Żory: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa w dwóch etapach, wyposażenia oddziałów szpitalnych min. łóżka szpitalne , szafki przyłóżkowe, łóżka elektryczne , stoliki do badań dzieci, kozetki opisanych w załączniku nr 2 do SIWZ. Wartość zamówienia jest mniejsza od kwoty 209 000 euro
Numer ogłoszenia: 48387 - 2016; data zamieszczenia: 29.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Zakłady Opieki Zdrowotnej w Żorach Spółka z o.o. , ul. Dąbrowskiego 20, 44-240 Żory, woj. śląskie, tel. 032 4341781, faks 032 4341271.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzoz.zory.pl - bip.mzoz.zory.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej/Spółka Prawa Handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa w dwóch etapach, wyposażenia oddziałów szpitalnych min. łóżka szpitalne , szafki przyłóżkowe, łóżka elektryczne , stoliki do badań dzieci, kozetki opisanych w załączniku nr 2 do SIWZ. Wartość zamówienia jest mniejsza od kwoty 209 000 euro.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa w dwóch etapach, wyposażenia oddziałów szpitalnych min. łóżka szpitalne , szafki przyłóżkowe, łóżka elektryczne , stoliki do badań dzieci, kozetki opisanych w załączniku nr 2 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej SIWZ. 2. Postępowanie podzielone jest na następujące pakiety: Pakiet 1 - Łóżka szpitalne, łóżka elektryczne, szafki przyłóżkowe, stoły zabiegowe Pakiet 2 - Łóżko szpitalne regulowane ręcznie z regulacją wysokości Pakiet 3 - Kozetki lekarskie Pakiet 4 - Stanowiska do pielęgnacji noworodków i dzieci.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.21.20-9, 33.19.21.30-2, 33.19.23.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 49.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium dla każdego z pakietów, w następujących wysokości: Pakiet nr 1- 4 600,00 PLN; Pakiet nr 2- 200,00PLN; Pakiet nr 3- Wadium nie jest wymagane; Pakiet nr 4- 500,00PLN 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być złożone w formach określonych w ustawie Prawo Zamówień Publicznych zgodnie z art. 45 ust. 6 pkt 1-5. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: ING BANK ŚLĄSKI 03 1050 1070 1000 0023 5654 4151 z dopiskiem PN 14/DZP/2016 Zakup i dostawa wyposażenia oddziałów w szpitalu miejskim w Żorach. Kserokopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Zamawiający zwraca lub zatrzymuje wadium zgodnie z zapisami ustawy Prawo Zamówień Publicznych art. 46 ust. 1-5. 7. Wykonawcy, który wniósł wadium i nie złożył oferty przetargowej Zamawiający zwraca wadium na jego pisemny wniosek skierowany do Działu Księgowości Finansowej 8. Zamawiający wymaga by potwierdzenie złożenia w terminie wadium złożone było wraz z ofertą. 9. Oryginał wadium wniesionego w innej formie niż pieniężna, należy zdeponować w Dziale Zamówień Publicznych i Rozliczania Umów Zamawiającego (drugie piętro budynku szpitala przy ul. Dąbrowskiego 20) lub w odrębnej kopercie dołączyć do oferty.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje żadnych wymagań do warunku, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie prawidłowo wypełnionego oświadczenia złożonego przez Wykonawcę zgodnie z treścią załącznik nr 4 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje żadnych wymagań do warunku, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie prawidłowo wypełnionego oświadczenia złożonego przez Wykonawcę zgodnie z treścią załącznik nr 3 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje żadnych wymagań do warunku, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie prawidłowo wypełnionego oświadczenia złożonego przez Wykonawcę zgodnie z treścią załącznik nr 3 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje żadnych wymagań do warunku, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie prawidłowo wypełnionego oświadczenia złożonego przez Wykonawcę zgodnie z treścią załącznik nr 3 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje żadnych wymagań do warunku, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie prawidłowo wypełnionego oświadczenia złożonego przez Wykonawcę zgodnie z treścią załącznik nr 3 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, należy przedłożyć: 1. Opisy i fotografie - Do oferty należy dołączyć katalogi lub ulotki informacyjne producenta dotyczące zaoferowanego sprzętu w języku polskim (parametry techniczne). Jednocześnie należy podać numer strony materiałów informacyjnych, na której wymagane parametry są potwierdzone oraz zaznaczyć (np. zakreślaczem) w materiałach informacyjnych, gdzie znajduje się potwierdzenie wymaganego parametru- szczegółowe wymagania dla przedmiotu zamówienia znajdują się w załączniku nr 2 do SIWZ. 2. Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu aktualnych dokumentów dopuszczających oferowany wyrób medyczny do obrotu ( świadectwa rejestracji) w Polsce lub pozwolenia wydane przez Radę lub Komisję Europejską lub inne dokumenty dopuszczające do obrotu na terenie Rzeczypospolitej Polskiej - oświadczenie zgodnie z zał. nr 1 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 70
- 2 - Termin dostawy - 30
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
2. Zgodnie z art. 144 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza zmianę zawartej umowy w trakcie jej trwania w następujących przypadkach: 1 Zmiana formy prawnej, zmiana nazwy, firmy, zmiana adresu Zamawiającego lub Wykonawcy- Podpisanie aneksu do umowy uwzględniającego dokonane zmiany 2 Zmiany numeru rachunku bankowego Wykonawcy lub Zamawiającego- Pisemna informacja z podaniem nowych danych , zmiana nie wymaga podpisania aneksu do umowy 3 Obniżenie ceny netto przedmiotu zamówienia- Zmniejszenie wynagrodzenia netto Wykonawcy, dostawa asortymentu po cenach netto, niższych niż ustalone w umowie z zastrzeżeniem warunków dotyczących ich jakości określonych w SIWZ i umowie, spisanie aneksu do umowy. 4 Możliwość zmiany terminu wykonania umowy, pod warunkiem, że zaszły okoliczności, niezależne od stron, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy (np. siła wyższa )- Podpisanie aneksu do umowy 5. Zmiana terminu wykonania umowy, spowodowana przedłużającym się terminem robót budowlanych w obiekcie Zamawiającego, który Zamawiający zamierza wyposażyć w sprzęt, będący przedmiotem dostawy lub spowodowana innymi okolicznościami pozostającymi w związku robotami budowlanymi, prowadzonymi w przedmiotowym obiekcie Zamawiającego - Podpisanie aneksu do umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.mzoz.zory.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych i Rozliczania Umów, MZOZ Żory Sp. z o.o., ul. Dąbrowskiego 20, 44-240 Żory.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.05.2016 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Zarządu MZOZ w Żorach Sp. z o.o. (drugie piętro budynku szpitala od 8:00 do 14:00), 44-240 Żory, ul. Dąbrowskiego 20.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Łóżka szpitalne, łóżka elektryczne, szafki przyłóżkowe, stoły zabiegowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż na oddziały szpitalne łóżek szpitalnych, łóżek elektrycznych, szafek przyłóżkowych, stołów zabiegowych. Wartość zamówienia jest mniejsza od kwoty 209 000 euro.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.21.20-9, 33.19.21.30-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 49.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Termin dostawy - 30
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Łóżko szpitalne regulowane ręcznie z regulacją wysokości.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa na oddział dziecięcy łóżek szpitalnych regulowanych ręcznie z regulacją wysokości. Wartość zamówienia jest mniejsza od kwoty 209 000 euro.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.21.20-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 49.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Termin dostawy - 30
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kozetki lekarskie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa kozetek lekarskich, wartość zamówienia jest mniejsza od kwoty 209 000,00 euro.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.23.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 49.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Termin dostawy - 30
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Stanowiska do pielęgnacji noworodków i dzieci.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa stanowisk do pielęgnacji noworodków i dzieci, wartość zamówienia jest mniejsza od kwoty 209 000,00 euro.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.23.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 49.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Termin dostawy - 30
INNE PRZETARGI Z ŻOR
- Zakup i dostawa samochodu 9-cio miejscowego w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu dla Muzeum Miejskiego w Żorach.
- Sukcesywna dostawa produktów chemicznych - chemii basenowej dla kąpieliska odkrytego MOSiR ŻORY.
- Usługa przygotowania, transportu i dostarczania posiłków na Oddziały Szpitalne
- Sprzątanie i utrzymanie czystości w budynku i terenie przyległym do budynku Sądu Rejonowego w Żorach oraz czynności wykonywane przez pracownika gospodarczego w siedzibie Sądu Rejonowego w Żorach
więcej: przetargi w Żorach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup łóżka bariatrycznego z podnośnikiem, wózków transportowych z funkcją stołu zabiegowego oraz wózków kąpielowych w ramach Programu inwestycyjnego modernizacji podmiotów leczniczych
- Dostawa i montaż fabrycznie nowych mebli na potrzeby nowego pawilonu w Obornikach Śląskich.
- Zakup i dostawa łóżek szpitalnych wraz z wyposażeniem oraz szafką dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Białej
- Dostawa mebli i urządzeń medycznych na potrzeby MSCZ
- Dostawa łóżek z materacem, łóżeczek z materacami, szafki przyłóżkowe, szafy ubraniowe, wózki anestezjologiczne, szafy na leki, wózki opatrunkowe, szafy żaluzjowe na pościel dla Oddziału Klinicznego...
więcej: Łóżka szpitalne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.