eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kołobrzeg › Obsługa i utrzymanie ogólnodostępnych toalet miejskich usytuowanych na terenach Gminy Miasto Kołobrzeg



Ogłoszenie z dnia 2017-01-10

Ogłoszenie nr 4848 - 2017 z dnia 2017-01-10 r.

Kołobrzeg: Obsługa i utrzymanie ogólnodostępnych toalet miejskich usytuowanych na terenach Gminy Miasto Kołobrzeg
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 353804-20165


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 355867-2016


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Kołobrzeg, krajowy numer identyfikacyjny 52385000000, ul. ul. Ratuszowa  13, 78100   Kołobrzeg, państwo Polska, woj. zachodniopomorskie, tel. 943 551 580, faks (094) 352 37 69, e-mail przetargi@um.kolobrzeg.pl
Adres strony internetowej (URL): www.kolobrzeg.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Obsługa i utrzymanie ogólnodostępnych toalet miejskich usytuowanych na terenach Gminy Miasto Kołobrzeg

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

BZ.271.1.34.2016.II

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest obsługa i utrzymanie n/w ogólnodostępnych toalet miejskich usytuowanych na terenach Gminy Miasto Kołobrzeg: 1) Toaleta wolnostojąca (toaleta automatyczna) położony przy ul. Łopuskiego (Skwer Pionierów) - działka nr 135/2 obr. 12. 2) Toaleta położona w budynku mieszkalnym przy ul. Mariackiej 14/II (przy Aptece) o pow. użytkowej 66,62 m^2 - działka nr 357 obr. 12. 3) Toaleta Kontenerowa położona przy ul. Armii Krajowej (przy Sądzie Rejonowym) o pow. użytkowej 9,00 m^2 - działka nr 240 obr. 12. 4) Toaleta położona przy ul. Skwer kmdr. Stanisława Mieszkowskiego (w skarpie Latarni Morskiej) o pow. użytkowej 98,90 m^2 - działka nr 4/8 obr. 4. 5) Toaleta murowana położona przy ul. Obrońców Westerplatte ( przy molo ) o pow. użytkowej 31,45 m^2 - działka nr 5/8 obr. 4. 6) Toaleta murowana położona przy ul. Gen. Władysława Sikorskiego (przy kortach tenisowych) o pow. użytkowej 73,00 m^2 - działka nr 2/6 obr. 5. 7) Toaleta murowana położona w parku im. Stefana Żeromskiego przy ul. Rodziewiczówny (przedłużenie ulicy Reymonta) o pow. użytkowej 73,00 m^2 - działka nr 46 obr. 4. 8) Toaleta murowana położona w parku im. Stefana Żeromskiego przy ul. Gen. Władysława Sikorskiego (na wysokości Ośrodka VERANO) o pow. użytkowej 31,45 m^2 - działka nr 5/8 obr. 5. 9) Toaleta murowana położona w parku im. Stefana Żeromskiego przy ul. gen. Władysława Sikorskiego (w sąsiedztwie Kamiennego Szańca) o pow. użytkowej 31,45 m^2 - działka nr 7 obr. 5. 10) Toaleta murowana położona przy ul. Aleksandra Fredry o pow. użytkowej 31,45 m^2 - działka nr 94/3 obr. 5. 11) Toaleta murowana położona w parku im. Jedności Narodowej przy ul. Krzysztofa Arciszewskiego o pow. użytkowej 31,45 m^2 - działka nr 4/5 obr. 2. 12) Toaleta kontenerowa położona przy ul. Kolejowej ( przy kładce nad torami ) o pow. użytkowej 8,20 m^2 - działka nr 1/14 obr. 12. 13) Toaleta kontenerowa położona przy ul. Sułkowskiego pow. użytkowej 8,20 m^2 - działka nr 2/2 obr. 6. 14) Toaleta kontenerowa położona przy ul. Krzysztofa Arciszewskiego ( za Zespołem Szkół Morskich ) pow. użytkowej 8,20 m^2 - działka nr 11/3 obr. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) Obsługę opisanych w pkt. 1 ppkt. 1-14 całorocznych i sezonowych toalet miejskich, nieprzerwane zapewnienie dostępu, czystości i właściwych warunków sanitarno - higienicznych korzystania z toalet w okresie trwania umowy, 2) Zapewnienie bezpłatnej możliwości korzystania z toalet miejskich, 3) Wyposażenie toalet miejskich w środki czystości oraz środki sanitarne i higieniczne tj. m.in.: papier toaletowy, ręczniki papierowe, mydło w płynie, środki do sprzątania, do dezynfekcji itp., 4) Codzienne utrzymanie czystości wewnątrz toalet miejskich polegające m.in. na: zmywaniu posadzek, myciu muszli ustępowych, pisuarów, sedesów, umywalek, kabin prysznicowych (w 2 toaletach), baterii, luster, okien, drzwi, ścian i lamp wg potrzeb, 5) Opróżniania koszy na śmieci w kabinach toalet oraz usuwanie śmieci z pomieszczeń socjalnych i pomieszczenia serwisowego w automatycznej toalecie na Skwerze Pionierów, 6) Uzupełnianie na bieżąco papieru toaletowego w kabinach, mydła w płynie w dozownikach przy umywalkach, ręczników papierowych w toaletach miejskich oraz odświeżacza powietrza w dozowniku umieszczonym w pomieszczeniu serwisowym w toalecie na Skwerze Pionierów, 7) Codzienne wykonywanie czynności związanych z dezynfekcją pomieszczeń w toaletach miejskich, 8) Bieżąca wymiana elementów zużywalnych np. żarówek, uszczelek, dokonywanie bieżących napraw i konserwacji, 9) Przygotowanie toalet opisanych w pkt. 1 ust. 3 i ust od 5 do 14 do sezonu poprzez przeprowadzenie remontu polegającego m.in. na: wymianie uszkodzonych urządzeń sanitarnych, malowanie ścian na zewnątrz toalet, drzwi oraz ścian wewnątrz toalet, sprawdzenie drożności kanalizacji sanitarnej, rynien. Prace należy przeprowadzić do dnia 30.04.2017r. 10) Codzienne utrzymywanie czystości na zewnątrz w obrębie toalet tj. m.in.: zamiatanie, usuwanie zanieczyszczeń z rynien (dotyczy całorocznych i sezonowych toalet), garbienie liści, odśnieżanie i usuwanie śliskości zgodnie z obowiązującymi przepisami (dotyczy toalet całorocznych), 11) Zawarcie umowy na wywóz szamba z toalety opisanej w pkt. 1 ppkt. 9, 12) Zawarcie stosownych umów na dostawę mediów (woda, ścieki, energia elektryczna oraz wywóz nieczystości) do toalet z podmiotami posiadającymi zezwolenie na prowadzenie tego typu działalności z wyjątkiem: a) toalety opisanej w pkt. 1 ust. 12 - rozliczenie za energię elektryczną dokonywane będzie przez Gminę Miasto Kołobrzeg, b) toalety opisanej w pkt. 1 ust. 3 - rozliczenie za wodę i ścieki dokonywane będzie przez Gminę Miasto Kołobrzeg, c) toalety opisanej w pkt. 1 ust. 2 - rozliczenie za eksploatację, c.w. opłata stała, wywóz nieczystości, woda, ścieki, co opłata za moc zamówioną, co opłata za usł. przesyłowe, co opłata zmienna, dokonywane będzie przez Gminę Miasto Kołobrzeg, 13) Ponoszenie kosztów eksploatacyjnych tj. za energię elektryczną, wodę, odprowadzanie ścieków, centralnego ogrzewania, 14) Uzyskanie przed otwarciem toalet sezonowych pozytywnej opinii Państwowego Inspektora Sanitarnego, 15) Zawiadomienie Zmawiającego o wszelkich szkodach spowodowanych kradzieżą, uszkodzeniem lub zniszczeniem toalet, niezwłocznie lecz nie później niż w ciągu 48 godzin od zaistnienia zdarzenia skutkującego szkodą oraz czuwanie nad sporządzaniem i sporządzania odpowiednich dokumentów, umożliwiających likwidację szkody przez towarzystwo ubezpieczeniowe, 16) Prowadzenie i udostępnianie podczas kontroli toalet, książki kontroli sanitarnej dla każdej z toalet, 17) Zgłaszanie do Straży Miejskiej, Policji przypadków chuligaństwa i wandalizmu mających miejsce w toaletach miejskich. 18) Niezwłoczne usuwanie awarii urządzeń i uszkodzeń toalet wynikających z niewłaściwego korzystania z nich, 19) W przypadku toalety automatycznej opisanej w pkt. 1 ppkt. 1 zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dodatkowo: a) pełnienie pod wskazanym przez Wykonawcę numerem telefonu całodobowego dyżuru (również w dni wolne i święta) umożliwiającego uruchomienie toalety w przypadku jej blokady w czasie nie dłuższym niż 30 minut od chwili zgłoszenia lub powzięcia informacji o jej blokadzie, b) obsługę układu sterowania automatyczną toaletą publiczną zgodnie z przekazaną w dniu podpisania umowy instrukcją producenta, który zawiera wybór: trybu pracy toalety, zestawów parametrów toalety, c) sprawdzanie z częstotliwością raz dziennie, czystości ścian i urządzeń oraz ewentualne zmycie lub doczyszczenie zabrudzeń odpowiednimi środkami czyszczącymi zgodnie z przekazaną w dniu podpisania umowy instrukcją mycia toalety, d) sprawdzanie poprawności działania urządzeń, w przypadku awarii i uszkodzeń urządzeń zgłaszanie ich bezpośrednio do producenta i dostawcy toalety.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45215500-2
Dodatkowe kody CPV: 90910000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/01/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT834959.35
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 605037.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 605037.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 766720.50
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.