eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jeziorany › Zakup usługi cateringowej dla uczestników projektu Podstawówka na START współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-11-30

Jeziorany: Zakup usługi cateringowej dla uczestników projektu Podstawówka na START współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 481474 - 2012; data zamieszczenia: 30.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 227193 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jeziorany reprezentowana przez Burmistrza Jezioran, Plac Zamkowy 4, 11-320 Jeziorany, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5392748, faks 089 5392760.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup usługi cateringowej dla uczestników projektu Podstawówka na START współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi cateringowej dla uczestników projektu nr POKL.09.01.02-28-062/12-00 pn. Podstawówka na START współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 4.2 Zakres zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje przygotowanie, dowóz i wydawanie ciepłych posiłków dla łącznej liczby 69 uczestników projektu w postaci drugiego dania wraz z napojem w łącznej ilości 3840 sztuk w roku szkolnym 2012/2013 i 2013/2014. Planowany harmonogram dostawy posiłków na rok szkolny 2012/2013 zostanie ustalony z Wykonawcą w terminie 7 dni po podpisaniu umowy. Planowany harmonogram dostawy posiłków na rok szkolny 2013/2014 zostanie ustalony z Wykonawcą po ustaleniu planu pracy uczniów we wrześniu 2013 roku. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany terminów dostawy posiłków ze względu na zmianę terminu organizacji zajęć i funkcjonowania placówki. Posiłki będą dostarczane na miejsce organizacji zajęć to jest: Zespół Szkół w Jezioranach, ul. Konopnickiej 13, 11-320 Jeziorany. Posiłki będą dostarczane minimum dwa razy w tygodniu w godzinach popołudniowych w ilości 30 lub 39 sztuk. Posiłek gorący w postaci drugiego dania powinien być dostarczony w pojemnikach termoizolacyjnych i wydawany w jednorazowych naczyniach (pojemniki termoizolacyjne oraz naczynia jednorazowe muszą spełniać wymogi sanitarne określone przepisami ustawy o warunkach zdrowotnych oraz przepisami wykonawczymi do ustawy). Usługa cateringu obejmuje przygotowanie, dostarczenie oraz podanie posiłku. Podana cena uwzględniać musi opakowania/ zastawę plastikową. Cena pakietu obiadowego (posiłku) będzie niezmienna przez cały okres obowiązywania umowy. Posiłki powinny być przygotowane wyłącznie na bazie pełnowartościowych produktów wysokiej jakości oraz półproduktów, posiadających stosowne atesty, świadectwa, protokoły badań itp. oraz zgodnie z określonymi normami żywienia - jakość posiłków (w tym produktów używanych do ich sporządzania) i procedury Wykonawcy powinny być zgodne z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. Nr 171, poz. 1225). Posiłki powinny być sporządzane i wydawane zgodnie z wymogami sztuki kulinarnej i sanitarnej dla żywienia zbiorowego. Powinny być przygotowane z uwzględnieniem norm żywieniowych o wysokiej wartości odżywczej. Należy unikać częstego powtarzania tych samych potraw. Wykonawca raz w tygodniu powinien dostarczać jadłospis wydawanych posiłków do siedziby Biura Projektu tj. Urząd Miejski, Plac Zamkowy 4, 11-320 Jeziorany, pok. nr 9. Zamawiający ma prawo kontroli jakości wydawanych posiłków oraz prawo odmowy zapłaty za posiłki niespełniające kryteriów jakościowych. Zamawiający wręczy Wykonawcy imienne listy osób uprawnionych do otrzymania posiłków. Wykonawca w trakcie i po zakończeniu wydawania posiłków powinien zapewnić obsługę i uporządkować pomieszczenie, w którym posiłki były spożywane. Zamawiające ze względu na specyfikacje prowadzonych zajęć zastrzega sobie możliwość uzupełnienia ilości zamówienia w granicach do 30%. Określenie ilości i gramatury posiłków: 1. Mięso - minimum 150 g. 2. Ziemniaki, ryż lub kasza - minimum 200 g. 3. Surówka - minimum 180 g. 4. Pierogi - minimum 8 szt. 5. Naleśniki lub krokiety o średnicy minimum 30 cm - minimum 2 szt. 6. Napój - sok minimum 200 ml, opakowanie butelka.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 55.52.12.00 - Usługi dowożenia posiłków 55.32.00.00 - Usługi podawania posiłków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Podstawówka na START jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PEG Ewa Gutowska, ul. Olsztyńska 38, 11-036 Gietrzwałd, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 37630,16 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 26112,00

  • Oferta z najniższą ceną: 26112,00 / Oferta z najwyższą ceną: 42240,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.