - raz w kwartale - polegających na kontroli i konserwacji centralek pożarowych,kontroli i konserwacji linii dozorowych w tym czyszczenie czujek,sprawdzeniu poprawności połączeń w centralkach i liniach dozorowych,wprowadzeniu w pętli dozorowej 25% elementów w stan alarmu,sprawdzeniu zadziałania klap (okien) dymowych i systemów oddymiania,sprawdzeniu zadziałania drzwi przeciwpożarowych (kurtyn),sprawdzeniu zadziałania przycisków ROP i przewietrzania,kontroli i konserwacji stałego urządzenia gaśniczego na gaz FM-200,kontroli dźwiękowego systemu ostrzegania zgodnie z PN-EN 60849:2001P,niezwłocznym usuwaniu usterek podlegających naprawie w ramach konserwacji. 2. Poprzez czynności kontrolno - konserwatorskie central, linii dozorowych, przycisków ROP i czujek Zamawiający rozumie,odczytanie zawartość pamięci zdarzeń przy użyciu komputera, w celu zorientowania się z przebiegiem pracy centrali,,przetestowanie wszystkich lampek sygnalizacyjnych i sygnalizatora akustycznego centrali,wprowadzeniu w pętli dozorowej 25% elementów w stan alarmu,ocenę wizualną stanu technicznego czujek (stopień zabrudzenia, skorodowania, trwałego zanieczyszczenia) i ręcznych ostrzegaczy pożarowych,sprawdzenie działania połączenia ze Stacją Monitorowania Alarmów,sprawdzenie stanu akumulatorów 3. Poprzez czynności kontrolno - konserwacyjne klap (okien) dymowych i systemów oddymiania Zamawiający rozumie,ocenę wizualną stanu technicznego klap (okien) dymowych ze zwróceniem uwagi na stopień zabrudzenia, skorodowania, trwałego zanieczyszczenia wraz z siłownikami i przyciskami oddymiania i przewietrzania,sprawdzenie zadziałania systemów oddymiania poprzez uruchomienie zarówno z centrali sygnalizacji pożaru poprzez czujkę jak i przez wciśnięcie przycisku oddymiania i przewietrzania 4. Poprzez czynności kontrolno - konserwatorskie dźwiękowego systemu ostrzegania Zamawiający rozumie ocenę wizualną stanu technicznego głośników w każdym pokoju oraz w korytarzach, szaf z akumulatorami do dźwiękowego systemu ostrzegania i szafki z mikrofonem strażaka, sprawdzeniu zadziałania dźwiękowego systemu ostrzegania poprzez uruchomienie zarówno z centrali sygnalizacji pożaru poprzez czujkę jak i przez mikrofon strażaka, sprawdzenie stanu akumulatorów dźwiękowego systemu ostrzegania 5. Poprzez czynności kontrolno - konserwatorskie stałego urządzenia gaśniczego na gaz FM-200 Zamawiający rozumie kontrolę i konserwację centralki IGNIS-1520, test czujników ciśnienia, test systemu sterowania gaszeniem, sprawdzanie elektrycznych głowic sterujących, kontrola węży giętkich, przegląd stanu dysz, dokonywanie wpisów do Karty Systemów Ochrony Przeciwpożarowej (Centralny Rejestr Operatorów) UWAGI: Zamawiający wymaga aby wszystkie próby były uzgadniane z kierownikiem administracji danego obiektu lub intendentem gmachu, w przypadku, gdy obiekt podłączony jest do monitoringu pożarowego, powiadomienia również Stacji Monitorowania Alarmów o przeprowadzanych w obiekcie próbach. 6.Poprzez naprawy Zamawiający rozumie usuwanie usterek w instalacjach alarmu pożaru, systemów oddymiania, dźwiękowych systemów powiadamiania, stałego urządzenia gaśniczego i drzwi przeciwpożarowych,montaż elementów i materiałów w Pawilonie BUŁ wymienionych w Załączniku nr 2c do SIWZ wraz z podłączeniem do istniejącej centrali Polon-4800 oraz konfigurację, uruchomienie i sprawdzenie całego systemu, wymianę uszkodzonych elementów instalacji alarmu pożaru, systemów oddymiania, dźwiękowych systemów powiadamiania i drzwi przeciwpożarowych, wymienionych w Załączniku nr 2b do SIWZ będącym jednocześnie arkuszem cenowym, które będą możliwe do wykonania przez Wykonawcę a nie przez autoryzowany serwis producenta.7. Przez wymianę Zamawiający rozumie demontaż uszkodzonego elementu, dostawę oraz montaż nowego elementu, podłączenie i uruchomienie oraz sprawdzenie całego systemu. W ramach usługi naprawy montowane elementy winny odpowiadać określonym normom lub specyfikacjom technicznym tzn. winny posiadać certyfikaty lub inne dokumenty firm, których urządzenia są zainstalowane w obiektach Uniwersytetu Łódzkiego, co Wykonawca zobowiązany jest udowodnić na każde żądanie Zamawiającego. UWAGA: Wszelkie inne naprawy, które będą konieczne do wykonania w czasie trwania umowy i które będą wymagały wymiany lub montażu nowych elementów systemu, innych niż wymienione i wycenione w załączniku 2b do SIWZ (dot. to m.in. elementów SUG na gaz FM-200), będą realizowane na podstawie odrębnego zlecenia Zamawiającego po przedstawieniu przez Wykonawcę szczegółowej kalkulacji cenowej. Kalkulacja cenowa będzie wynikać z cennika Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo zlecenia naprawy spoza zakresu umowy innej firmie, jeżeli zaproponowana cena naprawy odbiegać będzie od cen rynkowych. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił minimum 12 - miesięcznej gwarancji na elementy/części systemów wymieniane w ramach usługi naprawy. Prawidłowym warunkiem określenia ceny konserwacji w Załączniku nr 2a do SIWZ oraz stworzenia cennika napraw wg Załącznika nr 2b do SIWZ jest wnikliwe zapoznanie się wykonawców z faktycznym stanem technicznym instalacji na poszczególnych obiektach i uwzględnieniem kosztów związanych z usuwaniem awarii, które mogą wystąpić w okresie objętym umową konserwacyjną (kwoty te muszą być zawarte w cenie konserwacji). Stałe koszty konserwacji i napraw urządzeń przeciwpożarowych ustalone dla każdego obiektu będą wypłacane w całości tylko w przypadku zapewnienia sprawności całej instalacji, potwierdzonej zapisami w Książce przeglądów technicznych i kontroli systemu alarmu pożarowego oraz protokołem z konserwacji kwartalnej dla każdego obiektu wymienionego w Załączniku nr 1 do SIWZ według wzoru uzgodnionego z Zamawiającym..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U z 2015 r. poz.2164). Zamówienie uzupełniające nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego. Przedmiot zamówienia uzupełniającego do postępowania nr 25/CG/2016 to świadczenie usługi przeglądów technicznych, konserwacji oraz napraw bieżących i awaryjnych systemów instalacji pożaru, systemów oddymiania, dźwiękowych systemów ostrzegania, stałego urządzenia gaśniczego na gaz FM-200 i drzwi przeciwpożarowych w obiektach Uniwersytetu Łódzkiego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00 - Usługi naprawcze i konserwacyjne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2019.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeśli posiada aktualne zezwolenie Prezesa Państwowej Agencji Atomistyki na instalowanie, przechowywanie i konserwację jonizujących czujek dymu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia w/w warunek jeżeli przedstawi w wykazie usług, o którym mowa w pkt. 7.1.2 SIWZ, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 3 usługi w zakresie przeglądów technicznych, konserwacji i napraw systemów w obiektach użyteczności publicznej, trwającej nie krócej niż 12 miesięcy, odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Uwaga: W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli na dzień otwarcia ofert Wykonawca przedstawi w wykazie usługi trwające minimum 12 miesięcy każda.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiajacy odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • => Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek jeżeli Wykonawca złoży Wykaz osób, o którym mowa w pkt. 7.1.3 SIWZ, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (konserwacja FM-200), w szczególności wykonujący czynności kontroli szczelności, konserwacji lub serwisowania urządzeń, posiadające aktualne certyfikaty dla personelu, o którym mowa w art. 20ust.2 Ustawy z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubażających warstwę ozonową oraz niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (Dz. U. z 25.06.2015 r. poz. 881)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli wykonawca będzie posiadał opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę minimum 100.000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda: 1.by wykonawca posiadał autoryzację (certyfikaty) dystrybutorów lub producentów uprawniające do wykonywania przeglądów technicznych i konserwacji: a) Urządzeń wchodzących w skład systemów sygnalizacji pożaru firmy POLON seria CSP-35, CSP-35A, ALFA-3800, IGNIS, POLON-4000 b) Urządzeń wchodzących w skład dźwiękowego systemu ostrzegania system DSO PREASIDO firmy BOSCH c) Urządzeń instalacji wentylacji pożarowej i systemu drzwi przeciwpożarowych firmy D+H, GEZE d) Stałego urządzenia gaśniczego na gaz FM-200 e) Aktualny certyfikat dla przedsiębiorców, o którym mowa w art. 29 Ustawy z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubażających warstwę ozonową oraz niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (Dz. U. z 25.06.2015 r. poz. 881). 2.Wykonawca zamiast certyfikatów, o którym mowa w pkt. 1 lit. a-e może złożyć równoważne zaświadczenie wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego 3. Zamawiający wymaga, aby dokumenty o których mowa w pkt. 1, pkt. 2 były przedstawione w języku polskim i jednoznacznie potwierdzały: - autoryzację (certyfikaty) dystrybutorów lub producentów uprawniające do wykonywania przeglądów technicznych i konserwacji

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin płatności faktury - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie, z zastrzeżeniem o którym mowa w ust. 2, w wypadku wystąpienia którejkolwiek ze zmian przepisów wskazanych w art. 142 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych tj. zmiany: 1.1. stawki od towarów i usług, 1.2. wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust.3, art. 2 ust.4, art. 2 ust.5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 1.3. zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. 2. Zmiana wysokości wynagrodzenia obowiązywać będzie od dnia wejścia w życie zmian, o których mowa w ust. 1. 3. W wypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt. 1.1 wartość netto wynagrodzenia Wykonawcy nie zmieni się, a wartość brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów. 4. W wypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt. 1.2 wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy wynikającą ze zwiększenia wynagrodzeń osób bezpośrednio wykonujących zamówienie do wysokości zmienionego minimalnego wynagrodzenia, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia. 5. W wypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt. 1.3 wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy, jaką będzie on zobowiązany dodatkowo ponieść w celu uwzględnienia tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpośrednio wykonujących zamówienie na rzecz Zamawiającego. 6. Za wyjątkiem sytuacji, o której mowa w ust. 1 pkt.1.1, wprowadzenie zmian wysokości wynagrodzenia wymaga uprzedniego złożenia przez Wykonawcę oświadczenia o wysokości dodatkowych kosztów wynikających z wprowadzania zmian, o których mowa w ust. 1 pkt. 1.2 i pkt. 1.3 7. Powyższe zmiany wymagają dla swej ważności formy pisemnej w postaci aneksu do niniejszej umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uni.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 1/przetargi@uni.lodz.pl 2/Uniwersytet Łódzki - Centrum Gospodarcze (jednostka prowadząca postępowanie), ul. Narutowicz 68, 90-136 Łódź, pok. nr 10 parter.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.05.2016 godzina 08:30, miejsce: Uniwersytet Łódzki - Centrum Gospodarcze (jednostka prowadząca postępowanie), ul. Narutowicz 68, 90-136 Łódź, pok. nr 10 parter.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.