eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Wykonanie inwentaryzacji architektoniczno - budowlanej i instalacyjnej 10 budynków wspólnotowych, w podziale na 10 części.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-04-08

Kraków: Wykonanie inwentaryzacji architektoniczno - budowlanej i instalacyjnej 10 budynków wspólnotowych, w podziale na 10 części.
Numer ogłoszenia: 48375 - 2015; data zamieszczenia: 08.04.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 13187 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków Komunalnych, ul. Bolesława Czerwieńskiego 16, 31-319 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 616 6222, faks 12 616 6229.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie inwentaryzacji architektoniczno - budowlanej i instalacyjnej 10 budynków wspólnotowych, w podziale na 10 części..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 2.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie inwentaryzacji architektoniczno - budowlanej i instalacyjnej w 10 budynkach wspólnotowych, w podziale na 10 części. Dokumentacja techniczna będzie podstawą między innymi do uzyskania zaświadczeń o samodzielności lokali, wyliczenia prawidłowych udziałów w części wspólnej nieruchomości, będzie służyć jako materiał (podkład) do modernizacji i remontów obiektów oraz do celów projektowych. Dokumentacja techniczna będzie przekazana w szczególności Wspólnocie Mieszkaniowej budynku. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do ustalenia położenia pomieszczeń przynależnych (w szczególności piwnicy/piwnic) do lokali mieszkalnych, do których Wykonawca uzyskał dostęp i zinwentaryzowanie ich oraz uwzględnienia pozostałej powierzchni zgodnie ze stanem faktycznym i prawnym, w szczególności jako części wspólnych budynków lub lokali. Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania we właściwym organie architektonicznym, zgodnie z wymogami tego organu obowiązującymi w dniu składania wniosku, zaświadczeń o samodzielności lokali, do których Wykonawca uzyskał dostęp, mieszczących się w budynkach. Ryzyko przebiegu postępowania administracyjnego w sprawie wydania zaświadczeń o samodzielności lokali spoczywa na Wykonawcy. Na żądanie organu architektonicznego, Wykonawca może zostać zobligowany do zaznaczenia granic nieruchomości gruntowych przebiegających przez lokal/budynek. Przebieg granic powinien zostać potwierdzony podpisem uprawnionego geodety wraz z przybiciem pieczęci imiennej. Wykonawca przekaże Zamawiającemu: - dokumentację inwentaryzacyjną architektoniczno - budowlaną w czterech egzemplarzach, w tym jeden egzemplarz dokumentacji, gdzie poszczególne lokale winny znajdować się na odrębnych kartach rysunkowych w formacie odpowiadającym wymiarom lokalu (ewentualnie z pomieszczeniem przynależnym), z wpisem właściwego organu architektonicznego o numerach zaświadczeń o samodzielności lokali wydanych na podstawie tej dokumentacji, - w jednym egzemplarzu inwentaryzację zawierającą rzuty kondygnacji, na których występują stanowiące własność Gminy Miejskiej Kraków lokale o przeznaczeniu innym niż mieszkalne. Inwentaryzacja opracowana powinna być z uwzględnieniem wytycznych zawartych w zał. Nr 4 do umowy, - w dwóch egzemplarzach dokumentację inwentaryzacyjną w zakresie instalacyjnym dla każdej z instalacji występującej w budynku, - zaświadczenia o samodzielności lokali, do których Wykonawca uzyskał dostęp, wydane przez właściwy organ architektoniczny na podstawie dokumentacji lub postanowienia o odmowie wydania takich zaświadczeń wraz z uzasadnieniem merytorycznym, - załączniki, o których mowa w paragrafie 1 ust. 3 wzoru umowy, - kopie dokumentu/dokumentów wraz z oryginałami zwrotnych potwierdzeń odbioru, o których mowa w paragrafie 1 ust. 4 wzoru umowy, Szczegółowy zakres prac określa Opis przedmiotu zamówienia dotyczący wykonania inwentaryzacji architektoniczno - budowlanych i inwentaryzacji instalacyjnych- budynki wspólnotowe stanowiący Załącznik nr 5 do SIWZ. 2.2. Opis poszczególnych części zamówienia: Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, jednakże - na podstawie art. 83 ust 3 uPzp - nie więcej niż na 5 części zamówienia przez jednego Wykonawcę. W przypadku, gdy Wykonawca złoży więcej niż 2 oferty częściowe, Zamawiający odrzuci wszystkie oferty na podst. art. 89 ust. 1 pkt. 2 uPzp. Część 1 - ul. Szpitalna 17 (orientacyjna kubatura 4.715 m3 ) szacunkowa wartość zamówienia 9.028,00 zł., Część 2 - ul. Szpitalna 3 (orientacyjna kubatura 3.722 m3 ) szacunkowa wartość zamówienia 8.048,00 zł., Część 3 - ul. Św. Jana 14 (orientacyjna kubatura 2.653 m3 ) szacunkowa wartość zamówienia 7.010,00 zł., Część 4 - ul. Świętego Krzyża 3 ( orientacyjna kubatura 5.873 m3 ) szacunkowa wartość zamówienia 9.668,00 zł., Część 5 - ul. Świętego Krzyża 7 (orientacyjna kubatura 4.746 m3 ) szacunkowa wartość zamówienia 9.028,00 zł., Część 6 - ul. Św. Marka 6 (orientacyjna kubatura 5.500 m3) szacunkowa wartość zamówienia 9.668,00 zł., Część 7 - ul. Wincentego Pola 6 (orientacyjna kubatura 7.916 m3 ) szacunkowa wartość zamówienia 8.476,00 zł., Część 8 - ul. Wojciecha Bogusławskiego 10/Św. Sebastiana 14 (orientacyjna kubatura 9.500 m3 ) szacunkowa wartość zamówienia 9.536,00 zł., Część 9 - ul. Zygmunta Krasińskiego 11c (orientacyjna kubatura 5.500 m3 ) szacunkowa wartość zamówienia 7.348,00 zł., Część 10 - ul. Urzędnicza 53 (orientacyjna kubatura 2.676 m3) , szacunkowa wartość zamówienia 5.490,00 zł. Zamawiający przewiduje możliwość ograniczenia przedmiotu zamówienia z przyczyn niezależnych od Zamawiającego (np. rezygnacja wspólnoty mieszkaniowej z wykonania dokumentacji). 2.3. Wymagania dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga, aby okres rękojmi za wady i gwarancji wynosił 30 m - cy...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.10.00 - Usługi architektoniczne i dotyczące pomiarów budynków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Część 1 - ul. Szpitalna 17

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Barbara Filipowska B.V.F.K. Studio, ul. Rozrywka 20/12, 31-419 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9028,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4062,00

  • Oferta z najniższą ceną: 4062,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7995,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Część 2 - ul. Szpitalna 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Barbara Filipowska B.V.F.K. Studio, ul. Rozrywka 20/12, 31-419 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8048,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4024,00

  • Oferta z najniższą ceną: 4024,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6910,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Część 3 - ul. Św. Jana 14

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Barbara Filipowska B.V.F.K. Studio, ul. Rozrywka 20/15, 31-419 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7010,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3850,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3850,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7880,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Część 4 - ul. Świętego Krzyża 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Barbara Filipowska B.V.F.K. Studio, ul. Roztrywka 20/12, 31-419 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9668,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6767,00

  • Oferta z najniższą ceną: 6767,00 / Oferta z najwyższą ceną: 10701,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Część 5 - ul. Świętego Krzyża 7

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Barbara Filipowska B.V.F.K. Studio, ul. Rozrywka 20/12, 31-419 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9028,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7222,00

  • Oferta z najniższą ceną: 7222,00 / Oferta z najwyższą ceną: 10701,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Część 6 - ul. Św. Marka 6

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Szafron Szendzielorz Projekt Tomasz Szendzielorz, ul. Szewczyka 43b, 43-215 Studzienice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9668,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7995,00

  • Oferta z najniższą ceną: 7995,00 / Oferta z najwyższą ceną: 10332,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: Część 7 - ul. Wincentego Pola 6

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Grupa El Sp. z o.o., ul. Nowa 29, 90-030 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8476,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7297,83

  • Oferta z najniższą ceną: 7297,83 / Oferta z najwyższą ceną: 9717,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 8   

Nazwa: Część 8 - ul. Wojciecha Bogusławskiego 10/Św. Sebastiana 14

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Grupa El. Sp. z o.o., ul. Nowa 29, 90-030 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9536,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6218,00

  • Oferta z najniższą ceną: 6218,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6888,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 9   

Nazwa: Część 9 - ul. Zygmunta Krasińskiego 11c

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Keit Katarzyna Janucik, ul. Mogilska 25/1013, 31-542 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7348,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6218,00

  • Oferta z najniższą ceną: 6218,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6888,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 10   

Nazwa: Część 10 - ul. Urzędnicza 53

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Pracownia Projektowa Hydrobetam Barbara Tumidajska, ul. Komorowskiego 1/14, 30-106 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5490,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4858,50

  • Oferta z najniższą ceną: 4858,50 / Oferta z najwyższą ceną: 4858,50

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.