eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Remont klatki schodowej, toalety i pomieszczeń biurowych w budynku A33 Politechniki Łódzkiej - roboty uzupełniające

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2016-03-03

Łódź: Remont klatki schodowej, toalety i pomieszczeń biurowych w budynku A33 Politechniki Łódzkiej - roboty uzupełniające
Numer ogłoszenia: 48260 - 2016; data zamieszczenia: 03.03.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Łódzka, Zamówienia Publiczne, ul. Żeromskiego 116, 90-924 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 631 20 12, faks 42 631 24 04; 42 631 21 04.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont klatki schodowej, toalety i pomieszczeń biurowych w budynku A33 Politechniki Łódzkiej - roboty uzupełniające.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Remont klatki schodowej, toalety i pomieszczeń biurowych w budynku A33 Politechniki Łódzkiej - roboty uzupełniające.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.01.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FIRMA SZWAJKIEWICZ Tomasz Szwajkiewicz, ul. Osiedlowa 2, 95-100 Zgierz, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10688,69 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 11673,76

  • Oferta z najniższą ceną: 11673,76 / Oferta z najwyższą ceną: 11673,76

  • Waluta: PLN .


ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zamówienie udzielone z uwagi na: 1. Konieczność wykonania robót budowlanych związanych z realizacją Remontu klatki schodowej, toalety i pomieszczeń biurowych w budynku A33 Politechniki Łódzkiej na podstawie umowy nr RAP.384.17.2015.ATR z dnia 22 grudnia 2015 r. zawartej po przeprowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych (Pzp) z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz.U.13.907 z późn. zm.), 2. Konieczność wykonania robót potwierdzonych protokołem konieczności, 3. W związku z prowadzonym remontem klatki schodowej w budynku A33 i późniejszymi zaleceniami strażaka należało wymienić stare szafki hydrantowe wraz z hydrantami na nowe. W związku z wymianą szafek zaszła konieczność malowania większej ilości ścian. Dodatkowo podczas prowadzenia prac remontowych konieczna była wymiana większej ilości parkietu niż przewidziana była w zamówieniu podstawowym. 4. Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy Pzp Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. 5. W ogłoszeniu o zamówieniu oraz w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postępowaniu podstawowym prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego nr RAP.383.20.2015.ATR.RB przewidziane zostały zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy Pzp zamówienia uzupełniające w wysokości do 30% wartości zamówienia podstawowego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.