eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › dostawa wyrobów medycznych do naczyń obwodowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-04-29

Kraków: dostawa wyrobów medycznych do naczyń obwodowych
Numer ogłoszenia: 48473 - 2016; data zamieszczenia: 29.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Krakowski Szpital Specjalistyczny im. Jana Pawła II , ul. Prądnicka 80, 31-202 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6142551, faks 012 6142551.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitaljp2.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa wyrobów medycznych do naczyń obwodowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa wyrobów medycznych do naczyń obwodowych (między innymi: Coil naczyniowy, Cewniki balonowe, Prowadniki naczyniowe, Prowadniki diagnostyczne, Systemy dystalnej protekcji, Stenty kobaltowo-chromowe, Stenty nitinolowe, Stenty samorozprężalne i inne). Całkowita wielkość zamówienia wynosi 790 560 zł.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.42.00-6, 33.11.17.30-7, 33.11.17.10-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • inne dokumenty

    Ponadto Zamawiający wymaga dołączenia do oferty: 1.) certyfikat CE lub deklaracja zgodności CE lub zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych dla oferowanych wyrobów medycznych, 2.) katalogi producenta w pakiecie nr 3, 3.) instrukcje obsługi w pakiecie nr 2,4,6,7,8,9,10,11,12.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Parametry Techniczne - 30

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zmiany umowy są dopuszczalne bez ograniczeń w zakresie dozwolonym przez art. 144 ustawy prawo zamówień publicznych. Istotna zmiana umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy jest możliwa, w szczególności, gdy: a)wymagać tego będzie prawidłowa realizacja przez Zamawiającego zadań polegających na udzielaniu świadczeń zdrowotnych, lub b)w wyniku zmiany umowy możliwym będzie podniesienie poziomu lub jakości usług, lub towarów, lub c)zmiana umowy będzie korzystna dla Zamawiającego, lub d)potrzeba zmiany treści umowy wynika ze zmiany przepisów prawa, lub e)potrzeba zmiany treści umowy wynika ze zmian organizacyjnych Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitaljp2.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie zamawiającego ul. Prądnicka 80, w Dziale Zamówień Publicznych (pierwsze piętro).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.05.2016 godzina 10:00, miejsce: Ofertę opatrzoną pieczęcią Wykonawcy należy składać w siedzibie Zamawiającego przy ul. Prądnickiej 80 w Krakowie, w budynku administracyjnym A-V(dziennik podawczy-hol I piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Coil naczyniowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Coil naczyniowy 10 sztuk.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.17.30-7.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Cewnik balonowy do pomiaru średnicy ubytku wewnątrzsercowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cewnik balonowy do pomiaru średnicy ubytku wewnątrzsercowego 20 sztuk.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.17.30-7.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Prowadnik naczyniowy typu Lunderquist lub równoważnej sztywności do stent graftów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadnik naczyniowy typu Lunderquist lub równoważnej sztywności do stent graftów 50 sztuk.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.17.30-7.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Prowadnik diagnostyczny ultraslipp ekstra sztywny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadnik diagnostyczny ultraslipp ekstra sztywny 50 sztuk.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.17.10-1.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: System dystalnej protekcji do naczyń o średnicy do 5,5 [mm].

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: System dystalnej protekcji do naczyń o średnicy do 5,5 [mm] 120 sztuk.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.17.30-7.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Stent kobaltowo-chromowy stosowany do tętnic obwodowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stent kobaltowo-chromowy stosowany do tętnic obwodowych 120 sztuk.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.42.00-5.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Cewnik balonowy do angioplastyki obwodowej OTW.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cewnik balonowy do angioplastyki obwodowej OTW 200 sztuk.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.17.30-7.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Stenty nitinolowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stent nitinolowy do tętnic podkolanowych 30 sztuk Stent nitinolowy do naczyń obwodowych 50 sztuk.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.42.00-5.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Cewnik balonowy obwodowy uwalniający lek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cewnik balonowy obwodowy uwalniający lek 10 sztuk.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.17.30-7.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Stent samorozprężalny do tętnic obwodowych uwalniający lek - I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stent samorozprężalny do tętnic obwodowych uwalniający lek - I 6 sztuk.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.42.00-5.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Stent samorozprężalny do tętnic obwodowych uwalniający lek - II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stent samorozprężalny do tętnic obwodowych uwalniający lek - II 6 sztuk.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.42.00-5.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Stent kobaltowo - chromowy stosowany do tętnic nerkowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stent kobaltowo - chromowy stosowany do tętnic nerkowych 35 sztuk.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.42.00-5.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.