eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Parczew › Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Parczew i z PSZOK-u w 2014 r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-26

Parczew: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Parczew i z PSZOK-u w 2014 r.
Numer ogłoszenia: 484234 - 2013; data zamieszczenia: 26.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Parczew , ul. Warszawska 24, 21-200 Parczew, woj. lubelskie, tel. 083 3551237, 3551236.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.parczew.com

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Parczew i z PSZOK-u w 2014 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Parczew w terminie od 1 stycznia do 31 grudnia 2014 roku od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy oraz z PSZOK-u. 2. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest odebrać następujące rodzaje odpadów komunalnych: 1/ Zmieszane odpady komunalne /szacunkowa ilość - 1936 Mg/. 2/ Odpady zebrane selektywnie /szacunkowa ilość - 960 Mg/ z podziałem na : a/ Papier i tekturę, metal, tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe, b/ Szkło i odpady opakowaniowe ze szkła, c/ Popiół, d/ Odpady dostarczone do Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych -odpady komunalne ulegające biodegradacji, -odpady zielone, - przeterminowane leki, - chemikalia, - zużyte baterie i akumulatory, - zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, - meble i inne odpady wielkogabarytowe, - odpady budowlane i rozbiórkowe, - zużyte opony. 4. Odbioru odpadów wymienionych w ust. 2 należy przeprowadzać różnymi samochodami dla poszczególnych frakcji odpadów tj. zmieszane odpady komunalne, selektywnie zebrane odpady komunalne, popiół. 5. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie odbierać odpady komunalne z następującymi częstotliwościami: a/ Zabudowa wielorodzinna /teren miasta/: -Niesegregowane /zmieszane/ odpady komunalne /kod 20 03 01/ - zbierane będą do pojemników dostarczonych przez Wykonawcę o pojemnościach 1100 l i 7000 l ustawionych w miejscach wskazanych przez zarządcę nieruchomości /altanki śmietnikowe, wyznaczone miejsca na pojemniki/. Częstotliwość odbioru przez Wykonawcę odpadów zmieszanych - codziennie w dni robocze w godzinach 7.00 - 17.00. -Selektywnie zbierane odpady komunalne i opakowaniowe /kody 20 01 01, 20 01 02, 20 01 39, 20 01 40 i 15 01 01,15 01 02, 15 01 03 15 01 04, 15 01 05, 15 01 06, 15 01 07, 15 01 09/. Selektywna zbiórka odpadów komunalnych na terenie zabudowy wielorodzinnej, odbywać się będzie do specjalistycznych pojemników dostarczonych przez Wykonawcę. Częstotliwość odbioru przez Wykonawcę tych odpadów, zależnie od lokalizacji w godzinach 7.00 - 17.00: -pojemniki na szkło - 3 razy w tygodniu, -pojemniki na papier i tekturę, tworzywa sztuczne, metal i opakowania wielomateriałowe - 3 razy w tygodniu b/ Zabudowa zagrodowa /teren wiejski/: -zmieszane odpady komunalne - raz w miesiącu, -selektywnie zebrane odpady komunalne: -papier i tektura /w tym opakowania, gazety, czasopisma, itd./ metal, tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe - raz w miesiącu, -szkło i odpady opakowaniowe ze szkła - raz na kwartał. c/ Zabudowa jednorodzinna /teren miasta/: -zmieszane odpady komunalne - dwa razy w miesiącu, -selektywnie zebrane odpady komunalne: -papier i tektura /w tym opakowania, gazety, czasopisma, itd./ metal, tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe - dwa razy w miesiącu, -szkło i odpady opakowaniowe ze szkła - raz na kwartał, -popiół - raz w miesiącu w okresie 1 październik - 30 kwiecień. 6. Wykonawca zobowiązany jest do odbierania odpadów z poszczególnych nieruchomości w ustalonych w harmonogramie usuwania odpadów komunalnych terminach z zastrzeżeniem, że odbiór w/w odpadów musi odbywać się od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00 - 17.00. 7. Wykonawca zobowiązany jest przygotować /przed podpisaniem umowy/ harmonogram odbioru odpadów komunalnych, zgodny z częstotliwością ich odbioru wymienioną w ust. 5 Wykonawca zobowiązany jest poinformować pisemnie każdego właściciela nieruchomości, na której zamieszkują mieszkańcy o harmonogramie odbioru odpadów komunalnych oraz o zmianie tego harmonogramu. Pierwszy harmonogram należy dostarczyć mieszkańcom w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy. 8. Na terenie gminy Parczew zamieszkuje około 13 700 mieszkańców, z czego: a/ około 4 650 w zabudowie wielorodzinnej, b/ około 5 900 w zabudowie jednorodzinnej, c/ około 3 150 w zabudowie zagrodowej. 9. Liczba obsługiwanych nieruchomości: a/ liczba nieruchomości w zabudowie wielorodzinnej - 92, b/ liczba nieruchomości do obsługi w zabudowie jednorodzinnej - 1512, c/ liczba nieruchomości do obsługi w zabudowie zagrodowej - 1066. 10.Wykonawca zobowiązany jest do odbioru odpadów komunalnych gromadzonych na terenie poszczególnych nieruchomości w pojemnikach o pojemności 120 l, 240 l, 1100 l, 7000 l i innych występujących na terenie gminy, oraz workach 120 l z folii LDPE przeznaczonych na gromadzenie odpadów zebranych w sposób selektywny, 11. Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia w dniu odbioru odpadów właścicieli nieruchomości w zabudowie jednorodzinnej i zagrodowej, od których odbierane są odpady komunalne gromadzone w sposób selektywny w worki w ilości i rodzaju odpowiadającemu wystawionym workom w danym miesiącu, przy czym przed pierwszym odbiorem odpadów komunalnych Wykonawca wyposaży nowe nieruchomości w 3 worki każdego koloru. Charakterystyka i przewidywana całkowita ilość worków: a) żółte z napisem /Odpady suche/ - 90.000 szt. b) zielone z napisem /Szkło/ - 20.000 szt. Charakterystyka worków do selektywnej zbiórki odpadów: a/ materiał - folia polietylenowa LDPE, b/ pojemność - 120 dm3, c/ kolor - żółty, zielony, d/ grubość - co najmniej 40 mikronów, e/ nadruk - jednostronny, kolor nadruku czarny, treść zostanie przekazana Wykonawcy na 14 dni przed rozpoczęciem realizacji zamówienia. 12. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć /na okres obowiązywania umowy/ następujące rodzaje pojemników w zabudowie wielorodzinnej: a/ Na zmieszane odpady komunalne: -7000 litrów - 18 sztuk, -1100 litrów - 35 sztuk, b/ Na selektywnie zebrane odpady komunalne: -7000 litrów, zaopatrzone w specjalne otwory wrzutowe pojemniki koloru żółtego z napisem /Odpady suche/ - 10 sztuk, -1100 litrów, zaopatrzone w specjalne otwory wrzutowe pojemniki koloru żółtego z napisem /Odpady suche/ - 50 sztuk, -1100 litrów /na szkło/ kolor zielony z napisem /szkło/- 40 sztuk, -120 litrów /na popiół/ kolor czarny - 1550 sztuk. Pojemniku zostaną rozstawione przez Wykonawcę w miejscach wskazanych przez Zamawiającego w terminie do 31.12.2013 roku. 13. Wykonawca zobowiązany jest zorganizować dwie zbiórki sprzętu elektrycznego i elektronicznego oraz mebli i innych odpadów wielkogabarytowych z terenu wszystkich nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Parczew. Termin zbiórki zostanie ustalony przed podpisaniem umowy. 14. Wykonawca zobowiązuje się do przekazywania Zamawiającemu, kart przekazania odpadów do miejsca ich odzysku, recyklingu lub unieszkodliwiania wraz z fakturą za dany miesiąc. Faktura musi dotyczyć tylko odpadów odebranych z gminy Parczew. 15. Wykonawca zobowiązuje się do przekazywania sprawozdania kwartalnego, o którym mowa w art. 9n ust. 1 - 3 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, w terminie do ostatniego dnia miesiąca następującego po kwartale, którego dotyczy. Sprawozdanie zawiera: 1/ informacje o masie poszczególnych rodzajów odebranych odpadów komunalnych oraz sposobie ich zagospodarowania, wraz ze wskazaniem instalacji, do której zostały przekazane odebrane od właścicieli nieruchomości zmieszane odpady komunalne, odpady zielone oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania; 2/ informacje o masie odpadów komunalnych ulegających biodegradacji: a/ przekazanych do składowania na składowisku odpadów, b/ nieprzekazanych do składowania na składowisku odpadów i sposobie ich zagospodarowania; 3/ liczbę właścicieli nieruchomości, od których zostały odebrane odpady komunalne; 4/ wskazanie właścicieli nieruchomości, którzy zbierają odpady komunalne w sposób niezgodny z regulaminem utrzymania czystości i porządku na obszarze gminy Parczew. Do takiego wykazu należy dołączyć dokumentację fotograficzną /na elektronicznym nośniku danych/ i notatkę służbową każdego stwierdzonego przypadku zbierania odpadów komunalnych w sposób niezgodny z regulaminem. 16. W celu weryfikacji danych zawartych w sprawozdaniu, o którym mowa w ust.15, Burmistrz Parczewa, może zobowiązać Wykonawcę odbierającego odpady komunalne od właścicieli nieruchomości do okazania dokumentów sporządzanych na potrzeby ewidencji odpadów oraz dokumentów potwierdzających osiągnięcie określonych poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania. 17. Odpady zebrane z terenu gminy Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć: 1/ Zmieszane odpady komunalne, odpady zielone oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania do Zakładu Zagospodarowania Odpadów dla Regionu Biała Podlaska; Bialskie Wodociągi i Kanalizacja /WOD-KAN/ Sp. z o.o. w Białej Podlaskiej, ul. Narutowicza 35A, 21 - 500 Biała Podlaska; 2/ selektywnie zebrane odpady komunalne do instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami oraz zasadą bliskości, o których mowa w art. 17 i 20 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r., o odpadach /Dz. U. z 2013 r. poz. 21/.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 90.53.30.00 - Usługi gospodarki odpadami .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi posiadać wpis do Rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, prowadzonego przez Burmistrza Parczewa, zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów wydane przez właściwy organ oraz spełniać warunki rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz.U.2013.122),

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca powinien posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie poprzez wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych i ciągłych również wykonywanych w zakresie niezbędnym do wykazania warunku spełnienia wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie usług odpowiadających swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia. Warunek uznaje się za spełniony, jeśli wykonawca w ww. okresie wskaże usługi o łącznej wartości nie mniejszej niż 500.000,00 zł brutto rocznie, podając ich wartość, daty i miejsce wykonania, podmioty, na rzecz których usługi zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi posiadać co najmniej dwa pojazdy przystosowane do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych oraz co najmniej dwa pojazdy przystosowane do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych, a także co najmniej jeden pojazd do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa wymagań dla tego warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa wymagań dla tego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru. 2. Dokument potwierdzajacy posiadanie uprawnień-pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile ten fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że będą to zmiany wynikające z następujących przesłanek: 1) wystąpienia uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego; 2) dostosowania umowy do zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na realizację przedmiotu zmówienia; 3) wystąpienia siły wyższej np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach; 4) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron; 5) wprowadzenie lub zmiana podwykonawcy; 6) przekształcenie lub zmiana siedziby którejkolwiek ze stron umowy; 7) zmiana osób reprezentujących strony oraz innych osób z nazwiska wymienionych w umowie; 8) zajdą inne okoliczności niezależne od Wykonawcy, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.parczew.com
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Parczewie ul. Warszawska 24 21-200 Parczew pokój Nr 19.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Parczewie ul. Warszawska 24 21-200 Parczew pokój Nr 19.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.