eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnik › Koordynacja przygotowania inwestycji i pełnienie zastępczego nadzoru inwestorskiego - w zakresie termomodernizacji obiektów użyteczności publicznej na terenie miasta Rybnika

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-03-21

Ogłoszenie nr 48312 - 2017 z dnia 2017-03-21 r.

Rybnik: Koordynacja przygotowania inwestycji i pełnienie zastępczego nadzoru inwestorskiego - w zakresie termomodernizacji obiektów użyteczności publicznej na terenie miasta Rybnika
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 15498 - 2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 19039 - 2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Rybnik, krajowy numer identyfikacyjny 276255430, ul. Bolesława Chrobrego  2, 44-200  Rybnik, państwo Polska, woj. śląskie, tel. +48324392302, faks +48324224124, e-mail zam_pub@um.rybnik.pl
Adres strony internetowej (URL): www.rybnik.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Koordynacja przygotowania inwestycji i pełnienie zastępczego nadzoru inwestorskiego - w zakresie termomodernizacji obiektów użyteczności publicznej na terenie miasta Rybnika

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.271.5.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest koordynacja przygotowania inwestycji i pełnienie zastępczego nadzoru inwestorskiego - w zakresie termomodernizacji obiektów użyteczności publicznej na terenie miasta Rybnika. Etapy realizacji zadania: Etap I: Przygotowanie zamówienia. (w tym przetarg na realizację robót budowlanych). Etap II: Nadzór nad realizacją robót budowlanych, odbiór i rozliczenie. Etap III: Rozliczenie zadania. Wykaz obiektów i zakres robót budowlanych, stanowiących przedmiot koordynacji i nadzoru: Obiekt nr 1 Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 2, w dzielnicy Niewiadom. Zakres: ocieplenie ścian zewnętrznych, stropodachu/dachu, wymiana części stolarki okiennej i całej stolarki drzwiowej. Obiekt nr 2 Zespół Szkół nr 6, w dzielnicy Boguszowice Stare. Zakres: ocieplenie ścian zewnętrznych i stropodachu/dachu, wymiana stolarki otworowej, wymiana instalacji c.o., wymiana węzła cieplnego. Obiekt nr 3 MOSiR przy ul. Powstańców Śląskich (sala gimnastyczna, kryta pływalnia i budynek JUDO), w dzielnicy Śródmieście. Zakres: ocieplenie ścian zewnętrznych i stropodachów/dachów, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej wraz z częściowym zamurowaniem otworów, remont tarasu zewnętrznego, wymiana instalacji c.o., wymiana i rozbudowa wentylacji mechanicznej. Obiekt nr 4 Szkoła Podstawowa nr 11 filia (w ZSP-11) przy ul. Winklera 8, w dzielnicy Maroko-Nowiny. Zakres: ocieplenie ścian zewnętrznych i stropodachu/dachu, remont węzła cieplnego, wymiana instalacji c.o., wymiana starej stolarki okiennej i drzwiowej. Obiekt nr 5 Szkoła Podstawowa nr 12 (w ZSP-12), w dzielnicy Zebrzydowice. Zakres: ocieplenie ścian zewnętrznych i stropodachu/dachu, wymiana części stolarki okiennej i drzwiowej, przebudowa kotłowni węglowej na gazową, likwidacja zsypów na węgiel, wykonanie instalacji gazowej, wykonanie wentylacji mechanicznej sali gimnastycznej. Obiekt nr 6 Szkoła Podstawowa nr 24 (w ZSP-14) ), w dzielnicy Popielów. Zakres: ocieplenie ścian zewnętrznych i stropodachu/dachu, częściowa wymian stolarki okiennej i drzwiowej. Obiekt nr 7 Zespół Szkół Technicznych, w dzielnicy Śródmieście. Zakres: ocieplenie ścian zewnętrznych i stropodachu/dachu, wymiana stolarki drzwiowej, wymiana instalacji c.o., wymiana węzła cieplnego. Obiekt nr 8 Szkoła Podstawowa nr 20, w dzielnicy Gotartowice. Zakres: ocieplenie ścian zewnętrznych i stropodachu/dachu, częściowa wymiana stolarki drzwiowej i okiennej, przebudowa kotłowni węglowej na gazową, wykonanie instalacji wewnętrznej gazowej. Obiekt nr 9 Przedszkole nr 13, w dzielnicy Chwałowice. Zakres: ocieplenie ścian zewnętrznych i stropodachu/dachu, wymiana stolarki okiennej w piwnicach.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 71242000-6
Dodatkowe kody CPV: 71244000-0, 71247000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT209429.97
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert8
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
"INFOMARK" Ciućka Marek,  marekryb@op.pl,  ul. Beskidzka 5,  44-200,  Katowice ,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 59.000,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 49.938,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 215.311,50
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.