eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Orzesze › 1)"Remont ul. Stawowej w Orzeszu-Woszczycach." - cześć 1 2)"Remont ul. Cmentarnej w Orzeszu-Woszczycach." - część 2 3)"Remont ul. Czarnieckiego w Orzeszu-Królówce."- część 3

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-03-21

Ogłoszenie nr 48463 - 2017 z dnia 2017-03-21 r.

Orzesze: 1)"Remont ul. Stawowej w Orzeszu-Woszczycach." - cześć 1 2)"Remont ul. Cmentarnej w Orzeszu-Woszczycach." - część 2 3)"Remont ul. Czarnieckiego w Orzeszu-Królówce."- część 3
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Orzesze, krajowy numer identyfikacyjny 276257653, ul. ul. Św. Wawrzyńca  21, 43-180  Orzesze, woj. śląskie, państwo Polska, tel. +48323248800, e-mail rzp@orzesze.pl, faks +48323248826.
Adres strony internetowej (URL): www.orzesze.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

tak
www.bip.orzesze.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
www.bip.orzesze.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
pisemy
Adres:
Urząd Miejski Orzesze ul. Św. Wawrzyńca 21, 43-180 Orzesze, Biuro podawcze


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1)"Remont ul. Stawowej w Orzeszu-Woszczycach." - cześć 1 2)"Remont ul. Cmentarnej w Orzeszu-Woszczycach." - część 2 3)"Remont ul. Czarnieckiego w Orzeszu-Królówce."- część 3
Numer referencyjny: WRZP.271.8.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: CZĘŚĆ 1. "Remont ul. Stawowej w Orzeszu-Woszczycach." Remont drogi na długości - 140 mb ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE 1. Naprawy poboczy wykonywane mechaniczne- ścinanie na gr. 10 cm - 192,00 m2 2. Frezowanie naw. bitum gr 7 cm z wywozem mat z rozbiórki - 556,20 m2 3. Rozebranie krawężników beton. o wym. 15x30cm na podsypce cem-piask - 35,00 m2 (z odwozem i utylizacją) 4. Rozebranie ław z betonu pod krawężniki (z odwozem i utylizacją) - 2,10m3 5. Rozebranie obrzeży o wym 6x20cm, na podsypce piaskowej - 8,00 m (z odwozem i utylizacją) 6. Rowki w gruncie kat III-IV o wym 30x30 pod krawężniki i ławy kraw. - 50,00m 7. Ława beton z oporem pod krawężniki i obrzeża - 3,24 m3 8. Krawężniki betonowe o wym. 15x30 cm na podsypce cem-piaskowej - 50,00 m 9. Obrzeża beton. O wym. 20x6cm na podsypce piaskowej-materiał z odzysku - 8,00 m 10. Wyrównanie istn. podbudowy tłuczniem sort. zagęszcz. mech śr. gr 20 cm - 3,00m3 (wzdłuż krawężnika) 11. Rozebranie mechaniczne podbudowy z kruszywa kamiennego o gr. 15 cm - 2,80 m3 12. Rozebranie ścianek czołowych i ław przepustów betonowych - 0,24 m3 13. Demontaż rurociągu bet. kielichowego o średnicy 300 mm - 7,00 m (z utylizacją) 14. Roboty ziemne w gruncie kat. III koparkami pods. o poj. łyżki 0,25m3 - 7,84m3 (wykop pod rurę przepustu z odwozem i utylizacją) 15. Podłoża pod kanały i obiekty z mat. sypkich gr 15 cm i gr 25 cm - 7,345 m3 (podsypka pod przepust oraz obsypka rury i zasypanie wykopów pospółką) 16. Kanały z rur PVC lub PP fi 300 mm o klasie sztywności obwodowej SN 8 - 7,00 m 17. Wyrównanie istn podbudowy tłuczniem sort. mech. gr 25 cm - 1,40 m3 (odtworzenie konstrukcji na przepuście) ROBOTY NAWIERZCHNIOWE 18. Wyrównanie istn podbudowy tłuczniem sort. mech. gr śr 5 cm - 27,81 m3 (wyrównanie podbudowy mieszanka kruszywa łamanego frakcji 0/31,5mm) 19. Mechaniczne oczyszczenie i skropienie asfaltem podbudowy tłuczniowej - 556,20 m2 przy użyciu emulsji 0,8 kg/m2 20. Nawierzchnie mieszanek min-bitum AC11W z transportem mieszanki - 556,20 m2 (warstwa wiążąca - gr. 4 cm z transportem mieszanki) 21. Mechaniczne oczyszczenie i skropienie asfaltem nawierzchni bet/bitum. - 542,50 m2 przy użyciu emulsji 0,5 kg/m2 22. Nawierzchnie mieszanek min-bitum AC11S z transportem mieszanki -542,50 m2 (warstwa ścieralna - gr. 4 cm z transportem mieszanki) ZJAZDY 23. Rozebranie ręczne naw z kostki kam. nieregularnej o wys. 8 cm (zjazdy) - 48,75 m2 24. Wyrównanie istn podbudowy tłuczniem sort. mech. gr średnio 5 cm - 1,50 m3 wyrównanie podbudowy mieszanka kruszywa łamanego frakcji 0/31,5mm 25. Wjazdy do bram z kostki brukowej beton. 20X10 cm o gr 8cm - 30,00 m2 ( ułożenie kostki z rozbiórki i płyt beton z rozbiórki) 26. Roboty ziemne w gruncie kat. III koparkami pods. o poj. łyżki 0,25m3 - 11,76 m3 (wykop pod zjazdy z BA) 27. Profilowanie i zagęszczenie ręczne podłoża pod warstwy konstr. naw. - 11,76 m2 w gruncie kat. III-IV 28. Dolna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego gr. 15 cm - 33,60m2 29. Górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego o gr. 8 cm - 33,60 m2 30. Nawierzchnie mieszanek min-bitum AC11S z transportem mieszanki -33,60 m2 (warstwa ścieralna - gr. 5 cm z transportem mieszanki) 31. Warstwa górna podbudowy z kruszywa łamanego gr. 8 cm - 171,00m2 (nawierzchnia z destruktu na poboczach) 32. Oczyszczanie rowu z namułu o gr. 30 cm z wyprofilowaniem skarp - 20,00 m CZĘŚĆ 2. Remont ul. Cmentarnej w Orzeszu-Woszczycach Remont drogi na długości - 243 mb ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE 1. Naprawy poboczy wykonywane mechaniczne- ścinanie na gr. 10 cm - 210,00 m2 2. Cięcie naw. bitum. na gł. 6-10 cm - wcinki - 54,00 m 3. Mechaniczna rozbiórka naw. bitum. o gr 4 cm - wcinki - 71,00 m2 ( z wywozem mat. z rozbiórki) 4. Rozebranie krawężników beton. o wym. 15x30cm na podsypce cem-piask - 30,00 m (wraz z rozbiórką ław betonowych oraz z odwozem i utylizacją) 5. Rozebranie obrzeży o wym 6x20cm, na podsypce piaskowej - 8,00 m (z odwozem i utylizacją) 6. Rowki w gruncie kat III-IV o wym 30x30 pod krawężniki i ławy kraw. - 30,00m 7. Ława beton z oporem pod krawężniki i obrzeża - 2,04 m3 8. Krawężniki betonowe o wym. 15x30 cm na podsypce cem-piaskowej - 30,00 m 9. Obrzeża beton. o wym. 20x6cm na podsypce piaskowej - 8,00 m 10. Wyrównanie istn. podbudowy tłuczniem sort. zagęszcz. mech śr. gr 10 cm - 1,80m3 (wzdłuż krawężnika) ROBOTY NAWIERZCHNIOWE 11. Mechan. oczyszczenie i skropienie asfaltem podbudowy lub naw. bitum. - 861,80 m2 przy użyciu emulsji 0,5 kg/m2 (droga +zjazdy) 12. Nawierzchnie mieszanek min-bitum AC11W z transportem mieszanki - 861,80 m2 (warstwa wiążąca - gr. 4 cm z transportem mieszanki) 13. Mechaniczne oczyszczenie i skropienie asfaltem nawierzchni bet/bitum. - 838,85 m2 przy użyciu emulsji 0,5 kg/m2 14. Nawierzchnie mieszanek min-bitum AC11S z transportem mieszanki -838,85 m2 (warstwa ścieralna - gr. 4 cm z transportem mieszanki) 15. Górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego o gr. 8 cm - 230,00 m2 (nawierzchnia z destruktu na poboczach) PRZEŁOZENIE KOSTKI BETONOWEJ 16. Rozebranie obrzeży o wym 6x20cm, na podsypce piaskowej - 8,00 m 17. Obrzeża beton. o wym. 20x6cm na podsypce piaskowej (materiał z odzysku)- 8,00 m 18. Rozebranie ręczne naw. z kostki beton. i granitu na wjazdach - 12,00 m2 19. Wyrównanie istn podbudowy tłuczniem sort. mech. gr średnio 5 cm - 00,60 m3 (korekta wysokościowa pow. z kostki beton.) 20. Wjazdy do bram z kostki brukowej beton. 20X10 cm o gr 8cm - 12,00 m2 ( ułożenie kostki z rozbiórki) CZĘŚĆ 3. Remont ul. Czarnieckiego w Orzeszu-Królówce Remont drogi na długości - 255 mb 1. Naprawy poboczy wykonywane mechaniczne- ścinanie o gr. 10 cm - 470,00 m2 2. Roboty remontowe - cięcie piłą nawierzchni bitum. na gł. 6-10 cm - 21,20 m 3. Mechaniczna rozbiórka naw. gr. 4 cm bitum. z wywozem mat. z rozbiórki - 21,20 m2 4. Mechaniczne oczyszczenie i skropienie asf. podbudowy lub naw. bit. - 1364,50 m2 przy użyciu emulsji 0,5 kg/m2 5. Nawierzchnie mieszanek min-bitum AC11W z transportem mieszanki - 1364,50 m2 (warstwa wiążąca - gr. 4 cm) 6. Mechaniczne oczyszczenie i skropienie as. podbudowy lub naw. bit. - 1339,00 m2 przy użyciu emulsji 0,5 kg/m2 7. Nawierzchnie mieszanek min-bitum AC11S z transportem mieszanki -1339,00 m2 (warstwa ścieralna - gr. 4 cm) 8. Górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego gr. 8 cm - 442,50 m2 (nawierzchnia z destruktu na poboczach) II. Zakres zamówienia: 1. roboty budowlane wykonywać zgodnie z dokumentacją projektową, obowiązującymi przepisami, normami i zasadami wiedzy technicznej, w sposób zapewniający bezpieczeństwo ludzi i mienia 2. w wypadku uszkodzenia istniejącej nawierzchni dróg gminnych poza terenem prowadzenia prac remontowych, ww. nawierzchnię należy doprowadzić do stanu pierwotnego 3. prace zorganizować w sposób zapewniający mieszkańcom dojście i dojazd do posesji w godzinach od 16.00 do 8.00 rano, a także korzystanie z wody, kanalizacji, energii elektrycznej i środków łączności 4. przy kalkulowaniu ceny oferty uwzględnić koszty nadzorów branżowych i zabezpieczenia sieci uzbrojenia terenu 5. w miejscu występowania istniejącej sieci uzbrojenia podziemnego zachować szczególną ostrożność przy wykonywaniu robót budowlanych. Jakiekolwiek zbliżenia należy uzgodnić z gestorami sieci. 6. oznakować wykonywane roboty w ciągu ww. dróg zgodnie z projektem organizacji ruchu na czas prowadzenia robót oraz uwagami zawartymi w decyzji zatwierdzającej ten projekt 7. powiadomić zarządcę drogi - Burmistrza Miasta Orzesze, Powiatowy Zarząd Dróg w Łaziskach Górnych oraz Komendę Powiatową Policji w Mikołowie o terminie wprowadzenia organizacji ruchu na czas robót na 7 dni przed terminem jej wprowadzenia 8. przekazanie frontu robót nastąpi po odebraniu oznakowania na czas prowadzenia robót 9. po zakończonych robotach remontowych usunąć oznakowanie oraz uporządkować teren 1.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa i Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (zał. Nr 1 do SIWZ - dla każdej części odpowiednio). 1.4. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych materiałów niż zastosowane w projekcie, równoważnych, o odpowiednich parametrach technicznych i jakościowych. Parametry techniczne i jakościowe dla zastosowanych w dokumentacji technicznej materiałów są wartościami minimalnymi. 1.5. Wykonawcy mogą składać oferty zawierające rozwiązania równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SIWZ - zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 Ustawy. 1.6. Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym. 1.7. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. 1.8. Warunki gwarancji min. 5 lat gwarancji na wszystkie wykonane w ramach przedmiotu zamówienia roboty oraz zastosowane materiały i urządzenia licząc od daty końcowego protokołu odbioru robót bez uwag. Zamawiający wymaga, aby okres rękojmi był równy okresowi udzielonej przez wykonawcę gwarancji. 1.9. KODY CPV Główny przedmiot zamówienia: 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej - Wymiana nawierzchni drogowej 1.10 Podwykonawcy: 1.10.1. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 1.10.2. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. 1.10.3. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. 1.10.4. Powierzenie wykonawcy części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. 1.10.5. Wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, usługi lub dostawy, których niespełnienie spowoduje zgłoszenie przez zamawiającego odpowiednio zastrzeżeń lub sprzeciwu określone zostały w projekcie umowy art. od 12 do 17 (załącznik nr 6 do SIWZ) 1.10.6. Zamawiający nie określa przedmiotu umów o podwykonawstwo (o których mowa w art. 143 pkt 8 ustawy), który podlega obowiązkowi przedkładania Zamawiającemu poświadczonej za zgodność z oryginałem kopię zawartej umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są dostawy lub usługi, w terminie 7 dni od dnia jej zawarcia, z wyłączeniem umów o podwykonawstwo o wartości mniejszej niż 0,5% umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wyłączenie, o którym mowa w zdaniu pierwszym, nie dotyczy umów o podwykonawstwo o wartości większej niż 50 000 zł brutto. 1.11. Wymagania art. 29 ust. 5 ustawy uwzględnione zostały w dokumentacji projektowej stanowiącej opis przedmiotu zamówienia. 1.12. Zatrudnienie pracowników na umowie o pracę: na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia: robotników budowlanych wykonujących roboty budowlane pod nadzorem kierownika budowy lub kierownika robot, m.in. czynności związane z robotami ziemnymi, czynności związane z wymianą nawierzchni wykonywane podczas realizacji zamówienia.

II.5) Główny kod CPV: 45233223-8

II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

Okres w dniach: 45


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający wymaga żeby wykonawca skierował do realizacji zamówienia: 1. minimum jedna osobę posiadającą uprawnienia budowlane odpowiednie dla zakresu zamówienia, tj. do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej. Osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, musi posiadać wymagane uprawnienia, określone szczegółowo powyżej, potwierdzone stosownymi decyzjami, o których mowa w art. 12 ust. 2 (z uwzględnieniem art. 104) ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r., poz. 290 z późn. zm.) lub równoważne tzn. odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. W przypadku wykonawców zagranicznych, dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2016 r., poz. 65).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp nie

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. (według załącznika nr 7 do SIWZ)
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

tak,
Informacja na temat wadium
Zamawiający wymaga złożenia wadium. Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości: część 1 Remont ul. Stawowej w Orzeszu-Woszczycach - 1 400,00zł, część 2 Remont ul. Cmentarnej w Orzeszu-Woszczycach -1 300,00 zł; część 3 Remont ul. Czarnieckiego w Orzeszu-Królówce - 1 900,00zł. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym ze poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3) gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy nr 55 8454 1040 2002 0000 0329 0002 Orzesko-Knurowskiego Banku Spółdzielczego Oddział Orzesze. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
Cena 60
Okres udzielanej gwarancji i rękojmi20
Termin realizcji20


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zmiany mogą być dokonywane jedynie w granicach określonych art. 144 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi poniżej. 3. Zakres istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy mogących stanowić podstawę do przedłużenia terminu wykonania robót budowlanych: a) wystąpienie zamówień dodatkowych, spełniających przesłanki, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 3 Pzp o wartości przekraczającej wyrażoną w złotych równowartość kwoty 30.000 euro lub o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000 euro, b) wystąpienie warunków atmosferycznych, geotechnicznych, geologicznych, terenowych, wodnych, hydrologicznych, odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, warunki terenowe, w szczególności istnienia podziemnych urządzeń, instalacji, fragmentów budowli, obiektów infrastrukturalnych lub ich części, a także pożaru lasu - utrudniających terminowe lub prawidłowe wykonanie zamówienia, c) wystąpienie w trakcie wykonywania zamówienia odkrycia, co do którego istnieje przypuszczenie, iż jest ono związane z zabytkiem lub uzasadnione będzie zawiadomienie konserwatora zabytków w celu dokonania oględzin odkrycia lub w razie potrzeby, zorganizowania badania archeologicznego, d) wystąpienie siły wyższej, e) wystąpienie zmian w przepisach prawa, f) działanie lub zaniechanie organów władzy publicznej lub instytucji, w tym zmiany urzędowych interpretacji przepisów dotyczących wykonywania lub finansowania robót budowlanych, g) przerwy w wykonywaniu robót budowlanych wskutek zdarzeń niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, h) wprowadzenie przez projektanta w trybie nadzoru autorskiego zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych w celu wykonania robót budowlanych, a także wykonania robót budowlanych w terminie określonym w umowie, i) przekroczenie określonych w przepisach prawa terminów wydawania decyzji, zezwoleń, itp., jeżeli nie wynika to z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, j) wydanie postanowienia lub decyzji o wstrzymaniu robót budowlanych, w przypadkach określonych w przepisach ustawy - Prawo budowlane, k) wydanie orzeczenia przez sąd lub inny podmiot, którego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, l)wykonanie robót zamiennych, jeżeli ich wykonanie wstrzymuje wykonanie robót budowlanych. 4. W przypadkach, o których mowa w ust. 3, za zgodą stron umowy termin wykonania robót budowlanych przedłuża się o: a) czas trwania przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówień dodatkowych na roboty budowlane oraz wykonania tych robót, b) czas trwania warunków atmosferycznych, geotechnicznych, geologicznych, terenowych, wodnych, hydrologicznych, odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, warunki terenowe, w szczególności istnienia podziemnych urządzeń, instalacji, fragmentów budowli, obiektów infrastrukturalnych lub ich części, a także ugaszeniu pożaru lasu, c) czas niezbędny do zawiadomienia konserwatora zabytków w celu dokonania oględzin odkrycia lub w razie potrzeby, zorganizowania badania archeologicznego, d) czas trwania siły wyższej, e) czas niezbędny na dokonanie zmian w robotach budowlanych, wynikających ze zmian w przepisach prawa, f) czas trwania działania lub zaniechania organów władzy publicznej lub instytucji, w tym czas niezbędny na dokonanie zmian w robotach budowlanych, wynikających ze zmian urzędowych interpretacji przepisów dotyczących wykonywania lub finansowania robót budowlanych, g) czas trwania przerwy w wykonywaniu robót budowlanych wskutek zdarzeń niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, h) czas trwania wprowadzania przez projektanta w trybie nadzoru autorskiego zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych w celu wykonania robót budowlanych, a także wykonania robót budowlanych w terminie określonym w umowie, i) czas równy przekroczeniu określonych w przepisach prawa terminów wydawania decyzji, zezwoleń, itp., j) czas wstrzymania robót budowlanych na podstawie wydanego postanowienia lub decyzji o wstrzymaniu robót budowlanych, w przypadkach określonych w przepisach ustawy - Prawo budowlane, k) czas niezbędny na wykonanie robót zamiennych, jeżeli ich wykonanie wstrzymuje wykonanie robót budowlanych. 5. Za zgodą stron umowy dopuszcza się również dokonanie następujących istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy poprzez zmiany sposobu wykonania robót budowlanych, w tym wprowadzenia robót zamiennych, wskutek: a) okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla zamawiającego, b) warunków atmosferycznych, geotechnicznych, geologicznych, terenowych, wodnych, hydrologicznych, odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, istnienia podziemnych urządzeń, instalacji, fragmentów budowli lub ich części, c) zmian technologicznych spowodowanych w szczególności: o pojawieniem się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów wykonania robót budowlanych lub umożliwiające uzyskanie lepszej jakości tych robót, o pojawienie się nowszej technologii wykonania robót budowlanych pozwalającej na zaoszczędzenie czasu wykonania robót budowlanych lub kosztów ich eksploatacji, o konieczność wykonania robót budowlanych przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych, technologicznych lub materiałowych ze względu na zmiany w przepisach prawa; 6. Zmiany, o których mowa w ust. 3 i 5 nie mogą stanowić podstawy do zwiększenia wynagrodzenia.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 05/04/2017, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1    Nazwa: Remont ul. Stawowej w Orzeszu-Woszczycach. - cześć 1

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:CZĘŚĆ 1. "Remont ul. Stawowej w Orzeszu-Woszczycach." Remont drogi na długości - 140 mb ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE 1. Naprawy poboczy wykonywane mechaniczne- ścinanie na gr. 10 cm - 192,00 m2 2. Frezowanie naw. bitum gr 7 cm z wywozem mat z rozbiórki - 556,20 m2 3. Rozebranie krawężników beton. o wym. 15x30cm na podsypce cem-piask - 35,00 m2 (z odwozem i utylizacją) 4. Rozebranie ław z betonu pod krawężniki (z odwozem i utylizacją) - 2,10m3 5. Rozebranie obrzeży o wym 6x20cm, na podsypce piaskowej - 8,00 m (z odwozem i utylizacją) 6. Rowki w gruncie kat III-IV o wym 30x30 pod krawężniki i ławy kraw. - 50,00m 7. Ława beton z oporem pod krawężniki i obrzeża - 3,24 m3 8. Krawężniki betonowe o wym. 15x30 cm na podsypce cem-piaskowej - 50,00 m 9. Obrzeża beton. O wym. 20x6cm na podsypce piaskowej-materiał z odzysku - 8,00 m 10. Wyrównanie istn. podbudowy tłuczniem sort. zagęszcz. mech śr. gr 20 cm - 3,00m3 (wzdłuż krawężnika) 11. Rozebranie mechaniczne podbudowy z kruszywa kamiennego o gr. 15 cm - 2,80 m3 12. Rozebranie ścianek czołowych i ław przepustów betonowych - 0,24 m3 13. Demontaż rurociągu bet. kielichowego o średnicy 300 mm - 7,00 m (z utylizacją) 14. Roboty ziemne w gruncie kat. III koparkami pods. o poj. łyżki 0,25m3 - 7,84m3 (wykop pod rurę przepustu z odwozem i utylizacją) 15. Podłoża pod kanały i obiekty z mat. sypkich gr 15 cm i gr 25 cm - 7,345 m3 (podsypka pod przepust oraz obsypka rury i zasypanie wykopów pospółką) 16. Kanały z rur PVC lub PP fi 300 mm o klasie sztywności obwodowej SN 8 - 7,00 m 17. Wyrównanie istn podbudowy tłuczniem sort. mech. gr 25 cm - 1,40 m3 (odtworzenie konstrukcji na przepuście) ROBOTY NAWIERZCHNIOWE 18. Wyrównanie istn podbudowy tłuczniem sort. mech. gr śr 5 cm - 27,81 m3 (wyrównanie podbudowy mieszanka kruszywa łamanego frakcji 0/31,5mm) 19. Mechaniczne oczyszczenie i skropienie asfaltem podbudowy tłuczniowej - 556,20 m2 przy użyciu emulsji 0,8 kg/m2 20. Nawierzchnie mieszanek min-bitum AC11W z transportem mieszanki - 556,20 m2 (warstwa wiążąca - gr. 4 cm z transportem mieszanki) 21. Mechaniczne oczyszczenie i skropienie asfaltem nawierzchni bet/bitum. - 542,50 m2 przy użyciu emulsji 0,5 kg/m2 22. Nawierzchnie mieszanek min-bitum AC11S z transportem mieszanki -542,50 m2 (warstwa ścieralna - gr. 4 cm z transportem mieszanki) ZJAZDY 23. Rozebranie ręczne naw z kostki kam. nieregularnej o wys. 8 cm (zjazdy) - 48,75 m2 24. Wyrównanie istn podbudowy tłuczniem sort. mech. gr średnio 5 cm - 1,50 m3 wyrównanie podbudowy mieszanka kruszywa łamanego frakcji 0/31,5mm 25. Wjazdy do bram z kostki brukowej beton. 20X10 cm o gr 8cm - 30,00 m2 ( ułożenie kostki z rozbiórki i płyt beton z rozbiórki) 26. Roboty ziemne w gruncie kat. III koparkami pods. o poj. łyżki 0,25m3 - 11,76 m3 (wykop pod zjazdy z BA) 27. Profilowanie i zagęszczenie ręczne podłoża pod warstwy konstr. naw. - 11,76 m2 w gruncie kat. III-IV 28. Dolna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego gr. 15 cm - 33,60m2 29. Górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego o gr. 8 cm - 33,60 m2 30. Nawierzchnie mieszanek min-bitum AC11S z transportem mieszanki -33,60 m2 (warstwa ścieralna - gr. 5 cm z transportem mieszanki) 31. Warstwa górna podbudowy z kruszywa łamanego gr. 8 cm - 171,00m2 (nawierzchnia z destruktu na poboczach) 32. Oczyszczanie rowu z namułu o gr. 30 cm z wyprofilowaniem skarp - 20,00 m
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233223-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w dniach: 45
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Okres udzielanej gwarancji i rękojmi20
Termin realizacji20
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2    Nazwa: Remont ul. Cmentarnej w Orzeszu-Woszczycach.- część 2

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:CZĘŚĆ 2. Remont ul. Cmentarnej w Orzeszu-Woszczycach Remont drogi na długości - 243 mb ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE 1. Naprawy poboczy wykonywane mechaniczne- ścinanie na gr. 10 cm - 210,00 m2 2. Cięcie naw. bitum. na gł. 6-10 cm - wcinki - 54,00 m 3. Mechaniczna rozbiórka naw. bitum. o gr 4 cm - wcinki - 71,00 m2 ( z wywozem mat. z rozbiórki) 4. Rozebranie krawężników beton. o wym. 15x30cm na podsypce cem-piask - 30,00 m (wraz z rozbiórką ław betonowych oraz z odwozem i utylizacją) 5. Rozebranie obrzeży o wym 6x20cm, na podsypce piaskowej - 8,00 m (z odwozem i utylizacją) 6. Rowki w gruncie kat III-IV o wym 30x30 pod krawężniki i ławy kraw. - 30,00m 7. Ława beton z oporem pod krawężniki i obrzeża - 2,04 m3 8. Krawężniki betonowe o wym. 15x30 cm na podsypce cem-piaskowej - 30,00 m 9. Obrzeża beton. o wym. 20x6cm na podsypce piaskowej - 8,00 m 10. Wyrównanie istn. podbudowy tłuczniem sort. zagęszcz. mech śr. gr 10 cm - 1,80m3 (wzdłuż krawężnika) ROBOTY NAWIERZCHNIOWE 11. Mechan. oczyszczenie i skropienie asfaltem podbudowy lub naw. bitum. - 861,80 m2 przy użyciu emulsji 0,5 kg/m2 (droga +zjazdy) 12. Nawierzchnie mieszanek min-bitum AC11W z transportem mieszanki - 861,80 m2 (warstwa wiążąca - gr. 4 cm z transportem mieszanki) 13. Mechaniczne oczyszczenie i skropienie asfaltem nawierzchni bet/bitum. - 838,85 m2 przy użyciu emulsji 0,5 kg/m2 14. Nawierzchnie mieszanek min-bitum AC11S z transportem mieszanki -838,85 m2 (warstwa ścieralna - gr. 4 cm z transportem mieszanki) 15. Górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego o gr. 8 cm - 230,00 m2 (nawierzchnia z destruktu na poboczach) PRZEŁOZENIE KOSTKI BETONOWEJ 16. Rozebranie obrzeży o wym 6x20cm, na podsypce piaskowej - 8,00 m 17. Obrzeża beton. o wym. 20x6cm na podsypce piaskowej (materiał z odzysku)- 8,00 m 18. Rozebranie ręczne naw. z kostki beton. i granitu na wjazdach - 12,00 m2 19. Wyrównanie istn podbudowy tłuczniem sort. mech. gr średnio 5 cm - 00,60 m3 (korekta wysokościowa pow. z kostki beton.) 20. Wjazdy do bram z kostki brukowej beton. 20X10 cm o gr 8cm - 12,00 m2 ( ułożenie kostki z rozbiórki)
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233223-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w dniach: 45
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Ores udzielanej gwarancji i rękojmi20
Termin realizacji20
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3    Nazwa: Remont ul. Czarnieckiego w Orzeszu-Królówce.- część 3

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:CZĘŚĆ 3. Remont ul. Czarnieckiego w Orzeszu-Królówce Remont drogi na długości - 255 mb 1. Naprawy poboczy wykonywane mechaniczne- ścinanie o gr. 10 cm - 470,00 m2 2. Roboty remontowe - cięcie piłą nawierzchni bitum. na gł. 6-10 cm - 21,20 m 3. Mechaniczna rozbiórka naw. gr. 4 cm bitum. z wywozem mat. z rozbiórki - 21,20 m2 4. Mechaniczne oczyszczenie i skropienie asf. podbudowy lub naw. bit. - 1364,50 m2 przy użyciu emulsji 0,5 kg/m2 5. Nawierzchnie mieszanek min-bitum AC11W z transportem mieszanki - 1364,50 m2 (warstwa wiążąca - gr. 4 cm) 6. Mechaniczne oczyszczenie i skropienie as. podbudowy lub naw. bit. - 1339,00 m2 przy użyciu emulsji 0,5 kg/m2 7. Nawierzchnie mieszanek min-bitum AC11S z transportem mieszanki -1339,00 m2 (warstwa ścieralna - gr. 4 cm) 8. Górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego gr. 8 cm - 442,50 m2 (nawierzchnia z destruktu na poboczach) II. Zakres zamówienia: 1. roboty budowlane wykonywać zgodnie z dokumentacją projektową, obowiązującymi przepisami, normami i zasadami wiedzy technicznej, w sposób zapewniający bezpieczeństwo ludzi i mienia 2. w wypadku uszkodzenia istniejącej nawierzchni dróg gminnych poza terenem prowadzenia prac remontowych, ww. nawierzchnię należy doprowadzić do stanu pierwotnego 3. prace zorganizować w sposób zapewniający mieszkańcom dojście i dojazd do posesji w godzinach od 16.00 do 8.00 rano, a także korzystanie z wody, kanalizacji, energii elektrycznej i środków łączności 4. przy kalkulowaniu ceny oferty uwzględnić koszty nadzorów branżowych i zabezpieczenia sieci uzbrojenia terenu 5. w miejscu występowania istniejącej sieci uzbrojenia podziemnego zachować szczególną ostrożność przy wykonywaniu robót budowlanych. Jakiekolwiek zbliżenia należy uzgodnić z gestorami sieci. 6. oznakować wykonywane roboty w ciągu ww. dróg zgodnie z projektem organizacji ruchu na czas prowadzenia robót oraz uwagami zawartymi w decyzji zatwierdzającej ten projekt 7. powiadomić zarządcę drogi - Burmistrza Miasta Orzesze, Powiatowy Zarząd Dróg w Łaziskach Górnych oraz Komendę Powiatową Policji w Mikołowie o terminie wprowadzenia organizacji ruchu na czas robót na 7 dni przed terminem jej wprowadzenia 8. przekazanie frontu robót nastąpi po odebraniu oznakowania na czas prowadzenia robót 9. po zakończonych robotach remontowych usunąć oznakowanie oraz uporządkować teren
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233223-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w dniach: 45
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Okres udzielanej gwarancji i rękojmi20
Termin realizacji20
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.