eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krosno › Zakup urządzeń pomiarowych wraz z masztami rejestrującymi samoczynnie przekraczanie prędkości i wjazd na skrzyżowanie na czerwonym świetle

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-30

Krosno: Zakup urządzeń pomiarowych wraz z masztami rejestrującymi samoczynnie przekraczanie prędkości i wjazd na skrzyżowanie na czerwonym świetle
Numer ogłoszenia: 482056 - 2012; data zamieszczenia: 30.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Krosno , ul. Lwowska 28a, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, tel. 13 47 43 312, faks 13 47 43 312.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krosno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup urządzeń pomiarowych wraz z masztami rejestrującymi samoczynnie przekraczanie prędkości i wjazd na skrzyżowanie na czerwonym świetle.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie czterech konstrukcji wsporczych wraz z obudowami (masztów) oraz dwóch stacjonarnych urządzeń rejestrujących naruszenia przepisów ruchu drogowego na następujących skrzyżowaniach w Krośnie: -skrzyżowanie ulic Podkarpackiej z ulicą Zręcińską oraz z ulicą Pużaka - po dwa pasy ruchu w obydwu kierunkach w ciągu drogi krajowej nr 28, -skrzyżowanie ulic Podkarpackiej z ulicą Składową oraz ulicą Czajkowskiego - po dwa pasy ruchu w obydwu kierunkach w ciągu drogi krajowej nr 28. Dwa z czterech dostarczanych masztów muszą być dostosowane i dopuszczone do współpracy z urządzeniem rejestrującym MultaNova 6F, będącym w posiadaniu Zamawiającego. Dostarczone urządzenia muszą być kompatybilne z programem komputerowym e-Mandat, będącym w posiadaniu Zamawiającego służącym do kompleksowej edycji zdjęć oraz wydruku korespondencji sporządzonej na okoliczność ujawnionych wykroczeń. Zamawiający informuje również, iż na w/w skrzyżowaniach zainstalowane są pętle indukcyjne po dwie dla jednego pasa ruchu, w sumie 16 pętli indukcyjnych i przewiduje wykorzystanie istniejących pętli do współpracy z zamawianymi urządzeniami pomiarowymi. Minimalne wymagane przez Zamawiającego parametry techniczne urządzeń: 1. pomiar prędkości wraz z rejestracją przekroczeń w zakresie minimum 25 km/h do co najmniej 230 km/h z wyborem prędkości progowych ze skokiem co 1km/h dla każdego pasa ruchu oddzielnie, 2. rejestracja niestosowania się do sygnalizacji świetlnej przez kierowców wjeżdżających za sygnalizator przy czerwonym świetle (kiedy jest to zabronione) dla każdego pasa ruchu oddzielnie, 3. rejestracja każdego pojazdu który przekroczył dozwoloną prędkość i niestosował się do sygnalizacji świetlnej wjeżdżając za sygnalizator przy czerwonym świetle (jednocześnie), dla każdego pasa ruchu oddzielnie, 4. rejestracja każdego pojazdu który przekroczył dozwoloną prędkość i/lub niestosował się do sygnalizacji świetlnej wjeżdżając za sygnalizator przy czerwonym świetle, dla każdego pasa ruchu oddzielnie, nawet w sytuacji jednoczesnego dokonania ww. naruszeń na dwóch pasach ruchu, 5. rejestracja obrazu wykroczeń w ruchu drogowym w technice cyfrowej w postaci co najmniej jednej klatki obrazu cyfrowego, umożliwiającej identyfikację pojazdu naruszającego przepisy ruchu drogowego, w tym szczególnie: a.) zapewnienie wysokiej skuteczności rozpoznawania numerów tablic rejestracyjnych pojazdów, b.) umożliwienie ukazania wyraźnego wizerunku kierującego pojazdem, c.) zapisu dobrej jakości obrazu w każdych warunkach pogodowych, w dzień i w nocy bez konieczności przeprowadzenia ręcznej korekty ustawień kamery (np. ostrości, czułości, przesłony ) d.) brak efektów powstawania refleksów na przednich szybach wykorzystując w tym celu specjalistyczne filtry antyrefleksyjne i inne skuteczne metody przeciwdziałania temu zjawisku 6. rejestracja wykroczeń z uwzględnieniem limitów prędkości pomiędzy godz. 5.00-23.00 i pomiędzy godz.23.00 a godz. 5.00 bez żadnych dodatkowych podzespołów lub urządzeń pomocniczych (wspomagających). 7. ustawienie osobnych progów prędkości dla samochodów osobowych (np. 70km/h )oraz dla samochodów ciężarowych (np. 50 km/h ), 8. możliwość zamontowania w obudowie na maszcie i pracy w temperaturach otoczenia od -20 C do +60 C, 9. nieprzerwana ciągła praca przez 24 h na dobę, 10. umieszczenie w kadrze zdjęcia następujących danych: a.) data, czas, lokalizacja urządzenia, dozwolona maksymalna prędkość na danym odcinku drogi, wskazanie prędkości zarejestrowanego pojazdu , numeru kolejnego zdjęcia, b.) data, czas, lokalizacja urządzenia, czas trwania fazy światła żółtego, czas niezastosowania się do czerwonego sygnału świetlnego przez kierującego pojazdem wjeżdżającym za sygnalizator , numer kolejnego zdjęcia, c.) przypadki opisane w podpunktach a.) i b.) jednocześnie dla jednego pojazdu na każdym pasie ruchu oddzielnie. 11. rejestracja wykroczeń w ruchu drogowym w ilości minimum 2 na sekundę, 12. dokładność pomiarów prędkości pojazdu mieszczącą się w zakresie ? 3 km/h do 100 km/h ; ? 3% dla prędkości powyżej 100 km/h, 13. kamera cyfrowa z matrycą monochromatyczną o rozdzielczości min. 5 mln pikseli wykonująca zapis obrazów w kolorze czarno-białym, 14. lampa błyskowa z filtrem czerwonym lub pomarańczowym z interwałem przeładowania max. 0,5 sek, nie powodująca oślepiania lub wprowadzania w błąd uczestników ruchu drogowego, 15. automatyczna zmiana dozwolonej prędkości ( godzina zmiany oraz limit prędkości ) według parametrów ustawionych przez Zamawiającego wraz z odpowiednim zapisem w zestawie danych ewidencyjnych dotyczących każdego z zarejestrowanych naruszeń przepisów ruchu drogowego, 16. zapis zarejestrowanych naruszeń przepisów w ruchu drogowym na nośniku danych jak twardy dysk, karta SD, lub pamięć typu FLASH w ilości minimum 20 000 wykroczeń drogowych bez konieczności kasowania lub nadpisywania plików, 17. w przypadku zaniku zasilania -napięcia zasilającego 230V AC /50 Hz lub awarii urządzenia, wszystkie zarejestrowane do tego momentu dane zostaną zachowane w urządzeniu, 18. automatyczny restart urządzenia po zaniku zasilania oraz automatyczny powrót do ostatniej konfiguracji i ustawień, skutkujących kontynuacją pracy urządzenia i rejestracją naruszeń przepisów ruchu drogowego bez konieczności ingerencji człowieka 19. bezpieczeństwo zgromadzonych w urządzeniu danych dotyczących zarejestrowanych wykroczeń, polegających na braku możliwości dostępu i usunięcia tych danych w sposób nieautoryzowany przez osoby do tego celu nieuprawnione 20. możliwość podłączenia do urządzenia dodatkowych urządzeń zewnętrznych, jak: -komputer, -modem do transmisji danych, 21. komunikacja z urządzeniem rejestrującym za pośrednictwem wyświetlacza dotykowego lub panelu sterującego bądź też komputera przenośnego. Wszystkie komendy oraz komunikaty muszą być wyświetlane w języku polskim, a oznakowania przycisków oraz piktogramy czytelne dla obsługującego. 22. rejestrowanie danych statystycznych, np. ilość pojazdów przejeżdżających przez poszczególne pasy ruchu, ilość wykonanych zdjęć z wykroczeniami . 23. oprogramowanie oraz interfejs użytkownika pozwalający na rozróżnienie poziomów uprawnień przypisanych do różnych użytkowników ze szczególnym uwzględnieniem : operatora, administratora oraz serwis. 24. konstrukcje wsporcze urządzeń rejestrujących naruszenia przepisów ruchu drogowego muszą spełniać następujące kryteria: a.) obudowa musi spełniać wymagania zawarte w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 17.06.2011r. w sprawie warunków lokalizacji i sposobu oznakowania miejsca dokonywania pomiarów przez urządzenia rejestrujące (Dz.U. z 2011 r. Nr 133, poz. 770) oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 22.06.2011r. zmieniające rozporządzenie w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach ( Dz.U. z 2011 r, Nr 133, poz. 772). b.) obudowa musi posiadać zamknięcie uniemożliwiające dostęp do urządzenia osobom nieuprawnionym, c.) obudowa musi zabezpieczać urządzenie przed niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi oraz zapewnić środowisko pracy urządzenia w podanym zakresie temperatur, d.) obudowa musi posiadać zabezpieczenia i być odporna na akty wandalizmu, celowe działania niszczące i dewastacyjne, e.) obudowa musi posiadać możliwość wentylacji i nagrzewania do temperatur pracy urządzenia. 25.Przeszkolenie dowolnie wskazanej przez Zamawiającego grupy strażników Straży Miejskiej w Krośnie do stopnia bezbłędnego praktycznego opanowania przez użytkowników umiejętności obsługi technicznej urządzeń. 26.Autoryzowany serwis na terenie kraju. Urządzenia muszą posiadać w szczególności: 1) Ważną decyzję zatwierdzającą typ urządzenia wydaną przez Prezesa Głównego Urzędu Miar na podstawie ustawy z 11 maja 2001r. Prawo o miarach ( tekst jedn. Dz. U. z 2004 r. Nr 243, poz. 2441 z późn. zm.) oraz potwierdzenie, że przyrządy spełniają wymagania zawarte w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 listopada 2007 r. w sprawie wymagań, którym powinny odpowiadać przyrządy do pomiaru prędkości pojazdów w ruchu drogowym, oraz szczegółowego zakresu badań i sprawdzeń wykonywanych podczas prawnej kontroli metrologicznej tych przyrządów pomiarowych ( Dz. U. z 2007 r. Nr 225poz. 1663 ). 2) Aktualne świadectwo legalizacji wydane przez właściwy Okręgowy Urząd Miar, po zamontowaniu urządzeń i synchronizacji z istniejącymi pętlami oraz sygnalizacją świetlną. Urządzenie musi być kompletne i realizować funkcje pomiaru prędkości i rejestracji wykroczeń bez konieczności zakupu jakichkolwiek innych dodatkowych akcesoriów eksploatacyjnych.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 49.23.00.00 - 49.23.00.00 .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony o ile wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał przynajmniej jedno zamówienie polegające na dostawie i montażu urządzeń pomiarowych samoczynnie rejestrujących przekraczanie prędkości i wjazd na skrzyżowanie na czerwonym świetle. W przypadku oferty wspólnej wykonawców warunek wiedzy i doświadczenia musi spełniać przynajmniej jeden z wykonawców.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo: Oferta musi być podpisana przez osobę/osoby wykonawcy uprawnioną/ne do zaciągania zobowiązań w Jego imieniu bądź przez ustanowionego przez nią/nie pełnomocnika/ów. Wykonawcy składający ofertę wspólną są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika. Pełnomocnictwo może dotyczyć zarówno reprezentowania wszystkich wykonawców składających wspólną ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jak i podpisania w ich imieniu umowy o zamówienie publiczne. Jeżeli pełnomocnictwo upoważnia jedynie do reprezentowania wykonawców w postępowaniu, to przed podpisaniem umowy z Zamawiającym wymagane będzie złożenie umowy, w której określone będą prawa i obowiązki poszczególnych wykonawców. Pełnomocnictwo musi wskazywać pełnomocnika (w tym zakres jego umocowania), a także wskazywać wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby wykonawców składających wspólną ofertę uprawnione do zaciągania zobowiązań w jego imieniu. Pełnomocnictwo, o którym mowa w niniejszym punkcie musi zostać złożone wraz z ofertą w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. Korespondencja z Zamawiającym oraz rozliczenia z wykonawcami dokonywane będą przez pełnomocnika wskazanego pełnomocnictwem. Zasady podpisywania oferty dotyczą wszystkich jej dokumentów (informacji, wykazów, oświadczeń) oraz potwierdzania za zgodność z oryginałem składanych kopii

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w następującym zakresie: 1. Termin realizacji zamówienia może ulec zmianie w następujących sytuacjach: a) w przypadku opóźnienia Zamawiającego w rozstrzygnięciu przetargu i/lub podpisaniu umowy, b) w przypadku zawieszenia realizacji dostaw przez Zamawiającego. 2. Wynagrodzenie wykonawcy określone w umowie może ulec zmianom w następujących przypadkach: a) zmiana stawki urzędowej podatku VAT, b) rezygnacji z części zamówienia, jeśli taka rezygnacja będzie niezbędna do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy lub której wykonanie nie będzie konieczne lub będzie bezcelowe w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy - o wartość niewykonanych dostaw. 3. Inne zmiany: a) w zakresie podwykonawstwa za uprzednią zgodą Zamawiającego: - powierzenie podwykonawcom innej części zamówienia niż wskazana w ofercie wykonawcy, - zmiana podwykonawcy na etapie realizacji dostaw, o ile nie sprzeciwia się to postanowieniom SIWZ, b) w zakresie kolejności i terminów wykonywania dostaw wskazanych w SIWZ, c) w zakresie warunków i sposobu wypłaty wynagrodzenia; 4. Warunki zmian: a) inicjowanie zmian - na wniosek wykonawcy lub Zamawiającego, b) uzasadnienie zmian - prawidłowa realizacja przedmiotu umowy, obniżenie kosztów, zapewnienie optymalnych parametrów jakościowych realizowanych dostaw, c) forma zmian - aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krosno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać w siedzibie Zamawiającego - pokój nr 312, przy ul. Lwowskiej 28a w Krośnie - III piętro lub otrzymać przesyłką pocztową.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2012 godzina 10:00, miejsce: Krosno, ul. Lwoska 28a, Kancelaria Ogólna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Termin wykonania zamówienia - Zamawiający wymaga realizacji przedmiotu zamówienia w terminie 14 dni od daty podpisania umowy. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty przykładowe zdjęcia wykonane przy pomocy oferowanych i spełniających warunki SIWZ przyrządów w różnych warunkach atmosferycznych i różnych okresach w ciągu doby. Wykonane zdjęcia muszą zawierać: - obraz tablicy rejestracyjnej pojazdu, - wyraźny obraz twarzy kierowcy, pozwalający na jego bezsporną identyfikacje, - obraz pojazdu podczas wykroczenia, - dzień, miesiąc i rok wykroczenia, - czas popełnionego wykroczenia w godzinach, minutach i sekundach, - liczbę sekund w fazie światła czerwonego, wyświetlona w czasie, kiedy wykroczenia zostało wykryte z dokładnością do dziesiętnej części sekundy - obowiązujące ograniczenie prędkości, - prędkość pojazdu w kilometrach na godzinę, - numer pasa ruchu, na którym doszło do wykroczenia, - adres, ewentualnie kod lokalizacji, Zarejestrowana prędkość pojazdów na zdjęciach nie może być mniejsza niż 51 km/h - dotyczy przekroczeń dopuszczalnej prędkości. Wykroczenia polegające na wjeździe za sygnalizator przy czerwonym świetle -zmierzona prędkość nie ma znaczenia. Liczba przykładowych zdjęć: 3 sztuki dotyczące wykroczeń polegających na przekroczeniu dopuszczalnej prędkości, 3 sztuki dotyczące wykroczeń polegających na wjeździe za sygnalizator przy czerwonym świetle. Sposób porozumiewania się Zamawiającego z wykonawcami. 1. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje dotyczące postępowania Zamawiający i wykonawcy przekazują pisemnie, drogą mailową lub faksem. Jeżeli Zamawiający lub wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub pocztą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. 2. Powyższe zasady porozumiewania się (tj. faks i e-mail) nie będą miały zastosowania do dokumentów, oświadczeń lub pełnomocnictwa składanych w odpowiedzi na wezwanie dokonane przez Zamawiającego w trybie art. 26 ust. 3 Ustawy, ze względu na konieczność zachowania formy tychże oświadczeń lub dokumentów przewidzianych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817) lub przepisów Kodeksu cywilnego w przypadku pełnomocnictwa. 3. Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami: 1) Tomasz Wajdowicz - Komendant Straży Miejskiej w Krośnie, ul. Staszica 2, w godz. od 7.30 do 15.30 w sprawach merytorycznych, 2) Adriana Łącka - Stanowisko ds. Zamówień Publicznych Urzędu Miasta w Krośnie, ul. Lwowska 28a, pokój Nr 312 , w godz. od 7.30 do 15.30 - w sprawach formalno-prawnych; Sposób porozumiewania się: a) pisemnie - Krosno, ul. Lwowska 28a, z dopiskiem -Zamówienia publiczne b) faksem - nr: 0-13 47 43 312 c) drogą mailową: zp@um.krosno.pl Jeżeli Zamawiający lub wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.