Lublin: Usługa druku materiałów informacyjno-promocyjnych dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie z podziałem na części. [OP-IV.272.16.2015.AGP]
Numer ogłoszenia: 48476 - 2015; data zamieszczenia: 05.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Lubelskie , ul. Spokojna 4, 20-074 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 44 16 636, faks 81 44 06 308; 81 44 16 535.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubelskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa druku materiałów informacyjno-promocyjnych dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie z podziałem na części. [OP-IV.272.16.2015.AGP].
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa druku materiałów informacyjno-promocyjnych dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie z podziałem na następujące części: Część I: Usługa poligraficzna polegająca na opracowaniu redakcyjnym, graficznym oraz druku Strategii Współpracy Transgranicznej Województwa Lubelskiego, Obwodu Lwowskiego, Obwodu Wołyńskiego i Obwodu Brzeskiego na lata 2014 - 2020. Część II: Produkcja (druk) i dostarczenie materiałów informacyjnych - plakaty, wizytówki. Część III: Usługa przygotowania i druku dokumentu Regionalna Strategia Innowacji Województwa Lubelskiego do 2020 roku w wersji polskiej i angielskiej. Część IV: Usługa druku okładki oraz papieru firmowego dla Kancelarii Sejmiku Województwa Lubelskiego zgodnie z Systemem Identyfikacji Wizualnej dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie w 2015 r. Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia zawierają Załączniki nr 1a do 1d do SIWZ wraz z załącznikami do OPZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5, 79.82.30.00-9, 30.19.97.30-6, 22.45.80.00-5, 22.00.00.00-0, 22.31.30.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizacje przedmiotu umowy. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie umowy. Konieczności zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezawinionych przez strony nie może spowodować zmiany ceny wynikającej z oferty, na podstawie której był dokonany wybór Wykonawcy. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku zaistnienia siły wyższej (powódź, pożar, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, przerwy w dostawie energii elektrycznej) mającej wpływ na realizację umowy. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie w przypadkach przewidzianych ustawą oraz postanowieniami niniejszej Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. Wzór umowy może zawierać dodatkowe przewidywane istotne zmiany.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.umwl.bip.lubelskie.pl/index.php?id=85
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego w Lublinie, ul. Spokojna 4, 20-074 Lublin
II piętro, pok 206 w budynku przy ul. Lubomelskiej 1-3, fax: 81 44 16 535, agnieszka.pawlowska@lubelskie.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.03.2015 godzina 12:00, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego w Lublinie ul. Spokojna 4 20-074 Lublin I piętro, pok 128 KANCELARIA OGÓLNA w budynku przy ul. Lubomelskiej 1-3.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W części II postępowania Zamawiający współfinansuje przedmiot zamówienia ze środków Unii Europejskiej z Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna na lata 2007 - 2013 oraz 2014-2020 (85% Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego i 15% Budżet Państwa) w ramach na podstawie Umowy nr DIP/BDG-II/POPT/107/14 z dnia 23 lipca 2014 r. 4. Na ofertę w części I postępowania składa się również podpisany i zgodny z zapisami zawartymi w załączniku nr 1a do SIWZ Projekt graficzny książki w języku polskim w formacie pdf, uwzględniający co najmniej okładkę, co najmniej jedną stronę z tekstem, jedną stronę z tekstem w połączeniu z tabelą, jedną stronę z mapą z opisem. Przed podpisaniem umowy dla części I-IV postępowania, Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, przedstawi szczegółową kalkulację ceny uwzględniającą kwotę netto i brutto oraz kwotę podatku VAT (wartość brutto musi być identyczna z wartością podaną na formularzu ofertowym). Przed podpisaniem umowy dla części IV postępowania, Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, przedstawi ceny jednostkowe brutto za wykonanie i dostarczenie 1 okładki oraz za wykonanie i dostarczenie 1 ryzy papieru firmowego zgodnie z § 3 ust.1 wzoru umowy (załącznik nr 3d do SIWZ)..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługa poligraficzna polegająca na opracowaniu redakcyjnym, graficznym oraz druku Strategii Współpracy Transgranicznej Województwa Lubelskiego, Obwodu Lwowskiego, Obwodu Wołyńskiego i Obwodu Brzeskiego na lata 2014 - 2020..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załączniki nr 1a do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 60
- 2. Koncepcja projektu graficznego oraz jej spójność z graficznym Systemem Identyfikacji Wizualnej Województwa Lubelskiego ... - 40
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Produkcja (druk) i dostarczenie materiałów informacyjnych - plakaty, wizytówki..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1b do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.97.30-6, 22.45.80.00-5, 22.00.00.00-0, 22.31.30.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 97
- 2. Termin płatności faktury - 3
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Usługa przygotowania i druku dokumentu Regionalna Strategia Innowacji Województwa Lubelskiego do 2020 roku w wersji polskiej i angielskiej..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załączniki nr 1c do SIWZ wraz z załącznikami do OPZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5, 79.82.30.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 97
- 2. Termin płatności faktury - 3
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Usługa druku okładki oraz papieru firmowego dla Kancelarii Sejmiku Województwa Lubelskiego zgodnie z Systemem Identyfikacji Wizualnej dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie w 2015 r..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załączniki nr 1d do 1d do SIWZ wraz z załącznikami do OPZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 97
- 2. Termin płatności faktury - 3
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Odtworzenie oznakowania poziomego na drogach wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie w 2024 roku
- RDW we Włodawie: Budowa przepustu w m. Kuzawka w ciągu drogi wojewódzkiej nr 816 Terespol - Kodeń - Sławatycze - Włodawa - Dorohusk - Horodło - Zosin, km 38+259
- Świadczenie usług medycznych dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie
- "Dostawa implantów naczyniowych wraz z dzierżawą pompy na potrzeby 1WSzKzP SPZOZ w Lublinie Filia w Ełku"
- Dostawa sterylnego zestawu opracyjnego dla Kliniki Chirurgii Szczękowo - Twarzowej
- Wyk analizy por dla dr S19 z podz na części Cz 1 na odc Lublin w Niedrzwica D (W Niedrzwica D) Cz 2 na odc obwodnica m Kraśnik w Kraśnik obecnie Kraśnik Północ w Słodków obecnie Kraśnik Poł z węzłami
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Druk i dostawa materiałów drukowanych dla Dolnośląskiego Centrum Medycznego Dolmed S.A.
- Opracowanie i druk albumu "Magiczne miejsca. Vademecum Powiatu Bialskiego"
- "Druk i dostawę publikacji na potrzeby Wydawnictwa Warsztatów Kultury w Lublinie, w tym projektu "LEE" współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach programu "Kreatywna Europa"
- 78.2024 wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnego druku i dostawy materiałów promocyjnych i konferencyjnych na potrzeby Centrum Promocji i Komunikacji UJ.
- Usługa w zakresie druku, oprawy introligatorskiej i dostawy publikacji naukowych
- Wydruk i dostawa materiałów promocyjnych (3 części).
więcej: Druki i produkty podobne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.