eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bia³ystok › Wymiana d¼wigu osobowego przystosowanego dla ekip ratowniczych w budynku B Oddzia³u ZUS w Bia³ymstoku przy ul. M³ynowej 29

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych




Og³oszenie z dnia 2016-04-29

Bia³ystok: Wymiana d¼wigu osobowego przystosowanego dla ekip ratowniczych w budynku B Oddzia³u ZUS w Bia³ymstoku przy ul. M³ynowej 29
Numer og³oszenia: 48399 - 2016; data zamieszczenia: 29.04.2016
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zak³ad Ubezpieczeñ Spo³ecznych Oddzia³ w Bia³ymstoku , ul. M³ynowa 29, 15-404 Bia³ystok, woj. podlaskie, tel. 085/7486464, faks 085 748 64 66.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.zus.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Instytucja ubezpieczenia spo³ecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Wymiana d¼wigu osobowego przystosowanego dla ekip ratowniczych w budynku B Oddzia³u ZUS w Bia³ymstoku przy ul. M³ynowej 29.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana d¼wigu osobowego przystosowanego dla ekip ratowniczych w budynku B Oddzia³u ZUS w Bia³ymstoku przy ul. M³ynowej 29. 2. Zakres i sposób realizacji przedmiotu umowy okre¶lony zosta³ w dokumentacji technicznej oraz wzorze umowy za³±czonym do SIWZ. 3.Zaprojektowano wymianê istniej±cego d¼wigu na d¼wig osobowy przystosowany dla ekip ratowniczych zgodnie z norm± PN-EN 81-72 1) typ d¼wigu: a) rodzaj: osobowy, przystosowany do u¿ycia przez ekipy ratownicze stra¿y po¿arnej zgodnie z norm± PN-EN 81-72; b) napêd elektryczny, cierny-linowy, wci±garka bezprzek³adniowa, prêdko¶æ obrotowa wci±garki regulowana za pomoc± bezstycznikowego przemiennika czêstotliwo¶ci z wbudowanym filtrem i d³awikiem, gwarantuj±cego spe³nienie norm kompatybilno¶ci EN12015 oraz EN12016. Napêd wyposa¿ony w enkoder. Pe³ne zabezpieczenie przed przeci±¿eniem i przegrzaniem, ulepszane cieplnie ko³o cierne o ¶rednicy 400 mm pod liny stalowe, hamulce certyfikowane jako element zatrzymuj±cy A3. Ilo¶æ par biegunów: min. 20. Hamulce dobrane tak aby umo¿liwia³y wykonanie próby jednej szczêki, zamontowane na wspólnym wale z ko³em ciernym; c) maszynownia: górna (wydzielona z przestrzeni obecnej maszynowni) - zespó³ napêdowy oraz tablicê sterow± umie¶ciæ w nowowydzielonym pomieszczeniu maszynowni, po jego uprzednim przygotowaniu z dostosowaniem do aktualnie obowi±zuj±cych przepisów; d) ud¼wig: min. 1600 kg 21 osoby; e) wysoko¶æ podnoszenia: istniej±ca 40 m; f) Prêdko¶æ: min. 1,0 m s; g) Ilo¶æ przystanków: 13; h) Ilo¶æ doj¶æ: 13; i) Oznaczenie przystanków: -2 ; -1 ; 0 ; 1 ; 2 ; 3 ; 4 ; 5 ; 6 ; 7 ; 8 ; 9 ; 10 2) Drzwi kabinowe (1 szt.): a) automatyczne, centralne, 4-panelowe, napêd regulowany falownikiem, wykonanie w kl. min. IP54; b) wymiary w ¶wietle: - szeroko¶æ 1400 mm, - wysoko¶æ 2000 mm; c) wystrój - skrzyd³a wykonane ze stali INOX; d) zabezpieczenie: - pe³nowymiarowa bariera fotoelektryczna (kurtyna); e) mechanizmy zabezpieczenia przed ¶ci¶niêciem - próg aluminiowy wzmocniony (dop. nacisk 1200k5cm2); 3) Drzwi szybowe (13 szt.): a) automatyczne, teleskopowe, 2-panelowe, wykonanie w kl. min IP54 oraz o kl. odporno¶ci ogniowej min. EI30; b) wymiary w ¶wietle: - szeroko¶æ 1400 mm; - wysoko¶æ 2000 mm; c) wystrój: - skrzyd³a malowane proszkowo wg. RAL 7032, - o¶cie¿nica malowana proszkowo wg. RAL 7032 LEN 1.4301 1,5mm; d) zabezpieczenie: - progi aluminiowe wzmocnione (dop. nacisk 1200kg 5cm2) 4) Kabina (Uwaga: na wniosek zamawiaj±cego wykonawca winien przedstawiæ 5 propozycji wystroju wnêtrza kabiny do wyboru w uzgodnieniu z projektantem a) nieprzelotowa, o wymiarach min. S x G x H = 1700 x 2100 x 2200 (mm); Wymiary kabiny maksymalnie wykorzystuj± powierzchniê szybu, a zarazem umo¿liwiaj± transport osób niepe³nosprawnych, (zgodnie z Rozdzia³em 9 Urz±dzenia d¼wigowe Rozporz±dzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadaæ budynki i ich usytuowanie); b) ¶ciany: - segmenty ze stali nierdzewnej fakturowanej LEN1.4301 1,5mm. W jednej ze ¶cian drabinka awaryjna do wyj¶cia na dach kabiny; c) o¶wietlenie: - energooszczêdne LED punktowe wokó³ logo; d) sufit: - typ LASER ze stali nierdzewnej szlifowanej 1.4301 1,5mm, z wyciêtym laserowo pod¶wietlanym logo ZUS w kolorze zielonym, w suficie wy³az na dach; e) pod³oga: - wyk³adzina antypo¶lizgowa, niepalna, z atestem higienicznym, w kolorze szarym, coko³y przypod³ogowe ze stali nierdzewnej fakturowanej LEN 1.4301 1,5mm; f) porêcz: - ze stali nierdzewnej szlifowanej, w przekroju okr±g³a, na ¶cianie bocznej i tylnej; g) lustro: - na tylnej ¶cianie, na ca³± szeroko¶æ i pó³ wysoko¶ci ¶ciany nad porêcz±; h) panel dyspozycji: - pokrywa ze stali nierdzewnej szlifowanej 1.4301 1,5mm na ca³± wysoko¶æ kabiny, wyposa¿ony w przyciski nierdzewne, okr±g³e, pod¶wietlane na czerwono, z grafik± Braille a; 5) Panel dyspozycji: a) elektroniczny piêtrowskazywacz segmentowy w kolorze czerwonym; b) awaryjne o¶wietlenie; system o¶wietla kabinê w przypadku braku zasilania z w³asnego ¼ród³a (3h zasilanie z baterii); c) lampkê przeci±¿enia; d) stacyjkê podtrzymania stanu otwartych drzwi; e) system g³o¶nomówi±cy w kabinie z mo¿liwo¶ci± programowania komunikatów dodatkowych; f) gong 2-tonowy; g) przyciski: w³±czaj±cy wentylator; przyciski dyspozycji przystanków; otwierania i zamykania drzwi; w³±czaj±cy Alarm; w³±czaj±cy Intercom, przycisk - kasowanie dyspozycji; 6) Kasety wezwañ: a) pokrywy ze stali INOX w wersji antywandal, przyciski okr±g³e, pod¶wietlane w kolorze czerwonym, nierdzewne; piêtrowskazywacze segmentowe w kolorze czerwonym na ka¿dym przystanku zlokalizowane w kasecie wezwañ; dodatkowa kaseta jazdy po¿arowej na przystanku podstawowym; 7) Wentylacja: wentylator zamocowany nad dachem kabiny, automatyczny; 8) Sterowanie: mikroprocesorowe, zbiorcze góra-dó³ z systemem jazd po¿arowych wg. PN-EN 81-72; 9) Inne funkcje: a) zjazd ewakuacyjny, po otrzymaniu sygna³u z czujki przeciwpo¿arowej na wskazany przystanek z podstawowego ¼ród³a napiêcia zasilaj±cego i automatyczne otwarcie drzwi (podpiêcie pod istniej±c± centralkê SAP i synchronizacjê z istniej±cym systemem ppo¿); b) system ³±czno¶ci awaryjnej dla s³u¿b ratowniczych (GSM) - ³±czno¶æ z portierni± i maszynowni±; c) zachowanie d¼wigu po zaniku napiêcia zasilaj±cego: dojazd po zaniku napiêcia na najbli¿szy przystanek i automatyczne realizowane z UPS dostarczanego przez Wykonawcê; 10) Elementy, które mo¿na wykorzystaæ z obecnego d¼wigu, bez wp³ywu na gwarancjê: a) prowadnice kabinowe (po ich uprzednim oczyszczeniu i wypionowaniu); b) prowadnice przeciwwagowe (po ich uprzednim oczyszczeniu i wypionowaniu);c) klocki przeciwwagi. 4. Dodatkowe wymagania dotycz±ce przedmiotu zamówienia: 1) sterowanie d¼wigu - w jêzyku polskim bez kodowania oraz bez dodatkowych testerów, oprogramowanie bezterminowe - bez dodatkowych op³at za przed³u¿enie czasu u¿ytkowania, wszelkie niezbêdne elementy pozwalaj±ce na ingerencjê w sterowanie w komplecie dostawy d¼wigu; 2) dostêpno¶æ czê¶ci zamiennych - w ci±gu 2 dni roboczych, za wyj±tkiem falownika i wci±garki - dostêpno¶æ max. 4 tygodnie, niezale¿na od producenta d¼wigu, przez 10 lat; 3) dostosowanie od pod³±czenia do KD - w panelu dyspozycji windy przewidziane miejsce na zamontowanie czytników, mo¿liwo¶æ kodowania wszystkich przycisków, dostawca d¼wigu zobligowany bêdzie do uczestniczenia we w³±czaniu d¼wigów do instalacji KD wykonywanej w roku 2017; 4) dostosowania do potrzeb osób niepe³nosprawnych - kabina powinna byæ wyposa¿ona zgodnie z paragraf 193 ust. 2a Rozporz±dzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadaæ budynki i ich usytuowanie (j.t. Dz. U. z 2015 r. poz. 1422), a w szczególno¶ci: a) zewnêtrzny panel steruj±cy: umie¶ciæ na wysoko¶ci 0,8-1,2m od posadzki, przy ka¿dych drzwiach do kabiny nale¿y umie¶ciæ sygnalizacjê d¼wiêkow± oraz wizualn± o piêtrze, na którym aktualnie znajduje siê kabina oraz w któr± stronê zmierza - informacja s³owna: w górê i na dó³; b) wewnêtrzny panel steruj±cy: umie¶ciæ w kabinie na wysoko¶ci 0,8-1,2m w odleg³o¶ci nie mniejszej ni¿ 0,5m od naro¿a kabiny, nale¿y wyposa¿yæ w dodatkowe oznakowanie dla osób niewidomych oraz informacjê g³osow±, po lewej stronie przycisku nale¿y umie¶ciæ wypuk³e opisy, cyfry lub standardowe symbole oraz oznaczenia w alfabecie Braillea, przycisk kondygnacji zero powinien byæ dodatkowo wyró¿niony, c) W kabinie powy¿ej tablicy przyzywanej lub nad drzwiami nale¿y umie¶ciæ wy¶wietlacz pokazuj±cy numer piêtra na którym znajduje siê winda, na wy¶wietlaczu powinna pojawiæ siê informacja o zatrzymaniu kabiny na danym piêtrze, podczas zatrzymania kabiny powinna pojawiæ siê informacja g³osowa informuj±ca o numerze piêtra, na którym zatrzymuje siê winda, 5. Zakres prac z bran¿y elektrycznej: 1) demonta¿, wymiana i uzupe³nienie instalacji zasilaj±cej d¼wig dla ekip ratowniczych; 2) demonta¿ kamery monitoringu (uwaga: kamera na gwarancji) w klatce schodowej na poziomie podpiwniczenia i przeniesienie jej poza projektowany otwór przej¶cia kana³u wentylacyjnego; 3) demonta¿ oprawy o¶wietlenia ogólnego w klatce schodowej na poziomie podpiwniczenia i przeniesienie jej na sufit; 4) wykonanie wentylacji mechanicznej nawiewnej do szybu d¼wigu. 6. W ramach gwarancji Wykonawca zobowi±zany bêdzie - bezp³atnego ¶wiadczenia us³ug serwisowych i konserwacyjnych d¼wigu na warunkach okre¶lonych we wzorze umowy stanowi±cym za³±cznik nr 4 do SIWZ.

II.1.5)

  przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych

  • Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówieñ uzupe³niaj±cych

II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 42.41.61.00 - Windy 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.31.31.00 - Instalowanie wind 45.44.21.00 - Roboty malarskie .

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 140.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi byæ zabezpieczona wadium w kwocie 6 000,00 z³ (s³ownie: sze¶æ tysiêcy z³otych). 2. Wadium mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach: 1) pieni±dzu, 2) porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, z tym ¿e porêczenie kasy musi byæ porêczeniem pieniê¿nym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (t. jedn. Dz. U. z 2007 r., Nr 42, poz. 275 z pó¼n. zm.). 3. Wadium w formie pieniê¿nej nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego w PKO BP SA I Regionalny Oddzia³ Korporacyjny w Warszawie i Centrum Korporacyjne w Warszawie: 41 1020 5590 0000 0702 9010 7016. 4. Wadium wnoszone w formach, o których mowa w pkt 2 ppkt 2-5, nale¿y z³o¿yæ w formie orygina³u w Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych Oddzia³ w Bia³ymstoku, ul. M³ynowa 29, 15 - 404 Bia³ystok, budynek B, piêtro IX, pok. nr 908. Prosimy nie za³±czaæ orygina³u gwarancji ani porêczenia do oferty. 5. Gwarancja (porêczenie) musi byæ podpisana przez upowa¿nionego (upe³nomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien byæ sporz±dzony w sposób umo¿liwiaj±cy jego identyfikacjê np. z³o¿ony wraz z imienn± piecz±tk± lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z tre¶ci gwarancji (porêczenia) winno wynikaæ bezwarunkowe, na ka¿de pisemne ¿±danie zg³oszone przez Zamawiaj±cego w terminie zwi±zania ofert±, zobowi±zanie Gwaranta do wyp³aty Zamawiaj±cemu pe³nej kwoty wadium w okoliczno¶ciach okre¶lonych w art. 46 ust. 4a i 5 pzp. 6. Wadium musi byæ wniesione najpó¼niej do wyznaczonego terminu sk³adania ofert, tj. do dnia 20 maja 2016 r., do godz. 1100. 7. Wniesienie wadium w pieni±dzu bêdzie skuteczne, je¿eli w podanym terminie znajdzie siê na rachunku bankowym Zamawiaj±cego. 8. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowaln± form± wadium zostanie wykluczony z postêpowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzucon±. 9. Zamawiaj±cy zwróci wadia wszystkim Wykonawcom niezw³ocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub uniewa¿nieniu postêpowania, z wyj±tkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 10. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana, Zamawiaj±cy zatrzyma wadium wraz z odsetkami w przypadku, gdy: a) odmówi podpisania umowy na warunkach okre¶lonych w ofercie, b) nie wniós³ wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy stanie siê niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy, a ponadto Zamawiaj±cy zatrzyma wadium wraz z odsetkami, je¿eli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 pzp, z przyczyn lez±cych po jego stronie, nie z³o¿y³ dokumentów lub o¶wiadczeñ, o których mowa w art. 25 ust. 1 pzp, pe³nomocnictw, listy podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 pzp, lub informacji o tym, ze nie nale¿y do grupy kapita³owej, lub nie wyrazi³ zgody na poprawienie omy³ki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 pzp, co powodowa³o brak mo¿liwo¶ci wybrania oferty z³o¿onej przez wykonawcê jako najkorzystniejszej.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spe³niony, je¿eli Wykonawca o¶wiadczy, ¿e spe³nia w/w warunek;

  • III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e wykona³ w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie: co najmniej trzy roboty budowlano-monta¿owe polegaj±ce na instalowaniu d¼wigów osobowych w budynkach, w tym co najmniej jeden z nich przeznaczony dla ekip ratowniczych o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 200 tys. z³ brutto ka¿da; z podaniem ich rodzaju i warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz za³±czeniem dowodów, okre¶laj±cych, czy roboty te zosta³y wykonane w sposób nale¿yty oraz wskazuj±cych, czy zosta³y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone.

  • III.3.3) Potencja³ techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spe³niony, je¿eli Wykonawca o¶wiadczy, ¿e spe³nia w/w warunek;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowaæ: kierownikiem robót elektrycznych o specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeñ; kierownikiem robót sanitarnych o specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych bez ograniczeñ w zakresie niezbêdnym do wykonania przedmiotu zamówienia, których zakres uprawnia do pe³nienia funkcji kierownika robót budowlanych zgodnie z ustaw± z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 290) legitymuj±cymi siê aktualnym cz³onkostwem Polskiej Izby In¿ynierów Budownictwa.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spe³niony, je¿eli Wykonawca o¶wiadczy, ¿e spe³nia w/w warunek;

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz z za³±czeniem dowodów dotycz±cych najwa¿niejszych robót, okre¶laj±cych, czy roboty te zosta³y wykonane w sposób nale¿yty oraz wskazuj±cych, czy zosta³y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone;
  • wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

  • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej

  • lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJ¡CYCH, ¯E OFEROWANE DOSTAWY, US£UGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJ¡ OKRE¦LONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, ¿e oferowane roboty budowlane, dostawy lub us³ugi odpowiadaj± okre¶lonym wymaganiom nale¿y przed³o¿yæ:

  • inne dokumenty

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 94
  • 2 - Okres dodatkowej gwarancji jako¶ci na wykonane roboty ponad za³o¿ony obligatoryjny okres gwarancji 36 miesiêcy - 6

IV.2.2)

  przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której bêdzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

1. Z zastrze¿eniem wyj±tków przewidzianych Umow±, zmiany tre¶ci Umowy dokonywane bêd± za zgod± obu Stron aneksem do Umowy, w formie pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci. 2. Zmiana postanowieñ niniejszej Umowy w stosunku do tre¶ci Oferty Wykonawcy, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy jest mo¿liwa w przypadkach opisanych w ust. 3, z zastrze¿eniem, i¿ zmiany te nie wykraczaj± poza okre¶lenie przedmiotu zamówienia zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz Strony Umowy wyrazi³y zgodê na wprowadzenie zmian. Wyst±pienie którejkolwiek z okoliczno¶ci wskazanych w niniejszym paragrafie nie stanowi zobowi±zania Stron do wprowadzenia zmiany. 3. Niezale¿nie od tre¶ci innych zapisów Umowy, zmiana postanowieñ Umowy w stosunku do tre¶ci Oferty Wykonawcy jest mo¿liwa w przypadku : zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy spowodowanej: a) si³± wy¿sz± uniemo¿liwiaj±c± wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z Umow± b) niemo¿liwymi wcze¶niej do przewidzenia brakami w Dokumentacji, c) przerwaniem prac przez w³a¶ciwe organy administracji rz±dowej i samorz±dowej albo jako wykonanie prawomocnego orzeczenia s±du, za co nie mo¿na przypisaæ winy Wykonawcy, d) wykonania czê¶ci robót inn± technologi± ni¿ za³o¿ona w Dokumentacji. 4. Ka¿da ze Stron powo³uj±c siê na okoliczno¶ci, o których mowa w ust. 3 zobowi±zana jest poinformowaæ drug± Stronê o zaistnia³ym fakcie w terminie 3 dni od dnia jego zaistnienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: ZUS Oddzia³ w Bia³ymstoku, Wydzia³ Administracyjno - Gospodarczy, pok. 412, ul. M³ynowa 29, 15-404 Bia³ystok.

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 20.05.2016 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat Dyrektora Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych Oddzia³ w Bia³ymstoku, ul. M³ynowa 29, 15-404 Bia³ystok, budynek B, II piêtro pok. 201.

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: do 18.06.2016.

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: 1.Otwarcie ofert nast±pi w dniu 20 maja 2016 r. w budynku B przy ul. M³ynowej 29 w Bia³ymstoku, II piêtro, pok. 214 o godzinie 11:15. 2. Osobami uprawnionymi przez Zamawiaj±cego do kontaktu s±: Andrzej Wi¶niewski, tel. 85 74 86 748, Dorota Rudziñska, tel. 85 7486 593, faks 85 74 86 907.

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.