eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Racibórz › Dostawa warzyw i owoców

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-30

Racibórz: Dostawa warzyw i owoców
Numer ogłoszenia: 482838 - 2012; data zamieszczenia: 30.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej "Złota Jesień" , ul. Grzonki 1, 47-400 Racibórz, woj. śląskie, tel. 032 4152001, faks 032 4152001.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa warzyw i owoców.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa świeżych warzyw i owoców dla Domu Pomocy Społecznej Złota Jesień w Raciborzu w asortymencie i ilości jak niżej: Lp. Nazwa artykułu Jedn. miary ilość 1 Ziemniaki gat. I: np.: bryza, santa lub maryna kg 9.000 2 Ziemniaki młode kg 3.000 3 Buraki ćwikłowe: czerwona kula, bikores kg 1.000 4 Botwinka szt 200 5 Brokuł szt 50 6 Cebula extra łuskana kg 200 7 Cukinia kg 50 8 Czosnek kg 10 9 Fasola biała średnia kg 70 10 Fasola szparagowa kg 100 11 Groch łuskany kg 100 12 Kapusta czerwona np. rona kg 300 13 Kapusta czerwona szt 200 14 Kapusta pekińska gat. I kg 200 15 Kapusta pekińska gat I szt. 100 16 Kapusta biała np. kolorama, lion kg 400 17 Kapusta biała szt 200 18 Kapusta włoska kg 50 19 Kapusta kiszona kg 500 20 Kalafior szt 400 21 Koper zielony pęczek 700 22 Marchew korzeń myty gat. I. kg 2.000 23 Ogórek sałatkowy krótki kg 300 24 Ogórek małosolny kg 80 25 Ogórek kiszony kg 100 26 Pietruszka korzeń myty kl.ex.I kg 800 27 Pietruszka natka pęczek 800 28 Papryka czerwona gat. I kg 100 29 Papryka krajowa: żółta, zielona kg 50 30 Pieczarki gat. I kg 100 31 Por kg 100 32 Pomidory kl. I 57-67 kg 1.000 33 Rzodkiewka pęczek 300 34 Sałata ok. 300gr, gat. I szt 1.000 35 Sałata lodowa szt 500 36 Seler korzeń biały, myty gat.I kg 800 37 Szczaw pęczki 100 38 Szczypior - cebulka zielona pęczki 500 39 Szpinak kg 150 40 Arbuz kg 400 41 Banany gat. I kg 1.000 42 Cytryny kl. I , kal. 4-5 kg 200 43 Grapefruit kal.36-40 np. floryda kg 300 44 Kiwi gat .I kg 300 45 Kiwi gat.I szt 600 46 Mandarynki kal. 100-130 kg 500 47 Nektaryny/brzoskwinie kg 300 48 Nektaryny/ brzoskwinie szt 800 49 Pomarańcze kal.32-35 kg 900 50 Winogrona gat. I kg 300 51 Czereśnie kg 200 52 Jabłka kl. I np.: gloster, golden, delicjusz kg 2.000 53 Jagody kg 150 54 Maliny kg 200 55 Porzeczka czarna kg 200 56 Porzeczka czerwona kg 100 57 Truskawki gat. I kg 300 58 Wiśnie kg 200 Wszystkie warzyw i owoce muszą być I klasy, I gatunku, ilości w/w asortymentu określone są szacunkowo w skali 6-ciu miesięcy i mogą ulec niewielkiej zmianie w zależności od potrzeb zamawiającego. Pozycje na niektóre warzywa i owoce ujęto podwójnie z uwagi na sezon w którym są sprzedawane - cena za 1 szt oraz cena za 1 kg. Dostawy zamawiający będzie realizował sukcesywnie średnio trzy razy w tygodniu w dni robocze w godz. od 7.00 - 10.00. Każdą partię dostawy zamawiający będzie uzgadniał telefonicznie z wykonawcą. Dostawca zamówiony towar będzie dostarczał do siedziby zamawiającego własnym transportem.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.00.00 - Warzywa, owoce i orzechy 03.21.20.00 - Ziemniaki i warzywa suszone .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony formularz oferty, formularz cenowy ( wg wzoru zał. nr 1, 1A do SIWZ), pełnomocnictwa ( jeżeli dotyczy)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza waloryzację cen jednostkowych zaproponowanych w ofercie przez wykonawcę, jednak nie wcześniej niż po upływie 3 miesięcy obowiązywania umowy w oparciu o wskaźnik wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych publikowany przez GUS, na wniosek wykonawcy. Konsekwencją ewentualnych zmian cen jednostkowych jest zmniejszenie ilości dostaw w ramach wartości umowy. 2. Zamawiający dopuszcza zamianę wartości brutto umowy w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT dotyczącego przedmiotu umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatraciborski.pl/dps/dane_dps.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej Złota Jesień ul. Grzonki 1, 47-400 Racibórz, sekretariat - pok nr 4.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2012 godzina 12:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej Złota Jesień ul. Grzonki 1, 47-400 Racibórz, sekretariat - pok nr 4.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.